Jump to content

4K UltraBox+ (Technicolor USW4001NCP)


Recommended Posts

ADB miał trochę problemów wieku dziecięcego ale z tego co czytam poprawili większość niedoróbek. Netflix też pojawi się na tym dekoderze tylko w późniejszym czasie. Czy warto wymieniać ?Trudno powiedzieć. Czy wymienią bez jakichkolwiek warunków czy trzeba wykupić Netflixa.

Link to post
Share on other sites
10 godzin temu, odja napisał:

No to u mnie brak. Resetowałem, nawet listę na nowo pobrałem co mi rozwaliło listy ulubionych, odłączenie dekoder od internetu jak i od prądu. Guzik pomogło. Ja też mam netflixa już od dawna i chciałem na dekoderze odpalić.

Nie odpalisz "swojego" Netflix jak nie masz wykupione go pakietu z Netflixem w CANAL+. 

 

Jak wykupisz pakiet z Netflixem wówczas logujesz się na swoje stare dane, opłaty z karty zostają zawieszone na dwa lata a płacisz za Netflix z rachunkiem TV. 

6 godzin temu, ABYSS napisał:

Która wersja UltraBoxa 4K jest lepsza? Technicolor czy ADB?

Pytam się ze względu na fakt iż ja mam od ok. miesiąca ten dekoder od ADB i na nim nie ma Netflixa. Dzwoniąc na infolinię powiedzieli abym wymienił bezpłatnie na ten nowszy czyli Technicolora. Opłaca się to zrobić, tzn. wymienić ten dekoder (pomijając fakt braku Netflixa)?

Wymienisz na Technicolora pod warunkiem że wcześniej urchomisz pakiet z Netflixem. 

Link to post
Share on other sites

Nie prawda. Odpaliłem Netflix nic nie wykupując dodatkowo. Loguje się na swoje stare konto netflixowe i nic dodatkowo w PC+ nie płacę. Nie mam wykupionego żadnego pakiety z Netflix. Straszne bzdury kolega pisze.

Edited by odja
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, roberttosat napisał:

Nie odpalisz "swojego" Netflix jak nie masz wykupione go pakietu z Netflixem w CANAL+. 

 

Również i ja ci potwierdzam ,że nie masz racji.

Używam swojego Netflixa na Ultraboxie. Nic nie podpisywałem z PC+ w tym temacie.

Link to post
Share on other sites

Tylko tak na chłopski rozum to inaczej nie może działać.

Wszędzie Netflix ma takie samo logowanie

Na każdym urządzeniu jakim posiadam jest takie samo Menu.

Nie ma innej opcji, gdyby coś kombinowali nie dało by się zalogować z obecną listą filmów seriali i nikt by tego nie brał.

W komunikacie prasowym było jasno pisane.

Edit:

PC+ nie stworzyło specjalnej apki to jest identyczna jaką sam Netflix wszędzie udostępnia.

Edited by kingofsouth
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Mam drobny problem z dźwiękiem DD. Po ustawieniu w menu opcji dźwięk DD na NIE wszystko działa, niestety po jakim czasie znowu dźwięk DD w menu ustawia  się automatycznie na TAK. Co może być przyczyną?

Link to post
Share on other sites

Mam to samo ale po nocnym włączeniu wygląda to tak jakby po po braniu aktualizacji wpadły nie właściwie ustawienia Dolby digital gdyby dało się wyłączyć aktu. Może wtedy ominęło by się problem. 

 

Link to post
Share on other sites

W związku z problemami z dźwiękiem dolby po aktualizacji, zrobiłem reset do ustawień fabrycznych. Po resecie brakuje logotypów programów przy przełączaniu kanałów  (osobiście mi to nie przeszkadza :)). Ciekawe czy to "wada" nowego softu.

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, simi napisał:

W związku z problemami z dźwiękiem dolby po aktualizacji, zrobiłem reset do ustawień fabrycznych. Po resecie brakuje logotypów programów przy przełączaniu kanałów  (osobiście mi to nie przeszkadza :)). Ciekawe czy to "wada" nowego softu.

Logotypy się pobiorą jak masz połączenie internetowe.

Link to post
Share on other sites

Ja u siebie powyłączałem na każdym kanale, na którym dźwięk przełączał się na DD przez opcję +OPT. Kilka dni działa poprawnie. Ale to nie tędy droga. Powinni to naprawić, żeby to można było zrobić w menu dla wszystkich kanałów na raz.

Link to post
Share on other sites

qnik, pepe40 i inni, jeśli komuś dzieje się tak po każdym uruchomieniu - podajcie modele tv.

Dodatkowo jeśli przypadkiem macie kabel iHDMI - wymieńcie go na zwykły dobry 2.0.

Edited by catnip
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...