Skocz do zawartości

HBO GO - pytania, problemy i komentarze


Rasheed
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Płaczecie nad jakością player+ czyli takim uwolnionym nc+ GO? Płaczecie na jakością płatnej Ipli? Przecież to ten sam typ usługi, tzn uwolniony dawny, bezpłatny internetowy dodatek do tradycyjnego pakietu TV. Porównujecie z usługami stricte internetowymi co jest kompletnie z czapy. Jeśli już chcecie jechać z jakością, to poczekajcie do premiery HBO Max. Wtedy zacznijcie ich rozliczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, GrubyBubu napisał:

Jak płacisz w Polsce to i owszem...na szczęście są kraje gdzie płaci się 30pln

Uzbekistan? 

@śmiechu warte HBO GO jest uwolnioną usługą i jak najbardziej można ją porównać z Netflixem czy innymi usługami.HBO Max może nawet tu nie wejść bo słowa o tym nie słychać a dwa ..kto powiedział że będzie jakościowo u nas lepsze?:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kiler napisał:

Nie podoba się to nie oglądać, nie subskrybować i nie płacić. Przestańcie wylewać te żale, bo tylko śmietnik robicie.


Temat: HBO GO - pytania, problemy i komentarze... czyli chwalić można ale żalić już nie... ciekawe... :D 

Idąc twoim tokiem myślenia... jak "kobita" częstuje cię codziennie lipnym obiadem to też nie komentujesz? Czy może starasz się dla odmiany jakoś to "przegadać"? :) 

Wiesz na czym polega w ogóle dyskusja? To nie Korea Północna... że wszystko jest piękne i nie masz prawa głosu... :rofl:

 

2 godziny temu, umek napisał:

I to pisze koleś mający w sygnaturze  HBO HD....


Własnie dopatrzyłem... czyli kolejny ten co na jakości mu nie zależy... ciekawe jakie ty masz priorytety w życiu?
@Kiler Masz nowe auto? Nowy telefon? Nowoczesny TV... czy nadal Polonez... Nokia 3310 oraz Rubin?

Zapewne masz... i wiesz jako to się nazywa... KOMFORT ODBIORU... wygodne auto płacisz i wsiadasz bo wiesz co od niego wymagasz... telefon smartfon z VOICE HD słyszysz jak by ktoś był za ścianą... oraz TV... aby wykorzystać potencjał też trzeba mu dostarczyć materiału... :) :) :) 

Edytowane przez herman78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W głównym pokoju mam 49' jednak jest on bez Smart Tv więc najczęściej oglądam HBO GO w sypialni tam gdzie mam Smart Tv właśnie na 43'. Mam małe mieszkanie i większe odbiorniki nie wchodzą w grę. Może na filmach bardziej dynamicznych np. od Marvela jest gorsza jakość ale nie oglądam ich więc nie mam porównania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja o napisach mówiłem już im na infolini w grudniu 2018. Obiecali rozwiązać ten problem. Później jeszcze pisałem o tym na ich profilu FB i inni też im tam pisali. Odpowiedź była taka sama. Trzeba im dzwonić i pisać jak najwięcej to może wtedy ich dział techniczny ruszy wreszcie d.. y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, lukimann napisał:

Czy udało się rozwiązać sprawę napisów w serwisie,to znaczy czy można tak zmienić ustawienia, żeby się za każdym razem nie włączały?

W dalszym ciągu włączają się jednocześnie napisy i lektor. Ale naprawili brak lektora na losowych odcinkach seriali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HBO GO już nie zapamiętuje, że oglądam ang+napisy? Nie pamiętam ile lat mam tą usługę, zawsze startowało z napisami, widzę dziś muszę sobie ręcznie ustawiać. W dodatku napisy wyświetlają się na szarym tle. Da się gdzieś to pozmieniać, żeby było jak było, czyli do wczoraj? Bo w opcjach nie widzę. Czy po prostu dziadostwo, wszystko im padło i jak się pozbierają to wróci do normy?  

Edytowane przez darius010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.10.2019 o 19:08, darius010 napisał:

HBO GO już nie zapamiętuje, że oglądam ang+napisy? Nie pamiętam ile lat mam tą usługę, zawsze startowało z napisami, widzę dziś muszę sobie ręcznie ustawiać. W dodatku napisy wyświetlają się na szarym tle. Da się gdzieś to pozmieniać, żeby było jak było, czyli do wczoraj? Bo w opcjach nie widzę. Czy po prostu dziadostwo, wszystko im padło i jak się pozbierają to wróci do normy?  

Nie wiem czy tonie  zależy od tv .Bo ja mam LG Oleda i za każdym razem jak wchodzę na HBO GO obojętnie co włączam  mam oryginalne audio + napisy pl .A syn u siebie w pokoju obok ma Samsung qled i napisy ma wyłączone i automatycznie polskiego lektora czy dubbing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ostatni sezon "Silicon Valley" bardzo dobry, jak zwykle świetne nawiązania do rzeczywistych wydarzeń i genialnych tekstów.

Szkoda, że to już koniec, przez 7 sezonów serial trzymał naprawdę dobry poziom. 8.5/10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...