bedtom79 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 dzięki za odpowiedź, wyjmę kartę MTV czytnika uniwersalnego i zobaczę czy występują problemy z Nick Jr., aczkolwiek moduł CP używam od roku i nie miałem wcześniej problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loop^2 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Mam pytanko. Po przedłużeniu umowy pozostał mi dekoder mini SD na własność. Czy wystarczy tylko wpłacić odpowiednią kwotę i automatycznie pakiet zostanie włączony czy należy jeszcze zadzwonić do CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Musisz zadzwonić albo napisać emaila. Warunek jedynie takie że środki muszą być zaksięgowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loop^2 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 @markar dziękuję za odpowiedź. Myślałem, że nigdy mi się ten dekoder nie przyda, a jednak... przyda się przez 3 miesiące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomm Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Kupiłem na znanym portalu A**** dekoder CP - Samsung DSB-H370G. Sprzedający w ogłoszeniu napisał, że dekoder jak i karta nigdy nie była aktywowana i rejestrowana, a sprzęt nigdy nie był używany. Faktycznie dekoder okazał się nowy, nie używany. Problem pojawił się, kiedy chciałem zarejestrować kartę na ICOK - pokazuje się komunikat: niepoprawne dane. Zadzwoniłem na infolinie, okazało się, że dekoder zarejestrowany jest już na jakieś dane osobowe; na infolinii nazwali to - "zarejestrowanie anonimowe". Nie rozumiem tego, gdyż dekoder i pozostałe akcesoria były zapakowane fabrycznie i nigdy nie był włączany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Na infolinii często się mylą. Spróbuj zadzwonić parę razy z próbą aktywacji. Gdy się nie uda zgłoś reklamację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomm Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Zgłosić reklamację do CP czy A***? Kilka razy próbowałem aktywować na infolinii. Po podaniu nr karty twierdzą, że pod tym numerem karty jest jakaś osoba zarejestrowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Po nieudanej próbie aktywacji od razu prosisz o zgłoszenie reklamacji w tej sprawie, wtedy ktoś bardziej kumaty się zajmie sprawą i być może dowiesz się coś więcej jak to faktycznie było z tym dekoderem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bedtom79 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Jest kłopot z tym kanałem w konfiguracji z innymi modułami/kartami. U mnie np. decydujące jest położenie modułu w slocie. Moduł CP jest w pierwszym, moduł Cryptoworks w drugim (Manta HD 9000). MTV Unlimited ma jeszcze kodowanie CW? Nick JR ma też takie dołożone, stąd te problemy. pomimo wyjęcia karty MTV Unlimited, kanał Nick jr nadal się koduje jakie może być jeszcze rozwiązanie problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scippy00 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Witam . Mam do bardziej zagłębionych w temacie pytanie. Otóż posiadam po starej umowie Samsunga DSB-305 G i chciałbym go ponownie uruchomić. Oczywiście interesuje mnie jedynie oferta pre-paid. Jak wygląda sprawa z pakietyzacją, czy istnieją jakiekolwiek ograniczenia co do oglądanych pakietów? Czy mogę sobie zamówić coś więcej powyżej pakietu Mini HD. Słyszałem różne opinie, że na dekoderze SD nie da się uruchomić pakietów z kanałami HD, ale ogólnie rzecz biorąc kanały w pakietach są pomieszane. Część nadaje w standardzie SD część w HD i właściwie to zamawiając wyższe pakiety będę jedynie stratny ze względu na ograniczenia techniczne dekodera (brak HD). Ktoś zorientowany w temacie mógłby się wypowiedzieć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tetrachion Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Na tym dekoderze nie będziesz odbierał kanałów Hd ,ponieważ jest to dekoder sd ,ja na takim samym dekoderze pre-paid opłacam pakiet familijny hd,a odbieram tylko kanały sd,co do pakietów to obecnie obowiązuje następujący cennik Pakiety podstawowe Pakiet Mini HD: 19,90 zł Pakiet Familijny HD: 44,90 zł Pakiety dodatkowe do Familijnego HD Pakiet Max HD: 20,00 zł Pakiet Film HD: 20,00 zł Pakiet Sport HD: 20,00 zł Pakiet Cinemax HD: 15,00 zł Pakiet HBO HD: 25,00 zł Pakiet Rozrywka HD: 25,00 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scippy00 Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Witam. Dzięki za odpowiedź. Czyli mogę załączyć sobie deklarację na wszystkie pakiety, które są dostępne. Niestety od czasu kiedy zmigrowałem do NC+ brakuje mi w ofercie kanału Extreme Sports Channel, a tutaj będę miał alternatywę odbioru. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trax Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 ytanine - czy jak wpłace te 44,90 (płaciłem do listopada 2012 42,00) to mnie zmigrują automatem do nowego pakietu czy nadal chcą wymusić na mnie podpisanie umowy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Z racji tego, że mecze el. LE będą w PS pomyślałem sobie, że mam przecież dekoder Samsung DSB S305G, więc mógłbym skorzystać z oferty prepaid. Wszystko OK, kolega @tetrachion ładnie wypisał ceny i pakiety, mnie z racji PS interesuje wyłącznie Mini, ale tu pojawia się problem. Gdzie i w jaki sposób mam za ten pakiet zapłacić? Pewnie dokonać przelewu, ale nie wiem co wpisać w tytule i na jakie konto. Pomoże ktoś? EDIT: Jeszcze coś, bo teraz zerknąłem na promocje i zauważyłem pakiet idealnie dla mnie - Rodzinny HD. Da radę skorzystać z tego pakietu na prepaid czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Wszystkie dostępne pakiety w ofercie pre-paid można znaleźć w cenniku dla użytkowników: http://www.cyfrowypolsat.pl/CMS/media/img/v4/imgRD/obrazki/rozne/cennik-dla-uzytkownikow-2013-05-29.pdf Pewnie dokonać przelewu, ale nie wiem co wpisać w tytule i na jakie konto. Na konto, które jest przypisane do wspomnianego przez Ciebie Samsunga. W tytule można podać nazwę pakietu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Heh, teraz znajdź umowę po tylu latach. A gdzieś indziej da się to sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sonik79 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Spróbuj tak (automatyczny bok), ja zdaje się wyczytałem tam swój nr konta http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... telefon.cp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 @sonik79 Dzięki za link. Po jakim czasie CP włącza sygnał? Przypuśćmy, że jutro dokonałbym przelewu na poczcie to kiedy mogę spodziewać się sygnału? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Jak wpłynie przelew na twoje konto indywidualne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 No ja wiem, ale taki przelew ile może iść? 2-3 dni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 To zależy od poczty, czekałem raz 8 dni aż wpłynie przelew. Bardziej polecenie zapłaty jest szybsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Ehh... Zrobiłem przelew w banku w wysokości 20 zł, wpisałem w tytule za jaki pakiet, dzwoniłem dzisiaj na automatyczną infolinię, dowiedziałem się, że pieniądze wpłynęły we wtorek, a dostępu do kanałów nadal nie mam. Co mam zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Hmm, może pomoże ponowienie uprawnień odbioru na karcie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Jak dzwoniłeś na infolinię i pieniądze były na koncie dlaczego nie poprosiłeś o nadanie pakietu? Robią to od ręki jak widzą "kasę na koncie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 11 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2013 Nie dzwoniłem na tą infolinię z konsultantami, tylko tutaj - http://www.cyfrowypolsat.pl/strefa-abon ... telefon.cp. Widzę jednak, że bez pomocy konsultanta się nie obędzie, tylko tutaj pytanie - jakich dokładnie danych wymagają? Bo mam nadzieję, że nie numeru abonenta, bo tego nie mam, a umowa nie wiadomo gdzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.