Skocz do zawartości

Zgubiona / uszkodzona karta kodowa


zoomclub
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam właśnie taką sytuację. Wiem, że wydaje się być to niemożliwe, ale moja żona potrafi wszystko. Wzięła kiedyś w nocy kartę żeby odblokować jeden z multiroomów i już szukam drugi dzień i nie mogę znaleźć.

Co w takiej sytuacji? Będę musiał wymienić wszystkie 3 karty? Czy wydadzą mi [beep]likat, czy jak?

 

PS. Czy to jest taka sama procedura, jak przy przetarciu czipa? Kartę i tak miałem dość mocno zużytą.

Edytowane przez Barti
Dla uogólnienia poprawiono tytuł wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to będzie wymiana wszystkich kart, czy jednej (głównej)? I drugie pytanie: czy też muszę płacić w sytuacji, w której np. przetrze się czip?

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie prościej jak poprosisz o wymianę karty z powodu uszkodzenia. Przyślą nową, w sumie za darmo, choć jest napisane, że pobierają opłatę, bodajże 49 zł.

 

W ICOK masz numery kart do twojej umowy.

Porównaj, która została zagubiona.

Napisz, że karta ci nie działa - przepalenie karty i przyślą nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do @swojadroga

Raczej wstrzymam się z wymianą karty do czasu aż Cyfrowy Polsat zmieni multiroom że będzie przez wifi przecież nie będę wymiał karty po każdym wyciągnieciu z dekodera a te pytanie zadałem bo myślałem że trzeba wymieniać cały dekoder ale mam jeszcze pytanie w tej sprawie gdzie się płaci się za kartę jakby się zecydowałem kiedyś wymienić kartę i czy kartę wysłanią pocztą?

Edytowane przez stefan85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, jak napisał @swojadroga, chip każdej karty bardzo szybko się rysuje. Wystarczy tylko raz włożyć kartę do czytnika w tunerze i ją wyjąć. I rysy już są. W niczym to jednak nie przeszkadza. Nie jest to żadne uszkodzenie karty. Nie ma więc najmniejszego sensu wymieniać karty z tego powodu i jeszcze za to ewentualnie płacić. Jest to całkowicie zbędne.

Chip mojej karty również porysowany jest już, że hej i mimo to karta nadal działa prawidłowo. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 2 tygodnie później...
Gość Krzysiek11:)
W dniu 2.12.2017 o 14:29, tweed77 napisał:

Napisz, że ci karta nie działa i prosisz o wymianę karty. Opłata zgodnie z cennikiem 49 zł, ale często przysyłają za darmo.

 

Wymieniałeś w ten sposób kartę? Nie trzeba było płacić kurierowi za nią? Po jakim czasie ją otrzymałeś? 

 

Ja dopytałem na ICOK o możliwość wydania [beep]likatu karty, bo dekodery MR nie odblokowują się już kartą z głównego, odpisano mi, żeby udać się do punktu wymienić cały dekoder. Wczoraj wyłączono kanały na wszystkich dekoderach (na głównym Tego kanału nie ma w Twoim Abonamencie, dekodery MR wołają o nową kartę). Zadzwoniłem, otrzymałem odpowiedź, że zamówiłem nową kartę, więc wyłączyli i że mam zapłacić 58 zł (koszt karty i przesyłki), ja im na to, że tylko pytałem, przecież nie napisałem wyrażnie, że ZAMAWIAM, nie poinformowano mnie o kosztach. Jestem ciekawy, czy trzeba będzie zapłacić i kiedy przyjdzie i do kiedy będzie  ciemność na dekoderze. Mieli wczoraj anulować nową kartę, sparować starą i kanały pod koniec dnia wróciły, dziś miałem udać się do APS wymienić sprzęt, a tam w systemie dalej nowa karta. Dzwonię dziś znowu i już słyszę, że nie ma możliwości sparowania starej karty i trzeba czekać na nową... 

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniałem dwa razy kartę Polsatu. Raz karta była z abonamentu a raz prepaid.

Wymiana zlecona na infolinii Polsatu.

Będę nakłaniać do wymiany sprzętu ( dekoder + karta ) w APS Polsatu ale upieraj się przy wysyłce tylko karty kurierem.

Obie przyszły kurierem w terminie do 7 dni. Kurier DPD jak dobrze pamiętam.

Ani razu nie zapłaciłem za wymianę karty.choć na infolinii twierdzili że opłata będzie 49 zł za wymianę.

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

Dzięki za odpowiedź.

 

Karta dziś przyszła, nie musiałem płacić jednak przy kurierze. Jednak stan chipa "nowej" karty podobny do stanu chipa karty starej, której dekodery MR już nie czytały. Zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Karta z dekodera głównego (Evobox PVR) uległa stopniowemu uszkodzeniu. Bardzo trudno było ją włożyć do dekodera czy to głównego czy do multiroom w celu odblokowania - jak już się to udało, to wszystko działało bez problemu. Zgłosiłem na infolinii sprawę i chęć wymiany samej karty (to ze względu na listę ulubionych i nagrania, a sam dekoder działa bezproblemowo). Zapewniono mnie, że do dwóch tygodni zostanie dostarczona i nie poniosę żadnej opłaty z tego tytułu.

Dwa tygodnie mijają jutro, a tymczasem dzisiaj ani nowej karty ani uprawnień. Jak się dowiedziałem, w systemie przełączono już na nową kartę, mimo braku dostarczenia nowej. Podano mi również numer listu przewozowego, z którego wynika, że karta nie została jeszcze wysłana.
Konsultant z działu technicznego upierał się, że zostało zgłoszone "zagubienie" karty, mimo że z opisu jasno wynikało, iż karta jest, działa, tyle że jest uszkodzona. I oczywiście zachęcano do "wymiany całego sprzętu" w APSie.

EDIT: dekoder multiroom również został zablokowany, prosi o nową kartę, której fizycznie nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Teraz ciekawostka. Wykonałem telefon na infolinię. Pani na infolinii odesłała mnie po wymianę karty do salonu Plus/Polsat Box, argumentując, że procedury zmieniły się.  Zapytałem czy wymieniam tylko kartę, Pani powiedziała po chwili zastanowienia, że tak, a potem się poprawiła, że najlepiej wymienić cały zestaw. Nie kumam już czy Pani była niedoinformowana czy co....

To że w salonie następuje wymiana całego zestawu, to wiem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...