marcin_3 Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Czekanie nic nie dało. Dzisiaj rano dzwoniłem na infolinię pan aktywował mi w inny sposób i nic nie pomaga. Działają tylko niektóre kanały jak poprzednio, z Polsatowskich żaden nie działa. Polecono mi udać się do punktu i zrobić wymianę na inny. Już raz wymieniałem i nie pomogło. Walczę już z tym dziadostwem 2 dni i jestem załamany, bo umowa podpisana a sprzęt nie działa jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Próbowałeś wyłączyć tuner ,wyjąć moduł ,wyjąć kartę ,następnie wszystko poskładać ,uruchomić i dopiero ponowić uprawnienia.Jeżeli też nie zadziała ,to jak pisze @tweed77 kontakt z działem technicznym. Jeżeli już będzie działać ,dopytaj na infolinii czy będzie przysługiwać Ci rekompensata za brak odbioru kanałów. Czyli reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 @maryś @marcin_3 telefon do działu technicznego w poniedziałek. Kontakt z kumatym konsultantem. W rozmowie jak się konsultant będzie pytał powiedzieć że nie działają tylko kanały Polsatu - brak uprawnień. Reszta kanałów działa prawidłowo. Muszą spaść odpowiednie dane na kartę. Trwa to parę godzin. Zwykły konsultant na infolinii tego nie ogarnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maryś Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Witam, U mnie działają tylko kanały FTA. Już dzisiaj konsultowałem się bezpośrednio z Działem Technicznym. Serwisant widzi u siebie mój moduł i kartę. Jeszcze raz ręcznie nadał uprawnienia. Po trzech godzinach dalej "ciemność". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Godzinę temu, marcin_3 napisał: Czekanie nic nie dało. Dzisiaj rano dzwoniłem na infolinię pan aktywował mi w inny sposób i nic nie pomaga. Działają tylko niektóre kanały jak poprzednio, z Polsatowskich żaden nie działa. Polecono mi udać się do punktu i zrobić wymianę na inny. Już raz wymieniałem i nie pomogło. Walczę już z tym dziadostwem 2 dni i jestem załamany, bo umowa podpisana a sprzęt nie działa jak trzeba. To na prawdę dziwna sprawa,spróbuj zrobić to co @wuzel ci sugeruje,ale po tym wszystkim zrób reset TV(wyjmij wtyczkę)- może on coś blokuje? Tylko widzę że to się robi jakaś epidemia bo kolega @maryś też ogląda to co bohaterowie "Seksmisji" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 (edytowane) U mnie to tak wyglądało: U mowa podpisana o 15:00, moduł włożony do tv, wszystkie kanały oprócz FTA komunikat: "Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie" umowa jeszcze nie była widoczna w ICOK, więc telefonicznie nadane uprawnienia, po kilku minutach wszystko zgodnie z umową (Rodzinny HD/ Familijny HD) dodatkowo zaświecił "AXN White". Następnego dnia były tylko kanały FTA i czarny ekran na kodowanych bez żadnych komunikatów, więc ponowienie uprawnień poprzez ICOK. Kilka minut na Polsat HD i już bez problemu oglądam bez bonusa jakmi był na początku AXN White. Skoro po podpisaniu umowy wszystko nie działało to na pewno nie był już aktywny pakiet techniczny, a ten dodatkowy AXN był pewnie błędnie nadany. Zastanowił mnie brak odbioru na 2 dzień po aktywacji, jakbym dostał uprawnienia na 1 dzień. A może ta ciemność była spowodowana tym, że leciała rewizja karty po aktywacji ? Edytowane 17 Marca 2019 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_3 Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 (edytowane) Przekładałem moduł z tv do dekodera dalej jest to samo. Zostawiłem nawet na noc włączony dekoder i też nic nie poszło. Dzisiaj ponownie połączono mnie z technikiem. Zrobił aktywację w inny sposób i powiedział że kanały powinny zaświecić podczas naszej rozmowy. Znowu poszły te co wcześniej a Polsatowskie nie działają. On już więcej nic nie może zrobić poradził żebym wymienił moduł. Tylko czy kolejna wymiana coś da?Przywracałem nawet ustawienia fabryczne modułu i też nic. Edytowane 17 Marca 2019 przez marcin_3 powtórzenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 A ponowne nadanie pakietów było w waszym przypadku przeprowadzane? Prawie trzy lata temu miałem podobny problem jak wy, czyli momentalnie zgasło mi wszystko. Kilka rozmów z konsultantami i ponawianie przez nich uprawnień nic nie pomagało. Następnego dnia zostałem przyłączony do działu technicznego i tam kumaty konsultant ponownie nadał mi pakiety i dosłownie po kilkudziesięciu sekundach wszystko zaświeciło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_3 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Dzisiaj poszedłem wymienić moduł na inny i po powrocie wszystkie kanały załapały od ręki po paru minutach od włożenia do dekodera. Coś nie tak musiało być z tamtymi dwoma sztukami. Sprawa rozwiązana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Wychodzi na to ,że pomogłaby sama wymiana karty. Będziesz składał reklamację czy zostawiasz tak jak jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_3 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Dam sobie spokój. Już wystarczająco czasu straciłem na wydzwanianie na infolinię, chodzenie po wymiany. To raptem 2 dni, jakby było więcej to bym reklamował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 W dniu Sunday, March 17, 2019 o 12:34, marcin_3 napisał: Przekładałem moduł z tv do dekodera dalej jest to samo. Zostawiłem nawet na noc włączony dekoder i też nic nie poszło. Dzisiaj ponownie połączono mnie z technikiem. Zrobił aktywację w inny sposób i powiedział że kanały powinny zaświecić podczas naszej rozmowy. Znowu poszły te co wcześniej a Polsatowskie nie działają. Spróbuj aktywować pakiet na module poprzez ICOK.Może uprawnienia pójdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Możliwe że była jakaś wadliwa seria modułów CAM ? Miesiąc temu w jednym APS stanowczo mi Pan odradzał podpisanie umowy, ponieważ będę miał problemy z działaniem i nie wycofam się z umowy. Tydzień później w innym APS podpisałem umowę i działa, tu była szefowa, która już mnie pamięta i nie kojarzyła aby były większe problemy z modułami. Jedynie poprosiła bym dał znać jak oceniam pracę modułu CAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 U mnie jedyny problem w działaniu modułu, to rzadkie restarty na kanałach z tp nc+ (11449) i TVN (11508). Gdybym miał na imię Antoni, to tu bym podejrzewał wspólny spisek konkurencji CP i Telewizji Polsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Ja korzystam z modułu dopiero 2 tygodnie i nie miałem restartu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emeryt Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 W dniu 16.03.2019 o 23:10, tweed77 napisał: @maryś nie działają ci kanały z grupy Polsatu tj. Polsat HD - TV4 - Polsat Film HD - Polsat Cafe itp itd. Jak nie korzystałeś przez ostatnie kilkanaście tygodni z zestawu Polsat - moduł i karta to musisz czekać. Karta musi dostać zmianę rewizji ROM - taka zabawa ze strony Polsatu. Zwykły konsultant tego nie ogarnie - tylko technik z działa technicznego. Witam wszystkich użytkowników dekodera cryptobox 752 combo i modułów CP. Po zakupie dekodera włożyłem moduł z kartą CP i dekoder nie reagował,zadzwoniłem do sprzedawcy. powiedział mi żebym chwilę poczekał bo skonsultuje się z serwisem CP, odpowiedź z CP, dekoder będzie chodził tylko na nowym module CI+ z CP, na drugi dzień wymieniłem moduł na CI+ wraz z karta, teraz mi sprzęt śmiga aż miło, ale na modelu 650 już nie, są zwiechy, nieraz nie łapie któregoś kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 53 minuty temu, emeryt napisał: odpowiedź z CP, dekoder będzie chodził tylko na nowym module CI+ z CP, na drugi dzień wymieniłem moduł na CI+ wraz z karta, teraz mi sprzęt śmiga aż miło, ale na modelu 650 już nie, są zwiechy, nieraz nie łapie któregoś kanału. Czy ktoś może potwierdzić te rewelacje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Może być tak że oprogramowanie tunera gryzie się z modułem - będzie się zawieszał lub na przykład uprawnienia nie będą przechodzić. Ponadto w jednym ze sklepów jest dopisek - Gniazdo CI będzie działać jako CI+ po wgraniu alternatywnego oprogramowania. Czyli należy szukać odpowiedniego softu lub jest już wgrany pod CI+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 1 minutę temu, wuzel napisał: Gniazdo CI będzie działać jako CI+ po wgraniu alternatywnego oprogramowania. Czyli należy szukać odpowiedniego softu lub jest już wgrany pod CI+ CI+ to trochę inna bajka, tutaj mamy do czynienia z CI+ ale z trybem Legacy więc generalnie powinno działać poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maryś Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Dobry wieczór, Już wszystko działa. Dzisiaj wymieniłem moduł z kartą na nową sztukę w APS CP Oczywiście, że CR752 HD combo jest z oprogramowaniem alternatywnym PATCH. Nie wiem jak sprawdzić co to za rodzaj modułu i karty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Jeżeli masz konto w ICOK to tam sprawdzisz w danych sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 (edytowane) Moduły CAM CI i CI+ można odróżnić po naklejkach na wierzchu i ewentualnie są różne karty w zależności od CAID jaki posiadają. CI z lewej, CI+ z prawej: Edytowane 19 Marca 2019 przez Burito dodanie zdjęć 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mara68 Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Mam taki moduł jak ten z lewej już z 10lat i w danych sprzętu też ma zapisane CI+. PCMCIA SCM 02 Szybkie, intuicyjne menu Tryb "legacy" umożliwia działanie modułu na starszych odbiornikach ze złączem CI Oprogramowanie w pełni zgodne z DVB-S, DVB-S2 oraz CI/CI+ Polskie komunikaty Kontrola rodzicielka Aktualizacja OTA Komunikaty użytkownika Niski pobór energii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goku89 Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Witam, czy to prawda, że moduł Cam CI+ można wziąć tylko na dekoder główny i nie można wtedy wziąć dodatkowego dekodera multiroom? Czyli korzystanie z usługi w dodatkowym pomieszczeniu używając modułu CI+ jest niemożliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 19 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 @goku89 Prawda. Nawet nie da się wziąć dwóch modułów w jednej umowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.