Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Napisałem reklamację w sprawie Nickoledeon HD i Nick Jr do Cyfrowego Polsatu przez ICOK. Jeśli ktoś chce to treść dam na priv. Im więcej nas będzie, tym większa szansa, że nas nie oleją.

 

@Janisz nie znam Twojego TV, ale gdzieś w menu konfiguracji musi być opcja "gniazdo CI" abo coś takiego. jak w to wejdziesz, to powinno być "Moduł CI+ Cyfrowy Polsat" i gdzies tam bedzie odnośnik dotyczący wyłaczenia kontroli rodzicielskiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Posiadam moduł cl+ i tuner opticum x7.Po ustawieniu nagrywania czasowego na kanał tvp2 program zostaje nagrany lecz nie daje się go obejrzeć ponieważ co kilka sekund zacina się i wyskakuje komunikat 'slot1 deinicjalizacja' a po kilku sekundach 'slot1 inicjalizacja' i wtedy znowu można oglądać ale już z kilku czy kilkunastosekundowym przesunięciem.Przy nazwie programu jest znaczek $.Jeżeli ustawię np.tvn wszystko działa bez problemu.Nie ma $.Jak rozwiązać ten problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też wszystko działa, ale nie podejrzewałbym Polsatu o reakcję, gdyz przed chwilą otrzymałem od nich maila, w odpowiedzi na reklamację, abym podał wszystkie tunery na których sprawdzałem moduł. "Jest to niezbędne w celu wyjasnienia Pana zgłoszenia". Podejrzewam raczej, że mieszanie na transponderze spowodowało również problemy z odbiorem kanałów u innych platform cyfrowych spoza Polski i stąd szybka rekacja. Zaróeno Nick Jr jak i Nickelodeon to kanały międzynarodowe z różnymi ścieżkami dźwiekowymi i stąd szybka reakcja operatora transpondera. Jak był problem z TVN-ami to Polsat nawet nie kiwnął palcem. Ale oczywiście nie mam absolutnie zamiaru pomniejszać wagi artykułu SatExpert'a. Należy się tylko cieszyć, że problem zauważony na forum tak szybko jest opisywany:))

 

Cezi

 

P.S. Ja bym jeszcze chwile poczekał z odtrąbieniem sukcesu. Bo kilka dni temu w nocy kanały też przez chwile chodziły w miarę płynnie a nad ranem przestały. Ale teraz sprawdzałem wczoraj wieczorem i dzisiaj rano i było OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opiszę moje przygody z CAM CI+ Polsatu. Trzy dni temu kupiłem tv Samsung UE32F6510 z tym tv poszedłem do pobliskiego stoiska NC+. Na pytanie o moduły cam w NC powiedzieli, że nie wiadomo kiedy będą, więc powiedziałem im papa i skierowałem się 30 m dalej, gdzie rezydowała przedstawicielka CP. Na pytanie czy są camy i czy mój tv to obsługuje padła odpowiedź tak oczywiście. Podpisałem umowę na full pakiet, otrzymałem moduł wraz z kartą i pojechałem do domu. Tam po zamontowaniu modułu w tv za pomocą adaptera okazało się, że moduł nie może wykonać autoryzacji: wskaźnik tego procesu pokazuje 0% i nic się nie dzieje. W menu modułu jest wiadomość, że moduł jest, ale nic więcej.

 

Dzwonię na infolinię CP a tem: "paaaanieeee Samsungi smart tv nie działają z naszymi modułami" hmmm, no cóż już miałem iść po dekoder kiedy przyszło mi do głowy, by zadzwonić na infolinię Samsunga. A tam: proszę zrobić aktualizację oprogramowania, najlepiej ściągając ze strony modelu bo tam jest najnowsza. Postanowiłem wykonać aktualizację przez wifi - przebiegła bez najmniejszych problemów, ale nie zmieniło to sytuacji z camem. Jeszcze raz zadzwoniłem na infolinię Samsunga i na szczęście trafiłem na bardzo kumatą konsultantkę, która poradziła najpierw wyszukać dostępne kanały bez modułu, a później zrobić to samo z modułem.

 

Po tej operacji sytuacja zmieniła się o tyle, że moduł owszem zaczął się autoryzować, ale wyskakiwał błąd 3: moduł zablokowany. Zadzwoniłem znowu do CP i tam konsultant zaordynował wymianę modułu wraz z kartą w APS. Wymieniłem moduł i tym razem autoryzacja przebiegła pomyślnie, a kanały pojawiły się jak trzeba.

 

Natrafiłem na kolejny problem: tv wyszukał 2000 (!) kanałów, większość z nich to jakieś gadające islamskie głowy. Pół dnia spędziłem na dodawaniu właściwych kanałów do ulubionych, a później zmianę ich kolejności by jako tako to funkcjonowało.

 

Moje odczucia są mieszane - proces ten jest nie do ogarnięcia dla laika. To raz. Dwa: cam wcale nie zmienia kanałów szybciej niż np mediabox UPC czy mój poprzedni dekoder CP. Dodatkowo pojawia się czasem info "kanał zakodowany" by po chwili zniknąć. Trzy: doprowadzenie listy kanałów do jakiego takiego stanu wymaga mrówczej pracy. Cztery: Jakość borazu w HD jest bardzo dobra, w SD mogło by być lepiej, ale może to kwestia kalibracji tv. Pięć: moduł CI+ ma tę zaletę, że się nie zawiesza (przynajmniej mnie się nie udało) o co było nietrudno zwłaszcza w przypadku mediaboxa upc. Na razie po tych wszystkich korowodach jestem względnie zadowolony, choć odczuwam dojmujący brak Canal+ ze względu na piłkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość dreamslon

wylacz kontrole rodzicielska w module,to nie bedzie wyskakiwalo kanal zakodowany i troszeczke szybciej bedzie przelaczal kanaly...no niestety z lista kanalow jest lipa i trzeba samemu ustawiac,chyba ze gdzies sie znajdzie w sieci plik z lista...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@velsatis Co do układania kanałów są zewnetrzne programy na komputer. Niestety nie jest tak kolorowo ja też bawiłem się na moim Sony, aż znalazłem takowy program i po problemie. Zobacz tu: http://www.chip.de/downloads/Samsung-Ch ... 13308.html może to pomoże w skróceniu zabawy w układanie kanałów.

 

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piszę do tych, którzy mieli problem z Nick Jr oraz Nickoledeon HD kilka dni temu i złozyli reklamację. Zostałem bardzo mile zaskoczony przez Cyfrowy Polsat. Dostałem zapytanie na maila czy problem dalej wystepuje, odpowiedziałem, że nie, ale przy okazji spytałem czy przysługuje mi roszczenie reklamacyjne za brak tych kanałów przez kilka dni. W odpowiedzi dostałem informację, że za siedem dni braku kanałów (mniej więcej tyle to trwało od zgłoszenia reklamacji) zostaje mi pomniejszona z abonamentu kwota 13,44 PLN - podejrzewam że proporcjonalnie w stosunku do miesięcznej opłaty. Miły gest, zwłaszcza, że problem dotyczył tylko dwóch kanałów i tylko posiadacze starych CI mieli z tym problem - moduł mam na wypozyczenie nie na własnośc.

 

Cezi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie mi proszę jak to jest z Cyfrowym Polsatem, modułem CI / CI+ i Samsung Smart TV (konkretnie mam UE46F7000). Przeczytałem sporo stron tego tematu, również inne i mam mętlik. W końcu doszedłem że chyba posiadaczom modułu CI nie działają TVN'y SD, a posiadaczom CI+ działają (ale nie wszystkim). Czy dobrze myślę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz moduł? CI/CI+? Ogólnie się w tym nie orientuję za bardzo ale tak jak pisałem, wywnioskowałem że działa tylko na CI+.

To fajnie jak piszesz że Ci działa. I rozumiem że wszystkie kanały są. CP ma według mnie lepszą ofertę niż nc+ a poza tym w NC+ na razie nie mają tych modułów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki powiedzcie mi proszę czy moduł Polsat Ci jest dużo wolniejszy od Polsat Ci+. Chodzi mi czy on będzie klatkował, zacinał na kanałach HD i czy będzie gorszy obraz i czy kanały będą się wolniej przełączać. Może ktoś z Was to porównywał. Muszę wymienić na ten stary moduł bo mi nie śmiga z Technisatem Digyboxx HD C+, pojawia się czasami napis "brak karty" i nic na to nie pomaga. Ale ogólnie poza tym moduł jest ultra szybki po wyłączeniu kontroli rodz. i nie chce zrobić jeszcze gorzej jak jest. Wiem, że to jest tu gdzieś napisane ale nie mam możliwości tego wertować przez 152 strony. Z góry dzięki za każde info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grzess01 - Ja mam stary moduł CI w telewizorze i generalnie nie narzekam. Testowałem też nowy moduł od teściowej i nie zauważyłem wielkiej róznicy w szybkości przełączania kanałów (oczywiście po wyłaczeniu kontroli rodzicielskiej w CI+). Myślę, że dużo zależy od telewizora. U mnie czasami (rzadko) jest pixeloza na kanałach HD ale da sie wytrzymać. Nie wymieniłem modułu na nowy, bo też nie odpala mi w jednym z moich tunerów, a łatwość przekładania modułów to wielki plus, zwłaszcza jak się ma kilka tunerów i moduły Polsatu i Cyfry. Natomiast od strony technologicznej moduł CI+ to progres kilku klas w stosunku do starego CI.

 

Zastanawia mnie tylko jakim cudem jesteś w stanie oddać nowy moduł dostając w zamian stary CI?? Jesteś pewien, że Ci się uda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cezi1 - Można wymienić moduł na ten wcześniejszy ale jest jednak problem bo np. w moim mieście facet powiedział, że jest to niemożliwe. Mam akurat kumpla, który pracuje w sklepie rtv gdzie mają też punkt polsatu i trochę mi pomógł. Zeszło z tym naprawdę długo bo aż 6 tygodni ale wczoraj do mnie dzwonił, że wreszcie dodali mu go do zamówienia i , że przyjdzie na dniach. Kumplowi postawie flachę i przeniesie mi umowę na Ci. Myślę, że najlepiej objechać kilka miejsc aż się trafi na kogoś normalnego kto zechce się z tym bezinteresownie zająć. Inna droga to założyć reklamację na obecny moduł z zastrzeżeniem o konieczności rozwiązania umowy w przypadku odmowy wymiany. Wtedy też da się załatwić Ci. Tak czy inaczej czy to infolinia czy punkt wszędzie się krzywią i wzdychają jak usłyszą słowo moduł :))

 

Dzięki bardzo, odpowiedzi były pomocne, z chęcią wezmę teraz zwykłe Ci. Najważniejsze, że nie ma różnicy w prędkościach, chwilową pixelozę można przeżyć. Fajna sprawa z tymi modułami, można zabrać do kogoś i obejrzeć meczyk na tv lub innym dekoderze. Tym bardziej jestem teraz za Ci bo na pewno wspiera go więcej urządzeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...