Jump to content

4K UltraBox+ (Technicolor USW4001NCP)


Recommended Posts

Jak to zbiorcza to nie wiesz jak są zarobione.Możesz zakładać, że dobrze.Skoro zakłócenia występują tylko podczas wietrznej pogody to wykluczam zakłócenia od jakiegoś modemu LTE. Miałem kiedyś podobne problemy.Też podczas wiatru pojawiały się zamrożenia obrazu.Tyle, że ja antenę mam na balkonie i wystarczyło poruszać kablem żeby zasymulować usterkę. Masz jeszcze jakiś dekoder multiroom ?Na nim tez są zakłócenia ?

Link to post
Share on other sites

Mam tylko ultrabox 4k Podłączony jednokablowym. Nie mam multiroom. Dziwna sprawa bo tylko na TVN. Canal + 4k dziala Lux ma poziom 71 A jakość 100. I stabilnie w mierniku sygnału. 

Link to post
Share on other sites

Trudno powiedzieć co to może być. Być może pomogłoby lekkie skręcenie konwertera, ale przy zbiorczej antenie niewykonalne. Najlepiej gdybyś zaprosił jakiegoś znajomego z innym dekoderem i porównał.

Link to post
Share on other sites

Teraz na wł mierniku oglądałem tvn24 I analizowaniem to jakość spada na 2 sek do 0 I BER 1,0E-9 pokazuje inny I wraca do 93 proc A poziom w miejscu stoi. To jakość spada w momencie zaciecia I te  1,0E-9 na inne wł się. To co to może być??

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 5.05.2020 o 12:50, dvbtowiec napisał:

Android 9 w tym telewizorze pozwala zaprogramować oryginalnego pilota pod dekoder zewnętrzny. Działa to rewelacyjnie :) Włączasz telewizor pilotem oryginalnym z telewizora, włącza się dekoder zewnętrzny i ustawia się odpowiednie wejście zewnętrze na telewizorze. Przyciski sterujące pilota oryginalnego w większości działają tak samo, tylko sterują dekoderem.

Gdy przyciskiem TV zmienisz wejście na Telewizję, sterujesz telewizorem wyłącznie.

 

Zaprogramowanie pilota oryginalnego dokonuje się w menu: Oglądanie telewizji->Zewnętrzne wejścia->Konfiguracja dekodera telewizji kablowej lub satelitarnej

Jest predefiniowana lista, ale jest też zestaw kodów, jeśli to jakiś niemarkowy dekoder. Po każdym kodzie telewizor próbuje się połączyć z tunerem zewnętrznym. Ja połączyłem w ten sposób Arivę Combo na próbę.

 

To co ty zrobiłeś to połączyłeś dekoder i telewizor po ARC ,które w tym telewizorze bardzo źle działa bo są zaniki np. głosu na kinie domowy.Takie wyłączanie dekodera i telewizora ja również posiadam.Włączanie  pilotem dekodera i pogłaszanie telewizora również działa po wpisaniu odpowiednich kodów.Sterowanie wejściami ,mute i to chyba tyle.Reszta nie działa.Pilot w sony xg9505 jak chcesz mieć pełną funkcjonalność działa po bluetooth więc jak on będzie działał z dekoderem .Ten dekoder nawet mi nie odtwarza DD  na telewizorze sony xg 9505  i musi byś wyłączony .Dekoder polsatu jak mam podłączony po ARC to wejście na ekranie telewizora  zmienia kolor ,odczytuje model w menu telewizora tak jak piszesz --Oglądanie telewizji->Zewnętrzne wejścia->Konfiguracja dekodera telewizji kablowej lub satelitarnej -bravia synch  w pozycji system audio  w dekoderze polsatu pokazuje połaczony dekoder ,a dekodra 4K ultrakolor nie pokazuje,może dlatego nie ma DD.

 

Edited by info41
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

To jest prawda co napisałeś. Sony skopało coś w oprogramowaniu po ARC. Android 8 nie miał zaników dźwięku. W tym pojawia się to notorycznie. Też mnie to irytuje.

Ale to nie jest połączenie przez ARC, nie o tym mowa. Mówię o sterowaniu dekoderem za pomocą pilota od TV, bez używania pilota z dekodera.

Na moim dekoderze, działa dobrze podgłaśnianie, ściszanie, także przełączanie programów.

Pozostałe funkcje dekodera dobrze działają przez SyncMenu. Pilota od dekodera nie muszę już używać.

18 minut temu, info41 napisał:

Pilot w sony xg9505 jak chcesz mieć pełną funkcjonalność działa po bluetooth więc jak on będzie działał z dekoderem .

Pilot ma dwa tory transmisji bluetooth i podczerwień.

Do komunikacji z telewizorem wykorzystuje bluetooth, po zaprogramowaniu pod dekoder, komunikuje się podczerwienią z dekoderem, a przez blootooth z telewizorem. Myślę że tak to działa.

 

Edited by dvbtowiec
Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Dzis przedłużyłem umowę z dekoderem 4K.W moim zestawie antenowym mam konwerter OPTICUM LQP 04H, Premium Quad LNB. Czy odbiorę sygnał 4K? Czy moge oglądać 1 program i nagrywac 2:.

Edited by Marek0254
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dziś zauważyłem że aplikacja start na starym dekoderze do multi działa szybciej niż na moim ultrabox+ co mogę zrobić poza przywróceniem ustawień fabrycznych bo szkoda mi listy ulubionych.

Link to post
Share on other sites
W dniu 19.05.2020 o 17:00, Marek0254 napisał:

Dzis przedłużyłem umowę z dekoderem 4K.W moim zestawie antenowym mam konwerter OPTICUM LQP 04H, Premium Quad LNB. Czy odbiorę sygnał 4K? Czy moge oglądać 1 program i nagrywac 2:.

Odbierzesz sygnał 4K oraz możesz niezależnie nagrywać oglądać dowolne programy podłączając dwa kable antenowe.

 

Co do szybkości działania aplikacji Start.Co działa szybciej na starym dekoderze Ładowanie aplikacji ?Bo ta szumnie nazwana aplikacja to trochę bardziej "kolorowe" EPG i nie bardzo wiem co tam może działać wolniej jak tam są tylko opisy programów/filmów.

Link to post
Share on other sites

Zastanawiam się gdy wynegocjuje przy przedłużeniu umowy zamianę obecnego dekodera na dekoder 4K to w jaki sposób "dogadać się" z konsultantem że interesuje mnie tylko Technicolor i chciałbym go poszukać w punktach i tam go odebrać? Czy jest w ogóle możliwe coś takiego czy muszę konsultantowi wskazać konkretny punkt w którym dokonam odbioru sprzętu? No chyba że zdecyduje się na przesłanie go przez Platformę ale nie wiem czy będzie możliwy zapis że mają wysłać tylko Technicolora. Pytanie bardziej do osób którym zależało na tym modelu i jak to rozwiązali w przypadku przedłużania umowy i wymiany sprzętu. 

Link to post
Share on other sites

@emarti, nie wyślą ci dekodera, będziesz musiał sam podjechać do punktu i go wymienić. Ciężko stwierdzić czy konsultant będzie ci w stanie powiedzieć, w którym punkcie Canal+ mają Technicolora.

Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, connor07 napisał:

Musisz pytać w punkcie czy mają na stanie i wtedy przedłużasz, u konsultanta tego nie załatwisz.

To trochę lipa bo np. jutro będę dzwonił po punktach i np. znajdę go w którymś ale nie wiadomo kiedy zadzwonią z DUK a w punkcie to raczej nie będą go trzymali dla mnie w nieskończoność. Podobnie gdy najpierw poczekam na kontakt z DUK. Konsultantowi mam wtedy powiedzieć "poczekaj tylko znajdę punkt w którym mają Technicolora...". Chyba że można jeszcze inaczej... Konsultant wysyła info o wymianie dekodera ogólnie do wszystkich autoryzowanych punktów w mojej okolicy i gdy znajdę sprzęt to udaje się do takiego punktu. 

Link to post
Share on other sites

Jedną z zasad przy przedłużaniu umowy jest nie kontaktowanie się samemu z DUK bo wtedy przestawia się siebie jako osobę której jednak zależy na dalszej umowie a wypowiedzenie jest tylko jako straszak aby wyrwać coś dobrego. 

Link to post
Share on other sites

Potwierdzam słowa kolegów. Od jakiegoś czasu, ani staż, ani to kto do kogo zadzwoni nie ma żadnego znaczenia. Liczy się to, na jakiego konsultanta trafimy po drugiej stronie słuchawki.

Link to post
Share on other sites
  • Barti locked and unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...