Jump to content
Emil.1603

player+ – wspólna oferta player.pl oraz Platformy CANAL+

Recommended Posts

Oglądam teraz hgtv i domo via Player w Samsung smart tv i mam rozjechany obraz z dźwiękiem.
Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najprościej by bylo poczekać az beda w Polsce seriale w iTunes. wtedy zamiast kupować ten badziew jakim jest player+ kupujesz season pass na poszczegolny serial :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

W pakiecie canal+hbo mam odkodowane wszystkie kanały z grupy Discovery, Tlc, Travel Channel, Animal Planet, Metro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też tak mam - ciekawe jak będzie z odnowieniem subskrypcji... Znikną kanały tematyczne nc+? Nie dostałem informacji o zmianach

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, rotalplus napisał:

Ja też tak mam - ciekawe jak będzie z odnowieniem subskrypcji... Znikną kanały tematyczne nc+? Nie dostałem informacji o zmianach

a dlaczego mają zniknąć?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już doczytałem, że prawa nabyte zostają zachowane . Tylko czy kanały z BEST TV są nadal świadczone dla obecnych subskrybentów?

Przy okazji gdyby ktoś miał problem z kanałami LIVE TV na Android TV :

Cytat

 

Android TV - komunikat IN/S/ED (3) podczas korzystania z kanałów LIVE

Obecnie Klienci wybranych sieci mogą obserwować błąd IN/S/ED (3) podczas korzystania z kanałów LIVE w aplikacji Android TV. Nasz Dział Techniczny analizuje przyczyny tej sytuacji i stara się znaleźć rozwiązanie. Przepraszamy za niedogodności i zapraszamy do korzystania z aplikacji przy połączeniu z alternatywną siecią (np. hotspot z sieci LTE w smartfonie) lub oglądania kanałów LIVE na innych urządzeniach.

 

Edited by rotalplus

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, rotalplus napisał:

Android TV - komunikat IN/S/ED (3) podczas korzystania z kanałów LIVE

Obecnie Klienci wybranych sieci mogą obserwować błąd IN/S/ED (3) podczas korzystania z kanałów LIVE w aplikacji Android TV. Nasz Dział Techniczny analizuje przyczyny tej sytuacji i stara się znaleźć rozwiązanie. Przepraszamy za niedogodności i zapraszamy do korzystania z aplikacji przy połączeniu z alternatywną siecią (np. hotspot z sieci LTE w smartfonie) lub oglądania kanałów LIVE na innych urządzeniach.

 

Wersja aplikacji ATV 1.0.83  ; Mobile 5.1.1 sprawdza czy w systemie jest aktywne połączenie VPN, jeżeli jest to niczego nie odtworzysz i zobaczysz w.w błąd.

Popularne adblokery na Androida typu Adguard, Blokada, Dns66 itd. tworzą VPN do localhosta w celu ubijania reklam.

Jak widać znaleźli sposób na wykrycie takiego działania, ale sami chyba nie wiedzą co zrobili skoro wstawili do pomocy ten komunikat :D . Został downgrade aplikcji, bloker w DNS lub Pihole/Adguard home na zewnętrznych urządzeniach :)

 

mBd.jpg

Edited by kozaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to teraz jest z tą ofertą piszą że w pakiecie Canal+ jest tylko 11 kanałów a działają mi również te że start VOD+tv ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...