Skocz do zawartości

player+ – wspólna oferta player.pl oraz platformy CANAL+


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie na Samsung 55 MU7052 także niemożność zainstalować nowego Player kod błędu 118 Samsung odesłał mnie do obsługi Player. Sprawę zgłosiłem ciekawe czy pomogą.

Ja zrobiłem to samo i cisza oprócz tego, że sprawa została przekazana do odpowiedniego działu.

 

Jeszcze nie miałem przypadku żeby jakaś apka nie chciała się zaktualizować. Nie dość, że tyle czasu zajęło im przygotowanie aktualizacji to na dodatek nie chcę się nawet zainstalować.

 

A z tego co mówi kolega @PIOOLE jest to relikt przeszłości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Player+ nie byłby zły gdyby był napisany przez kompetentnych programistów.

 

Inna sprawa, że takie nc+GO bardzo by mi się przydało jako posiadacza modułu, gdyż żeby obejrzeć coś z biblioteki Canal+VOD muszę podłączać komputer pod tv. Ta aplikacja nawet nie musiałaby mieć kanałów LIVE. Sam dostęp do katalogów byłby wystarczający.

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Dlatego ten Player będzie taki nijaki. ;)
Do NC+GO to zawsze mu będzie sporo brakować. :P

Ta aplikacja nawet nie musiałaby mieć kanałów LIVE. Sam dostęp do katalogów byłby wystarczający.

Pozwól , ze sie z tym nie zgodzę.

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ten Player będzie taki nijaki. ;)

Do NC+GO to zawsze mu będzie sporo brakować. :P

Pozwól , ze sie z tym nie zgodzę.

No wiesz oni nie chcą dawać kanałów LIVE, gdyż spadłoby zapotrzebowanie na płatny MR. Tylko dlatego to napisałem.

i dla sporej ilości abonentów MR też, w kolano sobie strzelać nie będą...

Dokładnie.

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kingofsouth

Jeśli mam być szczery nigdy nie trakowałem NC+Go jako czegoś co ma być MR.  Dla mnie to dodatek co nie zastąpi tradycyjnej TV.

Na urlop i weekendowy wyjazd usługa jak znalazł. Player nie miałem z nim jeszcze do czynienia, przetestuje i się podziele wrażeniami. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mam być szczery nigdy nie trakowałem NC+Go jako czegoś co ma być MR.  Dla mnie to dodatek co nie zastąpi tradycyjnej TV.

Na urlop i weekendowy wyjazd usługa jak znalazł. Player nie miałem z nim jeszcze do czynienia, przetestuje i się podziele wrażeniami. ;)

Ja też nie, ale właściciele nc+ żyją w takim przekonaniu. Zresztą CP tak samo, bo żeby pooglądać coś LIVE na tv trzeba wykupić pakiet w ipli.

 

 

Taka ciekawostka od 16 proboje cos poogladac i caly czas kreci sie niebieskie koleczko

Zaplecze serwerowe i łącza na najwyższym poziomie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla MU zaktualizować soft, najnowszy to 1155, sam go nie wyszukuje i trzeba pobrać z netu, lub zrobić reset, u mnie pomogło i się apka zaktualizowała

Mam najnowszy soft w wersji 1153.1. Nowszego dla mojego tv nie ma. Sprawdzałem :P Sam zobacz: http://www.samsung.com/pl/support/model/UE32M5572AUXXH

 

Przywracanie do ustawień fabrycznych robione 2x. Bez rezultatu.

 

---

E: Napisałeś dla MU, a ja mam AU. Także sorry ;)

 

@kingofsouth @shevchenko1987

Usługi GO u opów TV w założeniu mają być przecież wyłącznie usługami mobilnymi, więc na apki do Smart TV nie ma co liczyć. :P

Niby tak, ale kurcze użytkownicy modułów są w plecy jeśli chodzi o VOD, bo trzeba kombinować poprzez podpinanie komputera. Żeby chociaż można było kontem z ICA logować się do tego playera+ i mieć dostęp do treści, które mam opłacone, ale to tylko marzenia... ehh ;)

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla MU zaktualizować soft, najnowszy to 1155, sam go nie wyszukuje i trzeba pobrać z netu, lub zrobić reset, u mnie pomogło i się apka zaktualizowała

Ja dokładnie mam ten soft i problem nadal występuje. po resetach takźe. Ciekawe co odpisze support player bo samsung umywa ręce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wiadomość od pomocy playera:

 

 

Dziękuje za oczekiwanie,

prosimy o kontakt z infolinią Samsung pod numerami telefonu:
801 172 678 lub 22 100 4 222(infolinia ogólna).

W trakcie kontaktu należy poprosić o wyczyszczenie pamięci cache Smart Hub-a w celu wyeliminowania objawu związanego z aplikacją player.
Konsultanci zdalnie przeprowadzą czynności.

Godziny pracy Infolinii:
Poniedziałek - Piątek, w godzinach 8:00-19:00
Sobota, w godzinach 8:00-16:00

Będziemy wdzięczni za potwierdzenie wyeliminowania objawu i sprawdzenie poprawności odtwarzania materiałów.


Na to moja odpowiedź:

 

 

Witam,

 
Już to robiłem 2x samodzielnie. Takie czynności dla mnie to nie problem. 
 
Najpierw zrobiłem restart Smart Hub, a później kompletne przywracanie do stanu fabrycznego jak się okazało że reset Smart Huba nie wystarczył. Obie czynności nic nie zmieniają. Dalej próba aktualizacji kończy się na błędzie 118.
 
Przeglądam forum satkurier.pl i nie jestem sam jak się okazuje z tym problemem. 
 
To wasi programiści dali ciała, bo inni użytkownicy forum zgłaszali sprawę do Samsunga i oni odsyłają do Was.
 
Udało się komuś zainstalować na Tizen z 2016, natomiast na obecnej wersji z 2017 nikomu.
 
Z poważaniem

I znowu oni:

 

 

Dziękuje za informacje,

będziemy bardzo wdzięczni za kontakt z infolinią firmy Samsung w celu wykonania powyższych czynności zdalnie przez pracownika infolinii.


Nie chce mi się dzwonić po żadnych infoliniach, bo jacyś pseudoprogramiści na stażu nie potrafią przygotować aktualizacji jak się należy i później znowu wszystko ustawiać od nowa.

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie, ja dzis pozegnalem playe,r bo to nie ma sensu. Takie g. za 80 zlotych. Wczoraj wzialem na 2 lata pakiet Start za 25 zl z twardym dyskiem, dobralem dzis Canal+ x8 za 25 zl i za 20 zl HBO i HBO Go, razem 70 zl i wszystko chodzi bez zaciec. Moze za 2 lata dopracuja te aplikacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z uwagi, że praktycznie przy każdym włączeniu TV wyrzucało mi komunikat o błędnej aktualizacji playera, zadzwoniłem na obsługę Samsunga. Konsulat zdalnie wszedł w menu serwisowe i zresetował dogłębnie Smart HUB. Rzeczywiście wtedy aplikacja się w końcu zaktualizowała. Także jak ktoś chce pozbyć się problemu to niestety trzeba dzwonić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sluchajcie, ja dzis pozegnalem Player, bo to nie ma sensu. Takie g. za 80 zlotych. Wczoraj wzialem na 2 lata pakiet Start za 25 zl z twardym dyskiem, dobralem dzis Canal+ x8 za 25 zl i za 20 zl HBO i HBO Go, razem 70 zl i wszystko chodzi bez zaciec. Moze za 2 lata dopracuja te aplikacje.

 

Cena jak za usługę premium, jakość uslugi na poziomie lekko - śmiesznym. Bardzo dobrze, że ich olałeś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...