mariog76 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 U mnie na Samsung 55 MU7052 także niemożność zainstalować nowego Player kod błędu 118 Samsung odesłał mnie do obsługi Player. Sprawę zgłosiłem ciekawe czy pomogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Uzywam jak pusalem od wtorku ale trzeba miec duzo cierpliwosci do tej aplikacji w porownaniu do netflixa i showmaxa to XVIII wiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 U mnie na Samsung 55 MU7052 także niemożność zainstalować nowego Player kod błędu 118 Samsung odesłał mnie do obsługi Player. Sprawę zgłosiłem ciekawe czy pomogą. Ja zrobiłem to samo i cisza oprócz tego, że sprawa została przekazana do odpowiedniego działu. Jeszcze nie miałem przypadku żeby jakaś apka nie chciała się zaktualizować. Nie dość, że tyle czasu zajęło im przygotowanie aktualizacji to na dodatek nie chcę się nawet zainstalować. A z tego co mówi kolega @PIOOLE jest to relikt przeszłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Wystarczyło by dać NC+GO na smart TV, konslole i ten dzwiny Player nie byłby potrzebny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) Player+ nie byłby zły gdyby był napisany przez kompetentnych programistów. Inna sprawa, że takie nc+GO bardzo by mi się przydało jako posiadacza modułu, gdyż żeby obejrzeć coś z biblioteki Canal+VOD muszę podłączać komputer pod tv. Ta aplikacja nawet nie musiałaby mieć kanałów LIVE. Sam dostęp do katalogów byłby wystarczający. Edytowane 6 Lutego 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreamseller86 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Wystarczyło by dać NC+GO na smart TV, konslole i ten dzwiny Player nie byłby potrzebny. i dla sporej ilości abonentów MR też, w kolano sobie strzelać nie będą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) Dlatego ten Player będzie taki nijaki. Do NC+GO to zawsze mu będzie sporo brakować. Ta aplikacja nawet nie musiałaby mieć kanałów LIVE. Sam dostęp do katalogów byłby wystarczający. Pozwól , ze sie z tym nie zgodzę. Edytowane 6 Lutego 2018 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) Dlatego ten Player będzie taki nijaki. Do NC+GO to zawsze mu będzie sporo brakować. Pozwól , ze sie z tym nie zgodzę. No wiesz oni nie chcą dawać kanałów LIVE, gdyż spadłoby zapotrzebowanie na płatny MR. Tylko dlatego to napisałem. i dla sporej ilości abonentów MR też, w kolano sobie strzelać nie będą... Dokładnie. Edytowane 6 Lutego 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Jeśli mam być szczery nigdy nie trakowałem NC+Go jako czegoś co ma być MR. Dla mnie to dodatek co nie zastąpi tradycyjnej TV. Na urlop i weekendowy wyjazd usługa jak znalazł. Player nie miałem z nim jeszcze do czynienia, przetestuje i się podziele wrażeniami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Taka ciekawostka od 16 proboje cos poogladac i caly czas kreci sie niebieskie koleczko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Jeśli mam być szczery nigdy nie trakowałem NC+Go jako czegoś co ma być MR. Dla mnie to dodatek co nie zastąpi tradycyjnej TV. Na urlop i weekendowy wyjazd usługa jak znalazł. Player nie miałem z nim jeszcze do czynienia, przetestuje i się podziele wrażeniami. Ja też nie, ale właściciele nc+ żyją w takim przekonaniu. Zresztą CP tak samo, bo żeby pooglądać coś LIVE na tv trzeba wykupić pakiet w ipli. Taka ciekawostka od 16 proboje cos poogladac i caly czas kreci sie niebieskie koleczko Zaplecze serwerowe i łącza na najwyższym poziomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dreamslon Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 Dla MU zaktualizować soft, najnowszy to 1155, sam go nie wyszukuje i trzeba pobrać z netu, lub zrobić reset, u mnie pomogło i się apka zaktualizowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart18 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) @kingofsouth @shevchenko1987 Usługi GO u opów TV w założeniu mają być przecież wyłącznie usługami mobilnymi, więc na apki do Smart TV nie ma co liczyć. Edytowane 6 Lutego 2018 przez bart18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 6 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) Dla MU zaktualizować soft, najnowszy to 1155, sam go nie wyszukuje i trzeba pobrać z netu, lub zrobić reset, u mnie pomogło i się apka zaktualizowała Mam najnowszy soft w wersji 1153.1. Nowszego dla mojego tv nie ma. Sprawdzałem Sam zobacz: http://www.samsung.com/pl/support/model/UE32M5572AUXXH Przywracanie do ustawień fabrycznych robione 2x. Bez rezultatu. --- E: Napisałeś dla MU, a ja mam AU. Także sorry @kingofsouth @shevchenko1987 Usługi GO u opów TV w założeniu mają być przecież wyłącznie usługami mobilnymi, więc na apki do Smart TV nie ma co liczyć. Niby tak, ale kurcze użytkownicy modułów są w plecy jeśli chodzi o VOD, bo trzeba kombinować poprzez podpinanie komputera. Żeby chociaż można było kontem z ICA logować się do tego playera+ i mieć dostęp do treści, które mam opłacone, ale to tylko marzenia... ehh Edytowane 6 Lutego 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariog76 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Dla MU zaktualizować soft, najnowszy to 1155, sam go nie wyszukuje i trzeba pobrać z netu, lub zrobić reset, u mnie pomogło i się apka zaktualizowała Ja dokładnie mam ten soft i problem nadal występuje. po resetach takźe. Ciekawe co odpisze support player bo samsung umywa ręce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Taka ciekawostka od 16 proboje cos poogladac i caly czas kreci sie niebieskie koleczko Powinieneś napisać reklamację. Nawet jeśli jesteś na tzw okresie próbnym za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Wczoraj np. wszystko chodziło OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pr0bermastah Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Wiadomo coś kiedy użytkownicy starszych Smart TV dostaną aktualizację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 (edytowane) Dzisiaj wiadomość od pomocy playera: Dziękuje za oczekiwanie, prosimy o kontakt z infolinią Samsung pod numerami telefonu:801 172 678 lub 22 100 4 222(infolinia ogólna). W trakcie kontaktu należy poprosić o wyczyszczenie pamięci cache Smart Hub-a w celu wyeliminowania objawu związanego z aplikacją player.Konsultanci zdalnie przeprowadzą czynności. Godziny pracy Infolinii:Poniedziałek - Piątek, w godzinach 8:00-19:00Sobota, w godzinach 8:00-16:00 Będziemy wdzięczni za potwierdzenie wyeliminowania objawu i sprawdzenie poprawności odtwarzania materiałów. Na to moja odpowiedź: Witam, Już to robiłem 2x samodzielnie. Takie czynności dla mnie to nie problem. Najpierw zrobiłem restart Smart Hub, a później kompletne przywracanie do stanu fabrycznego jak się okazało że reset Smart Huba nie wystarczył. Obie czynności nic nie zmieniają. Dalej próba aktualizacji kończy się na błędzie 118. Przeglądam forum satkurier.pl i nie jestem sam jak się okazuje z tym problemem. To wasi programiści dali ciała, bo inni użytkownicy forum zgłaszali sprawę do Samsunga i oni odsyłają do Was. Udało się komuś zainstalować na Tizen z 2016, natomiast na obecnej wersji z 2017 nikomu. Z poważaniem I znowu oni: Dziękuje za informacje, będziemy bardzo wdzięczni za kontakt z infolinią firmy Samsung w celu wykonania powyższych czynności zdalnie przez pracownika infolinii. Nie chce mi się dzwonić po żadnych infoliniach, bo jacyś pseudoprogramiści na stażu nie potrafią przygotować aktualizacji jak się należy i później znowu wszystko ustawiać od nowa. Edytowane 9 Lutego 2018 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Sluchajcie, ja dzis pozegnalem playe,r bo to nie ma sensu. Takie g. za 80 zlotych. Wczoraj wzialem na 2 lata pakiet Start za 25 zl z twardym dyskiem, dobralem dzis Canal+ x8 za 25 zl i za 20 zl HBO i HBO Go, razem 70 zl i wszystko chodzi bez zaciec. Moze za 2 lata dopracuja te aplikacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 (edytowane) I dobrze bracie zrobiłeś Edytowane 9 Lutego 2018 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Ten Player+ nigdy nie dorówna tradycyjnej NC+ oraz jej dodatkowej usłudze jaką jest NC+GO. Dobrze zrobiłeś @PIOOLE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Z uwagi, że praktycznie przy każdym włączeniu TV wyrzucało mi komunikat o błędnej aktualizacji playera, zadzwoniłem na obsługę Samsunga. Konsulat zdalnie wszedł w menu serwisowe i zresetował dogłębnie Smart HUB. Rzeczywiście wtedy aplikacja się w końcu zaktualizowała. Także jak ktoś chce pozbyć się problemu to niestety trzeba dzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pierścień Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 W Playerze obniżki i promocje, tj. od Best TV i wyżej dodatkowo 5 kanałów Eurosportu na czas trwania igrzysk, które można dobrać też osobno za jedyne... 15 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
śmiechu warte Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Sluchajcie, ja dzis pozegnalem Player, bo to nie ma sensu. Takie g. za 80 zlotych. Wczoraj wzialem na 2 lata pakiet Start za 25 zl z twardym dyskiem, dobralem dzis Canal+ x8 za 25 zl i za 20 zl HBO i HBO Go, razem 70 zl i wszystko chodzi bez zaciec. Moze za 2 lata dopracuja te aplikacje. Cena jak za usługę premium, jakość uslugi na poziomie lekko - śmiesznym. Bardzo dobrze, że ich olałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.