ezequiel93 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Pakiety sie nie zmienily i ceny jest troche zmian w kanalach np. Nsport w pakiecie start. Info z punktu nc w Rzeszowie. Dekodery 4k od 10 listopada ulotek na razie brak. Żadnego nSportu nie ma w pakiecie Start+. Zresztą ten pakiet najtańszy, to w ogóle mega oferta pod choinkę, nie dość, że zabrali gratisowe miesiące, to jeszcze dorzucają pustą kartę podarunkową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kerpen Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Nsportu nie ma, ale pojawił sie multiroom w Start+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 rozmawiałem z konsultantem na infolinii i powiedzieli ze na razie nie mogę wymienić dekodera ponieważ mam multiroom i nie mają przygotowanej oferty. Macie jakieś info w tej sprawie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek1979 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Też już byłem w punkcie w Szczecinie i w odpowiedzi na pana koncie nie możliwości wymiany na dekoder 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawczak9 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Nsportu nie ma w strarcie jest od pakietu comfort Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Też już byłem w punkcie w Szczecinie i w odpowiedzi na pana koncie nie możliwości wymiany na dekoder 4K Ja z kolei mam na swoim koncie ofertę za 15zł/mies.(aktywacja 0zł). Mam pakiet z Canal+(ale bez zobowiązania), nie mam multiroom i prawie 2 lata do zakończenia umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 W Sosnowcu powiedzieli że nie wiedzą jeszcze ile wymiana będzie kosztować., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas88 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Co z tego że jest nowy dekoder jak ktoś kto ma Multiroom nie może wymienić dekodera na inny niż posiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) W Sosnowcu powiedzieli że nie wiedzą jeszcze ile wymiana będzie kosztować., Byłem na Bielanach Wro i pan mi dokładnie powiedział ile. Każdy zapewne ma na swoim koncie podane. Najlepiej mają nowi z Superpremium bo jest 0zł, dla starych wyjadaczy jak zwykle nic poza opłatami to oni nie mają. Edytowane 7 Listopada 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewaldus Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Ja z kolei mam na swoim koncie ofertę za 15zł/mies.(aktywacja 0zł). Mam pakiet z Canal+(ale bez zobowiązania), nie mam multiroom i prawie 2 lata do zakończenia umowy.Umowa przedłużona na dwa lata. Pakiet extra wymiana turbo na 4k. Średnia miesięczna 56zl. GruZa wymianę 0zl aktywacji. Grudzień styczeń luty za 0zl.Jutro zdaje turbacza i odbieram nowy dekoder. Wysłane z mojego MI MAX 2 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek1979 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 @ewaldus Posiadasz multiroom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 @ewaldus, nic nie można wywnioskować z Twojego postu, zresztą osoby, które chcą tylko wymienić dekoder niech nie porównują się do klientów, którzy przedłużają umowę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Jak widać tylko przedłużenie umowy wchodzi w grę, żeby była opłata 0zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldek1979 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Dzwoniłem na "infolinie" nc+, twierdzą ze nie ma jeszcze wprowadzonej opcji wymiany dekodera 4K przy usłudze multiroom w systemie sprzedażowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość umek Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Nie jest źle biorąc pod uwagę np wejście 4K w Sky gdzie chcieli fortuny za nie a były zbugowane,oglądać nie było w ogóle co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 @kingofsouth,Przedłużenie lub nowa umowa na pakiet Superpremium+(albo wyższy). Pozostali 15zł/mies, ale i to nie wszyscy. Tak jak z wymianą Turbobox'ów, że niby tracą wsparcie, a NC+ nabija sobie konto nawet +2zł, +5zł, bo posiadających mulitroom z tej wymiany wyłączyli.Ja tylko się przyglądam co się dzieje. Nie zamierzam bulić razem 300zł za dekoder do końca trwania umowy, bo po pierwsze nie mam telewizora 4K i mnie nie ciągnie, po drugie musiałbym kupować nowy konwerter i angażować montera do zmiany instalacji antenowej(inaczej wszystkich funkcji dekodera nie będę miał). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 @ewaldus, nic nie można wywnioskować z Twojego postu, zresztą osoby, które chcą tylko wymienić dekoder niech nie porównują się do klientów, którzy przedłużają umowę... Ale tu kolega piszę że umowę przedłużył i wymienił dekoder na 4k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 @XMAREKK30, co innego przedłużyć umowę z wymianą a co innego wymienić kiedy się jeszcze ma prawie rok umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewaldus Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) @kingofsouth, Przedłużenie lub nowa umowa na pakiet Superpremium+(albo wyższy). Pozostali 15zł/mies, ale i to nie wszyscy. Tak jak z wymianą Turbobox'ów, że niby tracą wsparcie, a NC+ nabija sobie konto nawet +2zł, +5zł, bo posiadających mulitroom z tej wymiany wyłączyli. Ja tylko się przyglądam co się dzieje. Nie zamierzam bulić razem 300zł za dekoder do końca trwania umowy, bo po pierwsze nie mam telewizora 4K i mnie nie ciągnie, po drugie musiałbym kupować nowy konwerter i angażować montera do zmiany instalacji antenowej(inaczej wszystkich funkcji dekodera nie będę miał). Nie mam multiroom. Chciałem dać aktywację np. 200 zł, ale bez opłat za użytkowanie. Nie da się. Edytowane 7 Listopada 2017 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Rozumiem, co masz na myśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kingofsouth Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) Większość z naszego forum zapewne interesowała się wymianą dekodera podczas trwania obecnej umowy kolego @XMAREKK30 Wszystko ładnie pięknie dekoder prezentuje się "zacnie" ale brak tego wyświetlacza to dla mnie wielki minus..... Edytowane 7 Listopada 2017 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damio Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 W którym miejscu moje nc jest oferta wymiany dekodera? Może osoby takie jak ja które mają wypowiedzenie złożone nie mają jej? O jakim multirom mówicie? 2 karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 (edytowane) Kiedyś brak wyświetlacza mi nie przeszkadzał ale od kiedy mam Evo od CP to nie wyobrażam sobie dekodera bez wyświetlacza! Także dekoder dla mnie skreślony. Edytowane 7 Listopada 2017 przez SatZnawca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ezequiel93 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 W którym miejscu moje nc jest oferta wymiany dekodera? Może osoby takie jak ja które mają wypowiedzenie złożone nie mają jej? O jakim multirom mówicie? 2 karty? Nie ma na moje.ncplus.pl. Sprawdzić możesz w punkcie, na infolinii, albo napisz na live chat do gościa z poziomu moje nc+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgaw89 Opublikowano 7 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2017 Informacja od konsultanta na czacie: "Przy aktywnej usłudze multiroom nie ma możliwości wymiany na jakikolwiek inny model, nie tylko dekoder 4k. Wszelkie roszczenia w tej sprawie mogą zostać rozpatrzone wyłącznie w postępowaniu reklamacyjnym. Reklamację można przesłać poprzez zakładkę /Napisz do nas/, czat, złożyć w punkcie nc+ lub rozmowie telefonicznej z Konsultantem." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.