Dr. Falcon Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 (edytowane) Polecam https://c4i.com.pl/produkt/kable-i-konektory/kable-hdmi/kable-hdmi-4k-premium/kabel-hdmi-premium-scp-990uhd Edytowane 12 Stycznia 2020 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Bez różnicy jaki, o ile jest wyraźnie napisane, że obsługuje przepustowość 18Gbps. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysz Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Dzięki Panowie....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karle2 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 13 godzin temu, Dr. Falcon napisał: Polecam https://c4i.com.pl/produkt/kable-i-konektory/kable-hdmi/kable-hdmi-4k-premium/kabel-hdmi-premium-scp-990uhd Też polecam ten kabel , użytkuje go. Żadnych problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietro_m Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 W dniu 12.01.2020 o 00:42, ukasz1 napisał: A da się to gdzieś ustawić, żeby dekoder ostrzegał przed zmianą kanału jeśli oglądam go z przesunięciem czasowym? Niczego nie ustawiałem od nowości w swoim Ultraboxie 4K, a u mnie działa ostrzeganie przed przejściem z przesunięcia czasowego do oglądania na żywo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz1 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 Sprawdzę to jeszcze dzisiaj wieczorem, bo może po resecie dekodera zaczęło to działać, a nie pamiętam czy sprawdzałem. U mnie wygląda to na tą chwilę tak, że jak przełączę kanał, który oglądam z przesunięciem czasowym na przykład o jeden w górę lub w dół, to przełącza bez żadnego ostrzeżenia, a na nowowybranym kanale, w prawym górnym rogu pojawia się na sekundę tabliczka z napisem "Na żywo". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 (edytowane) Dziś zdarzyła się dziwna rzecz rozłączyło mnie z siecią 2,4 GHZ a kiedy próbowałem się ponownie połączyć wywaliło mi błąd nieprawidłowego hasła którego nikt nie zmieniał bo tylko ja mam dostęp do modemu z siecią 5ghz łączy się bez problemu, nie wiem czy to problem po stronie dekodera czy funboxsa 3.0 Gdyby problem był hardwarowy to nie wyszukiwałoby sieci wifi.... niestety jak już pisałem wcześniej na sieci 5ghz zacina mi materiały 4k . Edytowane 13 Stycznia 2020 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 A inne urządzenia łączą się po WiFi 2.4GHz? Zrestartuj router, nie zaszkodzi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 Tak bez problemu. Pomógł restart funboxa ale objaw dziwny na wifi przecież działa multiroom wiec powinno to być w miarę stabilne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 20 godzin temu, krzysz napisał: Jestem posiadaczem tego dekodera. Za parę dni kupuję telewizor 4K i proszę Was o pomoc. Jaki kabel HDMI polecacie? Ultraboxa mam podpiętego do Samsunga UE65RU7454 aktywnym kablem iHDMI (ver.4.4). Przedtem używałem zwykłego pasywnego kabla HDMI 2.0. Różnicy w jakości obrazu 4K HDR nie ma, natomiast iHDMI ma dla mnie tę zaletę, że mogę gasić telewizor, a dźwięk z TV idzie mi do amplituner po optyku dalej. W przypadku kabla HDMI 2.0 dźwięk wyłączał się po ok. minucie od zgaszenie TV. Ma to dla mnie znaczenie o tyle, że głównie lecą u mnie programy informacyjne - TVN24/Polsat News/TVPinfo - które raczej słucham niż oglądam. Jak jest coś, co jest warte zobaczenia, to włączam TV i cofam time-shiftingiem do tego miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 7 godzin temu, ukasz1 napisał: Sprawdzę to jeszcze dzisiaj wieczorem, bo może po resecie dekodera zaczęło to działać, a nie pamiętam czy sprawdzałem. U mnie wygląda to na tą chwilę tak, że jak przełączę kanał, który oglądam z przesunięciem czasowym na przykład o jeden w górę lub w dół, to przełącza bez żadnego ostrzeżenia, a na nowowybranym kanale, w prawym górnym rogu pojawia się na sekundę tabliczka z napisem "Na żywo". Tak to działa we wszystkich dekoderach z softem ADB czyli turbo,media,wifipremium i ultraboxie. Nigdy nie było ostrzegawczych komunikatów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierek Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 Na Ultraboxie 4K Technicolor też tak działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz1 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 (edytowane) Właśnie się o tym przekonałem. Oglądałem ciekawy dokument, wcześniej go zapauzowałem, a pół godziny przed końcem przez przypadek przełączył mi się kanał. w NC+ GO TV niestety go nie znalazłem. Będę miał nauczkę, że trzeba profilaktycznie nagrywać wszystko co oglądam. Edytowane 13 Stycznia 2020 przez ukasz1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, ukasz1 napisał: Właśnie się o tym przekonałem. A tak łatwo można by temu zaradzić. Wystarczyłoby aby bufor timeshiftingu działa tak, że jest w nim wszystko co oglądało się w ciągu ostatnich godzin. I tak dekoder rezerwuje na niego zawsze taką ilość miejsca na dysku by zmieściły się ostatnie 2 godziny oglądania (tak przynajmniej było w dekoderach turbobox). Co by komu szkodziło aby nie kasować bufora timeshifting gdy przełącza się kanały, a nawet gdy wyłącza się dekoder. W buforze timeshiftingu siedziałyby zawsze ostatnie godziny oglądania i nikt kto ogląda jakąś audycję z opóźnieniem nie stresowałby się, żeby sobie niechcący nie przełączyć na moment kanału. Wiem o czy mówię, bo nieraz zdarzało mi się, że kot kładąc się na pilocie kasował mi ten bufor w czasie gdy oglądałem coś z opóźnieniem. Aby nagrywać wszystko trzeba mieć sporo wolnego miejsca na dysku. U mnie jest stale 1 - 2%. I aby coś nagrać muszę wpierw wykasować coś innego. Edytowane 13 Stycznia 2020 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 13 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2020 Bardzo dobrze że nie ma tego komunikatu przy przełączaniu, napis "Na żywo" wystarczy. W dekoderze Polsatu ten komunikat mnie zawsze denerwuje gdy szybko chcę przełączyć na inny kanał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz1 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 No faktycznie ponosisz ogromną stratę czasu jak chcesz bardzo szybko przełączyć na inny kanał, trzeba jeszcze dodatkowo kliknąć OK, więc sekunda z życia zmarnowana bezpowrotnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Mi brakuje szybkiego przejścia do nagrań bez konieczności wchodzenia do menu, chyba że jest taki przycisk, a ja go nie odkryłem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 Chyba najszybciej przez przycisk "0". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WebMat Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 (edytowane) 12 godzin temu, ukasz1 napisał: No faktycznie ponosisz ogromną stratę czasu jak chcesz bardzo szybko przełączyć na inny kanał, trzeba jeszcze dodatkowo kliknąć OK, więc sekunda z życia zmarnowana bezpowrotnie Abstrah_ując od tematu, nie zgadzam się z tym argumentem. To nie chodzi o kwestie straty czasu, tylko powtarzalnej uciążliwości. Edytowane 14 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto fragment postu prowokujący dyskusję niezwiązaną z tematem wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2020 5 godzin temu, NobelM napisał: Chyba najszybciej przez przycisk "0". Szybciej jest poprzez Menu. Dekoder zapamiętuje ostatnio wybrane pozycje.Wtedy wystarczy kliknąć Menu i OK i już jesteśmy w nagraniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 Jak to jest u Was z rachunkiem na dekoderze, jeśli przyjdzie to jest widoczny na ekranie do czasu odczytania czy znika po pewnym czasie ? Mija 1 miesiąc umowy i jeszcze nie było rachunku, więc nie wiem jak wygląda to w praktyce. W "Strefa Canal+" mam widoczną wpłatę, więc jest Ok, jednak w menu dekodera brak komunikatu o wpłacie, choć używany co dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 (edytowane) Godzinę temu, maks27 napisał: Jak to jest u Was z rachunkiem na dekoderze, jeśli przyjdzie to jest widoczny na ekranie do czasu odczytania czy znika po pewnym czasie ? Mija 1 miesiąc umowy i jeszcze nie było rachunku, więc nie wiem jak wygląda to w praktyce. W "Strefa Canal+" mam widoczną wpłatę, więc jest Ok, jednak w menu dekodera brak komunikatu o wpłacie, choć używany co dzień. Rachunek pojawia w dekoderze pojawia się później niż w ICA. Tak, jest stosowny komunikat o jego pojawieniu się na ekranie telewizora. Bądź cierpliwy, a nic Cię nie ominie Edytowane 19 Stycznia 2020 przez shevchenko1987 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 W ICA, obecnie to Strefa Canal+ rachunek mam, na maila też, tylko na dekoder nie przychodzi. W sumie nawet jestem z tego zadowolony i tak może być nadal, nie musi wyskakiwać komunikat na ekranie w czasie np. filmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 U mnie rachunki na dekoderze pojawiły się po kilku miesiącach od wymiany dekodera. Na ekranie pojawia się tylko komunikat o wystawieniu dokumentu sprzedaży. Można go wyłączyć jednym przyciskiem, więc nie ma co robić z tego faktu tragedii 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 @shevchenko1987 To że na dekoder przychodzi później to wiem, bardziej mnie nurtuje kwestia czy sam znika ten komunikat jeśli nie naciśniemy guzika na pilocie (starsze osoby) i wtedy utrudnia to oglądanie tv. Operator powinien dać nam możliwość wyłączenia tej opcji. CP mi nie wysyła takich rzeczy i sam mam opcję msprawdzenia na kanale 999 kiedy zaksięgowano ostatnią wpłatę. Tyle nie w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.