Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (Technicolor USW4001NCP, ITCA)


enski
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Polecam https://c4i.com.pl/produkt/kable-i-konektory/kable-hdmi/kable-hdmi-4k-premium/kabel-hdmi-premium-scp-990uhd

Edytowane przez Barti
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.01.2020 o 00:42, ukasz1 napisał:

A da się to gdzieś ustawić, żeby dekoder ostrzegał przed zmianą kanału jeśli oglądam go z przesunięciem czasowym?

Niczego nie ustawiałem od nowości w swoim Ultraboxie 4K, a u mnie działa ostrzeganie przed przejściem z przesunięcia czasowego do oglądania na żywo. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzę to jeszcze dzisiaj wieczorem, bo może po resecie dekodera zaczęło to działać, a nie pamiętam czy sprawdzałem. U mnie wygląda to na tą chwilę tak, że jak przełączę kanał, który oglądam z przesunięciem czasowym na przykład o jeden w górę lub w dół, to przełącza bez żadnego ostrzeżenia, a na nowowybranym kanale, w prawym górnym rogu pojawia się na sekundę tabliczka z napisem "Na żywo".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zdarzyła się dziwna rzecz rozłączyło mnie z siecią 2,4 GHZ a kiedy próbowałem się ponownie połączyć wywaliło mi błąd nieprawidłowego hasła którego nikt nie zmieniał bo tylko ja mam dostęp do modemu z siecią 5ghz łączy się bez problemu, nie wiem czy to problem po stronie dekodera czy funboxsa 3.0  
Gdyby problem był hardwarowy to nie wyszukiwałoby sieci wifi.... niestety jak już pisałem wcześniej na sieci 5ghz zacina mi materiały 4k .  

Edytowane przez _Artek_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, krzysz napisał:

Jestem posiadaczem tego dekodera. Za parę dni kupuję telewizor 4K i proszę Was o pomoc. Jaki kabel HDMI polecacie?

 

Ultraboxa mam  podpiętego do Samsunga UE65RU7454 aktywnym kablem iHDMI (ver.4.4). Przedtem używałem zwykłego pasywnego kabla HDMI 2.0. Różnicy w jakości obrazu 4K HDR nie ma, natomiast iHDMI ma dla mnie tę zaletę, że mogę gasić telewizor, a dźwięk z TV idzie mi do amplituner po optyku dalej. W przypadku kabla HDMI 2.0 dźwięk wyłączał się po ok. minucie od zgaszenie TV. Ma to dla mnie znaczenie o tyle, że głównie lecą u mnie programy informacyjne - TVN24/Polsat News/TVPinfo - które raczej słucham niż oglądam. Jak jest coś, co jest warte zobaczenia, to włączam TV i cofam time-shiftingiem do tego miejsca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, ukasz1 napisał:

Sprawdzę to jeszcze dzisiaj wieczorem, bo może po resecie dekodera zaczęło to działać, a nie pamiętam czy sprawdzałem. U mnie wygląda to na tą chwilę tak, że jak przełączę kanał, który oglądam z przesunięciem czasowym na przykład o jeden w górę lub w dół, to przełącza bez żadnego ostrzeżenia, a na nowowybranym kanale, w prawym górnym rogu pojawia się na sekundę tabliczka z napisem "Na żywo".

Tak to działa we wszystkich dekoderach z softem ADB czyli turbo,media,wifipremium i ultraboxie. Nigdy nie było ostrzegawczych komunikatów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie się o tym przekonałem. Oglądałem ciekawy dokument, wcześniej go zapauzowałem, a pół godziny przed końcem przez przypadek przełączył mi się kanał. w NC+ GO TV niestety go nie znalazłem.

 

Będę miał nauczkę, że trzeba profilaktycznie nagrywać wszystko co oglądam.

Edytowane przez ukasz1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ukasz1 napisał:

Właśnie się o tym przekonałem.

 

 A tak łatwo można by temu zaradzić. Wystarczyłoby aby bufor timeshiftingu działa tak, że jest w nim wszystko co oglądało się w ciągu ostatnich godzin. I tak dekoder rezerwuje na niego zawsze taką ilość miejsca na dysku by zmieściły się ostatnie 2 godziny oglądania (tak przynajmniej było w dekoderach turbobox). Co by komu szkodziło aby nie kasować bufora timeshifting gdy przełącza się kanały, a nawet gdy wyłącza się dekoder. W buforze timeshiftingu siedziałyby zawsze ostatnie godziny oglądania i nikt kto ogląda jakąś audycję z opóźnieniem nie stresowałby się, żeby sobie niechcący nie przełączyć na moment kanału. Wiem o czy mówię, bo nieraz zdarzało mi się, że kot kładąc się na pilocie kasował mi ten bufor w czasie gdy oglądałem coś z opóźnieniem.

 

Aby nagrywać wszystko trzeba mieć sporo wolnego miejsca na dysku. U mnie jest stale 1 - 2%. I aby coś nagrać muszę wpierw wykasować coś innego.

Edytowane przez Jacek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ukasz1 napisał:

No faktycznie ponosisz ogromną stratę czasu jak chcesz bardzo szybko przełączyć na inny kanał, trzeba jeszcze dodatkowo kliknąć OK, więc sekunda z życia zmarnowana bezpowrotnie? 

 

Abstrah_ując od tematu, nie zgadzam się z tym argumentem. To nie chodzi o kwestie straty czasu, tylko powtarzalnej uciążliwości.

Edytowane przez Barti
Usunięto fragment postu prowokujący dyskusję niezwiązaną z tematem wątku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest u Was z rachunkiem na dekoderze, jeśli przyjdzie to jest widoczny na ekranie do czasu odczytania czy znika po pewnym czasie ?

Mija 1 miesiąc umowy i jeszcze nie było rachunku, więc nie wiem jak wygląda to w praktyce.

W "Strefa Canal+"  mam widoczną wpłatę, więc jest Ok,  jednak w menu dekodera brak komunikatu o wpłacie, choć używany co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, maks27 napisał:

Jak to jest u Was z rachunkiem na dekoderze, jeśli przyjdzie to jest widoczny na ekranie do czasu odczytania czy znika po pewnym czasie ?

Mija 1 miesiąc umowy i jeszcze nie było rachunku, więc nie wiem jak wygląda to w praktyce.

W "Strefa Canal+"  mam widoczną wpłatę, więc jest Ok,  jednak w menu dekodera brak komunikatu o wpłacie, choć używany co dzień.

 

Rachunek pojawia w dekoderze pojawia się później niż w ICA. Tak, jest stosowny komunikat o jego pojawieniu się na ekranie telewizora. Bądź cierpliwy, a nic Cię nie ominie ;) 

 

 

 

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@shevchenko1987

To że na dekoder przychodzi później to wiem, bardziej mnie nurtuje kwestia czy sam znika ten komunikat jeśli nie naciśniemy guzika na pilocie (starsze osoby) i wtedy utrudnia to oglądanie tv.

Operator powinien dać nam możliwość wyłączenia tej opcji. CP mi nie wysyła takich rzeczy i sam mam opcję msprawdzenia na kanale 999 kiedy zaksięgowano ostatnią wpłatę. Tyle nie w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...