Skocz do zawartości

Moduł CAM CI / CI+ Polsat Box


Janusz Sulisz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam stary moduł CI od CP i działa poprawnie, nie ma czegoś takiego ja wysłużenie elektroniki, miałeś wadliwy moduł, mam 2 te stare i służą od początku, jak je CP wprowadził, przydało by się wymienić jeden na CI+, ale chwilowo NC+ mam, więc wiązać się z CP nie będę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981

Możliwe, że był wadliwy, albo zwyczajnie MR i ciągłe wyjmowanie karty go dojechało. Niby piszą na nich żeby nie wyjmować karty bez potrzeby a do MR trzeba to robić w moim przypadku co 2 tygodnie w zasadzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź z CP w sprawie restartów modułu CAM CI+ na programie TVP1HD.

Jest niestety taka, jakiej się spodziewałem:

 

"W nawiązaniu do zgłoszenia z dnia 3 marca 2018 r., które zostało zarejestrowane pod SP/.............. informujemy, że Spółka nie zarejestrowała problemów z dostępem do usługi. W związku z powyższym prosimy o weryfikację mocy oraz jakości sygnału.
Jeżeli problem będzie w dalszym ciągu występował, wówczas możemy dokonać wymiany posiadanego przez Pana modułu CAM na inny model.
W przypadku chęci wymiany, prosimy o podanie adresu do wysyłki oraz aktualny numer telefonu."

 

Dodam, że u mnie problemy w dalszym ciągu występują (tylko na TVP1HD).

Kolejna wymiana modułu ma pomóc?

Dobrze, że nie napisali, że mam wymienić TV (moduł był sprawdzany na dwóch TV z różnymi instalacjami antenowymi). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem odpowiedź z CP w sprawie restartów modułu CAM CI+ na programie TVP1HD.

Jest niestety taka, jakiej się spodziewałem:

 

"W nawiązaniu do zgłoszenia z dnia 3 marca 2018 r., które zostało zarejestrowane pod SP/.............. informujemy, że Spółka nie zarejestrowała problemów z dostępem do usługi. W związku z powyższym prosimy o weryfikację mocy oraz jakości sygnału.

Jeżeli problem będzie w dalszym ciągu występował, wówczas możemy dokonać wymiany posiadanego przez Pana modułu CAM na inny model.

W przypadku chęci wymiany, prosimy o podanie adresu do wysyłki oraz aktualny numer telefonu."

 

Dodam, że u mnie problemy w dalszym ciągu występują (tylko na TVP1HD).

Kolejna wymiana modułu ma pomóc?

Dobrze, że nie napisali, że mam wymienić TV (moduł był sprawdzany na dwóch TV z różnymi instalacjami antenowymi). 

 

Wymień CAM i napisz, że na nowym i na innej instalacji jest tak samo. Oczywiście najpierw to sprawdź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień CAM i napisz, że na nowym i na innej instalacji jest tak samo. Oczywiście najpierw to sprawdź.

Ja już raz dwa tygodnie temu wymieniłem moduł (co też napisałem w korespondencji do CP) i na nowym jest tak samo. Chyba niedokładnie czytają (bo nie będę przecież "testował" trzeciego modułu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Do osób mających problemy z restartami na TVP1 HD - zerknijcie na TVP2 HD, czy CAM Polsatu nie widzi aktualizacji oprogramowania modułu. W redakcji zauważyliśmy wczoraj komunikat, ale przerwaliśmy, bo chcieliśmy sprawdzić co jest obecnie w module. Niestety po odrzuceniu nie znajdowało już aktualizacji, więc dziwna sytuacja... (CAM nc+ ma aktualizację na TV Puls HD, ale Polsat ma osobno).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

W ubiegłym tygodniu, przy okazji składania wypowiedzenia mojej umowy w jednym z APS-ów Cyfrowego Polsatu w Opolu, zapytałem się sprzedawcę o dostępność modułów CAM Cyfrowego Polsatu w tymże APS-ie.

Sprzedawca powiedział mi, że już nie mają tych modułów w ogóle, gdyż, jak stwierdził, "jest to niechodliwe". Zapytałem go, a co w przypadku, gdyby tak mój moduł CAM uległ awarii. Sprzedawca odpowiedział mi, że w takiej sytuacji zamawiają dla mnie nowy moduł CAM w ramach serwisu.

 

Jak to obecnie jest z dostępnością tych modułów w APS-sach Cyfrowego Polsatu? Rzeczywiście jest tak krucho? :roll::?

Czy w razie awarii posiadanego przeze mnie modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu mogę liczyć na jego sprawną wymianę na nowy?

Zaznaczam od razu, że nie interesuje mnie żaden dekoder dedykowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostępność modułów CAM jest uzależniona od stanów magazynowych danego Autoryzowanego Punktu Sprzedaży. Zachęcam Cię do bezpośredniego kontaktu z konkretnym punktem, aby dowiedzieć się, czy takie urządzenie będzie dostępne: http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/gdzie-kupic.cp W momencie, gdy moduł zostanie uszkodzony nie z Twojej winy, po dokonaniu diagnozy otrzymasz sprzęt wolny od wad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noo, przecież napisałem wyżej, że APS, w którym ostatnio byłem, nie ma już tych modułów. Z wypowiedzi sprzedawcy wywnioskowałem, że tych modułów już nie będą mieć, bo najwyraźniej już ich nie chcą. :crazy:.

Ewentualnie tylko na zamówienie do wymiany serwisowej.

To, że moduł, w razie jego awarii nie z mojej winy, zostanie mi wymieniony, to Cyfrowy Polsat żadnej łaski mi nie robi. Chodziło mi to, jak długo w takim przypadku ta procedura potrwa. :roll:

Jaki jest czas oczekiwania w przypadku konieczności zamówienia przez APS nowego modułu CAM dla mnie w ramach wymiany serwisowej?

 

Dodam jeszcze, że na razie, odpukać!, mój moduł CAM CI+ Cyfrowego Polsatu działa prawidłowo. Pytam tylko tak w razie czego, na przyszłość. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas oczekiwania na nowy moduł CAM uzależniony jest stanu magazynu głównego. Szczegółowe informacje na ten temat otrzymasz w danym punkcie. Dodatkowo, tak jak wspomniałem wyżej, zawsze możesz skontaktować się z wybranym salonem i zweryfikować dostępność takiego sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi się właśnie tak wydaje. Ten APS, w którym byłem, jest chyba najpopularniejszym punktem sprzedaży Cyfrowego Polsatu w Opolu, dlatego też i ja zawsze tam chodzę. Ale nie jest to jedyny APS w Opolu, więc niewykluczone, że następnym razem udam się do innego, bo pomijając już sprawę modułów CAM, jego pracownicy ostatnio jakby zmienili swoje podejście do klienta i nie traktują go już tak miło, jak dawniej. :? A to są cały czas ci sami pracownicy, od wielu już lat, jeszcze z czasów dawnej CYFRY+, gdzie przed Cyfrowym Polsatem był to APS CYFRY+ właśnie. APS ten pewnie uważa, że jedynym słusznym sprzętem do odbioru Cyfrowego Polsatu są właśnie jego dekoderki dedykowane. :roll::?

To już tak na marginesie, bo to nie jest wątek o APS-ach. Koniec off-topic. :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...