Jump to content
Rasheed

HBO GO - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

Łatwiej byłoby powiedzieć co jest dobrze (działa czasami)... A jeśli chodzi o wady to:

- brak wsparcia 4K,

- brak obsługi dzwięku przestrzennego,

- brak profili dla różnych osób korzystających z aplikacji,

- brak możliwości zapisu treści offline w apce mobilnej,

- brak sensownego systemu polecanych/podobnych treści,

- interfejs jak z 2000 roku,

- limit urządzeń,

plus mnóstwo błędów zależnych od platformy - np. zapominanie o tym co zostało obejrzane, odpalanie zawsze lektora + napisy na Android TV itd...

Edited by bugmenot
Literówka
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
47 minut temu, Pawop napisał:

A co jest złego w aplikacji HBO Go?

Uruchamianie się seriali i filmów jednocześnie z lektorem i napisami, brak lektora w losowo wybranych odcinkach seriali. O takich oczywistościach jak jakość nie będę nawet wspominał.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Samsungu nie mam takich problemów. Widocznie problemy są zależne od platformy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukimann

To chyba w takim razie wyjątkowy serwis, który działa dobrze w zależności od platformy.Z Amazonem czy Netflixem nie słychać o takich rzeczach i wszystko tam jakoś trzyma się " kupy,"😏

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minuty temu, Pawop napisał:

Na Samsungu nie mam takich problemów. Widocznie problemy są zależne od platformy.

Od kablówki,od platformy....u @Pawop zawsze śmiga doskonale!!!

  • Haha 2
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Pawop napisał:

Na Samsungu nie mam takich problemów. Widocznie problemy są zależne od platformy.

Może jeszcze nie zablokowali na Samsugu starej aplikacji, albo faktycznie jesteś jakimś wybrańcem narodów. Pisałem do pomocy technicznej HBO i sami przyznają że znają problem, który opisałem we wcześniejszym poście i pracują nad jego rozwiązaniem. Szkoda że pracują już od czerwca i efektów brak.

Edited by diabeu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nową aplikację mam gdzieś od roku i działa normalnie, tzn nie ma problemu z włączaniem się jednocześnie lektora i napisów i nie ma problemów z brakiem lektora. Pisałem, że to zależy od platformy, ja mam Smarta od Samsunga, a Ty od LG i tu jest różnica. 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam Android TV i lektora i napisy równocześnie też mam ;).

A cała reszta wymienionych przeze mnie wad dotyczy każdej platformy...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brak 4K czy dźwięku przestrzennego to nie wada aplikacji, tylko decyzja szefostwa, żeby takich luksusów nie oferować. 

Co do nowej apki, to ona chyba najszybciej się pojawiła na Smarcie Samsunga i jest chyba najlepiej dopracowana, co nie zmienia faktu, że tak być nie powinno.

Edited by Pawop
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wychodzi na to że @Pawop jest uprzywilejowanym userem i jego problem nie dotyczy, który nawet pomoc techniczna HBO zna 🤣.

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomoc zna problemy na WebOS, na Tizenie coś takiego nie występuje, ale Ty wiesz lepiej, bo u Ciebie tak jest

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Pawop napisał:

Co do nowej apki, to ona chyba najszybciej się pojawiła na Smarcie Samsunga i jest chyba najlepiej dopracowana, co nie zmienia faktu, że tak być nie powinno.

Nie wiem gdzie się pojawiła prędzej, ja na LG korzystałem z niej od listopada zeszłego roku i było OK. Dopiero w okolicach maja/czerwca dostała aktualizację, która wszystko s[beep]zieliła.

 

A dział techniczny HBO przyznał że są problemy z tą aplikacją na każdym urządzeniu. No ale widocznie ty jesteś wybrany i u ciebie wszystko OK. W sumie kto wie, może faktycznie tak spartolili tą aplikację że u jednych może być OK, a u innych nie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HBO to syf.

Zwyczajny syf.

Szefostwo tej firmy śpi od dawna...jest zadłużone po uszy i pewnie ostatnią rzeczą o której myślą to naprawa czegoś w Polsce...skoro nawet amerykańska to niezłej klasy badziew....

 

I twierdzenie że gdzieś jest lepiej...to zwyczajne wprowadzanie w błąd.

Pewnych ludzi traktować tu poważnie nie można w tym wątku..

  • Confused 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zwracam honor,  problem włączającego się lektora z napisami występuje u mnie tylko na filmach (na swoją obronę dodam, że dawno ich nie odpalałem 😁), sprawdzałem kilkanaście seriali starszych i nowszych i tam jest ok. Apke mam z 15.07.2019.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na LG ostatnią aktualizację tej nowej apki mam datowaną na 4 czerwca. I wtedy właśnie się to s[beep]zieliło.

 

Szkoda że wiedząc o problemie, zablokowali tą starą apkę gdzie wszystko było OK. Jak dla mnie to niepoważne zachowanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do tych napisów i lektora to jest ciekawa sprawa, bo to serio zależy od urządzenia :D

 

Mam dwa Mi Boxy z Android TV i na jednym uruchamia się zawsze poprawnie wersja oryginalna z napisami, a na drugim właśnie lektor + napisy, jak opisaliście wyżej. Ta sama platforma, dwa te same urządzania, zachowanie inne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Łatwiej byłoby powiedzieć co jest dobrze (działa czasami)... A jeśli chodzi o wady to:
- brak wsparcia 4K,
- brak obsługi dzwięku przestrzennego,
- brak profili dla różnych osób korzystających z aplikacji,
- brak możliwości zapisu treści offline w apce mobilnej,
- brak sensownego systemu polecanych/podobnych treści,
- interfejs jak z 2000 roku,
- limit urządzeń,
plus mnóstwo błędów zależnych od platformy - np. zapominanie o tym co zostało obejrzane, odpalanie zawsze lektora + napisy na Android TV itd...
Podpisuję się pod tym obiema rękami i jeszcze jedną nogą (zwłaszcza brak profili, limit urządzeń i brak treści w 4k).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nową aplikację mam gdzieś od roku i działa normalnie, tzn nie ma problemu z włączaniem się jednocześnie lektora i napisów i nie ma problemów z brakiem lektora. Pisałem, że to zależy od platformy, ja mam Smarta od Samsunga, a Ty od LG i tu jest różnica. 

Bzdury piszesz. Mam Samsung UE55KU6670 i u mnie także występują te problemy opisane przez innych. Wspomnę jeszcze o znikających co jakiś czas pozycjach z Moja lista.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja wie czy bzdury?, u mnie ustawienia trzyma, jedynie reinstalacji apki takie kwiatki miałem że był lektor i napisy, ale lektora wyłączyłem i od miesiąca jest bez zmian.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bzdury piszesz. Mam Samsung UE55KU6670 i u mnie także występują te problemy opisane przez innych. Wspomnę jeszcze o znikających co jakiś czas pozycjach z Moja lista. 
Gdybyś nie czytał wybiórczo tematu, tego posta byś nie napisał.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Pawop napisał:

Brak 4K czy dźwięku przestrzennego to nie wada aplikacji, tylko decyzja szefostwa, żeby takich luksusów nie oferować... 


... fakt ale nie mów mi że "PIXELOZA" jest standardem w ofercie PREMIUM. To czym częstuje nas HBO GO zakrawa pomału o patologię (z resztą na satelicie też przez wieki było tak samo i jest nadal). Niestety ty nazywasz to "aplikacją" a my nazywamy to usługą. Czy tego chcesz czy nie to tworzy CAŁOŚĆ. Ktoś napisał że HBO GO ma super ofertę... no ma dobrą ale cóż z tego jak w weekend wieczorami serwery nie dają rady i transfer strasznie spada (nie p*eprzyć mi proszę farmazonów o słabym internecie). "PIXELE" pojawiają się wielkości paznokcia a na dodatek usługa non stop staje i BUFORUJE. W tym czasie Netflix śmiga i YT też.

Moim zdaniem powinniśmy wszyscy zbojkotować ich usługę... ale to wszyscy bez wyjątku na jeden miesiąc. Narobili by w gacie w moment. Ile można dać sobie [beep] w twarz?? Jednym to pasuje... bo albo ślepy... albo ma TV 32" albo ogląda na telefonie... albo ma z 7 metrów do TV.

Mnie się nie marzy już 4K (choć fajnie było by zobaczyć dobre produkcje w takiej jakości)... wystarczy dobry bitrate w dobrym nowoczesnym kodeku.

Dziś w tej kwestii jest tragedia... i mam nadzieje że odbije im się to MOCNO czkawką... już całkiem niedługo.

Edited by herman78

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mogę się z Tobą zgodzić w tej kwestii. Nie wiem gdzie widzisz piksele wielkości paznokcia. Transfer u mnie nie spada, nic nie buforuje, a oglądam zazwyczaj wieczorami, widocznie to wina Twojego netu. Nie twierdze, że usługa jest idealna, ale na pewno bardzo daleko jej do tragedii.

 

 

  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Pawop napisał:

Nie mogę się z Tobą zgodzić w tej kwestii. Nie wiem gdzie widzisz piksele wielkości paznokcia. Transfer u mnie nie spada, nic nie buforuje, a oglądam zazwyczaj wieczorami, widocznie to wina Twojego netu. Nie twierdze, że usługa jest idealna, ale na pewno bardzo daleko jej do tragedii.

 

 

Mówiłem?😂😋

  • Like 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zajmij się swoim Sky'em i nie udzielaj się w tematach o ktorych nie masz pojęcia

  • Thanks 1
  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

No nie gniewaj się...ale mam pojęcie...:)

  • Haha 1
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...