Gość GrubyBubu Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Jak płacisz w Polsce to i owszem...na szczęście są kraje gdzie płaci się 30pln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 Płaczecie nad jakością player+ czyli takim uwolnionym nc+ GO? Płaczecie na jakością płatnej Ipli? Przecież to ten sam typ usługi, tzn uwolniony dawny, bezpłatny internetowy dodatek do tradycyjnego pakietu TV. Porównujecie z usługami stricte internetowymi co jest kompletnie z czapy. Jeśli już chcecie jechać z jakością, to poczekajcie do premiery HBO Max. Wtedy zacznijcie ich rozliczać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 13 minut temu, GrubyBubu napisał: Jak płacisz w Polsce to i owszem...na szczęście są kraje gdzie płaci się 30pln Uzbekistan? @śmiechu warte HBO GO jest uwolnioną usługą i jak najbardziej można ją porównać z Netflixem czy innymi usługami.HBO Max może nawet tu nie wejść bo słowa o tym nie słychać a dwa ..kto powiedział że będzie jakościowo u nas lepsze?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiler Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 (edytowane) Nie podoba się to nie oglądać, nie subskrybować i nie płacić. Przestańcie wylewać te żale, bo tylko śmietnik robicie. Edytowane 22 Października 2019 przez Kiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Kiler napisał: Nie podoba się to nie oglądać, nie subskrybować i nie płacić. Przestańcie wylewać te żale, bo tylko śmietnik robicie. Temat: HBO GO - pytania, problemy i komentarze... czyli chwalić można ale żalić już nie... ciekawe... Idąc twoim tokiem myślenia... jak "kobita" częstuje cię codziennie lipnym obiadem to też nie komentujesz? Czy może starasz się dla odmiany jakoś to "przegadać"? Wiesz na czym polega w ogóle dyskusja? To nie Korea Północna... że wszystko jest piękne i nie masz prawa głosu... 2 godziny temu, umek napisał: I to pisze koleś mający w sygnaturze HBO HD.... Własnie dopatrzyłem... czyli kolejny ten co na jakości mu nie zależy... ciekawe jakie ty masz priorytety w życiu?@Kiler Masz nowe auto? Nowy telefon? Nowoczesny TV... czy nadal Polonez... Nokia 3310 oraz Rubin? Zapewne masz... i wiesz jako to się nazywa... KOMFORT ODBIORU... wygodne auto płacisz i wsiadasz bo wiesz co od niego wymagasz... telefon smartfon z VOICE HD słyszysz jak by ktoś był za ścianą... oraz TV... aby wykorzystać potencjał też trzeba mu dostarczyć materiału... Edytowane 22 Października 2019 przez herman78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Może jestem ślepy, ale oglądałem "Annabelle" w HBO GO na Smart Tv LG 43' i nie dostrzegłem jakiś wad w obrazie czy pikselozy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) HBO beznadziejne nawet na 32 calach wyglada..ludzie idźcie do okulisty.. Edytowane 29 Października 2019 przez umek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ozzy666 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 W głównym pokoju mam 49' jednak jest on bez Smart Tv więc najczęściej oglądam HBO GO w sypialni tam gdzie mam Smart Tv właśnie na 43'. Mam małe mieszkanie i większe odbiorniki nie wchodzą w grę. Może na filmach bardziej dynamicznych np. od Marvela jest gorsza jakość ale nie oglądam ich więc nie mam porównania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 Ja o napisach mówiłem już im na infolini w grudniu 2018. Obiecali rozwiązać ten problem. Później jeszcze pisałem o tym na ich profilu FB i inni też im tam pisali. Odpowiedź była taka sama. Trzeba im dzwonić i pisać jak najwięcej to może wtedy ich dział techniczny ruszy wreszcie d.. y. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 13 godzin temu, lukimann napisał: Czy udało się rozwiązać sprawę napisów w serwisie,to znaczy czy można tak zmienić ustawienia, żeby się za każdym razem nie włączały? W dalszym ciągu włączają się jednocześnie napisy i lektor. Ale naprawili brak lektora na losowych odcinkach seriali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darius010 Opublikowano 30 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2019 (edytowane) HBO GO już nie zapamiętuje, że oglądam ang+napisy? Nie pamiętam ile lat mam tą usługę, zawsze startowało z napisami, widzę dziś muszę sobie ręcznie ustawiać. W dodatku napisy wyświetlają się na szarym tle. Da się gdzieś to pozmieniać, żeby było jak było, czyli do wczoraj? Bo w opcjach nie widzę. Czy po prostu dziadostwo, wszystko im padło i jak się pozbierają to wróci do normy? Edytowane 30 Października 2019 przez darius010 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ucio Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 W dniu 30.10.2019 o 19:08, darius010 napisał: HBO GO już nie zapamiętuje, że oglądam ang+napisy? Nie pamiętam ile lat mam tą usługę, zawsze startowało z napisami, widzę dziś muszę sobie ręcznie ustawiać. W dodatku napisy wyświetlają się na szarym tle. Da się gdzieś to pozmieniać, żeby było jak było, czyli do wczoraj? Bo w opcjach nie widzę. Czy po prostu dziadostwo, wszystko im padło i jak się pozbierają to wróci do normy? Nie wiem czy tonie zależy od tv .Bo ja mam LG Oleda i za każdym razem jak wchodzę na HBO GO obojętnie co włączam mam oryginalne audio + napisy pl .A syn u siebie w pokoju obok ma Samsung qled i napisy ma wyłączone i automatycznie polskiego lektora czy dubbing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Na tv Samsunga i na tel zapamiętuje to co jest od zawsze, ewentualnie po aktualizacji apki raz się popsuło, firetv i appletv póki co trzymają ustawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabeu Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 (edytowane) Wczoraj zauważyłem że na LG Smart TV aplikacja HBO GO zapamiętuje już wybór ścieżki dźwiękowej. Co ciekawe nie było żadnej aktualizacji aplikacji w tym czasie. Edytowane 1 Listopada 2019 przez diabeu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 Może ktoś pomoże określić bitrate tego materiału? Serial wygląda na mało dynamiczny... a w statycznych scenach musi wyglądać dobrze inaczej HBO GO było by do zamknięcia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Próbuje po raz kolejny zarejestrować się do tej usługi i odrzuca wszystko w opcji Nick. Ma ktoś jakieś pomysły dlaczego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Być może nick jest już zajęty. Albo podstawia się Tobie dodatkowa spacja na końcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Jestem zarejestrowany przez stronę Polsatu i dzisiaj się rejestrowałem przez PC+ i przyjął mi ten sam nick. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez szunaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Ano nic dziwnego, że przyjął, gdyż przy logowaniu wybiera się operatora (nc+/pc, Polsat i inne). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Wszystkie dane przyjmuje przy rejestracji oprócz tego jednego. Wpisywałem swoje imię i nazwisko ,oczywiście tak aby nie poszło dalej ,to i tak odrzuca. Jeszcze spróbuję na innym komputerze a potem pozostaje tylko kontakt z HBO...Albo dać sobie spokój z tą usługą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Spacji tam żadnej nie robisz? Same litery i cyfry? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Pośpiech jest jednak złym doradcą. Udało się zarejestrować usługę. @NobelM jesteś wielki.Wpisywałem same litery ,z dużej ,z małej i nic żadnego komunikatu nick już zajęty. Wystarczyło dopisać cyfry i przeszło. A wszystko dla 3 seriali . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 HBO technologicznie jest 100 lat za murzynami. Grunt, że się udało. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Czy na każdym urządzeniu które mamy zarejestrowane możemy dodać kolejne do rejestracji?Czy jest tylko jedno, które daje taką możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 10 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2019 Ostatni sezon "Silicon Valley" bardzo dobry, jak zwykle świetne nawiązania do rzeczywistych wydarzeń i genialnych tekstów. Szkoda, że to już koniec, przez 7 sezonów serial trzymał naprawdę dobry poziom. 8.5/10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.