Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Prąd był cały czas (na tym obwodzie mam też router i jak są braki w zasilaniu to na routerze podświetla mi się). Zmieniałem soft w dekoderze i wszystko przywracałem do ustawień fabrycznych dekodera i modułu, w tym wyłączenie kontroli rodzicielskiej. Problemy były na kanałach polsatowskich. Teraz działa OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od zakupu nie zmieniałem oprogramowania u siebie w tunerze, w którym jest umieszczony moduł CP, czyli ok. 8 lat i nie zauważyłem problemów z dekodowaniem sygnału. Od czasu do czasu jest przekładany do innym odbiorników i również nie zauważyłem problemów z odbiorem, a tym bardziej samodzielnej aktywacji kontroli rodzicielskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Chcę zakupić cyfrowy polsat i mam dylemat, czy brać dekoder Evobox Lite, czy moduł Cam CI+,

czy ktoś może doradzić czy taki moduł działa w ogóle z samsungami seria 7, i czy na nim normalnie można przeglądać program TV na następne dni?

 

Edytowane przez zuku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Szanowni Forumowicze.

 

Proszę o pomoc, bo na infolinii CP nie mogę się dogadać. Od wczoraj mam moduł PCMCIA od Cyfrowego Polsatu. Przywiózł go kurier, więc mam dwa tygodnie na odstąpienie od umowy. Po włożeniu do nowo odpakowanego telewizora LG 65SM8600PLA otrzymałem  komunikat, że telewizor jest niekompatybilny. Wcześniej sprawdziłem kompatybilne odbiorniki na stronie CP (mój telewizor tam jest). Czy coś można zrobić, czy trzeba rezygnować z umowy? Wykonałem update systemu w telewizorze i nic to nie dało. Nadal kod błędu 17. Czy może być niekompatybilny egzemplarz?

Dzięki za pomoc.

 

Maciek.

Edytowane przez Barti
Nazwy własne piszemy wielką literą. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko znalezione w Google.

Cytat

a tv wyszukał kanały cp? jeśli nie, to to trzeba zrobić na początku.Ten błąd pokazuje,że nie masz wgranych kanałów satelitarnych,jeszcze jedno,przed tym wszystkim zresetuj ustawienia odbiornika tv .Przed zresetowaniem tv odłącz moduł od tv i załącz go po wgraniu kanałów satelitarnych. Powinno ci wszystko zaskoczyć.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, mabrzez napisał:

Szanowni Forumowicze.

 

Proszę o pomoc, bo na infolinii CP nie mogę się dogadać. Od wczoraj mam moduł PCMCIA od Cyfrowego Polsatu. Przywiózł go kurier, więc mam dwa tygodnie na odstąpienie od umowy. Po włożeniu do nowo odpakowanego telewizora LG 65SM8600PLA otrzymałem  komunikat, że telewizor jest niekompatybilny. Wcześniej sprawdziłem kompatybilne odbiorniki na stronie CP (mój telewizor tam jest). Czy coś można zrobić, czy trzeba rezygnować z umowy? Wykonałem update systemu w telewizorze i nic to nie dało. Nadal kod błędu 17. Czy może być niekompatybilny egzemplarz?

Dzięki za pomoc.

 

Maciek.


Witam. 

Jeśli Twój sprzęt posiada wbudowany tuner satelitarny, to najlepiej będzie, jeśli zapiszesz zgłoszenie w tej sprawie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK): https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Po zalogowaniu się, wejdź w: Kontakt z Cyfrowym Polsatem - > Napisz do nas. 

Pozdrawiam, 
Specjalista Cyfrowy Polsat 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do CP i powiedziano mi że jak błąd 17 to „zły” telewizor i koniec. Pan który ze mną rozmawiał stanowczo powiedział że nic się nie da zrobić.

Bardzo dziękuje za poświęcony czas. Dzisiaj wrócę do domu i spróbuje zrobić to co napisał G2000.

pozdrawiam

Maciej

 

Właśnie dostałem info z CP „ radzimy skontaktować się z producentem telewizora”.

BRAWO

Dziękuję wszystkim za pomoc

 

Maciek

Jest lepiej. Dzięki maks27. Wyszukał kanały. Powiedział że „brak modułu”. Włożyłem moduł i autoryzował. To znaczy napisał że moduł działa poprawnie. Po chwili pojawił się napis „błąd karty 09”

Co robić dalej ???? HELP 

LUDZIEEEEE, Działa 

 

Dziekuje całemu Forum za pomoc

 

Maciek

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Powinno się dać skoro jest widoczny w icok. Również posiadam taki moduł i nie ma problemu. Wybierasz pakiet podstawowy oraz jeśli chcesz dodatkowy, włączasz deklarację i po zatwierdzeniu opłacasz. Możesz płacić przez opcję szybkie płatności wtedy wpłata jest do kilkunastu minut na koncie w icok i następuje nadanie uprawnień przez system. Z tym że przy tej możliwości płatności jest doliczana dodatkowa opłata ~1zł (nie pamiętam dokładnie ile). Jeśli nie zależy Ci na czasie to możesz wpłacić bezpośrednio ze swojego konta na konto podane w icok, przypisane do tego zestawu (karta, moduł) ale wtedy księgowanie wpłaty trwa dłużej, czasami nawet kilka dni roboczych. Chociaż ostatnio jak wpłacałem to na następny dzień roboczy wpłata była widoczna w icok.

 

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.12.2020 o 21:11, tail# napisał:

Powinno się dać skoro jest widoczny w icok. Również posiadam taki moduł i nie ma problemu. Wybierasz pakiet podstawowy oraz jeśli chcesz dodatkowy, włączasz deklarację i po zatwierdzeniu opłacasz. Możesz płacić przez opcję szybkie płatności wtedy wpłata jest do kilkunastu minut na koncie w icok i następuje nadanie uprawnień przez system. Z tym że przy tej możliwości płatności jest doliczana dodatkowa opłata ~1zł (nie pamiętam dokładnie ile). Jeśli nie zależy Ci na czasie to możesz wpłacić bezpośrednio ze swojego konta na konto podane w icok, przypisane do tego zestawu (karta, moduł) ale wtedy księgowanie wpłaty trwa dłużej, czasami nawet kilka dni roboczych. Chociaż ostatnio jak wpłacałem to na następny dzień roboczy wpłata była widoczna w icok.

 

Kolego, dzięki za pomoc. Potwierdzam wszystko, bo doładowałem i działa pomimo, że moduł nie był używany przez dobre kilak lat, a może i nawet 10 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne... chciałem reaktywować taki sam moduł, który zalega w mojej szufladzie i dostałem taką odpowiedź na mój e-mail:

"Uprzejmie informujemy, że weryfikacja wykazała, iż na poniższym sprzęcie nie ma możliwości aktywacji płatnych pakietów w formie deklaracji tj. po ich opłaceniu."

Nie chcą moich pieniędzy to też się nie narzucam - zarabia operator Telewizji na kartę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, meckbar napisał:

Dziwne... chciałem reaktywować taki sam moduł, który zalega w mojej szufladzie i dostałem taką odpowiedź na mój e-mail:

"Uprzejmie informujemy, że weryfikacja wykazała, iż na poniższym sprzęcie nie ma możliwości aktywacji płatnych pakietów w formie deklaracji tj. po ich opłaceniu."

Nie chcą moich pieniędzy to też się nie narzucam - zarabia operator Telewizji na kartę.

Taką samą informację dostałem jak zadzwoniłem telefonicznie żeby się upewnić.

Niemniej jednak postanowiłem zaryzykować i wszystko pięknie działa.  Jeśli masz dostęp do ICOK, gdzie jest ten moduł śmiało wybierz pakiet i doładuj. Jak będą coś sapać to tutaj masz oficjalny dokument:

https://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-dla-uzytkownikow.pdf

 

PS. Gdyby okazało się najgorsze, to mają obowiązek wymienić Ci moduł na taki który zadziała.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, meckbar napisał:

Dziwne... chciałem reaktywować taki sam moduł, który zalega w mojej szufladzie

Nic nie jest dziwne tylko niektórzy udzielający odpowiedzi od strony operatora są niekompetentni. Jeśli masz moduł widoczny w icok i możliwość deklaracji pakietu to warto spróbować. Nic nie tracisz. W razie czego i tak są zobowiązani do tego aby zwrócić pieniądze za nie wykonaną usługę.

Edytowane przez tail#
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.12.2020 o 06:43, tail# napisał:

Nic nie jest dziwne tylko niektórzy udzielający odpowiedzi od strony operatora są niekompetentni. Jeśli masz moduł widoczny w icok i możliwość deklaracji pakietu to warto spróbować. Nic nie tracisz. W razie czego i tak są zobowiązani do tego aby zwrócić pieniądze za nie wykonaną usługę.

Oni są kompetentni. Oni wykonują pracę, za którą im płacą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...