SanFrancesco Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Dzień dobry Państwu; noszę się z zamiarem zakupu sprzętu, którego dotyczy ten temat. Oczywiście jestem świadomy licznych krytycznych głosów dotyczących boxa ale w ostatecznym rozrachunku stwierdziłem że za stówkę mogę sobie to coś sprawić. Zanim dokonam zakupu mam nadzieję dowiedzieć się jeszcze od Państwa kilku rzeczy, o których informacji jak narazie bezskutecznie szukam w necie. 1. Czy oglądając kanały canalu + live mogę dokonać wyboru oryginalnej ścieżki dźwiękowej i napisów? 2. To samo pytanie co wyżej w kontekście vod canalu + . 3. Jak faktycznie jest z rozmiarem tych znaków o ograniczeniach wiekowych? Występują w vod Canal +? Jeśli tak to czy naprawdę są takie duże? Może ktoś mógłby załączyć jakiegoś screena? 4. Jak w praktyce wygląda funkcja cofania do 24 h wstecz? Mocno destabilizuje dekoder? przyznam że prawdopodobnie rzadko poza meczami będę miał czas na oglądanie telewizji live, więc taki sposób oglądania będzie u mnie chyba najpowszechniejszy. 5. Czy mecze NBA na Canal + są dostępne ? Chodzi mi tu o kwestię licencji i ewentualny zakaz strumieniowania tych treści. 6. Czy wyżej wymienione kwestie licencyjne w przypadku Canalu + są dość powszechne? czy dużo filmów, programów jest tym objęte? Z góry dziękuję za odpowiedź/odpowiedzi. Z pozdrowieniami, Karol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 1. NIE 2. TAK 3. Brak oznaczeń w VOD, są jedynie w katalogu, ale nie podczas odtwarzania. 4. Z poziomu oglądanego programu można cofać do 2 godzin i nie stanowi to problemu. Aby cofnąć się o 24h trzeba wejść w EPG jednak to już się lubi zawieszać - albo po kilkunastu minutach robi się czarny ekran albo znika głos. 5. Nie oglądam sportu, więc nie wiem. 6. W przypadku Canal+ nie spotkałem się z ograniczeniami licencyjnymi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 5. NBA jest dostępna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SanFrancesco Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 Dziękuję użytkownikom matik oraz Shevchenko1987 za odpowiedzi. Temat wyczerpany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 3. W aplikacji oznaczenie wiekowe jest na Canal+ VOD i jest większe, niż w nadawaniu linearnym na żywo. Na małym ekranie smartfona jest bardzo drażniące, na laptopie robi się znośne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 W aplikacji tak, ale tu mowa o dekoderze, gdzie tego oznaczenia nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 (edytowane) Odpisali mi przed chwilą z obsługi Player'a. Normalnie to jest to na co liczyłem i czego oczekiwałem... Cytat Witam, Dziękuję za podzielenie się z nami swoimi spostrzeżeniami. Cały czas rozwijamy oprogramowanie dekodera, z pewnością opinie Użytkowników są przez nas brane pod uwagę w kontekście całego procesu. Jeśli objawy utrudniające odtwarzanie materiałów będą się powtarzać/nasilać, proponujemy wykonanie resetu dekodera do ustawień fabrycznych:https://pomoc.player.pl/pytanie/144 Jeśli to nie pomoże, proszę o udanie się w tej sprawie do najbliższego salonu nc+, pamiętając o tym, żeby zabrać ze sobą: dekoder zasilacz kabel HDMI urządzenie mobilne z dostępem do internetu Prosimy także o niewylogowywanie się z BOX'a. Alternatywnie możliwa jest również reklamacja sprzętu bezpośrednio w punkcie zakupu. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji. Pozdrawiam To człowiek się produkuje i wypisuje im błędy, uwagi i propozycje, a oni olewają temat i nie odnoszą się do żadnego punktu. Brawo dla tego Pana który mi odpowiedział. Po tygodniu oczekiwania tak się naprodukował, że dałbym mu normalnie awans, premie i podwyżkę Edytowane 28 Stycznia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 (edytowane) Taaa, to pokazuje gdzie mają klienta, który płaci ich pensje. Ja jestem rozdarty. Ogólnie dość mi się ta zabawka podoba, żona by namiętnie korzystała wieczorami z przewijania wstecz, żeby coś z dnia obejrzeć (jak już by opanowała pilota), ale stabilność tego urządzenia jest beznadziejna. No i jeszcze ten pilot interferujący z pilotem od NBOX-a (oczywiście przerobionego), żeby trochę podbić jakość programów z naziemnej przy użyciu karty od TNK HD. Chyba sobie jednak odpuszczę. I jak będą dalej tak chrzanili, zarówno sprzedawany sprzęt, jak i wartość oferty i prezentowane treści, to chyba w ogóle sobie podaruję telewizję w jakiejkolwiek postaci. Edytowane 28 Stycznia 2019 przez Barti Nie KRZYCZYMY na forum. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 To jak to jest z tym oznaczeniem wiekowym, bo się pogubiłem?Jedna osoba pisze, że nie ma, a druga, że jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Ja nie wiem, chyba ludzie nie mają już na co pieniędzy wydawać.Ja mam od 5 lat na stałe podłączonego PC do TV 3 ms. temu C+ i czułem się jak abonent NC+.Fajnie że teraz można wszystko obejrzeć od ręki. A ten box to żaden duży przywilej nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 57 minut temu, Rasheed napisał: To jak to jest z tym oznaczeniem wiekowym, bo się pogubiłem?Jedna osoba pisze, że nie ma, a druga, że jest. Jest ogromne oznaczenie na Android TV i via www. Podobno na boxie Player+ nie ma - pewnie zaraz "poprawią", nie sprawdzę bo urządzenie testowałem godzinę i wystarczająco zniechęciło mnie do siebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 1 godzinę temu, Rasheed napisał: To jak to jest z tym oznaczeniem wiekowym, bo się pogubiłem?Jedna osoba pisze, że nie ma, a druga, że jest. Na Playerbox oznaczenia nie ma. We wszystkich zewnętrznych aplikacjach na Android, IOS itp. oznaczenie już jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Oczekujemy lepszej aplikacji. 1080p, a oni nawet nie potrafią zrobić tak prostej rzeczy, jak bardziej przyjazne oznaczenie wiekowe. W ogóle w dzisiejszych czasach, gdy TV naziemna jest cyfrowa i oznaczenie może być wprowadzone z pozycji paska info przy włączaniu kanału, umieszczanie takiego znaczka na stałe na ekranie jest nieuzasadnione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Tego nie powinno w ogóle być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 A jeśli już jest to niech to to wygląda dyskretnie, jak na TVP HD lub przynajmniej C+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 To nie jest największa bolączka tego serwisu i urządzenia. Są inne zdecydowanie ważniejsze sprawy, które najpierw powinni rozwiązać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkep Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Heh, nawet moja żona narzeka, mimo, że sprzęt i możliwości jej się podobają. Mówi, że się nie da tego używać, bo ciągle leci jakaś zwiecha. Trudno się z tym nie zgodzić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rasheed Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 17 godzin temu, shevchenko1987 napisał: To nie jest największa bolączka tego serwisu i urządzenia. Są inne zdecydowanie ważniejsze sprawy, które najpierw powinni rozwiązać Zgadza się, jednak ta wada jest najłatwiejsza do poprawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 (edytowane) 13 godzin temu, tomkep napisał: Heh, nawet moja żona narzeka, mimo, że sprzęt i możliwości jej się podobają. Mówi, że się nie da tego używać, bo ciągle leci jakaś zwiecha. Trudno się z tym nie zgodzić... U mnie może nie tyle, że są "zwiechy" tylko drażni mnie powolne działanie interfejsu. Urządzenie może nie jest jakimś demonem prędkości patrząc w specyfikację, ale jakoś francuski soft lepiej działał na tym urządzeniu: https://youtu.be/um7tOpoxVnc?t=247 1 godzinę temu, Rasheed napisał: Zgadza się, jednak ta wada jest najłatwiejsza do poprawienia Dla nich? Nie sądzę Edytowane 30 Stycznia 2019 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Brakuje 4K w ofercie aplikacji player+. W sumie to wciąż niepełna paczka C+. Czy to jest technicznie nie do ogarnięcia przez nc+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Są pozycje 4K. Tylko to urządzenie nie jest technicznie w stanie tego uciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Nie mam na myśli urządzenia, a aplikację na Smart TV. Jeśli w pakiecie C+ nie na dźwięku 5.1 i brak 1080p to trochę słabo, że o C+ 4K nie wspomnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 W aplikacji na Smart TV są materiały 4K. Nie dużo, bo nie dużo, ale coś tam jest. Sprawdzone na Android TV - Xiaomi Mi Box. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOOLE Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Oprócz tego, że aplikacja na Smart TV działa różnie to pod względem programowym też cienko. Rozdrobnienie praw dało też się we znaki Canal+ i HBO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakub471 Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Czy ktoś z was ma problem podczas oglądania jakiegoś kanału, że pojawia się czarny obraz? Nie raz muszę wyłączać dekoder lub inny kanał przełączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.