Marko 345 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Prąd był cały czas (na tym obwodzie mam też router i jak są braki w zasilaniu to na routerze podświetla mi się). Zmieniałem soft w dekoderze i wszystko przywracałem do ustawień fabrycznych dekodera i modułu, w tym wyłączenie kontroli rodzicielskiej. Problemy były na kanałach polsatowskich. Teraz działa OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 U mnie nawet na włączonej kontroli nie ma problemów z dekodowaniem. Moduł w TV Philipsa. Oczywiście na co dzień kontrolę mam wyłączoną - przełączanie kanałów działa szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Od zakupu nie zmieniałem oprogramowania u siebie w tunerze, w którym jest umieszczony moduł CP, czyli ok. 8 lat i nie zauważyłem problemów z dekodowaniem sygnału. Od czasu do czasu jest przekładany do innym odbiorników i również nie zauważyłem problemów z odbiorem, a tym bardziej samodzielnej aktywacji kontroli rodzicielskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaga Opublikowano 18 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2020 Czy ktoś ma doświadczenie jak działa moduł Cl+ od CP w telewizorze Sony Bravia KD-65XG9505 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuku Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 (edytowane) Chcę zakupić cyfrowy polsat i mam dylemat, czy brać dekoder Evobox Lite, czy moduł Cam CI+, czy ktoś może doradzić czy taki moduł działa w ogóle z samsungami seria 7, i czy na nim normalnie można przeglądać program TV na następne dni? Edytowane 11 Kwietnia 2020 przez zuku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Zamów przez internet i sprawdź czy będzie działać. Jeśli nie, to masz 14 dni na odstąpienie od umowy. A program TV (EPG) pobiera telewizor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gupik Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 czy Moduł CI+ wspiera MultiRoom ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Nie ma takiej opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2020 Do multiroom to tylko dekodery dedykowane przez dostawcę. Co się tyczy samego modułu, to można go wziąć na umowę, ale tylko do umowy jednolitej tj. jako główny bez multiroom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mabrzez Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 (edytowane) Szanowni Forumowicze. Proszę o pomoc, bo na infolinii CP nie mogę się dogadać. Od wczoraj mam moduł PCMCIA od Cyfrowego Polsatu. Przywiózł go kurier, więc mam dwa tygodnie na odstąpienie od umowy. Po włożeniu do nowo odpakowanego telewizora LG 65SM8600PLA otrzymałem komunikat, że telewizor jest niekompatybilny. Wcześniej sprawdziłem kompatybilne odbiorniki na stronie CP (mój telewizor tam jest). Czy coś można zrobić, czy trzeba rezygnować z umowy? Wykonałem update systemu w telewizorze i nic to nie dało. Nadal kod błędu 17. Czy może być niekompatybilny egzemplarz? Dzięki za pomoc. Maciek. Edytowane 22 Września 2020 przez Barti Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2000 Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 Na szybko znalezione w Google. Cytat a tv wyszukał kanały cp? jeśli nie, to to trzeba zrobić na początku.Ten błąd pokazuje,że nie masz wgranych kanałów satelitarnych,jeszcze jedno,przed tym wszystkim zresetuj ustawienia odbiornika tv .Przed zresetowaniem tv odłącz moduł od tv i załącz go po wgraniu kanałów satelitarnych. Powinno ci wszystko zaskoczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mabrzez Opublikowano 22 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2020 TV nic nie wyszukał. Była próba autoryzacji. Doszła chyba do 40% i pokazało się info, że telewizor niekompatybilny. Błąd 17. Bardzo dziękuje za szybką pomoc. Dzisiaj jestem w pracy. Jutro przetestuję i napiszę o efektach. Maciek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 14 godzin temu, mabrzez napisał: Szanowni Forumowicze. Proszę o pomoc, bo na infolinii CP nie mogę się dogadać. Od wczoraj mam moduł PCMCIA od Cyfrowego Polsatu. Przywiózł go kurier, więc mam dwa tygodnie na odstąpienie od umowy. Po włożeniu do nowo odpakowanego telewizora LG 65SM8600PLA otrzymałem komunikat, że telewizor jest niekompatybilny. Wcześniej sprawdziłem kompatybilne odbiorniki na stronie CP (mój telewizor tam jest). Czy coś można zrobić, czy trzeba rezygnować z umowy? Wykonałem update systemu w telewizorze i nic to nie dało. Nadal kod błędu 17. Czy może być niekompatybilny egzemplarz? Dzięki za pomoc. Maciek. Witam. Jeśli Twój sprzęt posiada wbudowany tuner satelitarny, to najlepiej będzie, jeśli zapiszesz zgłoszenie w tej sprawie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Po zalogowaniu się, wejdź w: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. Pozdrawiam, Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mabrzez Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Dzwoniłem do CP i powiedziano mi że jak błąd 17 to „zły” telewizor i koniec. Pan który ze mną rozmawiał stanowczo powiedział że nic się nie da zrobić. Bardzo dziękuje za poświęcony czas. Dzisiaj wrócę do domu i spróbuje zrobić to co napisał G2000. pozdrawiam Maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 @mabrzez specjalnie sprawdziłem telewizor bez modułu CAM wyszukał listę, mam LG i jest opcja wyszukiwania listy CP, po tym jest komunikat: "brak modułu CI". Może spróbuj wyszukać kanały z wyjętym modułem i potem go włożyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mabrzez Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Dzwoniłem do CP i powiedziano mi że jak błąd 17 to „zły” telewizor i koniec. Pan który ze mną rozmawiał stanowczo powiedział że nic się nie da zrobić. Bardzo dziękuje za poświęcony czas. Dzisiaj wrócę do domu i spróbuje zrobić to co napisał G2000. pozdrawiam Maciej Właśnie dostałem info z CP „ radzimy skontaktować się z producentem telewizora”. BRAWO Dziękuję wszystkim za pomoc Maciek Jest lepiej. Dzięki maks27. Wyszukał kanały. Powiedział że „brak modułu”. Włożyłem moduł i autoryzował. To znaczy napisał że moduł działa poprawnie. Po chwili pojawił się napis „błąd karty 09” Co robić dalej ???? HELP LUDZIEEEEE, Działa Dziekuje całemu Forum za pomoc Maciek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 23 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2020 Błąd karty 09 - świadczy o tym że karta nie dostała danych parujących z modułem. Włączyć na Polsat HD - czekać +/- do 24 godzin. Powinny spaść uprawnienia. W razie dalszych problemów telefon na infolinię i połączenie z technikiem w celu ponowienia uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kami3n147 Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 Cześć, Pozostał mi moduł CI po dawnej umowie z CP. Posiadam dostęp do ICOK. Czy mogę go wykorzystać jako prepaid? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 10 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2020 (edytowane) Powinno się dać skoro jest widoczny w icok. Również posiadam taki moduł i nie ma problemu. Wybierasz pakiet podstawowy oraz jeśli chcesz dodatkowy, włączasz deklarację i po zatwierdzeniu opłacasz. Możesz płacić przez opcję szybkie płatności wtedy wpłata jest do kilkunastu minut na koncie w icok i następuje nadanie uprawnień przez system. Z tym że przy tej możliwości płatności jest doliczana dodatkowa opłata ~1zł (nie pamiętam dokładnie ile). Jeśli nie zależy Ci na czasie to możesz wpłacić bezpośrednio ze swojego konta na konto podane w icok, przypisane do tego zestawu (karta, moduł) ale wtedy księgowanie wpłaty trwa dłużej, czasami nawet kilka dni roboczych. Chociaż ostatnio jak wpłacałem to na następny dzień roboczy wpłata była widoczna w icok. Edytowane 10 Grudnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kami3n147 Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 W dniu 10.12.2020 o 21:11, tail# napisał: Powinno się dać skoro jest widoczny w icok. Również posiadam taki moduł i nie ma problemu. Wybierasz pakiet podstawowy oraz jeśli chcesz dodatkowy, włączasz deklarację i po zatwierdzeniu opłacasz. Możesz płacić przez opcję szybkie płatności wtedy wpłata jest do kilkunastu minut na koncie w icok i następuje nadanie uprawnień przez system. Z tym że przy tej możliwości płatności jest doliczana dodatkowa opłata ~1zł (nie pamiętam dokładnie ile). Jeśli nie zależy Ci na czasie to możesz wpłacić bezpośrednio ze swojego konta na konto podane w icok, przypisane do tego zestawu (karta, moduł) ale wtedy księgowanie wpłaty trwa dłużej, czasami nawet kilka dni roboczych. Chociaż ostatnio jak wpłacałem to na następny dzień roboczy wpłata była widoczna w icok. Kolego, dzięki za pomoc. Potwierdzam wszystko, bo doładowałem i działa pomimo, że moduł nie był używany przez dobre kilak lat, a może i nawet 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Dziwne... chciałem reaktywować taki sam moduł, który zalega w mojej szufladzie i dostałem taką odpowiedź na mój e-mail: "Uprzejmie informujemy, że weryfikacja wykazała, iż na poniższym sprzęcie nie ma możliwości aktywacji płatnych pakietów w formie deklaracji tj. po ich opłaceniu." Nie chcą moich pieniędzy to też się nie narzucam - zarabia operator Telewizji na kartę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kami3n147 Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 39 minut temu, meckbar napisał: Dziwne... chciałem reaktywować taki sam moduł, który zalega w mojej szufladzie i dostałem taką odpowiedź na mój e-mail: "Uprzejmie informujemy, że weryfikacja wykazała, iż na poniższym sprzęcie nie ma możliwości aktywacji płatnych pakietów w formie deklaracji tj. po ich opłaceniu." Nie chcą moich pieniędzy to też się nie narzucam - zarabia operator Telewizji na kartę. Taką samą informację dostałem jak zadzwoniłem telefonicznie żeby się upewnić. Niemniej jednak postanowiłem zaryzykować i wszystko pięknie działa. Jeśli masz dostęp do ICOK, gdzie jest ten moduł śmiało wybierz pakiet i doładuj. Jak będą coś sapać to tutaj masz oficjalny dokument: https://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-dla-uzytkownikow.pdf PS. Gdyby okazało się najgorsze, to mają obowiązek wymienić Ci moduł na taki który zadziała. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Ja mam jeszcze dekoder na którym cena za MiniHD to nadal 19,90 (aktualna cena to 25). Wpłaciłem takąż kwotę przelewem na podane w ICOKu konto w poniedziałek zachęcony promocją i wszystko od tegoż poniedziałku świeci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 (edytowane) 10 godzin temu, meckbar napisał: Dziwne... chciałem reaktywować taki sam moduł, który zalega w mojej szufladzie Nic nie jest dziwne tylko niektórzy udzielający odpowiedzi od strony operatora są niekompetentni. Jeśli masz moduł widoczny w icok i możliwość deklaracji pakietu to warto spróbować. Nic nie tracisz. W razie czego i tak są zobowiązani do tego aby zwrócić pieniądze za nie wykonaną usługę. Edytowane 13 Grudnia 2020 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sum2 Opublikowano 15 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2020 W dniu 13.12.2020 o 06:43, tail# napisał: Nic nie jest dziwne tylko niektórzy udzielający odpowiedzi od strony operatora są niekompetentni. Jeśli masz moduł widoczny w icok i możliwość deklaracji pakietu to warto spróbować. Nic nie tracisz. W razie czego i tak są zobowiązani do tego aby zwrócić pieniądze za nie wykonaną usługę. Oni są kompetentni. Oni wykonują pracę, za którą im płacą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.