Jump to content
Rasheed

HBO GO - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Płaczecie nad jakością player+ czyli takim uwolnionym nc+ GO? Płaczecie na jakością płatnej Ipli? Przecież to ten sam typ usługi, tzn uwolniony dawny, bezpłatny internetowy dodatek do tradycyjnego pakietu TV. Porównujecie z usługami stricte internetowymi co jest kompletnie z czapy. Jeśli już chcecie jechać z jakością, to poczekajcie do premiery HBO Max. Wtedy zacznijcie ich rozliczać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, GrubyBubu napisał:

Jak płacisz w Polsce to i owszem...na szczęście są kraje gdzie płaci się 30pln

Uzbekistan? 

@śmiechu warte HBO GO jest uwolnioną usługą i jak najbardziej można ją porównać z Netflixem czy innymi usługami.HBO Max może nawet tu nie wejść bo słowa o tym nie słychać a dwa ..kto powiedział że będzie jakościowo u nas lepsze?:)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie podoba się to nie oglądać, nie subskrybować i nie płacić. Przestańcie wylewać te żale, bo tylko śmietnik robicie.

Edited by Kiler
  • Haha 1
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Kiler napisał:

Nie podoba się to nie oglądać, nie subskrybować i nie płacić. Przestańcie wylewać te żale, bo tylko śmietnik robicie.


Temat: HBO GO - pytania, problemy i komentarze... czyli chwalić można ale żalić już nie... ciekawe... :D 

Idąc twoim tokiem myślenia... jak "kobita" częstuje cię codziennie lipnym obiadem to też nie komentujesz? Czy może starasz się dla odmiany jakoś to "przegadać"? :) 

Wiesz na czym polega w ogóle dyskusja? To nie Korea Północna... że wszystko jest piękne i nie masz prawa głosu... :rofl:

 

2 godziny temu, umek napisał:

I to pisze koleś mający w sygnaturze  HBO HD....


Własnie dopatrzyłem... czyli kolejny ten co na jakości mu nie zależy... ciekawe jakie ty masz priorytety w życiu?
@Kiler Masz nowe auto? Nowy telefon? Nowoczesny TV... czy nadal Polonez... Nokia 3310 oraz Rubin?

Zapewne masz... i wiesz jako to się nazywa... KOMFORT ODBIORU... wygodne auto płacisz i wsiadasz bo wiesz co od niego wymagasz... telefon smartfon z VOICE HD słyszysz jak by ktoś był za ścianą... oraz TV... aby wykorzystać potencjał też trzeba mu dostarczyć materiału... :) :) :) 

Edited by herman78
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może jestem ślepy, ale oglądałem "Annabelle" w HBO GO na Smart Tv LG 43' i nie dostrzegłem jakiś wad w obrazie czy pikselozy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostatnio " próbowałem" obejrzeć serial" Przybysze" i  zaprzestałem oglądania go  na HBO GO. Niestety po świetnej jakości na Netfixie czy Amazonie( tu polecam " Hanna" - ostatnio obejrzane) jest niedosyt, więc spróbuję podejść do serialu na HBO OD.W przypadku serialu z azjatyckimi " horrorami" czy " Gry o tron" nie dało się inaczej.

" Opowieść podręcznej" już w znośnej tym razem jakości.

Nierówna jest ta jakość na HBO GO.

Chyba nie zdecydowałbym się na samodzielny serwis bez linearnych kanałów i OD.

Edited by lukimann
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chętnie bym zobaczył jakość 1080p , czy jakieś tytuły na HBO GO mają Full HD?

Czy tylko wybrane modele telewizorów Samsung z 4K, bo jakieś seriale w tej jakości w tym UHD HBO obecnie oferuje?

Edited by lukimann
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

HBO beznadziejne nawet na 32 calach wyglada..ludzie idźcie do okulisty..

Edited by umek
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

W głównym pokoju mam 49' jednak jest on bez Smart Tv więc najczęściej oglądam HBO GO w sypialni tam gdzie mam Smart Tv właśnie na 43'. Mam małe mieszkanie i większe odbiorniki nie wchodzą w grę. Może na filmach bardziej dynamicznych np. od Marvela jest gorsza jakość ale nie oglądam ich więc nie mam porównania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy udało się rozwiązać sprawę napisów w serwisie,to znaczy czy można tak zmienić ustawienia, żeby się za każdym razem nie włączały?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja o napisach mówiłem już im na infolini w grudniu 2018. Obiecali rozwiązać ten problem. Później jeszcze pisałem o tym na ich profilu FB i inni też im tam pisali. Odpowiedź była taka sama. Trzeba im dzwonić i pisać jak najwięcej to może wtedy ich dział techniczny ruszy wreszcie d.. y.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, lukimann napisał:

Czy udało się rozwiązać sprawę napisów w serwisie,to znaczy czy można tak zmienić ustawienia, żeby się za każdym razem nie włączały?

W dalszym ciągu włączają się jednocześnie napisy i lektor. Ale naprawili brak lektora na losowych odcinkach seriali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HBO GO już nie zapamiętuje, że oglądam ang+napisy? Nie pamiętam ile lat mam tą usługę, zawsze startowało z napisami, widzę dziś muszę sobie ręcznie ustawiać. W dodatku napisy wyświetlają się na szarym tle. Da się gdzieś to pozmieniać, żeby było jak było, czyli do wczoraj? Bo w opcjach nie widzę. Czy po prostu dziadostwo, wszystko im padło i jak się pozbierają to wróci do normy?  

Edited by darius010

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 30.10.2019 o 19:08, darius010 napisał:

HBO GO już nie zapamiętuje, że oglądam ang+napisy? Nie pamiętam ile lat mam tą usługę, zawsze startowało z napisami, widzę dziś muszę sobie ręcznie ustawiać. W dodatku napisy wyświetlają się na szarym tle. Da się gdzieś to pozmieniać, żeby było jak było, czyli do wczoraj? Bo w opcjach nie widzę. Czy po prostu dziadostwo, wszystko im padło i jak się pozbierają to wróci do normy?  

Nie wiem czy tonie  zależy od tv .Bo ja mam LG Oleda i za każdym razem jak wchodzę na HBO GO obojętnie co włączam  mam oryginalne audio + napisy pl .A syn u siebie w pokoju obok ma Samsung qled i napisy ma wyłączone i automatycznie polskiego lektora czy dubbing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tv Samsunga i na tel zapamiętuje to co jest od zawsze, ewentualnie po aktualizacji apki raz się popsuło, firetv i appletv póki co trzymają ustawienia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj zauważyłem że na LG Smart TV aplikacja HBO GO zapamiętuje już wybór ścieżki dźwiękowej. Co ciekawe nie było żadnej aktualizacji aplikacji w tym czasie.

Edited by diabeu

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Sony smart, też napisy przestały się włączać po wybraniu programu." Pokój 104" nawet dobra jakość obrazu , coś ogólnie poprawili...czy jak sie trafi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może ktoś pomoże określić bitrate tego materiału? :)  Serial wygląda na mało dynamiczny... a w statycznych scenach musi wyglądać dobrze inaczej HBO GO było by do zamknięcia... :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Próbuje po raz kolejny zarejestrować się do tej usługi i odrzuca wszystko w opcji Nick. Ma ktoś jakieś pomysły dlaczego ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem zarejestrowany przez stronę Polsatu i dzisiaj się rejestrowałem przez PC+ i przyjął mi ten sam nick.

Edited by szunaj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ano nic dziwnego, że przyjął, gdyż przy logowaniu wybiera się operatora (nc+/pc, Polsat i inne).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystkie dane przyjmuje przy rejestracji oprócz tego jednego. Wpisywałem swoje imię i nazwisko  ,oczywiście tak aby nie poszło dalej ,to i tak odrzuca. Jeszcze spróbuję na innym komputerze a potem pozostaje tylko kontakt z HBO...Albo dać sobie spokój z tą usługą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...