Jump to content
Emil.1603

4K UltraBox+ (Technicolor USW4001NCP)

Recommended Posts

Właśnie się o tym przekonałem. Oglądałem ciekawy dokument, wcześniej go zapauzowałem, a pół godziny przed końcem przez przypadek przełączył mi się kanał. w NC+ GO TV niestety go nie znalazłem.

 

Będę miał nauczkę, że trzeba profilaktycznie nagrywać wszystko co oglądam.

Edited by ukasz1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, ukasz1 napisał:

Właśnie się o tym przekonałem.

 

 A tak łatwo można by temu zaradzić. Wystarczyłoby aby bufor timeshiftingu działa tak, że jest w nim wszystko co oglądało się w ciągu ostatnich godzin. I tak dekoder rezerwuje na niego zawsze taką ilość miejsca na dysku by zmieściły się ostatnie 2 godziny oglądania (tak przynajmniej było w dekoderach turbobox). Co by komu szkodziło aby nie kasować bufora timeshifting gdy przełącza się kanały, a nawet gdy wyłącza się dekoder. W buforze timeshiftingu siedziałyby zawsze ostatnie godziny oglądania i nikt kto ogląda jakąś audycję z opóźnieniem nie stresowałby się, żeby sobie niechcący nie przełączyć na moment kanału. Wiem o czy mówię, bo nieraz zdarzało mi się, że kot kładąc się na pilocie kasował mi ten bufor w czasie gdy oglądałem coś z opóźnieniem.

 

Aby nagrywać wszystko trzeba mieć sporo wolnego miejsca na dysku. U mnie jest stale 1 - 2%. I aby coś nagrać muszę wpierw wykasować coś innego.

Edited by Jacek3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo dobrze że nie ma tego komunikatu przy przełączaniu, napis "Na żywo" wystarczy. W dekoderze Polsatu ten komunikat mnie zawsze denerwuje gdy szybko chcę przełączyć na inny kanał.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No faktycznie ponosisz ogromną stratę czasu jak chcesz bardzo szybko przełączyć na inny kanał, trzeba jeszcze dodatkowo kliknąć OK, więc sekunda z życia zmarnowana bezpowrotnie😁 

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi brakuje szybkiego przejścia do nagrań bez konieczności wchodzenia do menu, chyba że jest taki przycisk, a ja go nie odkryłem. :D

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po lekturze wypowiedzi osób korzystających z HDR na odbiornikach Sony ( obraz jak przez mgłę itp.) z  wahaniem się czy zaryzykować zainstalowałem aktualizację przez USB ( telewizor nie pobrał z sieci) .Aktualizacja 5.435.

Jak dla mnie jest zdecydowanie lepiej.

Jakość, intensywność kolorów i bardziej naturalny obraz ( upscal z  HD na lepszą rozdzielczość w  większości kanałów b.dobrze wygląda).

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, ukasz1 napisał:

No faktycznie ponosisz ogromną stratę czasu jak chcesz bardzo szybko przełączyć na inny kanał, trzeba jeszcze dodatkowo kliknąć OK, więc sekunda z życia zmarnowana bezpowrotnie😁 

 

Abstrah_ując od tematu, nie zgadzam się z tym argumentem. To nie chodzi o kwestie straty czasu, tylko powtarzalnej uciążliwości.

Edited by Barti
Usunięto fragment postu prowokujący dyskusję niezwiązaną z tematem wątku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, NobelM napisał:

Chyba najszybciej przez przycisk "0".

Szybciej jest poprzez Menu. Dekoder zapamiętuje ostatnio wybrane pozycje.Wtedy wystarczy kliknąć Menu i OK i już jesteśmy w nagraniach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak to jest u Was z rachunkiem na dekoderze, jeśli przyjdzie to jest widoczny na ekranie do czasu odczytania czy znika po pewnym czasie ?

Mija 1 miesiąc umowy i jeszcze nie było rachunku, więc nie wiem jak wygląda to w praktyce.

W "Strefa Canal+"  mam widoczną wpłatę, więc jest Ok,  jednak w menu dekodera brak komunikatu o wpłacie, choć używany co dzień.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw rachunek był dostępny w ICA , dopiero kilka dni później pojawił się na ekranie telewizora. 

Przy okazji, rozmowy z konsultantem wyszła " ukryta" dopłata , od lutego  za pakiet Disney VOD za kilka zł ( można wyłączyć) w ramach promocji za Superpremium 4K.

Jakoś nie zakodowałem by ta informacja była w jakiś sposób podana w grudniu.

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, maks27 napisał:

Jak to jest u Was z rachunkiem na dekoderze, jeśli przyjdzie to jest widoczny na ekranie do czasu odczytania czy znika po pewnym czasie ?

Mija 1 miesiąc umowy i jeszcze nie było rachunku, więc nie wiem jak wygląda to w praktyce.

W "Strefa Canal+"  mam widoczną wpłatę, więc jest Ok,  jednak w menu dekodera brak komunikatu o wpłacie, choć używany co dzień.

 

Rachunek pojawia w dekoderze pojawia się później niż w ICA. Tak, jest stosowny komunikat o jego pojawieniu się na ekranie telewizora. Bądź cierpliwy, a nic Cię nie ominie ;) 

 

 

 

Edited by shevchenko1987

Share this post


Link to post
Share on other sites

W ICA, obecnie to Strefa Canal+ rachunek mam, na maila też, tylko na dekoder nie przychodzi. W sumie nawet jestem z tego zadowolony i tak może być nadal, nie musi wyskakiwać komunikat na ekranie w czasie np. filmu. 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie rachunki na dekoderze pojawiły się po kilku miesiącach od wymiany dekodera. Na ekranie pojawia się tylko komunikat o wystawieniu dokumentu sprzedaży. Można go wyłączyć jednym przyciskiem, więc nie ma co robić z tego faktu tragedii ;)

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shevchenko1987

To że na dekoder przychodzi później to wiem, bardziej mnie nurtuje kwestia czy sam znika ten komunikat jeśli nie naciśniemy guzika na pilocie (starsze osoby) i wtedy utrudnia to oglądanie tv.

Operator powinien dać nam możliwość wyłączenia tej opcji. CP mi nie wysyła takich rzeczy i sam mam opcję msprawdzenia na kanale 999 kiedy zaksięgowano ostatnią wpłatę. Tyle nie w temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już chyba kiedyś męczyłeś ten temat ;) Starsza osoba nie znajdzie na pilocie klawisza Wyjście ?CP nie wysyła komunikatów na dekoder za to wysyła co drugi dzień sms ze swoimi ofertami :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W tym rzecz że nie każda osoba radzi sobie z tym. 🤔 Do mnie CP nie wysyła sms z promocjami. 😁 

Dzięki za wyjaśnienie tej kwestii 😀

Edited by maks27

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tylko się cieszyć, że pasek informacyjny na dekoderze UltraBox+ jest w miarę czytelny i na " siłę" nie zachęca operator do swojej oferty VOD itd.

Na szczęście na przestrzeni kilku lat od eksperymentu z  różowym kolorem  w EPG to się nie zmieniło.

 

 

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Vsat
19 minut temu, maciekmm napisał:

CP czesto wciska reklamy na pasek informacyjny \ ekranowy

Wystarczy wyłączyć to w iCOK. EOT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dla porównania jakości zmieniłem rozdzielczość na 576i i po powrocie na 2160p nie mam ikonek  o tym że dany kanał jest HD czy 4K, wcześniej te ikonki mialem, w sumie jestem zadowolony bez tego znaczka wiem co jest HD, co SD. 

Chciałem ocenić jak dekoder skaluje SD do 4K.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Najpierw rachunek był dostępny w ICA , dopiero kilka dni później pojawił się na ekranie telewizora. 
Przy okazji, rozmowy z konsultantem wyszła " ukryta" dopłata , od lutego  za pakiet Disney VOD za kilka zł ( można wyłączyć) w ramach promocji za Superpremium 4K.
Jakoś nie zakodowałem by ta informacja była w jakiś sposób podana w grudniu.


Ciekawe ja mogę przez internet dokupić ten pakiet ale czy mam go aktywnego „ w promocji” to nie wiem....byłbym wdzięczny za info czy da się to zweryfikować i ewentualnie wyłączyć bez wiszenia na infolinii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@_Artek_

To wyszło tak przy okazji gdy miałem mały falstart.Odbior dekodera w punkcie= brak możliwości rezygnacji przed upływem 14 dni.

Zapytałem sprzedawcę o szczegóły rachunku to wytłumaczył, że to " dodatkowa" promocja , a przecież to kilka zł i w każdej chwili może Pan sobie wyłączyć ;-)

Gdy zawierałem  kolejną umowę tel. to poprosiłem o przeniesie warunków promocyjnych z wcześniejszej rozmowy.

Pakiet  powiem być przypisany promocyjne do umów zawieranych w grudniu na Superpremium 4K.

38 minut temu, maks27 napisał:

Ja dla porównania jakości zmieniłem rozdzielczość na 576i i po powrocie na 2160p nie mam ikonek  o tym że dany kanał jest HD czy 4K, wcześniej te ikonki mialem, w sumie jestem zadowolony bez tego znaczka wiem co jest HD, co SD. 

Chciałem ocenić jak dekoder skaluje SD do 4K.

Jak mogłeś zmienić rozdzielczość na  576i, skoro nie ma możliwości ustawienia takiej wartości w dekoderze?

Edited by lukimann

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie 

Jakie pozycje macie dostępne w kolekcji BBC na dysku tego dekodera?

Mam na myśli tylko te z dysku, nie z Internetu.

 

Będę wdzięczny za pomoc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...