irek6311 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Mam stary moduł CI od CP i działa poprawnie, nie ma czegoś takiego ja wysłużenie elektroniki, miałeś wadliwy moduł, mam 2 te stare i służą od początku, jak je CP wprowadził, przydało by się wymienić jeden na CI+, ale chwilowo NC+ mam, więc wiązać się z CP nie będę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Możliwe, że był wadliwy, albo zwyczajnie MR i ciągłe wyjmowanie karty go dojechało. Niby piszą na nich żeby nie wyjmować karty bez potrzeby a do MR trzeba to robić w moim przypadku co 2 tygodnie w zasadzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Być może te ciągłe wyciąganie karty zużyło czytnik w module, stąd te problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PawelU1981 Opublikowano 14 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2018 Oby nowy wytrzymał dłużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu7 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Dostałem odpowiedź z CP w sprawie restartów modułu CAM CI+ na programie TVP1HD. Jest niestety taka, jakiej się spodziewałem: "W nawiązaniu do zgłoszenia z dnia 3 marca 2018 r., które zostało zarejestrowane pod SP/.............. informujemy, że Spółka nie zarejestrowała problemów z dostępem do usługi. W związku z powyższym prosimy o weryfikację mocy oraz jakości sygnału.Jeżeli problem będzie w dalszym ciągu występował, wówczas możemy dokonać wymiany posiadanego przez Pana modułu CAM na inny model.W przypadku chęci wymiany, prosimy o podanie adresu do wysyłki oraz aktualny numer telefonu." Dodam, że u mnie problemy w dalszym ciągu występują (tylko na TVP1HD). Kolejna wymiana modułu ma pomóc? Dobrze, że nie napisali, że mam wymienić TV (moduł był sprawdzany na dwóch TV z różnymi instalacjami antenowymi). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 (edytowane) U mnie też na TVP1 HD, a z rana również zanotowałem jeden restart na TVN24 HD. Edytowane 19 Marca 2018 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Dzisiaj tez miałem restart na Polsat Sport HD i TVN24 HD. A tak nie dawno wszystko działało OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wigru Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 A u mnie moduł najczęściej przestaje dekodować po przełączeniu na TVP HD. Muszę zrobić restart aby zaczął działać na nowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Dostałem odpowiedź z CP w sprawie restartów modułu CAM CI+ na programie TVP1HD. Jest niestety taka, jakiej się spodziewałem: "W nawiązaniu do zgłoszenia z dnia 3 marca 2018 r., które zostało zarejestrowane pod SP/.............. informujemy, że Spółka nie zarejestrowała problemów z dostępem do usługi. W związku z powyższym prosimy o weryfikację mocy oraz jakości sygnału. Jeżeli problem będzie w dalszym ciągu występował, wówczas możemy dokonać wymiany posiadanego przez Pana modułu CAM na inny model. W przypadku chęci wymiany, prosimy o podanie adresu do wysyłki oraz aktualny numer telefonu." Dodam, że u mnie problemy w dalszym ciągu występują (tylko na TVP1HD). Kolejna wymiana modułu ma pomóc? Dobrze, że nie napisali, że mam wymienić TV (moduł był sprawdzany na dwóch TV z różnymi instalacjami antenowymi). Wymień CAM i napisz, że na nowym i na innej instalacji jest tak samo. Oczywiście najpierw to sprawdź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 (edytowane) Nie tak dawno wymieniałem moduł i na nowym te same problemy. Coś musieli skopać. Edytowane 19 Marca 2018 przez Marko 345 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu7 Opublikowano 19 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2018 Wymień CAM i napisz, że na nowym i na innej instalacji jest tak samo. Oczywiście najpierw to sprawdź. Ja już raz dwa tygodnie temu wymieniłem moduł (co też napisałem w korespondencji do CP) i na nowym jest tak samo. Chyba niedokładnie czytają (bo nie będę przecież "testował" trzeciego modułu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 i znowu restart na TVP1 HD (ok. 10:15). Zaraz zacznę myśleć, że nc+ specjalnie namieszał coś w strumieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Posiada ktoś ten moduł i ma go w sprzęcie na linuxie innym niż Vu?Jeżeli tak to czy próbował jeden kanał oglądać a drugi nagrywać zakodowany następnie go otworzyć jako zdekodowany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr. Orbita Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Do osób mających problemy z restartami na TVP1 HD - zerknijcie na TVP2 HD, czy CAM Polsatu nie widzi aktualizacji oprogramowania modułu. W redakcji zauważyliśmy wczoraj komunikat, ale przerwaliśmy, bo chcieliśmy sprawdzić co jest obecnie w module. Niestety po odrzuceniu nie znajdowało już aktualizacji, więc dziwna sytuacja... (CAM nc+ ma aktualizację na TV Puls HD, ale Polsat ma osobno). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Nie ma, dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek999 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Nie ma nowej wersji oprogramowania dla CI+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Nie ma nowej wersji aktualizacji na module u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 17 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2018 No i co z tym softem? ISIS go uprowadziło z satelity, czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2018 Przed chwilą pierwszy od dłuższego czasu restart na TVP1 HD... Dobrze, że w czytniku tunera mam obecnie włożoną kartę TNK HD (z reguły "siedzi" tam karta TivuSat) bo mógłby przez to stracić jakąś ważną akcję... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 W ubiegłym tygodniu, przy okazji składania wypowiedzenia mojej umowy w jednym z APS-ów Cyfrowego Polsatu w Opolu, zapytałem się sprzedawcę o dostępność modułów CAM Cyfrowego Polsatu w tymże APS-ie. Sprzedawca powiedział mi, że już nie mają tych modułów w ogóle, gdyż, jak stwierdził, "jest to niechodliwe". Zapytałem go, a co w przypadku, gdyby tak mój moduł CAM uległ awarii. Sprzedawca odpowiedział mi, że w takiej sytuacji zamawiają dla mnie nowy moduł CAM w ramach serwisu. Jak to obecnie jest z dostępnością tych modułów w APS-sach Cyfrowego Polsatu? Rzeczywiście jest tak krucho? Czy w razie awarii posiadanego przeze mnie modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu mogę liczyć na jego sprawną wymianę na nowy? Zaznaczam od razu, że nie interesuje mnie żaden dekoder dedykowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Dostępność modułów CAM jest uzależniona od stanów magazynowych danego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży. Zachęcam Cię do bezpośredniego kontaktu z konkretnym punktem, aby dowiedzieć się, czy takie urządzenie będzie dostępne: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp W momencie, gdy moduł zostanie uszkodzony nie z Twojej winy, po dokonaniu diagnozy otrzymasz sprzęt wolny od wad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Noo, przecież napisałem wyżej, że APS, w którym ostatnio byłem, nie ma już tych modułów. Z wypowiedzi sprzedawcy wywnioskowałem, że tych modułów już nie będą mieć, bo najwyraźniej już ich nie chcą. . Ewentualnie tylko na zamówienie do wymiany serwisowej. To, że moduł, w razie jego awarii nie z mojej winy, zostanie mi wymieniony, to Cyfrowy Polsat żadnej łaski mi nie robi. Chodziło mi to, jak długo w takim przypadku ta procedura potrwa. Jaki jest czas oczekiwania w przypadku konieczności zamówienia przez APS nowego modułu CAM dla mnie w ramach wymiany serwisowej? Dodam jeszcze, że na razie, odpukać!, mój moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsatu działa prawidłowo. Pytam tylko tak w razie czego, na przyszłość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Czas oczekiwania na nowy moduł CAM uzależniony jest stanu magazynu głównego. Szczegółowe informacje na ten temat otrzymasz w danym punkcie. Dodatkowo, tak jak wspomniałem wyżej, zawsze możesz skontaktować się z wybranym salonem i zweryfikować dostępność takiego sprzętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Dobre punkty sprzedaży CP czy Plusa to mają zawsze na stanie moduły CI+. Wszystko zależy od podejścia APSu do klienta. Wiem, bo parę razy wymieniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 21 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2018 Też mi się właśnie tak wydaje. Ten APS, w którym byłem, jest chyba najpopularniejszym punktem sprzedaży Cyfrowego Polsatu w Opolu, dlatego też i ja zawsze tam chodzę. Ale nie jest to jedyny APS w Opolu, więc niewykluczone, że następnym razem udam się do innego, bo pomijając już sprawę modułów CAM, jego pracownicy ostatnio jakby zmienili swoje podejście do klienta i nie traktują go już tak miło, jak dawniej. A to są cały czas ci sami pracownicy, od wielu już lat, jeszcze z czasów dawnej CYFRY+, gdzie przed Cyfrowym Polsatem był to APS CYFRY+ właśnie. APS ten pewnie uważa, że jedynym słusznym sprzętem do odbioru Cyfrowego Polsatu są właśnie jego dekoderki dedykowane. To już tak na marginesie, bo to nie jest wątek o APS-ach. Koniec off-topic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.