maks27 Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 @acz2 Masz w pakiecie Canal+ 4 K ? Obecny na liście NASA TV UHD nadaje bez HDR, odbieram go na tv 4K. Mam dekoder HD i ikonka HDR wyskoczyła mi dopiero na YouTube. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 W dniu 18.10.2019 o 15:21, ratm7 napisał: Jaka jest szansa na wymianę dekodera wifipremiumbox na 4K podczas trwającej umowy? Na infolinie za każdym razem idą w zaparte ze trzeba najpierw zdać karty do muliroomu. Jakoś we wrześniu na panelu użytkownika mojenc+ była kiedyś oferta automatyczna ale za 20zl/miesięcznie i 99zl atykwacji Ja mam jeszcze Pace PVR + Sagemcom DSI83, czyli sprzęt jeszcze po Cyfrze+. Już od jakiegoś czasu proponują mi wymianę dekodera na 4K. Jakieś pół roku temu proponowali aktywację za 49zł + 15zł miesięcznie. Teraz proponują już aktywację za 0zł + 10zł miesięcznie - oraz zapewnienie, że Multiroom na takich samych zasadach jaki był do tej pory (czyli po Cyfrze+). Niestety, ale kwota 10zł za dekoder na którym nie będę miał dostępu nawet do CANAL+4K to większego sensu wymiany nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acz2 Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 (edytowane) 7 godzin temu, Paweł 68 napisał: To może napisz jeszcze, jaki telewizor , jaki model, pod które wejście HDMI podpięty jest dekoder, jaki kabel HDMI. Tv to sharp aquos lc-43ui7552e 4k ,ma trzy wejscia hdmi podlaczony jest do pierwszego ale sprawdzałem na wszystkich jest tak samo,kabel mam zalecany przez nc+ tj:2,0b Telewizor ustawiony jest jak trzeba. Edytowane 20 Października 2019 przez acz2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 @kamil2505 Czekaj na Black Friday. Wtedy jest szansa, a najwieksza przy aneksowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 (edytowane) Do @acz2 . W/g instrukcji Materiały wideo zarejestrowane w formacie HDR pozbawione są ograniczeń standardowego sygnału wideo i wyświetlane są z szerszą gamą kolorów i w wyższej jasności. UWAGA: – Funkcja HDR zostanie aktywowana automatycznie po wykryciu sygnału HDR, pod warunkiem, że opcja HDMI EDID w menu ‘USTAWIENIA’ zostanie ustawiona na “Rozszerzenie”. – Opisywany telewizor może wyświetlać materiały HDR z wejść HDMI i USB. – W przypadku podłączenia przy pomocy portów HDMI, zewnętrzne urządzenie musi również obsługiwać format HDR oraz HDMI2.0, a także odtwarzać materiał zarejestrowany w formacie HDR. – Opisywane urządzenie nie obsługuje materiałów HDR z zewnętrznych aplikacji takich jak Netfl ix czy YouTube. Troche lipa że brak HDR z Netflixa. Edytowane 20 Października 2019 przez Paweł 68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 2 godziny temu, ircios napisał: @kamil2505 Czekaj na Black Friday. Wtedy jest szansa, a najwieksza przy aneksowaniu. Tylko, że ja do końca umowy mam ponad rok, więc raczej na większy rabat póki co nie ma co liczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 @acz2 najbardziej zwróć uwagę na to ustawienie Funkcja HDR zostanie aktywowana automatycznie po wykryciu sygnału HDR, pod warunkiem, że opcja HDMI EDID w menu ‘USTAWIENIA’ zostanie ustawiona na “Rozszerzenie”. Pamiętaj że czasami wyłączenie na dwie minuty sprzętu z prądu ( telewizora i dekodera ), czyni cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acz2 Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 37 minut temu, Paweł 68 napisał: @acz2 najbardziej zwróć uwagę na to ustawienie Funkcja HDR zostanie aktywowana automatycznie po wykryciu sygnału HDR, pod warunkiem, że opcja HDMI EDID w menu ‘USTAWIENIA’ zostanie ustawiona na “Rozszerzenie”. Pamiętaj że czasami wyłączenie na dwie minuty sprzętu z prądu ( telewizora i dekodera ), czyni cuda. Dzieki bardzo za odpowiec,tak mam wlasnie wlaczone Rozszerzenie i nic,a jeszcze jedno jak wlacze Tv Boxa to HDR wskakuje odrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Witam ! Mam zamiar wymienić starego DSI 87 na 4K UltraBox ,tylko którego wybrać ? Chodzi mi głównie o płynność przeskakiwania po kanałach , bo teraz z obecnym boxem , to mam stale problemy . Muszę po kilka razy dziennie wyciągać wtyczkę z gniazdka , bo się zacina . Jeszcze mam pytanie odnośnie nagrywania - czy można nagrywać na dysk , wybrane materiały z kolekcji NC+go TV ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Nic nie nagrasz na dysk z sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 55 minut temu, ziut60 napisał: Witam ! Mam zamiar wymienić starego DSI 87 na 4K UltraBox ,tylko którego wybrać ? Chodzi mi głównie o płynność przeskakiwania po kanałach , bo teraz z obecnym boxem , to mam stale problemy . Muszę po kilka razy dziennie wyciągać wtyczkę z gniazdka , bo się zacina . Jeszcze mam pytanie odnośnie nagrywania - czy można nagrywać na dysk , wybrane materiały z kolekcji NC+go TV ? A po co nagrywać coś z kolekcji NC+Go do której masz non stop dostęp ?Co do wymiany to trudno powiedzieć czy jest wybór czyli technicolor czy adb. Możliwe, że tych pierwszych już nie dostarczają do punktów. W tej kwestii najlepiej gdyby odpowiedział @roberttosat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziut60 Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Audycje na NC+go Tv są pewien okres czasu i dlatego chciałbym nagrać sobie te którym okres się kończy , a które przedstawiają jakąś wartość . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 @acz2 spróbuj przywrócić dekoder do ustawień fabrycznych, jak to nie pomoże to czeka cię wizyta w punkcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acz2 Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 9 godzin temu, Paweł 68 napisał: @acz2 spróbuj przywrócić dekoder do ustawień fabrycznych, jak to nie pomoże to czeka cię wizyta w punkcie. A może brak HLG w TV powoduje,ze nie ma HDR? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Może się mylę, ale brak HLG wszystko wyjaśnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 14 godzin temu, ziut60 napisał: Witam ! Mam zamiar wymienić starego DSI 87 na 4K UltraBox ,tylko którego wybrać ? Chodzi mi głównie o płynność przeskakiwania po kanałach , bo teraz z obecnym boxem , to mam stale problemy . Muszę po kilka razy dziennie wyciągać wtyczkę z gniazdka , bo się zacina . Jeszcze mam pytanie odnośnie nagrywania - czy można nagrywać na dysk , wybrane materiały z kolekcji NC+go TV ? Od ponad roku posiadam Technicolor i nigdy nie miałem z nim problemów. Zero zacinek itp. Także mogę polecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 14 godzin temu, Pawel napisał: A po co nagrywać coś z kolekcji NC+Go do której masz non stop dostęp ?Co do wymiany to trudno powiedzieć czy jest wybór czyli technicolor czy adb. Możliwe, że tych pierwszych już nie dostarczają do punktów. W tej kwestii najlepiej gdyby odpowiedział @roberttosat. Na ten moment tylko ADB, pewnie za jakiś czas pojawią się też Techicolory ale będą to już sprzęty po serwisie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 A czy ktoś coś słyszał na temat jakiejś aktualizacji softu? Dawno nic nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 22 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2019 W Technicolor od roku. Cisza w tym temacie. Lepiej nich nic nie zmieniają bo dekoder hula stabilnie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Witam kolegów takie pytanko : przymierzam się powoli do wzięcia c+ z dekoderem Utrabox4K + 1 w multiroomie (będę czekał na jakieś promocje - listopad-grudzień) ale obecnie posiadam dosyć stare (10 i więcej lat) 2xTV SHARP 32" LC32LE320EBK i LC32DH77E, które chyba posiadają stadard HDMI max 1.3, HDCP nie wiem jaka wersja.. rozumiem że ultrabox nie ma sznas na współprace z tymi TV? a może żaden z obecnej oferty dekoderów c+ nie będzie z nimi współpracował?... TV 4K kupię za jakiś czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roberttosat Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Podpinałem nie raz do starego LG sprzed 2010 roku (nie wiem jaki tam jest standard HDMI) i ultrabox4K działa bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertokot25 Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 ok, dzieki, bo gdzieś czytałem że były problemy z HDCP i nie było obrazu, a jesli chodzi o przewód HDMI to tez może być taki starszej generacji? np. 1.3b? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Może być w starszej wersji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 W dniu 20.10.2019 o 05:40, acz2 napisał: Posiadam Tv 4k z HDR10 i Ultraboxa 4k, ja nigdy nie widziałem na ekranie po wlaczeniu info HDR co może byc powodem ? Ikonkę HDR masz tylko na kanale Canal + UHD 4k w lewym dolnym rogu obok ikonki 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acz2 Opublikowano 1 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2019 18 godzin temu, wilos napisał: Ikonkę HDR masz tylko na kanale Canal + UHD 4k w lewym dolnym rogu obok ikonki 4K U mnie niema żadnych ikonek na pasku info ultraboxa4k niema HDR,HD ani4k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.