zoomclub Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Witam. Mam właśnie taką sytuację. Wiem, że wydaje się być to niemożliwe, ale moja żona potrafi wszystko. Wzięła kiedyś w nocy kartę żeby odblokować jeden z multiroomów i już szukam drugi dzień i nie mogę znaleźć. Co w takiej sytuacji? Będę musiał wymienić wszystkie 3 karty? Czy wydadzą mi [beep]likat, czy jak? PS. Czy to jest taka sama procedura, jak przy przetarciu czipa? Kartę i tak miałem dość mocno zużytą. Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Barti Dla uogólnienia poprawiono tytuł wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Kontakt z Telefonicznym Biurem Obsługi Klienta w celu wydania [beep]likatu karty. Opłata według cennika: http://www.cyfrowypolsat.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-dla-abonentow.pdf Pozycja "Wymiana karty". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoomclub Opublikowano 2 Grudnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) A to będzie wymiana wszystkich kart, czy jednej (głównej)? I drugie pytanie: czy też muszę płacić w sytuacji, w której np. przetrze się czip? Pozdrawiam. Edytowane 2 Grudnia 2017 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Będzie prościej jak poprosisz o wymianę karty z powodu uszkodzenia. Przyślą nową, w sumie za darmo, choć jest napisane, że pobierają opłatę, bodajże 49 zł. W ICOK masz numery kart do twojej umowy. Porównaj, która została zagubiona. Napisz, że karta ci nie działa - przepalenie karty i przyślą nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Witam, mam pytanie. Mam zrysowany chip karty w dekoderze i czy mogę napisać do ICOK, aby mi przysłali nową kartę do dekodera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Napisz, że ci karta nie działa i prosisz o wymianę karty. Opłata zgodnie z cennikiem 49 zł, ale często przysyłają za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 Witam, mam pytanie. Mam zrysowany chip karty w dekoderze i czy mogę napisać do ICOK, aby mi przysłali nową kartę do dekodera? Rysa się pojawia po pierwszym włożeniu karty. Będziesz prosił o jej wymianę po każdym jej wyjęciu z czytnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan85 Opublikowano 2 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2017 (edytowane) Do @swojadroga Raczej wstrzymam się z wymianą karty do czasu aż Cyfrowy Polsat zmieni multiroom że będzie przez wifi przecież nie będę wymiał karty po każdym wyciągnieciu z dekodera a te pytanie zadałem bo myślałem że trzeba wymieniać cały dekoder ale mam jeszcze pytanie w tej sprawie gdzie się płaci się za kartę jakby się zecydowałem kiedyś wymienić kartę i czy kartę wysłanią pocztą? Edytowane 2 Grudnia 2017 przez stefan85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesi1 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Pewnie doliczą do rachunku, ale jak działa to po co wymieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 Tak, jak napisał @swojadroga, chip każdej karty bardzo szybko się rysuje. Wystarczy tylko raz włożyć kartę do czytnika w tunerze i ją wyjąć. I rysy już są. W niczym to jednak nie przeszkadza. Nie jest to żadne uszkodzenie karty. Nie ma więc najmniejszego sensu wymieniać karty z tego powodu i jeszcze za to ewentualnie płacić. Jest to całkowicie zbędne. Chip mojej karty również porysowany jest już, że hej i mimo to karta nadal działa prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nepali Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 (edytowane) A czy du.plikat karty powoduje, że poprzednia karta przestaje być aktywna? Chodzi mi o to, że po otrzymaniu nowej karty można by nią aktywować multiroom bez potrzeby wyjmowania starej z dekodera głównego Edytowane 30 Kwietnia 2019 przez nepali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 W momencie gdy włożysz nową stara automatycznie zostaje zdezaktywowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 (edytowane) W dniu 2.12.2017 o 14:29, tweed77 napisał: Napisz, że ci karta nie działa i prosisz o wymianę karty. Opłata zgodnie z cennikiem 49 zł, ale często przysyłają za darmo. Wymieniałeś w ten sposób kartę? Nie trzeba było płacić kurierowi za nią? Po jakim czasie ją otrzymałeś? Ja dopytałem na ICOK o możliwość wydania [beep]likatu karty, bo dekodery MR nie odblokowują się już kartą z głównego, odpisano mi, żeby udać się do punktu wymienić cały dekoder. Wczoraj wyłączono kanały na wszystkich dekoderach (na głównym Tego kanału nie ma w Twoim Abonamencie, dekodery MR wołają o nową kartę). Zadzwoniłem, otrzymałem odpowiedź, że zamówiłem nową kartę, więc wyłączyli i że mam zapłacić 58 zł (koszt karty i przesyłki), ja im na to, że tylko pytałem, przecież nie napisałem wyrażnie, że ZAMAWIAM, nie poinformowano mnie o kosztach. Jestem ciekawy, czy trzeba będzie zapłacić i kiedy przyjdzie i do kiedy będzie ciemność na dekoderze. Mieli wczoraj anulować nową kartę, sparować starą i kanały pod koniec dnia wróciły, dziś miałem udać się do APS wymienić sprzęt, a tam w systemie dalej nowa karta. Dzwonię dziś znowu i już słyszę, że nie ma możliwości sparowania starej karty i trzeba czekać na nową... Edytowane 9 Maja 2019 przez Krzysiek11:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 9 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2019 (edytowane) Wymieniałem dwa razy kartę Polsatu. Raz karta była z abonamentu a raz prepaid. Wymiana zlecona na infolinii Polsatu. Będę nakłaniać do wymiany sprzętu ( dekoder + karta ) w APS Polsatu ale upieraj się przy wysyłce tylko karty kurierem. Obie przyszły kurierem w terminie do 7 dni. Kurier DPD jak dobrze pamiętam. Ani razu nie zapłaciłem za wymianę karty.choć na infolinii twierdzili że opłata będzie 49 zł za wymianę. Edytowane 9 Maja 2019 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Dzięki za odpowiedź. Karta dziś przyszła, nie musiałem płacić jednak przy kurierze. Jednak stan chipa "nowej" karty podobny do stanu chipa karty starej, której dekodery MR już nie czytały. Zobaczymy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon9904 Opublikowano 10 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2022 Karta z dekodera głównego (Evobox PVR) uległa stopniowemu uszkodzeniu. Bardzo trudno było ją włożyć do dekodera czy to głównego czy do multiroom w celu odblokowania - jak już się to udało, to wszystko działało bez problemu. Zgłosiłem na infolinii sprawę i chęć wymiany samej karty (to ze względu na listę ulubionych i nagrania, a sam dekoder działa bezproblemowo). Zapewniono mnie, że do dwóch tygodni zostanie dostarczona i nie poniosę żadnej opłaty z tego tytułu. Dwa tygodnie mijają jutro, a tymczasem dzisiaj ani nowej karty ani uprawnień. Jak się dowiedziałem, w systemie przełączono już na nową kartę, mimo braku dostarczenia nowej. Podano mi również numer listu przewozowego, z którego wynika, że karta nie została jeszcze wysłana. Konsultant z działu technicznego upierał się, że zostało zgłoszone "zagubienie" karty, mimo że z opisu jasno wynikało, iż karta jest, działa, tyle że jest uszkodzona. I oczywiście zachęcano do "wymiany całego sprzętu" w APSie. EDIT: dekoder multiroom również został zablokowany, prosi o nową kartę, której fizycznie nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 Panowie, czy ktoś z Was wymieniał ostatnio uszkodzoną kartę Polsat? Po napisaniu do nich wiadomości przez ICOK przedstawiają koszt wymiany. Do tej pory udawało się za darmo w przypadku zlecenia wymiany karty przez infolinię. Ktoś ma jakieś doświadczenia z ostatnich dni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 8 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2023 https://www.polsatbox.pl/uploaded-files/reg-repo/cennik-ogolny-dla-uslugi-telewizja-25032019.pdf;jsessionid=2C88855BAD67069CEFC848A3537DABF3 Punkt V pozycja druga, więc opłata prawdopodobnie Ciebie nie ominie-nie te czasy. Teściu latem wymieniał pilota do HD6000 musiał zapłacić 30zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapciu75 Opublikowano 10 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2023 Teraz ciekawostka. Wykonałem telefon na infolinię. Pani na infolinii odesłała mnie po wymianę karty do salonu Plus/Polsat Box, argumentując, że procedury zmieniły się. Zapytałem czy wymieniam tylko kartę, Pani powiedziała po chwili zastanowienia, że tak, a potem się poprawiła, że najlepiej wymienić cały zestaw. Nie kumam już czy Pani była niedoinformowana czy co.... To że w salonie następuje wymiana całego zestawu, to wiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 10 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2023 Wymienią sprzęt na nowy bez aneksu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 I za darmo, gdy umowa jest ważna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 6 godzin temu, Mati06 napisał(a): I za darmo ... O tym wiesz czy tylko napisałeś aby napisać? Teściu ma aktywną umowę, a musiał zapłacić za pilot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 Zgubiony, uszkodzony fizycznie, czy po prostu niedziałający? Jak to trzecie, to nie wiem, czemu dał się wrobić w płacenie za wymianę. Pilot jest częścią dzierżawionego zestawu i operator ma zapewnić jego poprawne działanie. Wymiana na sprawny i tyle. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 Jak wyżej nic dodać nic ująć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane0 Opublikowano 12 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2023 1 godzinę temu, Mati06 napisał(a): Jak wyżej Toś zabłysnął-napisz czy ma zapłacić za kartę czy jest wymiana w ramach gwarancji czyli za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.