Jump to content
Emil.1603

4K UltraBox+ (Technicolor USW4001NCP)

Recommended Posts

No to chyba tylko serwis może wgrać bo to jeszcze sprzed ery Smartów, bez Internetu i USB

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Vsat napisał:

"Źródło nie jest obsługiwane." - tak samo wyświetla się np. EVOBOX PVR CP. Nie znaczy to kompletnie nic.

Coś tam znaczy bo odpalam apkę netflix na smartfonie i robię cast na Dekoder Główny to odpala mi się netflix na dekoderze ale zaraz wywala błędem i tyle :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, extor napisał:

No to chyba tylko serwis może wgrać bo to jeszcze sprzed ery Smartów, bez Internetu i USB

Kup nowy TV😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy wiecie może, czy z kontem w CA i sławną ulotką udałoby się dostać dekoder 4K za 0 dla stałego abonenta? Bo tak pomyślałem, że w obliczu ofert z Ultraboksem dla nowych za 0 przy pakiecie Extra, może i obecnym coś by zaoferowali? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko dla nowych. Obecni dostają za 0 przy aneksowaniu.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minut temu, extor napisał:

No teraz juz trzeba będzie kupić nowy xD

A czasem ci się dekoder nie przestawił na 2160p?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Darx667 napisał:

Coś tam znaczy bo odpalam apkę netflix na smartfonie i robię cast na Dekoder Główny to odpala mi się netflix na dekoderze ale zaraz wywala błędem i tyle :) 

No dobra, znaczy to tyle, że włączone jest UPnP w dekoderze. 😜

Edited by Vsat

Share this post


Link to post
Share on other sites

u mnie tez i nawet działa ;)

jedno pudełko (apple tv) można schować do szuflady...

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, qnik napisał:

u mnie tez i nawet działa ;)

jedno pudełko (apple tv) można schować do szuflady...

Zanim je schowasz porównaj jakość obrazu. Szybko zmienisz zdanie :lol2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orientuje się ktoś, czy na każdym dekoderze Technikolor powinien się pojawić kanał 222 z Netflix, czy jest to uzależnione od zamówienia tego do PC+?

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minut temu, odja napisał:

uzależnione od zamówienia tego do PC+?

Pojawi się na każdym.

Ja mam swojego Netflixa nie z PC+.

Jest Netflix w Menu jak i na kanale 222.

Edited by kingofsouth

Share this post


Link to post
Share on other sites

No to u mnie brak. Resetowałem, nawet listę na nowo pobrałem co mi rozwaliło listy ulubionych, odłączenie dekoder od internetu jak i od prądu. Guzik pomogło. Ja też mam netflixa już od dawna i chciałem na dekoderze odpalić.

Edited by odja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja mi się zainstalowała, tylko brak kanału 222. Nie mam już pomysłu. Dzwoniłem do supportu, to mi tylko uprawnienia odnowili. :)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nie pomyliłem. Napisałem w messengerze na konto PC+ i po 15 minutach kanał 222 mi się pojawił i Netflix już działa. Musiałem tylko podać numer seryjny mojego dekodera, i żeby był podpięty do internetu. Widocznie była potrzeba zdalnej interwencji techników.

Edited by odja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aplikacja pewnie jest uruchamiana jakimiś partiami. U mnie też jej początkowo nie było a stopniowo pojawiły się logotypy kanałów a po kilku godzinach aplikacja Netflixa. Ten czerwony kolor ikonki zaburza kolorystykę menu dekodera ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Która wersja UltraBoxa 4K jest lepsza? Technicolor czy ADB?

Pytam się ze względu na fakt iż ja mam od ok. miesiąca ten dekoder od ADB i na nim nie ma Netflixa. Dzwoniąc na infolinię powiedzieli abym wymienił bezpłatnie na ten nowszy czyli Technicolora. Opłaca się to zrobić, tzn. wymienić ten dekoder (pomijając fakt braku Netflixa)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...