tweed77 Opublikowano 11 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2018 (edytowane) Tu nie chodzi o sharing - większość zestawów prepaid i tak jest zarejestrowana na dane osobowe. Chodzi o to że nie jest się zobowiązanym do regularnego miesięcznego opłacania abonamentu. Prepaid płacisz kiedy chcesz i oglądasz wtedy. Ponadto na takich zestawach prepaid często działa bezterminowo pakiet Darmowy HD. Polsat odchodzi - odszedł od oferowania zestawów prepaid kilka lat temu. Także odszedł od sprzedaży dekoder lub modułów z kartą na własność tylko dzierżawa. Choć jak ma się na własność zestaw karta dekoder - moduł CI+ z Polsatu to często też można po zakończonej umowie opłacać jako prepaid. Nie trzeba znów podpisywać na taki zestaw umowy. Ponadto jak się ma uruchomiony pakiet Darmowy HD albo opłacony pakiet w prepaid to w razie awarii sprzęt wymieniają gratis w ramach gwarancji. Pomimo faktu że realnie sprzęt już dawno po gwarancji i jest własnością klienta. Po wymianie taki sprzęt nadal zostaje własnością klienta. Edytowane 11 Sierpnia 2018 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 19 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2018 (edytowane) Witam , Czy można z pakietu Darmowego przejść na prepaid z powrotem? Ewentualnie czy można z pakietu Darmowego złożyć deklarację na płatny pakiet, np: Familijny i po np. miesiącu korzystania z powrotem wrócić do pakietu Darmowego? Edytowane 20 Sierpnia 2018 przez Barti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Wszystko zależy z czego wynika pakiet Darmowy HD czy z umowy (DRH2 lub DRH6) czy poprostu z aktywacji, bo byłeś do niego uprawniony. W pierwszym przypadku masz możliwość elastycznie wybierać pomiędzy Mini HD a Darmowym HD, natomiast w drugim przypadku moim zdaniem możesz zamówić deklarację na pakiet płatny, a po pewnym czasie wrócić do Darmowego HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Generalnie oni sami nie wiedzą na infolinii co i jak dokładnie , jeden konsultant stwierdził że będę miał możliwość elastyczności , drugi następnego dnia się wahał ale stwierdził po 30 minutach konsultacji że też. Po czym aktywował mi pakiet darmowy bo stwierdził że nie można tego zrobić z automatu po wygaśnięciu płatnego pakietu. W Icoku nadal wisi deklaracja na pakiet płatny , więc nie mam możliwości weryfikacji jak to wygląda. Najwyżej będę pisał reklamację . Jak aktywowaliście Pakiet Darmowy też dostaliście : potwierdzenie warunków oferty? Warunki Korzystania z HBO , Regulamin VOD, Cennik Ogólny? Rozumiem że bez przyczyny tego nie dostałem i będę mógł sobie włączyć to i owo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Besciakos Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Ciekawe, jakie będą dalsze losy prepaidu? Gdzieś kiedyś czytałem, że oferta będzie "wygaszana", ale czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 Aktualnie nie posiadam takich informacji. Jeśli cokolwiek ulegnie zmianie, poinformujemy o tym na stronie internetowej: http://www.cyfrowypolsat.pl/ Obserwuj ją na bieżąco, a nic Cię nie ominie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 9 godzin temu, Besciakos napisał: Ciekawe, jakie będą dalsze losy prepaidu? Gdzieś kiedyś czytałem, że oferta będzie "wygaszana", ale czy to prawda? Póki co drożyzna jak diabli! Pakiet Max HD 20,00 zł Pakiet Sport HD 20,00 zł Pakiet Cinemax HD 15,00 zł Pakiet Rozrywka HD 25,00 zł Pakiet Film HD 20,00 zł Pakiet HBO HD HBO GO 35,00 zł Pakiet Mini HD 25,00 zł Pakiet Familijny HD 50,00 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 2 godziny temu, markar napisał: Póki co drożyzna jak diabli! Jakaś zachęta do podpisania umowy musi być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Z własnego doświadczenia. Polsat nie oferuje umów na prepaid. Próbowałem kilka razy i się nie udało. Mogę natomiast do chwili obecnej go opłacać i składać deklaracje na wybrany pakiet. Aha i mogę bez problemu podpisać nową umowę z nowym dekoderem,to mi również oferowali kilka razy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Besciakos Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Wygląda na to, że usługa nie jest rozwijana, ale dopóki są jakieś pieniążki, więc niech jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marko 345 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 CP woli mieć stałe dochody z abonamentu (umów) niż z pre-paidu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Besciakos Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Wiadomo, co pewne, to pewne ( umowa 24 miesiące ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 (edytowane) Czy opcja Cyfrowy Polsat pre-paid jest dostępna w ofercie na samą kartę, czy wyłącznie z modułem CI+? Dekoder operatora mnie nie interesuje. Edytowane 22 Grudnia 2018 przez Barti Poprawiono interpunkcję w poście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Nie ma możliwości odbioru Cyfrowego Polsatu za pomocą samej tylko jego karty. Tutaj występuje całkowite parowanie kart. Więc albo dekoder dedykowany + karta albo moduł CAM + karta. Innej opcji nie ma. Cyfrowy Polsat to niestety nie Smart HD+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shark Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Dzięki @Barti za szybką odpowiedź. Pozostaje mi w takim przypadku zakup dekodera niezależnego, takiego jakiego Ty użytkujesz (Vu+ Duo 4K), aby korzystać jednocześnie z CP oraz nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 @shark Moduły NC+ CI+ oraz moduł Polsatu CI+ działają na VU Duo 4K oraz na VU Ultimo 4K bez problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 22 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2018 Ja ze swej strony mogę powyższe potwierdzić, ale tylko w stosunku do modułu CAM CI+ Cyfrowego Polsatu, bo podobnego modułu CAM od platformy nc+ aktualnie nie mam. Mam dodatkowo tylko kartę Smart HD+, która w moim nowym tunerze Vu+ Duo 4K również działa poprawnie. To tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalek6000 Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Czy Cyfrowy Polsat robi aktualnie problemy przy deklaracji pakietu prepaid? U mnie sytuacja wygląda tak, że we wrześniu 2017 zakończyłem umowę na pakiet Familijny Max HD na własnościowym dekoderze HD3000. Po zakończeniu umowy dekoder z niewiadomych przyczyn został zdjęty z mojego konta ICOK. W związku z tym postanowiłem zarówno telefonicznie jak i mailowo spróbować aktywować pakiet Mini HD w prepaid. Za każdym razem Cyfrowy Polsat odmawia włączenia tego pakietu. Czy opcja prepaid jest nadal dostępna? Czy Cyfrowy Polsat ma prawo odmówić włączenia pakietu po złożeniu przeze mnie deklaracji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 Wygląda na to, że sukcesywnie ubijają dekodery własnościowe. Pisz reklamację, bo chyba nic innego nie pozostaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilkarz1 Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Czy w prepaid można zmienić pakiet wyższy na niższy, Familijny hd na mini HD? Jakie sportowe kanały są w pakiecie mini HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 (edytowane) Polsat Sport HD. Edytowane 10 Czerwca 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 22 godziny temu, pilkarz1 napisał: Czy w prepaid można zmienić pakiet wyższy na niższy, Familijny hd na mini HD? Jakie sportowe kanały są w pakiecie mini HD? Można zmienić pakiet. Po prostu składasz deklarację zmiany pakietu i od nowego okresu masz nowy pakiet. Ale musisz być właścicielem dekodera bo kiedyś wystarczyło podać sam numer karty a teraz Polsat zacieśnił weryfikację użytkownika i pyta o dodatkowe dane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARTIPAPK Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 (edytowane) Po połączeniu z infolinią konsultant pyta za każdym razem na kogo zarejestrowany jest dekoder.Następnie prosi o podanie numeru karty lub PESEL. Ale jeśli jest dekoder twoją własnością,to widnieje on w twoim ICOK,w którym sam możesz dokonać przełączenia pakietów.Opłata za wybrany pakiet według cennika w ICOK.Opcje dodatkowe także możesz dołączyć. Edytowane 11 Czerwca 2019 przez ARTIPAPK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
op95 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 (edytowane) Witam , ostatnio podczas porządków znalazłem dekoder. Cyfrowego Polsatu który jest moja własnością i teraz sytuacja wyglada tak : umowa skończyła mi się w 2013 / 2014 roku i chciałbym go wykorzystać w prepaid , ciekaw jestem czy dalej jest taka możliwość ? Po zalogowaniu się do icok widniaj tylko poprzedni dekoder z pierwszej umowy , wiec usunąłem to konto i chciałem założyć nowe na numer karty tego dekodera który posiadam ( modelu teraz dokładnie nie pamietam bo puszę z pracy ale jest to hd5000/6000 ) i spotkałem się z informacja ze podano zły numer karty lub pesel który to pesel był podawany przy przedłużaniu umowy na ten dekoder na własność , jest szansa ze wystarczy tylko odczekać powiedzmy 24/48h aż ich system przemieli informacje czy kontakt z infolinia nie unikniony ( nie lubię do nich dzwonić i wysłuchiwać o „korzyściach ” z umowy . Pozdrawiam serdecznie . Edytowane 14 Czerwca 2019 przez op95 Dodanie informacji na temat modelu dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 Kontakt z infolinią zostaje. Mam własnościowy moduł CI+ po umowie. Uruchomiony pakiet Darmowy HD. Dane ( karta i moduł ) nie widoczne w ICOK ale na infolinii konsultant w systemie znajduje je. Wkurza mnie to bo z modułu sporadycznie korzystam. Jak mi uprawnienia nie spadną to muszę do konsultanta dzwonić i tłumaczyć o ponowienie uprawnień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.