jarek999 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Polsat będzie ją transmitował od 20:00 do 0:00 więc i tak na otwartej antenie będzie obszerna relacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 No i są pierwsze dane oglądalności wczorajszej walki. Podaje za media2.pl. Według danych AGB Nielsen Media Research sobotni pojedynek Adamek - Gołota oglądało średnio 8,188 mln widzów (łącznie w Polsacie i Polsacie Sport), a łączne udziały tych stacji w czasie trwania tego pojedynku wynosiły (SHR%) 60 procent. Cały wieczór bokserski (wszystkie walki + komentarze + programy towarzyszące) oglądało średnio 4,883 mln widzów na Polsacie, oraz 558 tys. widzów na Polsacie Sport, co daje w tym czasie łącznie dwóm stacjom Polsatu 35,4 proc. udziału w widowni. Co może być pewnym zaskoczeniem pojedynek dwóch pięściarzy przyciągnął przed telewizory nie tylko mężczyzn którzy stanowili 56,1 proc. widowni telewizyjnej - pozostałe 43,9 proc. widowni stanowiły kobiety. Walka najchętniej oglądana była na terenach wiejskich (39,5 proc. widowni), w małych miastach (24,1 proc. widowni), ale też w największych miastach (20,4 proc. procent widowni). Pojedynek nie różnicował widzów pod względem wieku - jednakowo chętnie oglądany był przez widzów młodych jak i starszych. Całkiem ciekawe dane o kobietach, aż 43,9%. Chyba zapomniały że ze względu na gale bokserską nie będzie JOŚ. :> To są pierwsze dane i oby obiektywnie je ocenić należy poczekać na inne. Odnosze wrażenie że Polsat oczekiwał około 10 mln. jednak TVN sprytnie wybrał termin zakończenia Niani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxi76 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Ale samą walkę Gołota-Adamek można było obejrzeć spokojnie po finale niani Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik29 Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Według mnie bardziej oglądalność Polsatowi zabrał program Mam Talent niż finał Niani. Choć walka zaczęła się około 23, a wtedy na TVN leciał już film, więc raczej dużej ilości widzów Polsatowi nie zabrał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 25 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2009 Czy nie uważacie że Polsat przesadził z ilością reklam?? Bo mnie krew zalewała jak zamiast powtórek najlepszych ciosów rundy musiał oglądać reklamy!!! Widziałem w życiu wiele walk zarówno na zywo na i w TV i nigdy nie widziałem aby w czasie transmisji w Tv było tyle reklam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Odnosze wrażenie że Polsat oczekiwał około 10 mln. jednak TVN sprytnie wybrał termin zakończenia Niani. Według newsa na stronie ESPN jeszcze przed walką to faktycznie Polsat oczekiwał tych ok 10 mln widzów. Ale ten wynik też raczej nie jest zły. Ponad 8 mln widzów reklam to dobry wynik. Co do reklam to naturalna sprawa. Polsat jako nadawca komercyjny wciskał je prawie w każdą przerwę podczas walk. Naturalna sprawa, mają do tego prawo i z tego korzystają. W końcu ciągną z tego niezłą kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel21 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Ta gala powinna się nazywać POLSAT REKLAMY NIGHT Miałem wrażenie, że reklamy są przerywane boksem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Przepraszam, ale czy jest tak, że Polsat pcha reklamy gdzie się da, a inne stacje wcale ich nie emitują? Nie. Pamiętam, że kiedyś TVP w przerwach pomiędzy rundami jakiejś walki (chyba na TVP2) też puszczała reklamy. A czy zdarzyło się w sobotę, że pominęli 15 sekund rundy? Nawet w TVP takie rzeczy są na porządku dziennym (podczas skoków pomijali początkowych zawodników). Z czegoś zarabiać muszą. Jeśli reklamy nie są emitowane kosztem widowiska sportowego, to jest OK. Tak było w sobotę podczas Polsat Boxing Night. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Niektórym nawet jak coś się zaoferuje za darmo to będzie narzekać. Może jakby im zapłacić to będą zadowoleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 ... i z powodu tych reklam czekam z niecierpliwością na gale Bokserskie w usłudze PPV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol8903 Opublikowano 26 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2009 Na Polsacie Sport HD nie było reklam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorek21 Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 Jakby ktoś szukał to podczas wejścia Tomasza Adamka na ring leciał utwór- Funky Polak- Pamiętaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 27 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2009 A oto kolejne dane o walce Gołota-Adamek z media2.pl. Dane dostarczył TNS OBOP. Sobotnia transmisja zawodowej walki bokserskiej pomiędzy Tomaszem Adamkiem i Andrzejem Gołotą zgromadziła przed telewizorami średnio 7,6 mln widzów (Polsat i Polsat Sport), przy 59 proc. udziale w rynku. Był to najlepiej oglądany program w Polsacie od początku tego roku. Jednocześnie walka była transmisją sportową o najwyższej średniej widowni wśród wszystkich stacji telewizyjnych w 2009 r. Pojedynek pięściarzy przyciągnął głównie mężczyzn (65 proc.) oraz osoby powyżej 35. roku życia (70 proc.). Według danych cennikowych wpływy reklamowe Polsatu przy okazji gali bokserskiej wyniosły 8 mln zł. W historii telewizyjnych transmisji boksu zawodowego w Polsce najwięcej telekibiców śledziło galę boksu zawodowego, podczas której Andrzej Gołota zmierzył się z Timem Witherspoonem (Polsat, 02.10.1998 r.). Zgromadziła ona przed telewizorami średnio 9,9 mln Polaków (udziały 60 proc.). Żeby było jasne podzaił był taki: Adamek i Gołota po 33% , reszta dla Polsatu. To są dane statystyczne. Do podziału były jeszcze prawa marketingowe i sprzedaż biletów. Wychodzi że każda ze stron mogła na walce wieczoru zarobić nawet około 3 mln zł. Tak nieoficjalnie. Polsatowi nalęży doliczyć jeszcze reklamy emirowane przed ,w trakcie i po wcześniejszych walkach. Tu było 100% dla Polsatu. Nieoficjalnie więc mozna stwierdzić że stacja Solarza mogła zarobić kilkanaście milionów złoty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqq Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 To co wyprawial Polsat przy emisji Hitcha to juz po prostu zenada, przegiecie.... nie wiem jak mam to nazywac wogole. O godz 21:42 blok reklamowy do studia Lotto ( o 22:00), po lotto kolejny blok reklamowy do 21:17 !! Pozniej puscili ostatnie 8 minut filmu do 21:25. To po prostu skandal !! Jak mozna puscic 40 minutowy blok reklamowy, gdy do konca filmu jest 8 minut!! Ja przy ogladaniu tych je***** reklam zapomnialem wogole co sie dzialo w filmie !! Nie mogli puscic caly film do 21:50 i zakonczyc go o tej godzinie i pozniej puszczac 40 minut reklam !!?? To prostu skandal i traktowanie widza nie powiem jakie. Ostatni rez ogladam na Polsacie jaki kolwiek film. w Porownaniu do TVN, ktory byl uwazany z "krola" reklam to Polsat jest chyba "hiperKrolem", bo TVN przynajmmniej daje przerwe nie dluzsza niz 10 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihalek Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 w statystykach to tvn jest królem reklam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Przestańcie marudzić jak kilkuletnie dzieci. Nie istnieje coś takiego jak 40-minutowy blok reklamowy. "Hitch" zajmował pasmo od 20:00 do 22:30, czyli 150 min., z czego sam film trwa 118 min. Jednym słowem zostaje 32 min. na "Studio Lotto" oraz bloki reklamowe, z czego w jednej godzinie można pokazać maksymalnie 12 minut reklam. Więc twoje "40 minut" nie miało miejsca, nawet z losowaniem i autopromocją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel85 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 To co wyprawial Polsat przy emisji Hitcha to juz po prostu zenada, przegiecie.... nie wiem jak mam to nazywac wogole. O godz 21:42 blok reklamowy do studia Lotto ( o 22:00), po lotto kolejny blok reklamowy do 21:17 !! Pozniej puscili ostatnie 8 minut filmu do 21:25. To po prostu skandal !! Jak mozna puscic 40 minutowy blok reklamowy, gdy do konca filmu jest 8 minut!! Ja przy ogladaniu tych je***** reklam zapomnialem wogole co sie dzialo w filmie !! Nie mogli puscic caly film do 21:50 i zakonczyc go o tej godzinie i pozniej puszczac 40 minut reklam !!?? To prostu skandal i traktowanie widza nie powiem jakie. Ostatni rez ogladam na Polsacie jaki kolwiek film. w Porownaniu do TVN, ktory byl uwazany z "krola" reklam to Polsat jest chyba "hiperKrolem", bo TVN przynajmmniej daje przerwe nie dluzsza niz 10 minut. Pretensje możesz kierować tylko do KRRiT, która ustanowiła takie a nie inne (z d... wzięte) zasady emisji reklam podczas filmów fabularnych. Kiedyś było inaczej, filmy były przerywane reklamami częściej ale za to bloki reklamowe trwały znacznie krócej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_MICHAL_ Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Kiedys na Tv4 było ciekawiej... Nie pamiętam już co to za film był ale po reklamie trwającej ok 30min puścili OK 3min filmu i napisy końcowe! A film był bardzo ciekawy i specjalnie męczyłem te reklamy aby nic nie przegapić a tu kwas 3min po reklamie i koniec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 To co wyprawial Polsat przy emisji Hitcha to juz po prostu zenada, przegiecie.... nie wiem jak mam to nazywac wogole. O godz 21:42 blok reklamowy do studia Lotto ( o 22:00), po lotto kolejny blok reklamowy do 21:17 !! Pozniej puscili ostatnie 8 minut filmu do 21:25. To po prostu skandal !! Jak mozna puscic 40 minutowy blok reklamowy, gdy do konca filmu jest 8 minut!! To co wolicie płacić za oglądanie Polsatu? Macie kanał za darmo i naziemnie. Musi się z czegoś utrzymać i głównym źródłem jest reklama. Jakoś nie wierze w 40 czy 30 minutowe bloki reklamowe nawet jak studio lotto trwało by 15 minut. Albo coś źle patrzyłeś albo akurat w tym momencie przestawiałeś zegarek z czasu letniego na zimowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqq Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Ku*** nie piszcie mi ze gadam glupoty. Ogladaliscie ten film w piatek na Polsacie ? Widocznie nie. A ja ogladalem i wiem co sie dzialo. Dokladnie reklama zaczela sie o 21:42 trwala do samego studia Lotto czyli do 22:00. Lotto sie skonczylo o 21:04 i pozniej znowu reklama do 21:17. A nastepnie dokladnie 8 minut film. Zegarek mam zaraz kolo TV !! To jest skandal !! A poza tym "karolu", jesli tak lubisz ogladac reklamy to ogladaj sobie MANGO, Bo TV taka jak TVN i Polsat, powinni troszke mniej puszczac reklam. Oczywiscie ze musza z czegos zarabiac ale to co sie teraz dzieje to po prostu szalenstwo. w Programie jest serial od 20:00 do 20:45 a w tym reklama trwa polowe tego czasu !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Bo gadasz głupoty Zacytuję i zaznaczę w którym momencie: Dokladnie reklama zaczela sie o 21:42 trwala do samego studia Lotto czyli do 22:00. Lotto sie skonczylo o 21:04 i pozniej znowu reklama do 21:17. chyba nie powiesz, że Lotto trwało od piątku od godziny 22 do soboty do 21:04, bo to byłoby najdłuższe studio Lotto w historii Polsatu (i zapewne w ogóle wszystkich stacji TV na świecie :>) i trwałoby przez 23 godziny i 4 minuty - a przyjmując, że Polsat nie emitowałby w tym czasie reklam, to byłby duży sukces tej stacji i te kilkanaście minut reklam przed, jak i po takim maratonie studia Lotto, to mieściłoby się w tych granicach restrykcji emisji reklam nałożonych na nasze stacje TV ze strony KRRiT Poza tym na 2 twoje posty o tym samym, już drugi raz piszesz w ten sam sposób więc albo ze zdenerwowania robisz błędy albo coś nam tu ściemniasz i sam się w tym pogubiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiesto12 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 KRRiTV ustaliła że w ciagu godziny programu może byc maksymalnie 12 minut reklam czyli połączyli 12 minut z czasu 21-22 i 12 minut z czasu 22-23 co daje 24 minuty, do tego doszło Lotto to już daje 30 minut. Nie macie sie czego czepiać bo Polsat to telewizja komercyjna nadawana FTA naziemne i musi żyć z reklam. Jak Ci zależy na filmach bez reklam w dobrej jakości to weź sobie canal plus czy nfilm. Takie filmy jak Hitch w tych telewizjach jest kilka lat wcześniej pokazywany niż w stacjach niekodowanych jak Polsat czy TVN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nin Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 @qqq drugi post i znów te same brednie. Pierwzy post: O godz 21:42 blok reklamowy do studia Lotto ( o 22:00), po lotto kolejny blok reklamowy do 21:17 !! Pozniej puscili ostatnie 8 minut filmu do 21:25. To po prostu skandal !! Jak mozna puscic 40 minutowy blok reklamowy, gdy do konca filmu jest 8 minut!! Z drugiego postu kolega Krisss16 zacytował. Nawet najbogatszy Polak i największa tv prywatna w Polsce nie potrafić cofać czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mihalek Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Ku*** nie piszcie mi ze gadam glupoty. Ogladaliscie ten film w piatek na Polsacie ? Widocznie nie. A ja ogladalem i wiem co sie dzialo. Dokladnie reklama zaczela sie o 21:42 trwala do samego studia Lotto czyli do 22:00. Lotto sie skonczylo o 21:04 i pozniej znowu reklama do 21:17. A nastepnie dokladnie 8 minut film. Zegarek mam zaraz kolo TV !! To jest skandal !! A poza tym "karolu", jesli tak lubisz ogladac reklamy to ogladaj sobie MANGO, Bo TV taka jak TVN i Polsat, powinni troszke mniej puszczac reklam. Oczywiscie ze musza z czegos zarabiac ale to co sie teraz dzieje to po prostu szalenstwo. w Programie jest serial od 20:00 do 20:45 a w tym reklama trwa polowe tego czasu !! Szczęśliwi czasu nie liczą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GieKa Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Przy okazji reklam. Polsat chyba zmodyfikował swój jingiel reklamowy na krótszy i spokojniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.