Skocz do zawartości

player+ – wspólna oferta player.pl oraz platformy CANAL+


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przetestowałem player na smart tv
Samsungu kupując paczkę eleven.
Na ue40f7000 mam błąd i nic nie udało się wyświetlać.
Na ue49mu6472 odtwarza ale podczas oglądania np piłki nożnej, obserwując szybko lecąca piłkę, obraz sprawia wrażenie ze piłki są dwie... :) czy to wlasnie ten bitrate i z taka jakością musze sie liczyć? Przetestuje jeszcze na zuzlu i formule.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jakiś problem z konwersją sygnału, na Android TV nie wygląda to aż tak źle, żeby było widać dwie piłki, ale obraz po prostu rwie.

W iPli nie ma tego efektu i ogólnie obraz deklasuje Playera, ale w NC+ GO też jest moim zdaniem lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno nie jest to wina netu - testuje na Inea 100Mbit/s i wszystkie materiały są ok poza wlasnie sportem.

Idea moim zdaniem super, bo za 50zl można mieć wiekszosc kanałów premium które są potrzebne. Czy jest jakaś szansa ze player dostanie update’y czy jak wiekszosc rzeczy zostanie porzucony? Czy nowa usługa nc lub jeszcze inna ja wygryzie?

Nosze się z zamiarem kupna tylko netu 1giga ale już wiem ze jesli to nie sprawa netu to i tak sport bedzie cienki - a zalezy mi głównie na żużlu.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możę ktoś ma doświadczenie i odniesie się do kwestii...

Oto pewna pani nabyła w sklepie player boxa+.  Cena b. fajna bo po serwisie. Nowka, baterie w blisterze...itd. Nie uzywany. Nie aktywowany .

Niemniej nie chodzi tu o boxa (bo to i tak szrot) tylko czego można spodziewać się po aktywacji na swoim koncie.

Będzie 90 dni MAXA czy nie?

Sklep uważa, że tak bo z opisu na pudełku i warunków sprzedaży  (a był on sprzedawany przez słynną przecena na 99)  90 dni to przypisany okres do konkretnego boxa. I termin aktywacji nie był określony.

 Zapytałem operatora  i otrzymałem taka odpowiedź;

Dziękujemy bardzo za oczekiwanie
Abu otrzymać bezpłatny pakiet, Boxy można było aktywować pierwotnie do końca grudnia 2018, później okres ten został przedłużony do końca marca 2019 - po tym okresie urządzenie nie mają przypisanych pakietów startowych.

Pozdrawiam,
S........ Dawid (TVN Digital)
Zespół Obsługi Klienta player

 

Zrozumiałbym gdyby to dotyczyło boxów za 99 (tych promo od listopada 18)...ale wszystkich.

Była gdzieś zapisana klauzula, ze po zakupie trzeba pędzić do aktywacji bo straci się 3 miesiace.

A właśnie te 90 dni MAX stanowi w zasadzie o cenie.

 

I jak (gdzie pytać) rozpoznać czy box+ ma wykorzystany MAX czy nie? Czy to taki "surprajs" egg?

Edytowane przez zuzik1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termin aktywacji było określony na pudełku:

Cytat

Pakiet Max jest świadczony przez 90 dni od momentu aktywacji. Aktywuj do 21.12.2018r. - ITI Neovision S.A. może przedłużyć ten termin, szczegóły na stronie sklep.player.pl w zakładce Pomoc.

 

Konsultant dobrze Ci odpowiedział, termin był raz przedłużony do końca marca i nic mi nie wiadomo o dalszym przedłużeniu. Nie sądzę, żebyś aktywował ten pakiet startowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tomkep napisał:

Termin aktywacji było określony na pudełku:

 

Konsultant dobrze Ci odpowiedział, 

Faktycznie na dnie pudełka jest data 31.12.2018.

Reszta to niestety NIEPRAWDA. To, że konsultantowi  (jeszcze z TVN) nie wierzyłem ani na słowo to fakt. Liczyłem na zdanie praktyków z forum.

Przeszedłem procedurę. Na kompie zalogowałem się do usługi...poprowadzono mnie do stanu Aktywuj .....

i tak trochę wierząc Panu tomekp...........kliknąłem (bo jak inaczej sprawdzić).

Pakiet MAX z Canal+ działa z BOXA+ mimo, że dziś 17.04.

 

I jeszcze prośba > Czy to prawidłowe.

Twoje pakiety zostały włączone!

Dziękujemy za zakup pakietów:

Start na 90 dni w promocji do pakietu Max z dekoderem dostępne na 90 dni

MAX w zestawie z dekoderem dostępne na 90 dni

 

a w poczcie od player są podziękowanie za zakup nic nie płaciłem poza zakupem boxa) , zestaw programów i

Okres Korzystania (umowa wygasa po upływie Okresu Korzystania): 90 dni   
Numer zamówienia: b......fb361   
Data / godzina zawarcia Umowy: 2019-04-17 19:44   
Sposób świadczenia Usługi: streaming   
 
Czy aby nie ucieszyłem się za wcześnie i nie obciążą mnie jakimiś kosztami za ten "zakup"
 
Edytowane przez zuzik1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro weszło, to pewnie już za to nie zapłacisz (bo niby jak, przecież nie podałeś nr karty?). Pozostaje się cieszyć i oglądać.

 

A jeśli chodzi o praktykę, to najwyraźniej jesteś pierwszy :). Do tej pory jedyną ofertą z terminem przydatności, który minął, była tylko TNK SD i ona może z opóźnieniem, ale zgasła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

To znajdź tego kogoś kto to rozgryzie i ruszy :) Zwłaszcza, że samego sprzętu nie ma już na rynku i nie ma sensu za nic się brać w tym kierunku.

 

To zwykły skok na kase. We Francji nie opłacało się tego złomować to przysłali do Polski kontenerem. Sprzedało się, więcej nie będzie i dziwnym zbiegiem okoliczności zaraz pojawi się Mycanal z dedykowanymi apkami :D

Tak się robi biznes.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

To jest znany sposób od dawna stosowany już od czasu platformy N. Uruchamiano to co raz kolejne usługi tv na kartę we wszelakich odmianach. Jedną usługę zamykano i wprowadzano w to miejsce to samo pod inną nazwą i tak to się kręciło. Pompowanie balonika - a potem pach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory za post pod postem, ale...

 

W końcu zrobili porządną aplikację na TV LG z systemem webOS. Nareszcie to jakoś wygląda. Jest EPG z możliwością oglądania na 7 dni wstecz! Jest normalnie pogrupowana lista kanałów TV, działa trochę szybciej niż poprzednia apka.

 

Dzisiaj rano pojawiła się aktualizacja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 6.06.2019 o 08:59, qlex napisał:

Ja tez chciałem dać znać ze player musiał coś zmienić bo na moim starszym smart tv samsung na którym kanały live nie działały - teraz ruszyły :) czas się przesiąść na ta telewizje u potestować



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Ciekawa rzecz - wczoraj działało, a dziś dostaję błąd "Wystąpił błąd" po wciśnięciu "Oglądaj" - co może być przyczyną? mam Samung UE40F7000 i jakiś  czas temu ciągle był błąd, ale wczoraj mi wykupiony Eleven1 zadziałał.

Dziś - non stop "Wystąpił błąd". Napisałem do supportu via strona www player - ale pewnie będzie cieżko z odpowiedzią...

 

[edit] nie odpowiedzieli, ale w miedzyczasie po kilkunastu probach, znow udalo sie odtworzyc i ogladam live - nie wiem skad bierze sie ta niestabilnosc i trudno decydowac sie na to rozwiazanie jako jedyne zrodlo live tv przy takich problemach ?

 

Edytowane przez qlex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny update, zrobiłem reset telewizora i teset smart hub w samaungu, a na koniec jeszcze update samej aplikacji player w smart hubie i od tego czasu kanały live działają. Support playera nadzwyczaj szybko odpowiedział i zasugerował właśnie te resety i update.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...