kapciu75 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Dziękuję. Spróbuję i oczywiście dam znać jak poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vusolo4k Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Witam. Jak zmienić pakiet w prepaid bez dostępu do ICOK? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 (edytowane) To trzeba napisać wprost, że nie jesteś właścicielem i nie znasz jego danych. Jeśli natomiast jesteś to zadałeś dziwne pytanie, np. dzwonisz na infolinię przechodzisz weryfikację i zmieniasz jeśli nie chcesz zakładać konta w ICOK. Były podobne tematy tego typu i oficjalnie jeśli nie jesteś właścicielem, to nie jest to możliwe, bo na jakiej podstawie to mają zmienić. Edytowane 15 Kwietnia 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vusolo4k Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 OK. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 (edytowane) W dniu 10.04.2021 o 11:48, kapciu75 napisał: Panowie, posiadam obecnie pakiet Darmowy HD z tunerem HD5500s. Czy istnieje możliwość zmiany z pakietu Darmowy HD na ofertę pre-paid? W jakich okolicznościach Polsat dawał możliwość przejścia po umowie na sprzęcie własnościowym na ofertę pre-paid? Rozumiem, że cześć sprzętu pochodziła z oferty pre-paid. A pozostałe tunery jak się stały tym pre-paid'em? Jak poznać kod umowy? Nie widzę tego w ICOK. W moim wypadku okazało się, że nawet po wypowiedzeniu Darmowy HD nie jest możliwe przejście na pre-paid. Po wypowiedzeniu umowy na Darmowy HD wywalają tuner z systemu. Mogę podpisać umowę na swoim HD5500 i karcie, ale po zakończeniu umowy tuner i karta także są usuwane z systemu czyli elektrozłom. W tym wypadku Darmowy HD idzie do szuflady albo na działkę. Może operator pójdzie któregoś dnia po rozum do głowy. I będzie zainteresowany zarobkiem z prepaid. Edytowane 23 Kwietnia 2021 przez kapciu75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 A to dziwne , ja mam w korespondencji w ICOK "W nawiązaniu do zgłoszenia z dnia..... informujemy, że po wyłączeniu Pakietu Darmowego HD, będzie mógł Pan włączyć płatne pakiety". Dobrze że mam wydrukowane to zgłoszenie i wisi w ICOK , gdy kiedyś będę chciał przejść na prepaid gdy ten będzie jeszcze dostępny i mi odmówią to poleci reklamacja . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 26 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2021 W dniu 23.04.2021 o 12:36, kapciu75 napisał: W moim wypadku okazało się, że nawet po wypowiedzeniu Darmowy HD nie jest możliwe przejście na pre-paid. Po wypowiedzeniu umowy na Darmowy HD wywalają tuner z systemu. Mogę podpisać umowę na swoim HD5500 i karcie, ale po zakończeniu umowy tuner i karta także są usuwane z systemu czyli elektrozłom. W tym wypadku Darmowy HD idzie do szuflady albo na działkę. Może operator pójdzie któregoś dnia po rozum do głowy. I będzie zainteresowany zarobkiem z prepaid. A czy poprzez ICOK nie masz możliwości aktywacji wybranego wyższego pakietu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2021 Nie mam zablokowaną możliwość modyfikacji pakietów. Wrzucę zrzut ekranu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 (edytowane) Tak to wygląda: Edytowane 2 Maja 2021 przez kapciu75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 W dniu 30.04.2021 o 20:07, kapciu75 napisał: Nie mam zablokowaną możliwość modyfikacji pakietów. Wrzucę zrzut ekranu. Skoro nie masz zablokowane, to dlaczego nie zmodyfikujesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 @kapciu75 mam tak samo zablokowane możliwości zmiany pakietów w ICOK, też mam Darmowy HD. @tail# po tym co wkleił @kapciu75 widać że ma zablokową modyfikację pakietów i propozycję kontaktu w celu zapoznania się z ofertą pewnie abonamentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 @tail#, przepraszam, brak przecinka w moim poście, zmienił cały sens tego co napisałem. Próbowałem przekonywać Polsat każdym możliwym sposobem. Są jak beton. Każda ich wypowiedź kończy się propozycją podpisania umowy na 24 miesiące albo zostawiam to co jest czyli Darmowy HD. Ja natomiast zakupiłem ten zestaw mając nadzieję, że uda mi się użytkować go jako prepaid. Zabawa w cesje na tego typu oferty to jakieś szaleństwo. Nie potrafię zrozumieć dlaczego dla operatora lepszy jest pakiet Darmowy HD niż pre-paid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 (edytowane) A w statystykach jesteś abonentem Edytowane 2 Maja 2021 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 Dochodowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 Polsat Prepaid - moduł CI. Brak Darmowego HD za to możliwość doładowania poszczególnych pakietów w prepaid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tail# Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 (edytowane) @kapciu75próbuj do skutku. Jesli nie przez infolinię, to stacjonarne BOK. Wszystko zależy od tego na kogo trafisz. Edytowane 2 Maja 2021 przez tail# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 (edytowane) Tak słyszałem. Na razie odwiedziłem jeden stacjonarny BOK. Parę razy pisałem przez ICOK, dzwoniłem na infolinię. Za każdym razem jakby mieli wpisane info co odpowiedzieć. Nie ma takiej możliwości. @tweed77 ma jeszcze pewnie w ICOK tam gdzie jest typ umowy, u niego jest bez umowy, u mnie jest abonament. Edytowane 2 Maja 2021 przez kapciu75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 8 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2021 @kapciu75 Czy przed skorzystaniem z pakietu Darmowy HD miałeś abonament czy też przeszedłeś z prepaid na Darmowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 9 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2021 Nie wiem. Umowę na "Darmowy HD" przejąłem na zasadzie cesji. Nie posiadam wiedzy co było wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lj9 Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 Pytanie nie doświadczonej osoby. Jak można skorzystać z oferty prepaid? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 @apjWitaj. Aktualnie w naszej ofercie dostępna jest możliwość zakupu telewizji OTT na własność, a także DVBT. Jeżeli jesteś zainteresowany, to proszę napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 10 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2021 W Polsat nie ma takiej możliwości. Obecnie oferta prepaid skierowana jest tylko dla osób posiadających dostęp do internetu, oparta na tunerze OTT. Szkoda. Może kiedyś jednak powrócą do oferty prepaid z prawdziwego zdarzenia. Szybki internet jest ciągle trudno dostępny w niewielkich miastach czy wioskach. Polsat wybiegł tak daleko w przód, że zapomniał, że Polska to zacofany kraj. A może planują sprzedawać przy okazji swojej usługi OTT, jeszcze internet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2023 Zakupiłem wcześniej nigdy nie używany -można rzec nowy choć swoje lata ma -dekoder Samsung DSB-H370G wraz z usługą Pakiet Familijny oraz Relax Mix. Zestaw został zarejestrowany w Polsat Box. Konsultant oraz technik nadali odpowiednie uprawnienia ale jest dostępna tylko część oferty. Działają tylko kanały z transponderów Polsat Boxu w ramach tej oferty np. Polsat, Polsat News, Polsat Sport HD, 13 Ulica HD, TVP2 HD. Nie działają kanały nadawane z transponderów nie będących we władaniu Polsat Boxu: TVP1 HD, TVP Historia czy TVNy. Czy znajdzie się na forum użytkownik, który ma starą pakietyzację z Relax Mix i może potwierdzić, że kanały z transponderów innych niż PB mu działają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 (edytowane) Dawno nie używałem, ale parę lat temu jak aktywowałem było wszystko co trzeba. Ale chyba musiałem wymusić/poczekać na aktualizację listy kanałów... Od czasów wypuszczenia tych dekoderów na rynek masa kanałów zmieniła transpondery. Nie mówiąc o tym, że część transponderów przeszła z DVB-S na S2. Edytowane 20 Kwietnia 2023 przez tomkep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 20 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2023 (edytowane) Miałem kiedyś ten dekoder w pre-padzie i śmigał na nim pakiet Familijny chyba na okres 6 miesięcy w cenie dekodera.. Tyle z dobrych rzeczy. Z tym niedobrych-to regularnie co tydzień.. tracił uprawnienia. Telefon na infolinię ...mała awantura i..po 2-3 godzinach uprawnienia wracały. Minął tydzień-sytuacja identyczna. Dym uszami i telefon na infolinię. Tam zdziwko, że to niemożliwe itp. Ale uprawnienia przywracali. Cały cyrk trwał ponad dwa miesiące. I przepychanka z infolinią. Nikt nie był w stanie racjonalnie wytłumaczyć ,dlaczego powyższa sytuacja występuje. Potem jakimś cudem gubienie uprawnień przestało występować. Po okresie promocyjnym ,zaproponowali pakiet Familijny za 10 zł /m-c. Ale z ich łaski już nie skorzystałem. Dekoder mam do dzisiaj jako eksponat muzealny i teoretycznie mogę go aktywować ale już w nowej pakietyzacji. Edytowane 20 Kwietnia 2023 przez danielpes5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.