Gość lukimann Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Czy ktoś mógłby porównać jakość kanałów C+ w aplikacji z jakością HBO GO w systemie android? Faktycznie z tym sportem jest tak kiepsko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 C+ 6mb, a HBO 3mb, z tym że HBO z osobnej apki, bo nie mam w Playerze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Oczywiście jakość 1080i? Na HBO przynajmniej część pozycji jest w Full HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrubyBubu Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Uwierz że nie ma co narzekać, porównując do programów z US bądź Niemiec to te 6mb to chyba standard wszędzie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Przetestowałem player na smart tvSamsungu kupując paczkę eleven.Na ue40f7000 mam błąd i nic nie udało się wyświetlać.Na ue49mu6472 odtwarza ale podczas oglądania np piłki nożnej, obserwując szybko lecąca piłkę, obraz sprawia wrażenie ze piłki są dwie... czy to wlasnie ten bitrate i z taka jakością musze sie liczyć? Przetestuje jeszcze na zuzlu i formule.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Tak ta usługa wygląda, pisałem o tym nie tylko ja ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipgracz Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Filmy działają dobrze, ale sport to porażka piłka drga zacina się. Zgłosiłem na pomoc Player przesłałem filmy z problemem czekam za odpowiedzią. Dzieje się to na tv Samsung mu7002t i na tv lg. Net mam 40mb lte. Na komputerze w przeglądarce nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 To jest jakiś problem z konwersją sygnału, na Android TV nie wygląda to aż tak źle, żeby było widać dwie piłki, ale obraz po prostu rwie. W iPli nie ma tego efektu i ogólnie obraz deklasuje Playera, ale w NC+ GO też jest moim zdaniem lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Na pewno nie jest to wina netu - testuje na Inea 100Mbit/s i wszystkie materiały są ok poza wlasnie sportem.Idea moim zdaniem super, bo za 50zl można mieć wiekszosc kanałów premium które są potrzebne. Czy jest jakaś szansa ze player dostanie update’y czy jak wiekszosc rzeczy zostanie porzucony? Czy nowa usługa nc lub jeszcze inna ja wygryzie?Nosze się z zamiarem kupna tylko netu 1giga ale już wiem ze jesli to nie sprawa netu to i tak sport bedzie cienki - a zalezy mi głównie na żużlu.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel1987 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Testuje od kilku dni na smart tv. Plusem na pewno jest oferta filmowa premium. Wszystko w jednym miejscu: Canal+, Hbo, Ale kino. Sport mnie nie interesuje. Jakość jest w porządku. Irytujące jest wielkie oznaczenie wiekowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 (edytowane) Możę ktoś ma doświadczenie i odniesie się do kwestii... Oto pewna pani nabyła w sklepie player boxa+. Cena b. fajna bo po serwisie. Nowka, baterie w blisterze...itd. Nie uzywany. Nie aktywowany . Niemniej nie chodzi tu o boxa (bo to i tak szrot) tylko czego można spodziewać się po aktywacji na swoim koncie. Będzie 90 dni MAXA czy nie? Sklep uważa, że tak bo z opisu na pudełku i warunków sprzedaży (a był on sprzedawany przez słynną przecena na 99) 90 dni to przypisany okres do konkretnego boxa. I termin aktywacji nie był określony. Zapytałem operatora i otrzymałem taka odpowiedź; Dziękujemy bardzo za oczekiwanie Abu otrzymać bezpłatny pakiet, Boxy można było aktywować pierwotnie do końca grudnia 2018, później okres ten został przedłużony do końca marca 2019 - po tym okresie urządzenie nie mają przypisanych pakietów startowych. Pozdrawiam, S........ Dawid (TVN Digital) Zespół Obsługi Klienta player Zrozumiałbym gdyby to dotyczyło boxów za 99 (tych promo od listopada 18)...ale wszystkich. Była gdzieś zapisana klauzula, ze po zakupie trzeba pędzić do aktywacji bo straci się 3 miesiace. A właśnie te 90 dni MAX stanowi w zasadzie o cenie. I jak (gdzie pytać) rozpoznać czy box+ ma wykorzystany MAX czy nie? Czy to taki "surprajs" egg? Edytowane 17 Kwietnia 2019 przez zuzik1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Termin aktywacji było określony na pudełku: Cytat Pakiet Max jest świadczony przez 90 dni od momentu aktywacji. Aktywuj do 21.12.2018r. - ITI Neovision S.A. może przedłużyć ten termin, szczegóły na stronie sklep.player.pl w zakładce Pomoc. Konsultant dobrze Ci odpowiedział, termin był raz przedłużony do końca marca i nic mi nie wiadomo o dalszym przedłużeniu. Nie sądzę, żebyś aktywował ten pakiet startowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuzik1111 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, tomkep napisał: Termin aktywacji było określony na pudełku: Konsultant dobrze Ci odpowiedział, Faktycznie na dnie pudełka jest data 31.12.2018. Reszta to niestety NIEPRAWDA. To, że konsultantowi (jeszcze z TVN) nie wierzyłem ani na słowo to fakt. Liczyłem na zdanie praktyków z forum. Przeszedłem procedurę. Na kompie zalogowałem się do usługi...poprowadzono mnie do stanu Aktywuj ..... i tak trochę wierząc Panu tomekp...........kliknąłem (bo jak inaczej sprawdzić). Pakiet MAX z Canal+ działa z BOXA+ mimo, że dziś 17.04. I jeszcze prośba > Czy to prawidłowe. Twoje pakiety zostały włączone! Dziękujemy za zakup pakietów: Start na 90 dni w promocji do pakietu Max z dekoderem dostępne na 90 dni MAX w zestawie z dekoderem dostępne na 90 dni a w poczcie od player są podziękowanie za zakup nic nie płaciłem poza zakupem boxa) , zestaw programów i Okres Korzystania (umowa wygasa po upływie Okresu Korzystania): 90 dni Numer zamówienia: b......fb361 Data / godzina zawarcia Umowy: 2019-04-17 19:44 Sposób świadczenia Usługi: streaming Czy aby nie ucieszyłem się za wcześnie i nie obciążą mnie jakimiś kosztami za ten "zakup" Edytowane 17 Kwietnia 2019 przez zuzik1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Skoro weszło, to pewnie już za to nie zapłacisz (bo niby jak, przecież nie podałeś nr karty?). Pozostaje się cieszyć i oglądać. A jeśli chodzi o praktykę, to najwyraźniej jesteś pierwszy :). Do tej pory jedyną ofertą z terminem przydatności, który minął, była tylko TNK SD i ona może z opóźnieniem, ale zgasła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipgracz Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Bzdura, ja kupiłem 10 dni temu w media expert za 99.99 zł. I 7 kwietnia aktywowałem max i pokazuje mi na koncie że ważny do 6 lipca, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 11 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 Jak tam z boxami? Poprawili coś soft czy dalej się to wszystko krzaczy i zawiesza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 11 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 (edytowane) Ten box, to już raczej trup. Sprzętowo słaby, więc nic nie wyczarują. Sami postawili na nim krzyżyk. Edytowane 11 Maja 2019 przez śmiechu warte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 To może niech ktoś stworzy do niego jakiś alternatywny soft, który będzie bardziej stabilny od obecnego, oraz będzie zawierał dodatkowe funkcje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozaa Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 To znajdź tego kogoś kto to rozgryzie i ruszy Zwłaszcza, że samego sprzętu nie ma już na rynku i nie ma sensu za nic się brać w tym kierunku. To zwykły skok na kase. We Francji nie opłacało się tego złomować to przysłali do Polski kontenerem. Sprzedało się, więcej nie będzie i dziwnym zbiegiem okoliczności zaraz pojawi się Mycanal z dedykowanymi apkami Tak się robi biznes. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 12 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2019 Szukali jelonków i znaleźli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 23 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2019 To jest znany sposób od dawna stosowany już od czasu platformy N. Uruchamiano to co raz kolejne usługi tv na kartę we wszelakich odmianach. Jedną usługę zamykano i wprowadzano w to miejsce to samo pod inną nazwą i tak to się kręciło. Pompowanie balonika - a potem pach! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stonka Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Sory za post pod postem, ale... W końcu zrobili porządną aplikację na TV LG z systemem webOS. Nareszcie to jakoś wygląda. Jest EPG z możliwością oglądania na 7 dni wstecz! Jest normalnie pogrupowana lista kanałów TV, działa trochę szybciej niż poprzednia apka. Dzisiaj rano pojawiła się aktualizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 6 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Ja tez chciałem dać znać ze player musiał coś zmienić bo na moim starszym smart tv samsung na którym kanały live nie działały - teraz ruszyły czas się przesiąść na ta telewizje u potestowaćWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 7 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2019 (edytowane) W dniu 6.06.2019 o 08:59, qlex napisał: Ja tez chciałem dać znać ze player musiał coś zmienić bo na moim starszym smart tv samsung na którym kanały live nie działały - teraz ruszyły czas się przesiąść na ta telewizje u potestować Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Ciekawa rzecz - wczoraj działało, a dziś dostaję błąd "Wystąpił błąd" po wciśnięciu "Oglądaj" - co może być przyczyną? mam Samung UE40F7000 i jakiś czas temu ciągle był błąd, ale wczoraj mi wykupiony Eleven1 zadziałał. Dziś - non stop "Wystąpił błąd". Napisałem do supportu via strona www player - ale pewnie będzie cieżko z odpowiedzią... [edit] nie odpowiedzieli, ale w miedzyczasie po kilkunastu probach, znow udalo sie odtworzyc i ogladam live - nie wiem skad bierze sie ta niestabilnosc i trudno decydowac sie na to rozwiazanie jako jedyne zrodlo live tv przy takich problemach ? Edytowane 7 Czerwca 2019 przez qlex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qlex Opublikowano 10 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 Kolejny update, zrobiłem reset telewizora i teset smart hub w samaungu, a na koniec jeszcze update samej aplikacji player w smart hubie i od tego czasu kanały live działają. Support playera nadzwyczaj szybko odpowiedział i zasugerował właśnie te resety i update.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.