djmet Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 witam, mam pytanie z ciekawości, po co ktoś kupuje wykorzystywany przez 4 miesiące, niekatywny moduł polsatu cyfrowego? http://allegro może mi ktoś to wytłumaczyć? przecież bardziej się chyba opłaca kupić nieaktywowany... mam jeden wykorzystany moduł i zastanawiam się czy go nie sprzedać, czy jest to bezpiecznie gdy karta jest zarejestrowana na dane sprzedającego? co może wyniknąć z tego że ktoś kupi kartę "nie na siebie"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Kupują by korzystać w pre-paid i nie tylko.Dla mnie to głupota,przecież trzeba przeprowadzić cesję i jeszcze za niego zapłacić.Gdy znajdziesz kupca,to taką trzeba zrobić,tzn. przerejestrować moduł na niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VIGO Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Czy da się wyłączyć wszelkie komunikanty z modułu to np.że "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" jeżeli można to jak to zrobić .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin81 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Ja mogę takie coś zrobić i nie wyskakuje mi żadne info. W moim tunerze (model jest w opisie) ta funkcja brzmi "CI Message" i jest oczywiście wyłączona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Dzisiaj zaobserwowałem w moim module CP który współpracuje z dekoderem OPTICUM 9600 HD w menu mojego dekodera informacje o karcie "BŁĄD 09 Problem z kartą"???? rozumiem gdybym miał jakąś awarię sprzętu ale wszystkie kanały z modułu CP chodzą mi normalnie. Żadne się nie zacinają. Jedyny mankament jaki zaobserwowałem to dłuższy czas oczekiwania na obraz przy przełączaniu z kanału na kanał z oferty modułu CP. Czy ktoś miał podobny problem z modułem CP??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolsbelfer Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 TS 9600 - mam dokładnie to samo "w menu informacje o karcie "BŁĄD 09 Problem z kartą" - wszystkie kanały Polsatu działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logi Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Gdzie można dostać sam modul Polsatu kartę mam z abonamentem w ich dekoderze. Chciałem przełożyć do innego dekodera. Rozmawiałem na infolini i pani nic na ten temat nie wiedziała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 ta Pani jest nie doinformowana bo moduły CAM są parowane z kartami więc samego modułu nigdzie nie dostaniesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logi Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 A więc nie ma możliwości kupienia samego modułu i włożenia swojej karty z abonementem na familijny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 z tego co piszesz rozumiem że chciałbyś włożyć swoją kartę z dekodera który posiadasz do modułu który chcesz zakupić. Jeśli tak to rozumuję to takiej możliwości nie ma. CP paruje karty z dekoderami jak również moduły z kartami. Będziesz musiał kupić moduł z nową kartą ale to się wiąże z podpisaniem nowej umowy. Chyba że kupisz sobie moduł CAM w tzw. pre-paid wtedy nie masz żadnych umów z CP tylko opłacasz sobie poszczególne pakiety (najmniejszy to pakiet Familijny) i oglądasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logi Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Dokładnie tak wygląda sytuacja. A nie można np rozkręcić i wyciągnąć modułu z tego dekodera co mam? Wiem, że pytanie trochę śmieszne ale nie znam się za bardzo na tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat.cba Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Moduł w dekoderach jest zintegrowany z resztą układu. tzn. jest wlutowany w płytę główną dekodera, więc raczej ten manewr nie przejdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 nie znam się tak na elektronice ale o ile się orientuję to w dekoderach jest to zupełnie inaczej rozwiązane. Dekodery nie mają modułów takich sensu stricto bo już sam soft dekodera umożliwia to że dekoder odczytuje uprawnienia z karty. Generalnie dekoder to jedno a moduł to drugie. Musisz kupić moduł z kartą i tyle w temacie. Nawiasem mówiąc musisz wiedzieć jeszcze jedno czy Twój dekoder będzie współpracował z modułem CAM. Może się zdarzyć że masz dekoder który nie będzie współpracował z modułem CAM CP (soft dekodera umożliwia dekodowanie kart z systemem kodowania np. Conax a moduł jest kodowany Nagravision) i wtedy nie będziesz mógł oglądać programów CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logi Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Ok dzięki za wyjaśnienia. Myślałem o dekoderze Opticum hd 9600 i z tego co czytałem moduły polsatu tam chodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
annaud Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Moduły oczywiscie tam chodzą ale ze sparowaną kartą przez operatora.w sobotę wlasnie uruchomilem kolerjny moduul CPO Prepaid (juz piąty) i jak dla mnie to najlepsza forma współpracy z CP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 potwierdzam. Mam Opticum 9600 HD i bez problemu moduł śmiga aż miło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat.cba Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 A jak z odbiorem kanałów HD na Opticum 9600 HD? czy też występują zakłócenia w odbiorze typu przycinanie i mozaikowanie obrazu? Np. na Polsacie HD, czy Polsacie Sport HD? Pytam bo zastanawiam się nad kupnem tego tunka i modułu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logi Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 A przyszło mi do głowy coś takiego jak przeniesienie uprawnień z mojej karty z abonamentem na nową kartę z modułem, żeby nie brać nowego abonamentu tylko kontynuować obecny, oczywiście wszystko zrobione przez punkt sprzedaży polsatu. Warto się wogóle o coś takiego w punkcie pytać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sat.cba Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 A przyszło mi do głowy coś takiego jak przeniesienie uprawnień z mojej karty z abonamentem na nową kartę z modułem, żeby nie brać nowego abonamentu tylko kontynuować obecny, oczywiście wszystko zrobione przez punkt sprzedaży polsatu. Warto się wogóle o coś takiego w punkcie pytać? Nie ma takiej opcji w CP. Tłumaczą to tym, że jest to nie wykonalne od strony technicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logi Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Dobre tłumaczenie, wiadomo najlepiej to aby klient wziął nowy abonement, szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolsbelfer Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 TS 9600 - w MENU informacja "BŁĄD 09 Problem z kartą", co 20 minut następuje zatrzymanie obrazu z napisem "KANAŁ ZAKODOWANY", info w MENU zmienia się na "Błąd 06 Problem z kartą". Po restarcie tunera znów to samo: programy działają, w MENU błąd 09 do czasu zatrzymania obrazu, i tak w kółko. Kilka razy dzwoniłem do konsultantów, poprawy nie widać. Ich rada pozostawić na kanale dla abonentów i czekać. Może moduł do naprawy/wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 u mnie jest to samo. z tym że kanały chodzą normalnie. Jedynie co zaobserwowałem od pewnego czasu dłużej czekam na pojawienie się obrazu i dźwięku przy przełączaniu kanałów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Dzisiaj zaobserwowałem na swoim dekoderze z modułem CAM że mam zakodowany kanał Nickelodeon. Dotychczas kanał ten odbierałem normalnie. Jak sprawdzam właściwości modułu i karty to w moim dekoderze Opticum 9600 HD wyświetla się taki komunikat: Błąd 09 Problem z kartą. Wszystkie inne kanały mam odkodowane jedynie ten jeden kanał mi nie odbiera. Co może być przyczyną tego błędu???? Powiem tylko że soft dekodera był niezmieniany i jego wersja to 3.09 (alternatywny). Resetowałem dekoder, wyjmowałem moduł i czyściłem styki ale nadal wyświetla mi się ten komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johan44 Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Koledzy zakupiłem moduł pre-paid pierwszego marca po pięciu dniach odniosłem go do punktu sprzedaży brak aktywacji.W punkcie to samo nie mogą go aktywować,twierdzą że są jakieś problemy czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem i co mam robić pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolsbelfer Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Mój moduł wczoraj oddałem do punktu w którym go zakupiłem i czekam............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.