Jump to content
Emil.1603

4K UltraBox+ (Technicolor USW4001NCP)

Recommended Posts

Po aktualizacji dekoder wyświetla się jako urządzenie do przesyłania cast.

Screenshot-2019-12-04-at-08-03-47.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netflix jest dostępny w menu. Można się zalogować własnymi (nie z PC+) danymi uzytkownika. Brak jest Dolby Vision, Dolby Atmos i niestety HDR.

 

Edit: Przewijanie strzałką naprawione.

Edited by Sierek
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyle czasu od zmiany nazwy platformy a dalej wita nas logo "nc+". 

 

Rozumiem że trzeba powołać specjalny zespół który to wymyśli jak zmienić logo w dekoderach, przedstawi swoje pomysły na spotkaniu z prezesami, zdobędzie fundusze na ten innowacyjny pomysł i dopiero wtedy doczekamy się zmiany? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety rządy technologiczne w tej platformie sprawują ludzie z CYFRY+, a nie z nki, a szkoda, bo mamy jak wyżej napisane. 

  • Confused 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, Sierek napisał:

Netflix jest dostępny w menu. 

Ja nigdzie Netflixa nie widzę

6 minut temu, Krzysiek11:) napisał:

Niestety rządy technologiczne w tej platformie sprawują ludzie z CYFRY+, a nie z nki, a szkoda, bo mamy jak wyżej napisane. 

To jakieś potwierdzone info? Jeśli tak to dlaczego mamy [beep]iany multiroom z nki?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, iksiak napisał:

Ja nigdzie Netflixa nie widzę

 

Nie widzisz , bo do 24 godzin ma się pojawić w Menu lub kanał 222

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, iksiak napisał:

Ja nigdzie Netflixa nie widzę...

 

IMG-20191204-094706.jpg


IMG-20191204-094742.jpg

 

Na kanale 222 też działa, przechodzi do apki.

Edited by Sierek

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Krzysiek11:) napisał:

Niestety rządy technologiczne w tej platformie sprawują ludzie z CYFRY+, a nie z nki, a szkoda, bo mamy jak wyżej napisane. 

Za oprogramowanie dekoderów  odoowiada producent, który pisze softy do nich. Nie ludzie z Cyfry, bo ich już tam praktycznie nie ma.

 

Godzinę temu, iksiak napisał:

 

..To jakieś potwierdzone info? Jeśli tak to dlaczego mamy [beep]iany multiroom z nki?

Nie potwierdzi. Niestety.. MR po C+ znika powoli, zostaje od ITI.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Sierek napisał:

 

Na kanale 222 też działa, przechodzi do apki

To ciekawe, u mnie nie znaleziono kanału, a aktualizacja była o 1 w nocy

11 minut temu, ircios napisał:

Nie potwierdzi. Niestety.. MR po C+ znika powoli, zostaje od ITI.

Dlatego zaskoczyły mnie te rewelacje jakoby za sprzęt odpowiadała cyfra, bo przecież od początku NC oferował nowy sprzęt i multiroom po enkowski. Chyba, że się myle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, SatZnawca napisał:

Tyle czasu od zmiany nazwy platformy a dalej wita nas logo "nc+". 

 

Rozumiem że trzeba powołać specjalny zespół który to wymyśli jak zmienić logo w dekoderach, przedstawi swoje pomysły na spotkaniu z prezesami, zdobędzie fundusze na ten innowacyjny pomysł i dopiero wtedy doczekamy się zmiany? 

 

Dobre, dobre :D

 

Fakt, podmiana kilku grafik to wyzwanie dla całego zespołu, a czas realizacji trzeba liczyć od razu w kwartałach. 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Producenci dekoderów może nie dostali wytycznych od PC+, aby ich programiści napisali odpowiedni soft. Bo chyba nie wierzycie w to, że to ludzie ooeratora robią, jak ich wiedza na temat sprzętu ogranicza się do resetu dekodera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze to mnie nie interesuje to czy jest napisane na grafice "NC+" czy "Platforma Canal" tylko czy zostały błędy poprawnione typu przewijanie w TimeShiftingu, i tak też się stało. U mnie też brak kanału 222 i apki Netflix w Menu, ale szczerze to mi to jest do szcześcia niepotrzebne.

Edited by artgot

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zobaczysz co się będzie działo w temacie. Ze 3 strony przybędą jak grafikę zmienią. Temu lub tamtemu nie będzie odpowiadać lub, że mogła być tak lub owaka. I nieważne, że w dekoderze nie działa to czy tamto.

Edited by ircios

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minut temu, artgot napisał:

Szczerze to mnie nie interesuje to czy jest napisane na grafice "NC+" czy "Platforma Canal" tylko czy zostały błędy poprawnione typu przewijanie w TimeShiftingu, i tak też się stało. U mnie też brak kanału 222 i apki Netflix w Menu, ale szczerze to mi to jest do szcześcia niepotrzebne.

 

Wiadomo, poprawki błędów są najważniejsze, ale ile im zajęło ich naprawienie? Żenująco długo.

 

Można by to pominąć gdyby wszyscy otrzymywali ten cud techniki za 0.00 zł, ale tak nie jest. Ponosząc taki haracz jak niektórzy, a w zasadzie większość musi płacić (10-15 zł) to według mnie wsparcie powinno być na najwyższym poziomie. 

 

Odnośnie loga to wielki rebranding odbył się we wrześniu. Mamy grudzień, więc minął prawie kwartał. Po pierwsze przygotowanie rebrandingu to nie jest decyzja z wczoraj na dzisiaj. Tym bardziej, że było szykowane nowe oprogramowanie to nie szło o tym pomyśleć? Jak to świadczy o ludziach pracujących w tej firmie? Odpowiedź pozostawiam każdemu indywidualnie.

Edited by shevchenko1987
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie po aktualizacji brak apki,brak logotypów. Ponowne uruchomienie tymczasem nic nie daje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, andrzejgratis napisał:

@artgot Odepnij dekoder na chwilę z prądu i ponownie podłącz. Może pomoże...

Zrobilem tak ale to nic nie dało, może gdybym przywrócił fabryczne albo ponownie skonfigurowal antene tak aby wymusić pobranie listy to by ten kanal wskoczyl ale nie chce mi sie ponownie układac ulubionych

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Vsat
7 godzin temu, Darx667 napisał:

Po aktualizacji dekoder wyświetla się jako urządzenie do przesyłania cast.

Screenshot-2019-12-04-at-08-03-47.png

"Źródło nie jest obsługiwane." - tak samo wyświetla się np. EVOBOX PVR CP. Nie znaczy to kompletnie nic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minut temu, artgot napisał:

Zrobilem tak ale to nic nie dało, może gdybym przywrócił fabryczne albo ponownie skonfigurowal antene tak aby wymusić pobranie listy to by ten kanal wskoczyl ale nie chce mi sie ponownie układac ulubionych

 

Ja to zrobiłem. Oczywiście listy ulubionych się wykasowały a kanał 222 z Netfilx się nie pojawił. Nie masz co próbować. Błąd z wykasowywaniem list ulubionych pozostał, po konfiguracji anteny. Odłączanie od prądu tez nie pomaga. Próbowałem tez opcję z wyjętą kartą i restart. Kanału 222 nie ma. Niesamowita niedoróba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie dekoder pobiera coś jeszcze z internetu bo inaczej u każdego byłoby tak samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kontrola rodzicielska wyłączona, a PIN dalej podawać trzeba przy kanałach XXX. Dalej nie poprawili tego babola. 

 

U mnie również zniknęły picony / logotypy. Restart nie pomógł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u mnie po aktualizacji błąd HDCP. Do tej pory wszystko było ok. Owszem telewizor nie jest pierwszej młodości ale puki działa to dlaczego mam wymieniać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisz reklamację, że jesteś bez TV po ich aktualizacji dekodera. Tyle mozesz zrobić. Może nowy Soft tv też by się przydał. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...