maciekmm Opublikowano 19 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2020 Ja wymienilem Mediabox na 4k Technicolor i rowniez roznica jest spora. Oczywiscie na plus 4k 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asffaf Opublikowano 27 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 Może ktoś z szanownych forumowiczów zmierzyć wymiary dysku sata do ultraboxa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 27 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 16.5 x 14.5 x 2 cm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qnik Opublikowano 27 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 Może ktoś z szanownych forumowiczów zmierzyć wymiary dysku sata do ultraboxa? Standardowy 2.5 cala...tez jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asffaf Opublikowano 27 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2020 16.5 x 14.5 x 2 cm.Dziękuję. Standardowy 2.5 cala...tez jest okWiem, z tym że mam dysk w obudowie esata i dumam czy się zmieści do dekodera. Bo nie ma sensu dopłacać 5 zł. W sumie jak się nie zmieści będzie stał na ultraboxie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 (edytowane) Witam, działa wam ncpluc go na dekoderze. Edytowane 28 Marca 2020 przez radzion19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 (edytowane) Witam co jakiś czas na tv wyskakuje mi taki komunikat. Miał ktoś z Was tak samo? https://naforum.zapodaj.net/f37966285dea.jpg.html Kabel jest odpowiedni wyłączenie dek i tv nie pomaga. Jedynie odłączenie od zasilania . Edytowane 28 Marca 2020 przez ronnie84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Ja mam dekoder ABD i starą Plazmę i nie wyskakuje mi coś takiego. Jaki masz kabel HDMI ??? Ja mam kabel od XBOX ONE X high speed 2.0b i działa idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Kabel hi speed 2.0 dla urządzeń 4k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 3 godziny temu, radzion19 napisał: Witam, działa wam ncpluc go na dekoderze. Tak, działa na dekoderze NC+GO TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jw23 Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 (edytowane) Mój turbobox+ przestał reagować na pilota, działa tylko z odległości 1m. Po rozmowie z konsultantem dowiedziałem się, że mam udać się do punktu i wymienić pilot lub dekoder. Czy na dzień dzisiejszy można jeszcze dostać turbobox+ , czy wymieniają już tylko na te nowe modele? Edytowane 28 Marca 2020 przez jw23 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2020 Wymieniają na model dotychczas użytkowany czyli w tym przypadku dostaniesz turboboxa. Kolejne ewentualne pytania zadawaj w wątku dla turboboxa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesiu681 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 W dniu 28.03.2020 o 12:39, ronnie84 napisał: Witam co jakiś czas na tv wyskakuje mi taki komunikat. Miał ktoś z Was tak samo? https://naforum.zapodaj.net/f37966285dea.jpg.html Kabel jest odpowiedni wyłączenie dek i tv nie pomaga. Jedynie odłączenie od zasilania . U mnie podobnie jak u ronnie84, mam problem z mrugającym obrazem na telewizorze. Jakiś czas temu obraz mrugnął jeden raz, zawsze przy włączaniu światła, indukcji, innego sprzętu. Od niedawna mruga sam, pojedyńczym mrugnięciem bez potrzeby uruchomienia sprzętu. Dodatkowo wyskakuje krótko komunikat w stylu "Ochrona danych przed kopiowaniem HDCP"??? Jak na razie przełączyłem kabel HDMI z innego dekodera i nic to nie dało. Wcześniej miałem Cyfrowy Polsat i takich cyrków tam nie było. Miał już ktoś może taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Wrażliwy ten Ultrabox jak jakiś wzmacniacz lampowy ;). Spróbuj podłączyć go do innego gniazdka, albo przez jakąs listwę, bo wygłąda na to, że problem jest po stronie zasilania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesiu681 Opublikowano 3 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2020 18 minut temu, bugmenot napisał: Wrażliwy ten Ultrabox jak jakiś wzmacniacz lampowy ;). Spróbuj podłączyć go do innego gniazdka, albo przez jakąs listwę, bo wygłąda na to, że problem jest po stronie zasilania... No właśnie mam go cały czas na listwie. Na początku (jakieś pół roku temu) działał bez problemu. Od dwóch miesięcy dzieją się takie rzeczy. Na początek przepnę zasilanie na osobne gniazdko. Zastanawiam się czy nie kupić lepszego kabla HDMI ale w sumie dekoder podłączony miałem do dwóch różnych kabli i a i tak obraz mrugał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1969 Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2020 Nie wiem czy pomogę , ale w moim LG pomogło wyłączenie funkcji ULTRA HD DEEP COLOUR . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 (edytowane) Teraz jak dekoder ADB dostał wsparcie HDR ,to trzeba pisać dlaczego od technikoloru dekoder nie wspiera HDR takie jak ADB Edytowane 8 Kwietnia 2020 przez karle2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 8 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2020 jak ktoś ma dobry tv z HDR to netfliksa w aplikacjach też ma mnie zastanawia jak można marnować taki potencjał obliczeniowy tego dekodera i nie dodać tam wielu "podstawowych funkcji" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robiq Opublikowano 14 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2020 (edytowane) Nie mogę znaleźć w wątku czy ktoś miał podobny problem jak ja, więc opiszę: mam instalację dwuantenową. Jedna antena zbiorcza, druga u mnie na balkonie. Antena 1 wpięta ta zbiorcza, antena 2 z monoblockiem u mnie na balkonie. Na drugiej antenie włączyłem diseqc. No i tu zaczyna się problem. Bardzo często przy włączonym diseqc na kanalach z HotBird pojawia się plansza "kanał nie jest nadawany". Po wyłączeniu diseq nic takiego się nie pojawia. Wg mnie to wina softu, niestety nie mogę w tej sprawie porozumieć się z pomocą techniczną. Tam za każdym razem, po tym jak napiszę maila, nawet zachowując ciągłość korespondencji, trafiam na kogoś innego, przez co oni sami się już gubią o co chodzi. Jeden z nich napisał, że wysłał uprawnienia jeszcze raz i problem powinien ustąpić. Nie ustąpił, komunikat o nienadawanym programie zaczął pojawiać się także przy wyłączony diseqc. Zamiast poprawić, to się pogorszyło. Zresetowałem więc ustawienia i z poziomu www sam wybrałem aktualizację uprawnień. Sukces połowiczny, bo jest tak jak przed interwencją pomocy technicznej, czyli dalej diseq powoduje problem. Wcześniej miałem mediaboxa i nie było żadnych problemów, dlatego wiem, że instalacja antenowa jest ok. Od lat sam sobie ustawiam antenę i raczej wiem co robię. Rady jakie dostawałem z pomocy technicznej sugerowały nieprawidłową instalację, co wg mnie prawdą nie jest. Poniżej jedna z zabawniejszych rad" [...] zapoznałam się z nagranym filmem. Ma Pan komunikat: ?obecnie program nie jest nadawany. Spróbuj ponownie później?. Taki komunikat najczęściej pojawia się w przypadku kanału znajdującego się na liście kanałów, który w danym momencie nie nadaje programu. Natomiast na to może mieć też wpływ konfiguracja anteny w menu dekodera. Pisał Pan, że na antenie nr 1 ma Pan konfiguracje bez diseq-c, a na antenie 2 ? diseq-c jest ustawiony. I to może być przyczyną występowania tego komunikatu. To znaczy na obu antenach ta wartość musi być zbieżna. Jak sam Pan pisał w momencie ustawienia na antenie 2 ?bez diseq-c? problem znika. Zalecałabym przetestowanie na 1 kablu antenowym ? tym z anteny2. Ustawieniu ?diseq-c? i sprawdzeniu jak wtedy będzie zachowywał się dekoder." Ręce mi opadły jak to przeczytałem. Czy ktoś z Was miał podobny problem przy włączonym diseqc ? Edytowane 14 Kwietnia 2020 przez robiq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Niestety nic z tym nie zrobisz. Ten dekoder i nie tylko ten tak reaguje na niestandardowej instalacji. Podobnie jest w polsatowskim Evoboxie. Kiedyś nawet toczyłem dyskusję na ten temat z przedstawicielem CP obecnym na forum. Turbobox tez sobie radził z tego typu instalacją czyli sygnałem z dwóch satelitów na jednym tunerze. Jedyne rozwiązanie to zapewnić identyczne sygnały na obu wejściach sat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor1985 Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Jakie polecacie konwertery do 4K UltraBox+ (Technicolor USW4001NCP) ? Bo jestem właśnie przed wymianą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2020 Pytanie bardzo ogólne. Zależy od obecnej instalacji (ilości kabli do anteny), ilości dekoderów na zasobności portfela kończąc. Podaj więcej szczegółów to coś pomyślimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Osobiscie polecam Opticum unicable ale 8 kanalowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Napiszcie proszę czy macie w Netflixie dźwięk 5.1 do wyboru, bo w ADB tego nie ma. Info dla osób które logują się bez konta PC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 16 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, Saturn45 napisał: . Info dla osób które logują się bez konta PC+. Nie ma znaczenia czy to konto Netflix (PC+) czy Netflix (niezależny) To takie samo logowanie o czym nie raz , nie dwa , nie trzy tutaj pisałem. Edit: Zalogowanie na Netflix co byś nie miał za urządzenie nie wie czy ty jesteś z PC+. To jest uniwersalna forma "wszędzie" Tak na marginesie kolego pisałem ci , że na Technikolor mam 5.1 . Pewnie nie tylko ja mam , ale i wszyscy mają na tym dekoderze. Wrzucam ci zdjęcie nie z Smart TV bo tam mam HDR a z dekodera byś mógł znów się przekonać , że to jest dekoder Technikolor bez HDR z 5.1 Edytowane 16 Kwietnia 2020 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.