Gość kingofsouth Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) Sprawdziłem serial "Syrena": Dźwięk: polski Napisy: wyłączone. Edytowane 29 Października 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Sprawdź na stronie w przeglądarce, czy masz na swoim koncie HBO możliwość ustawienia dźwięków i napisów na stałe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Tak to wygląda. Nie ma innych ustawień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek12201 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) Mam HBO GO wykupione w UPC i w ustawieniach nie mam opcji zapisania się na newsletter. Czy ktoś kto ma wykupione bezpośrednio w HBO i może mi napisać, czy ma taką opcję? Edytowane 29 Października 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Tak, mam taką opcję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Godzinę temu, misiek12201 napisał: Mam HBO GO wykupione w UPC i w ustawieniach nie mam opcji zapisania się na newsletter. Czy ktoś kto ma wykupione bezpośrednio w HBO i może mi napisać, czy ma taką opcję? HBO GO wykupione w Vectrze i jest taka opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 Dzwoniłem do HBO i gość mówił, że opcje HBO od operatorów i bezpośrednio od nich mogą się trochę różnić. Więc pewnie z tymi napisami tak jest. Powiedział, że zgłosi ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek12201 Opublikowano 29 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2018 (edytowane) OK. Dziękuję, Panowie, za informację. Edytowane 29 Października 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solderowy123 Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Pełna lista premier i nowości Listopada https://www.antyradio.pl/Film/Seriale/HBO-GO-Nowe-seriale-i-filmy-w-listopadzie-2018-PELNA-LISTA-26826 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conan Opublikowano 31 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2018 Serialowo super. Co najmniej cztery nowości do sprawdzenia i wszystkie zapowiadają się świetnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 1 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2018 (edytowane) Niedługo w kinach "Ralph Demolka 2" więc postanowiłem włączyć córce cześć 1, by sobie przypomniała. Muszę przyznać , że jakość obrazu w HBO GO rewelacja. Jestem w delikatnym szoku. Edytowane 1 Listopada 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enterSat Opublikowano 6 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2018 Bez przesady z tą rewelacyjną jakością. Mam wykupione HBO Go oraz Netflix. Na razie to jeszcze sporo brakuje HBO. Dodatkowo, czy kiedykolwiek będzie apka HBO na PC? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 7 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Przy statycznej, jasnej scenie obraz jest bardzo dobry. W scenach ciemnych lub z ruchem, widać piksele. Jak bardzo to dostrzegamy, zależy w dużej mierze od wielkości ekranu, odległości od ekranu i naszej drobiazgowości (kiedy w Wlk Brytanii przeprowadzono badania z których wyszło że ponad połowa badanych nie widzi różnicy między SD a HD). Szczęśliwi ci, którzy nie zwracają uwagi na takie detale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Dlatego ja często wolę poczekać i obejrzeć film czy serial w HBO- w kablówce obraz jest naprawdę dobry, nawet w Vectrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enterSat Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 (edytowane) Tzn., żeby nie było niedomówień z mojej strony to uściślę wg. mnie: HBO Go - dobrze, Netflix - bardzo dobrze. Osobiście aż tak nie mam, żebym jakieś piksele widział, bo zrezygnowałbym z subskrypcji natychmiast, Poza tym, w HBO na minus też brak apki na PC (akurat na drugim moim TV oglądam z PC), aplikacja w TV Smart też gorsza niż Netfliksowa, brak pomijania czołówek, przewijanie bez podglądu - w playerze na PC w przeglądarce tak samo. Osobiście tego nie rozumiem. Taka korporacja, zgarniają nie wiadomo ile hajsu, a nie potrafią zlecić zrobienie porządnej apki/playera dwóm ogarniętym osobom? Edytowane 7 Listopada 2018 przez Barti Nie KRZYCZYMY na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 (edytowane) Jaka ci apka na PC jest potrzebna? Jeśli ci chodzi o apki cos na styl Spotify, Tidal, Amazon Music to ja uważam , ze w tym wypadku jest to zbędne. Jest wersja przeglądarkowa i taka w zupełności starcza Laptop + kabel HDMI i śmiga. Edytowane 7 Listopada 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enterSat Opublikowano 7 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 (edytowane) No niestety wersja przeglądarkowa (czyli poprostu storna) w zupełności NIE wystarcza. I tu znowu porównuję do tego jak idzie film w apce Netflix a jak w wersji przeglądarkowej także Netflix. Wyniki obserwacji są takie że: przy scenach np. krajobraz i wolno przesuwająca się kamera - w przeglądarce to się jakby przycina, są skoki jakby coś było z synchro nie tak. W szybkich scenach tego nie widać to fakt. W aplikacji, ten sam film, ta sama scena i tego efektu nie ma. To nie jest tak że ktoś sobie robi zbędne aplikacje (owszem czasem są zbędne Jednak Netflix po coś to zrobił i działa to jak trzeba. W przeglądarce jak to w przeglądarce. Ta ma zainstalowanych "milion" wtyczek i rzeczy które po prostu nie zawsze służą temu żeby np. film szedł ładnie. Po to apki dedykowane. HBO narazie nie stać na taki wielki wyczyn jak aplikacja heheh... chociaż zaraz, na Mac'a i Androida już się udało chyba. Edytowane 7 Listopada 2018 przez enterSat 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Czy wam też strona coś szwankuje? Od kilku dni zalogowałem się na stronie HBO GO i zamieniła się w język angielski, co chwila się odświeża nic nie można włączyć, nawet wylogować się nie da, bo odświeża się. Macie jakieś sposoby na ominięcie tego? Co to się dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darius010 Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Tak ma być. To usługa dla losowych użytkowników którym działa. Nie miałeś szczęścia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enterSat Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 U mnie wszystko ok. Może spróbuj z innej przeglądarki lub komputera jeśli masz możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 Próbowałem na innej przeglądarce, to samo się dzieje. Niestety nie mam możliwości sprawdzenia na innym komputerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enterSat Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 A ogólnie inne strony, komputer działa normalnie? Bo to wygląda na jakiś wirus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 (edytowane) Wszystkie inne strony działają normalnie, komputer też. Edytowane 8 Listopada 2018 przez Patjyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enterSat Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 hmmm bardzo dziwne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patjyk Opublikowano 8 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2018 (edytowane) Później usunę historię i ciasteczka, może to coś pomoże. Ale z drugiej strony wątpie, że to może pomóc, bo to się dzieje tylko jak się zaloguję na konto. Edytowane 8 Listopada 2018 przez Patjyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.