Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

torre24 raczej pyta o przejście z darmowego na abo, a nie z prepaid na darmowy, tak mi się wydaje. :)

torre24, czyli wysyłasz wypowiedzenie i nikt nie dzwoni do ciebie w sprawie umowy?

Ja dopytam, czy jak uda się włączyć ten Darmowy to następnie po wysłaniu wypowiedzenia i w razie niepowodzenia przejścia na abo wypowiedzenie skutkuje wyłączeniem Darmowego i powrotu do prepaid?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witaj, kanały Eurosport3, Eurosport4 oraz Eurosport5 będą dostępne dla wszystkich abonentów, którzy są związani z Cyfrowym Polsatem umową. Ta promocja nie obowiązuje w ofercie Prepaid.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Witam.

Opiszę pokrótce moje przygody związane z modułami CP i jeżeli po lekturze ktoś życzliwy ma pomysł jak rozwiązać mój problem to proszę o sugestie.

Otóż miałem sobie moduł CI CP (starego typu) w systemie prepaid i w roku 2012 podpisałem umowę abonencką z tym modułem. Podczas tej umowy ze względu na problemy z odbiorem niektórych kanałów wymieniłem w jednym z APS-ów w Warszawie ten moduł na nowszy CI+ (w dalszym ciągu był on moją własnością).

Następnie podczas przedłużania umowy bodajże w roku 2014 oświadczono mi, że umowa będzie przedłużona jeżeli wezmę od nich na udostępnienie moduł a ten mój CI+ mogę sobie schować do szuflady i w odpowiednim momencie skorzystać z oferty prepaid.

Problem jest w tym, że teraz rozwiązałem umowę abonencką, oddałem ten udostępniony moduł, a tego mojego nie da się poprzez ICOK zadeklarować w żadnym pakiecie prepaid, widnieje tam komunikat dane w trakcie aktualizacji i tak jest już od paru lat. Składane reklamacje telefoniczne nie dają rezultatu. Czy ktoś ma pomysł jak ten moduł z powrotem ożywić abym mógł sobie np. opłacić pakiet Mini w prepaid?

Dziękuję i pozdrawiam.

Edytowane przez Barti
Przeniesiono dyskusję do odpowiedniego wątku. Opisana sprawa tyczy się bardziej oferty pre-paid w Cyfrowym Polsacie, niż samego modułu CAM.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś go zasilić? Wyślij przelew i zobaczysz co się stanie. Może zadziała. Jak nie to złóż reklamację na piśmie, abyś miał jakiś papier. Napisz tam, że uniemożliwiają Ci korzystanie ze sprzętu własnościowego. Dopisz, że jeśli nie umieją uruchomić na tym to niech Ci wymienią na stary moduł albo oddadzą kasę za moduł i doładowanie. Zobaczysz co Ci odpiszą. Jak nie będzie po Twojej myśli to popchnij sprawę z odpowiedzią do UOKiK, to praktycznie zawsze działa bo oni mogą nałożyć duże kary za byle co. Sprawdź tylko, czy gdzieś w zapisie w jakimś regulaminie w Polsacie nie ma zapisu, że po przejściu na abonament nie ma powrotu do prepaida tak jak to jest w NC+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Poprosiłem CP o odpowiedź na piśmie z uzasadnieniem decyzji. Jak ją otrzymam to testowo zasilę konto tego modułu na pakiet Mini i zobaczę co się stanie i ewentualnie potem zgłoszę sprawę do UOKiK.

Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie moim tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...