Skocz do zawartości

Topfield 7700HSCI i Modul Polsat


Multijohn
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich ,

od pewnego czasu niemoge nic ogladac poniewaz w Skrzynce pocztowej wyskakujem mi Tego kanalu niema w Abonamencie"prosze o pomoc

 

pozdro

m.John

Witam.

Jeśli masz taki komunikat "Tego kanału nie ma w twoim abonamencie..." to spróbuj wyłączyć odbiornik z sieci a następnie go włączyć ewentualnie wyjąć i włożyć kartę.

Naturalnie rozumiem że abo masz opłacony.

Możesz też jeśli wyłączenie odbiornika z sieci nic nie pomoże ponowić uprawnienia przez icok.cyfrowypolsat.pl

U mnie na Topfieldzie czasami też się zdarza taki komunikat albo obraz się zacina głównie na kanałach z 11158

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...