Jump to content
Rasheed

HBO GO - pytania, problemy i komentarze

Recommended Posts

44 minuty temu, bomel91 napisał:

Czy macie na HBO GO dźwięk przestrzenny?

 Tylko ścieżka oryginalna nadaje  w Dolby Digital 5.1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dobre kilka dni nie wchodziłem na HBO GO i wczoraj po próbie tegoż wejścia zonk.

Nie szło w ogóle więc do LG STORE zobaczyć co jest nie halo, a tam pojawiła się druga aplikacja HBO GO.

Tą co miałem do tej pory nie szło ruszyć nijak więc zainstalowałem tą drugą i miłe zaskoczenie bo zupełnie nowa oprawa [ według mnie lepsza ] no i obraz na kilku wybranych kawałkach też jakby lepszy.

Ogólnie na +

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież ta druga aplikacja jest już od dłuższego czasu.

 

Ale i tak musiałem wrócić do starej, która uruchamia się ale trzeba odczekać z jakieś dwie minuty. Dlaczego musiałem wrócić? Ano dlatego że po ostatniej aktualizacji tej nowszej apki nie pamięta tam moich wyborów. Za każdym razem kolejny odcinek seriali czy film uruchamiany jest zarówno z napisami jak i lektorem jednocześnie. Do tego część odcinków seriali nie ma np. polskiego lektora, a w starej apce normalnie lektor jest.

Edited by diabeu

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, Solderowy123 napisał:

 Tylko ścieżka oryginalna nadaje  w Dolby Digital 5.1

U mnie mimo wybrania angielskiego amplituner nie rozpoznaje formatu Dolby. Możecie doradzić jakiś patent na to?

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, diabeu napisał:

Przecież ta druga aplikacja jest już od dłuższego czasu.

 

Ale i tak musiałem wrócić do starej, która uruchamia się ale trzeba odczekać z jakieś dwie minuty.

Może u ciebie jest od dłuższego czasu, ja na LG STORE gdzie zaglądam raz na 3 miechy widziałem ją pierwszy raz i chyba tylko dlatego, że patrzyłem dlaczego nie odpala stara apka.

U mnie nie odpaliła po jakimś czasie tylko jest komunikat o serwer error.

W sumie nowa jak dla mnie może być.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, tracer10 napisał:

Może u ciebie jest od dłuższego czasu, ja na LG STORE gdzie zaglądam raz na 3 miechy widziałem ją pierwszy raz i chyba tylko dlatego, że patrzyłem dlaczego nie odpala stara apka.

No ja tą nową aplikację zainstalowałem jakoś w okolicach lutego/marca gdy zobaczyłem na jakimś forum screeny właśnie z tej nowej apki.

 

Ale jak mówię, po czerwcowej aktualizacji musiałem wrócić do starej wersji. Ostatnio faktycznie uruchamia się ona topornie, ale jak już się uruchomi to śmiga jak należy a ta nowa ma braki w tłumaczeniach pl czy też nie zapamiętuje wyborów w kwestii lektor/napisy. Przed czerwcową aktualizacją było wszystko OK.

No i mam wrażenie że starsza rzadziej ma problemy z jakością odtwarzanego materiału. Na nowej zdarzało mi się dosyć często że na chwilę obraz robił się taki zamydlony na kilkanaście sekund i to czasem kilka razy w danym filmie, a na starej jest podobnie jak na Netflix - kilka początkowych sekund ze słabszą jakością i jak wskoczy odpowiednia to leci tak już do końca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
U mnie mimo wybrania angielskiego amplituner nie rozpoznaje formatu Dolby. Możecie doradzić jakiś patent na to?
Ścieżka oryginalna nadaje w 5.1 ale tylko na HBO na "żywo". HBO Go jest zacofany technologicznie, jakąkolwiek ścieżka jest tylko stereo.
  • Sad 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Od Września 2018 roku korzystam z HBO GO. Do Czerwca tego roku wszystko było w porządku.Niestety od Lipca oglądanie HBO GO na laptopie jest praktycznie niemożliwe.Każdy film/serial działa prawidłowo tylko przez kilka pierwszych minut a następnie obraz zacina się/buforuje kilkadziesiąt razy. Obejrzenie 90 minutowego filmu zajmuje ponad 2 razy tyle co powoduje irytację i poczucie braku możliwości prawidłowego korzystania z serwisu za który muszę co miesiąc płacić zgodnie z umową.Zaktualizowałem przeglądarki, wylogowałem się i zalogowałem ponownie, zresetowałem modem, usunąłem urządzenie i dodałem je ponownie w ustawieniach HBO. Niestety nic nie pomogło.Problem ten występuje o każdej porze korzystania z HBO GO, nawet w środku nocy gdzie serwery nie są aż tak obciążone.Prędkość internetu nie jest przyczyną.Pozostałe podobne aplikacje działają prawidłowo.Przetestowałem HBO GO na moim laptopie na internecie u 2-ch innych operatorów i wszędzie problem się powtarza. Proszę o pomoc ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Piotr-Piła a zobacz ruch u siebie w sieci na laptopie? Znaczy ALT+CTRL+DEL później wybierz Menadżer Zadań > zakładka Wydajność > i kliknij na ETHERNET lub WiFi. Zobacz czy nie masz jakiegoś głupiego ruchu sieciowego na laptopie np. wirus lub jakaś aktualizacja Windowsa??

Edited by herman78

Share this post


Link to post
Share on other sites

@herman78

Dziękuję za odpowiedź.W zakładce wydajność (Performance) mam opcje CPU Usage History oraz Physical memoryUsage History z wykresami.Nie mam opcji ETHERNA: lub wi-fi w tej zakładce. Mam Windows 7 Home Premium. Spróbuję przeskanować komputer w poszukiwaniu wirusów- może to pomoże.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.07.2019 o 15:26, Piotr-Piła napisał:

Witam

Od Września 2018 roku korzystam z HBO GO. Do Czerwca tego roku wszystko było w porządku.Niestety od Lipca oglądanie HBO GO na laptopie jest praktycznie niemożliwe.Każdy film/serial działa prawidłowo tylko przez kilka pierwszych minut a następnie obraz zacina się/buforuje kilkadziesiąt razy. Obejrzenie 90 minutowego filmu zajmuje ponad 2 razy tyle co powoduje irytację i poczucie braku możliwości prawidłowego korzystania z serwisu za który muszę co miesiąc płacić zgodnie z umową.Zaktualizowałem przeglądarki, wylogowałem się i zalogowałem ponownie, zresetowałem modem, usunąłem urządzenie i dodałem je ponownie w ustawieniach HBO. Niestety nic nie pomogło.Problem ten występuje o każdej porze korzystania z HBO GO, nawet w środku nocy gdzie serwery nie są aż tak obciążone.Prędkość internetu nie jest przyczyną.Pozostałe podobne aplikacje działają prawidłowo.Przetestowałem HBO GO na moim laptopie na internecie u 2-ch innych operatorów i wszędzie problem się powtarza. Proszę o pomoc ;)

Ja też korzystam od dłuższego czasu a ostatnio od około 2 miesięcy na TV i nie zauważyłem aż takich problemów

Share this post


Link to post
Share on other sites

W jaki sposób można uzyskać najlepszy możliwy obraz dla HBO GO na telewizorze? Jakie urządzenie (lub może dekoder) będzie tu najlepsze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy dziś również nie możecie odtworzyć materiału za pośrednictwem przeglądarki internetowej? Akurat chciałem obejrzeć wieczorem obie częśći "X-man", za każdą próbą  odtworzenia filmu, wyskakiwał błąd. Pousuwałem pliki cookies, oraz historię przeglądania i nic. Po godzinie "walki" ze stroną odpuściłem sobie seans...

 

Edit: dodam tylko, że korzystam z Google Chrome.

Edited by Solderowy123

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 24.07.2019 o 21:37, aster napisał:

W jaki sposób można uzyskać najlepszy możliwy obraz dla HBO GO na telewizorze? Jakie urządzenie (lub może dekoder) będzie tu najlepsze?

Oglądać na zegarku:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, Solderowy123 napisał:

Czy dziś również nie możecie odtworzyć materiału za pośrednictwem przeglądarki internetowej? Akurat chciałem obejrzeć wieczorem obie częśći "X-man", za każdą próbą  odtworzenia filmu, wyskakiwał błąd. Pousuwałem pliki cookies, oraz historię przeglądania i nic. Po godzinie "walki" ze stroną odpuściłem sobie seans...

 

Edit: dodam tylko, że korzystam z Google Chrome.

 

U mnie na Chromium, czyli pochodna Chrome bez tego całego [email protected] od Google, śmiga bez problemu.

Edited by śmiechu warte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy używanie HBO GO bezpośrednio na dekoderze Evobox (podłączonego kablem ethernet) daje porównywalną jakość do kanałów satelitarnych HBO?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety czy na satelicie czy na HBO GO nie uraczysz jakości wcale... kanały HBO z satelity są nadawane w marnym 4-6 Mb/s... dla porównania TVP HD i TVP Sport HD... nadają z 8-9 Mb/s.... :) 

... na HBO w ogóle zapomnij o jakości :) Fajne mają produkcje... tylko w tragicznej jakości - bez różnicy skąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest różnica. W kablu kanały HBO wyglądają bardzo dobrze.

  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chodzi mi tylko o wyłącznie o to czy jest widoczna różnica w jakości - na Evobox - między HBO nadawanego przez satelitę a HBO GO?

 

W skrócie chodzi o to, czy warto nagrywać jakiś serial HBO kiedy jest transmitowany przez satelitę czy identyczna jakość będzie jeśli się go później obejrzy za pomocą tego samego dekodera na GO?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak już chcesz nagrywać jakiś serial to rób to z HBO 3.

Ja tak robię czasami kiedy nie widzę sensu ściągania z neta.

HBO 3 z satki [ transponder NC+ ] ma najlepsze bitrate z całej trójki, a HBO pierwsze najgorsze co zapewne wiąże się z nadawaniem z transpondera CP.

U mnie przynajmniej jakość z HBO 3 jest deko lepsza niż ten sam materiał z HBO GO.

Ale generalnie nie polecam bo to dalej takie lepsze VHS.😃

Edited by tracer10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wy chyba nie widzieliście jak wygląda VHS.
Jakość HBO obrosła już legendą, a jest naprawde bardzo dobra, może nie idealna, ale bardzo daleko jej do VHS.

  • Haha 2
  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, tracer10 napisał:

Jak już chcesz nagrywać jakiś serial to rób to z HBO 3.

Ja tak robię czasami kiedy nie widzę sensu ściągania z neta.

HBO 3 z satki [ transponder NC+ ] ma najlepsze bitrate z całej trójki, a HBO pierwsze najgorsze co zapewne wiąże się z nadawaniem z transpondera CP.

U mnie przynajmniej jakość z HBO 3 jest deko lepsza niż ten sam materiał z HBO GO.

Ale generalnie nie polecam bo to dalej takie lepsze VHS.😃

 

Jaka płaca, taka jakość, proste. 

Edited by Krzysiek11:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

17 godzin temu, aster napisał:

Czy używanie HBO GO bezpośrednio na dekoderze Evobox (podłączonego kablem ethernet) daje porównywalną jakość do kanałów satelitarnych HBO?

Spokojnie możesz sobie odpuścić nagrywanie. Na HBO GO będziesz miał jakość porównywalną z kanałami HBO nadawanymi z satelity. W porównaniu z HBO nadawanym z tp CP to nawet lepszą :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Pawop napisał:

Wy chyba nie widzieliście jak wygląda VHS.
Jakość HBO obrosła już legendą, a jest naprawde bardzo dobra, może nie idealna, ale bardzo daleko jej do VHS.


To żeś doebau... hahaah... :D Jakość jest znośna jak oglądasz na TV 32" albo na monitorze komputera. Kolega pisząc VHS... też czasem używam takiego zwrotu... poprawnie powinien zapisać w cudzysłowie - ale wiadomo o co chodzi. HBO od zawsze miało tragiczną jakość tylko kiedyś nie było to tak odczuwalne. Dziś gdzie TV mają 50" w górę... jakość jest FATALNA. Na tyle fatalna że jak miałem HBO GO... i HBO z sieci TOYA... filmów i seriali na Samsung 55MU7052 nie da się oglądać. Posmakowałem WATAHE 15 min... dalej nie dałem rady... :/

Dla mnie film i serial... premium... musi mieć jakość obrazu i dźwięku. Osobiście sądzę że z takim podejściem to HBO powinno być z reklamami i za darmo...

  • Confused 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...