pepe40 Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 (edytowane) Coś ta ostatnia aktualizacja nie była najlepsza. Problemy z włączającym się samoczynnie dźwiękiem DD i problemy przy uruchamianiu. Przed aktualizacją tego nie było. Teraz dość często brak dźwięku i obrazu po uruchomieniu. Edytowane 19 Lutego 2020 przez pepe40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzion19 Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 U mnie też są nieraz problemy po uruchomieniu TV nie widzi dekodera, też dzieje się tak od ostatniej aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Ja mogę potwierdzić problem z dźwiękiem często wraca do DD i czasem na c+4k jest problem z dźwiękiem trzeba przełączyć i wrócić na c+ 4k i dzwięk znowu działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Koło 3 w nocy wyskoczył komunikat na ekranie, coś w stylu: "sprawdzanie czy jest dostępna nowa wersja nowego oprogramowania" Niestety dość szybko ten komunikat zniknął, nie zdążyłem mu się przyjrzeć, spotkaliście się z podobnym komunikatem ? Może trafiłem na porę że dekoder sprawdza w nocy czy jest dostępna aktualizacja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Dokładnie tak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 20 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Np w TurboBox+ dekoder sprawdza o 4 rano czy jest jakaś aktualizacja i taka sama pewnie jest opcja w UltraBox+ 4K 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamers Opublikowano 21 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 W dniu 17.02.2020 o 14:39, przemek144 napisał: Dzięki, bo właśnie odstąpiłem od przedłużenia umowy. Warunkiem był dekoder z Netflixem (USW4001NCP), a gość stwierdził, że skoro nie ma u nich netflixa to to i tak nie będzie działać i dał NCP-3670SF, a po rozmowie z infolinią stwierdził, że teraz i tak już go nie może wymienić na inny. Tragedia... Na Twoim miejscu pojechałbym do drugiego punktu obsługi klienta, a jak nie to do kolejnego do skutku. Sam dowiadywałem się telefonicznie u siebie w mieście w POK czy jak przedłużę umowę przez telefon z wymianą na dekoder 4K to czy wyda mi UTCA z Netflixem, jeśli biorę pakiet bez Netflixa bo mam już swój. Facet powiedział że ma jeden i drugi rodzaj dekoderów i bez problemu może dać mi UTCA. Tylko że ja chcę ten dekoder (tak szczerze) nie ze względu na Natflixa, czytałem że te od Technicolora mają lepszy soft i nie mulą jak ADB, nie mają też problemu z przewijaniem. Generalnie jak ktoś bierze dekoder 4K pod Netflixa to zakładam, że ma TV Smart w którym jest już Netflix. Ja np. mam od niedawna OLEDa od LG C9 65" i korzystam z Netflixa wbudowanego w TV, puszczam sygnał HDMI 2.1 eARC do aplitunera DENONa z Dolby Atmos i cieszę się lepszym dźwiękiem w niektórych produkcjach na Netflix. Dekoder Technicolora ani ADB nie oferuje przecież obsługi Dolby Atmos. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeze7 Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Witam, Czy w ultraboxie istnieje możliwość ustawienia listy kanałów wg. swoich preferencji ? Próbowałem ulubionych, ale co z tego jak TVP 1 dalej jest na 11-stej pozycji, a chciałbym np. na 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Nie ma niestety...może kiedyś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
freeze7 Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Szkoda. Znając życie nigdy to nie nastąpi... No cóż. Moje jedyne zastrzeżenie to sposób montowania dysku twardego. Dysk wylatuje z tych gumek od dołu. Wycieranie kurzy będzie denerwujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Brakuje mu takich prostych maluch rzeczy No ale za to w porównaniu do konkurencji jest co oglądać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan79 Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 mam pace i sagemcom multi cameleon , mogę zmienić jeden dekoder i czemu musi to być pace na 4k i zostać na tym multi co mam i cameleonach? jak to z tym jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 Nie działa mi przewijanie nagrań.... jak wyjmę mu wtyczkę z gniazdka to poleci też moja lista ulubionych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drq Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 4 godziny temu, Banan79 napisał: mam pace i sagemcom multi cameleon , mogę zmienić jeden dekoder i czemu musi to być pace na 4k i zostać na tym multi co mam i cameleonach? jak to z tym jest? Możesz zostać, ale na nich nie działa c+ 4k. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 (edytowane) Kilka godzin na ”Museum 4K" miałem komunikat "kanał obecnie nie jest nadawany" wszedłem na kilka minut w "Radio+" i pomogło teraz juz działa prawidłowo, wcześnie próbowałem ponownej instalacji bez DiseqC bez rezultatu. Trochę dziwne to "lekarstwo" na prawidłowe działanie dekodera. Edytowane 24 Lutego 2020 przez maks27 Korekta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 Pomaga chyba też wejście w listę nagrań. 2 godziny temu, _Artek_ napisał: Nie działa mi przewijanie nagrań.... jak wyjmę mu wtyczkę z gniazdka to poleci też moja lista ulubionych? Nie powinna. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 24 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2020 Pomogło ponowne odpalenie listy nagrań dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbuldi Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Mam od niedawna ten dekoder. Jaka powinna być głębia bitowa -8? Na stronie canal+ w opisie dekodera jest 10-bit. Dołączyłem zdjęcie z ustawień jakie mam na canal+ 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 (edytowane) A jaki masz tv , bo może twój tv tylko obsługuje 8 bitową głębie ??? Edytowane 27 Lutego 2020 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbuldi Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 Philips 55OLED854/12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 (edytowane) Telewizor jak najbardziej ma 10 bitową matrycę a te 8 bitów to musi tak nadawać najwidoczniej Canal+ 4k. Sam telewizor bardzo dobry Edytowane 28 Lutego 2020 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 20 godzin temu, drbuldi napisał: Mam od niedawna ten dekoder. Jaka powinna być głębia bitowa -8? Na stronie canal+ w opisie dekodera jest 10-bit. Dołączyłem zdjęcie z ustawień jakie mam na canal+ 4K. jak wejść w te ustawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbuldi Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 Mam pilota One for All. Naciskam info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lamers Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 W dniu 27.02.2020 o 22:32, drbuldi napisał: Mam od niedawna ten dekoder. Jaka powinna być głębia bitowa -8? Na stronie canal+ w opisie dekodera jest 10-bit. Dołączyłem zdjęcie z ustawień jakie mam na canal+ 4K. Jaki masz kabel HDMI (w jakiej wersji) łączący TV z dekoderem, czy sprawdzałeś z innym kablem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbuldi Opublikowano 29 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.