Jump to content
Janusz Sulisz

Moduł CAM CI / CI+ Cyfrowego Polsatu

Recommended Posts

Koledzy, prośba o poradę. Korzystam z modułu CAM na TV LG. Czy normalne jest to, że przy każdym włączeniu TV zanim pojawi się docelowy obraz, najpierw jest informacja o uwierzytelnianiu modułu, następnie pojawia się napis "program kodowany", po tym ponownie pojawia się uwierzytelnianie modułu i dopiero wtedy pojawia się obraz (trwa to od 30 sek nawet do minuty). Sytuacja powtarza się przy każdym włączeniu TV. Czasami obraz pojawia się szybciej, od razu po informacji "program kodowany". Na infolinii CP twierdzą, że jest to normalne. Czy spotkaliście się z czymś takim?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mojej Arivie z CI+ moduł uwierzytelnia się tylko raz po jej włączeniu, czyli chyba jest coś nie tak z softem w twoim TV. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tunerze u mnie po każdym włączeniu pojawia się komunikat "Program Zakodowany" i czasami po kilku lub po kilkunastu sekundach pojawia się obraz. Także chyba ten typ tak ma.Chociaż uwierzytelniania modułu nie pamiętam u siebie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim Fergusonie Ariva 202e moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsat uwierzytelnia się też bardzo szybko, czasem zdarza się jakieś chwilowe ponowne uwierzytelnienie ale trwa to maks 5 sekund.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 8.11.2019 o 15:28, Josip napisał:

Koledzy, prośba o poradę. Korzystam z modułu CAM na TV LG. Czy normalne jest to, że przy każdym włączeniu TV zanim pojawi się docelowy obraz, najpierw jest informacja o uwierzytelnianiu modułu, następnie pojawia się napis "program kodowany", po tym ponownie pojawia się uwierzytelnianie modułu i dopiero wtedy pojawia się obraz (trwa to od 30 sek nawet do minuty). Sytuacja powtarza się przy każdym włączeniu TV. Czasami obraz pojawia się szybciej, od razu po informacji "program kodowany". Na infolinii CP twierdzą, że jest to normalne. Czy spotkaliście się z czymś takim?

 

 

Długo ... Na TV Philips PUS7303 od włączenia do pojawienia się obrazu mija 15-20 sekund. Z czego uwierzytelnianie modułu CI+ Polsatu pokazuje się przez jakieś 5-6 sekund. Żadnych informacji o kodowanym kanale, czy ponownym uwierzytelnieniu. Dodatkowo mam tak, że przez kilkanaście minut po wyłączeniu TV, mam możliwość szybkiego włączenia (2-3 sekundy i jest obraz). 

Edited by maniek357

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na TCLu uwiezytelnianie trwa 10-15 sekund po czym obraz wskakuje. Masz wylaczona kontrole rodzicielska ?

Edited by maciekmm

Share this post


Link to post
Share on other sites

To zależy czego oczekujesz. Jeśli nie chcesz kolejnej "skrzynki" pod telewizorem, to bierzesz moduł. Moduł jak moduł - u mnie działa bez problemów w TV Philipsa. Przy włączeniu telewizora trzeba poczekać 15-20 sekund na uwierzytelnienie modułu, mi to nie przeszkadza i się przyzwyczaiłem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twój wybór, ja mam moduł od marca i jestem zadowolony.

W 1 APS mnie straszyli że będą kłopoty przez to że źle działają moduły w tv, poszedłem do innego APS i tam podpisałem umowę na moduł. W tym drugim Pani powiedziała że nikt nie skarżył się jednak rzadko klienci biorą moduł CAM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pan od polsatu odradzał mi. Sam nie wiem. Tv mam półroczny od firmy "Sharp" taki całkiem całkiem. Smarttv ma, 4k bodajże też. Ciekawe czy będzie wszystko dobrze 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamów CP przez internet, to będziesz miał 2 tygodnie na przetestowanie działania modułu i ewentualną rezygnację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, 

3  dni temu podpisałem umowę na CP ale dopiero wczoraj miałem czas wszystko podłączyć i sprawdzić. Mam moduł CAM, nowy talerz i nowy konwerter. Trochę mi zajęło ustawienie ale teraz na większości kanałów siła 100 i jakość 100. Mam jednak problem ponieważ przerywają mi kanały. Co kilkanaście sekund następuje wygaszenie obrazu na sekundę-dwie i obraz wraca do normy. Z satelity miałem pobraną tylko listę kanałów CP. Teraz żeby sprawdzić pobrałem całą listę kanałów dostępną na HOTBIRD i sprawa wygląda następująco. Zacinają się tylko kanały CP - te które (tak mi się wydaje) muszą przejść przez moduł CAM. Aljazeery i inne kanały spoza CP działają elegancko, bez najmniejszego i nawet chwilowego zacięcia. Czytając poprzednie wiadomości domyślam się, że wina może leżeć po stronie modułu. Iść od razu po wymianę czy macie jakieś inne rozwiązanie? Wymienią bez problemu jak wyjaśnię jak to wygląda?

Edited by kawka.mateusz
ortografia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moduł masz w telewizorze? Może spróbuj na module wyłączyć kontrolę rodzicielską.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za szybką i przede wszystkim bardzo dobrą odpowiedź! Wyłączyłem i teraz przez kilkanaście minut żadnego zacięcia. Będę obserwował ale wygląda na to, że wszystko jest już OK. Jeszcze raz dzięki.

Edited by Barti
Nie KRZYCZYMY na forum. Proszę nie używać Caps Lock podczas pisania postów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To bardzo ciekawe, bo ja od wczoraj mam identyczny objaw. Wcześniej, przez ponad rok czasu, nic takiego nie miało miejsca. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej, u mnie podobne objawy od wczoraj. Wcześniej przez blisko rok nie było najmniejszych problemów.

Potwierdzam, że zdjęcie kontroli rodzicielskiej w module pomogło. Pytanie tylko, dlaczego kontrola rodzicielska się aktywowała? Nigdy z niej nie korzystałem. W każdym razie teraz jest OK.

 

 

Pozdrawiam.

Tilman.

Edited by Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 12.01.2020 o 09:56, WoBo napisał:

To bardzo ciekawe, bo ja od wczoraj mam identyczny objaw. Wcześniej, przez ponad rok czasu, nic takiego nie miało miejsca. :/

Witam,
jeśli wyłączenie kontroli rodzicielskiej nie przyniesie pożądanego skutku, to zachęcam do ponowienia uprawnień na dekoder. W tym celu zaloguj się do konta w Internetowym Centrum Obsługi Klienta (ICOK). Instrukcję, jak to zrobić znajdziesz tutaj: https://bit.ly/2FB43fe Następnie po lewej stronie wybierz opcję "Usługi" --> "Telewizja" --> "Usługi serwisowe". W następnym kroku ustaw dekoder włączony na pozycji 1 - Polsat HD i kliknij "Wznów połączenie z satelitą". Po wykonaniu powyższej czynności, proszę o pozostanie na kanale 1 przez ok. 15 minut, nie przełączając go na inny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam moduł CI+ CP i po raz drugi sama włączyła mi się kontrola rodzicielska, a miałem ją nieaktywną. Co się dzieje? Dekoder Cryptobox 652 HD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj ustawienia fabryczne modułowi, może coś da. U mnie w ubiegłą sobotę wieczorem "szalał", stopklatki robił na kanałach kodowanych co kilka minut (musieli coś grzebać) i pomogło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też zauważyłem na moim module podobne przypadki w postaci „stopklatki”, czyli ustawienia fabryczne rozwiązują te problemy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coś musieli grzebać w ustawieniach, uprawnieniach modułu. Zrobiłem przywrócenie fabryczne i wyłączyłem kontrolę rodzicielską, bo przy włączonej obraz stawał i pikselował. Zobaczymy za jakiś czas, co dalej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Marko 345 napisał:

Mam moduł CI+ CP i po raz drugi sama włączyła mi się kontrola rodzicielska, a miałem ją nieaktywną. Co się dzieje? Dekoder Cryptobox 652 HD.

A miałeś braki w zasilaniu prądu  w tym czasie? U mnie kontrola jest wyłączona od dawna i nie mam takich objawów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...