Skocz do zawartości


Zdjęcie

Orange TV GO


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ewam

ewam

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 4 postów
  • Od: 12 gru 2017

Napisano 13 grudzień 2017 - 20:41

Jako, że w salonach Orange nikt nie jest uprzejmy prezentować aplikacji Orange GO, mam kilka pytań do osób z dostępem do niej.

 

1. Czy aplikacja generalnie działa stabilnie - czy oglądanie TV na smarfonie/tablecie działa bezproblemowo?

2. Czy z poziomu aplikacji można przełączyć dekoder (ICU 100) na wybrany kanał?

3. Czy z poziomu aplikacji można zaplanować nagrywanie?

4. Czy nadal obowiązuje ograniczenie - 3 urządzenia, które mogą korzystać z usługi (w dodatku podobno na komputerze każda przeglądarka to osobne urządzenie :o )?

5. Czy transfer generowany przy korzystaniu z aplikacji na połączeniu mobilnym wlicza się do miesięcznego limitu transferu (pakiety Love)?



#2 GTI MD

GTI MD

    Aktywny

  • Konto zablokowane
  • PipPipPipPip
  • 784 postów
  • Od: 31 mar 2017

Napisano 14 grudzień 2017 - 18:42

1. TAK
2. NIE
3. NIE
4. TAK
5. TAK

#3 pawulon.wawa

pawulon.wawa

    Niedoświadczony

  • Użytkownicy
  • 50 postów
  • Od: 03 mar 2017

Napisano 18 grudzień 2017 - 11:52

5. NIE, w planach B2C.