Darx667 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Po aktualizacji dekoder wyświetla się jako urządzenie do przesyłania cast. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artgot Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 przewijanie do tyłu strzałka w lewo w timeshiftingu naprawione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierek Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Netflix jest dostępny w menu. Można się zalogować własnymi (nie z PC+) danymi uzytkownika. Brak jest Dolby Vision, Dolby Atmos i niestety HDR. Edit: Przewijanie strzałką naprawione. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez Sierek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NobelM Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Edit: Przewijanie strzałką naprawione.Nareszcie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatZnawca Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Tyle czasu od zmiany nazwy platformy a dalej wita nas logo "nc+". Rozumiem że trzeba powołać specjalny zespół który to wymyśli jak zmienić logo w dekoderach, przedstawi swoje pomysły na spotkaniu z prezesami, zdobędzie fundusze na ten innowacyjny pomysł i dopiero wtedy doczekamy się zmiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Niestety rządy technologiczne w tej platformie sprawują ludzie z CYFRY+, a nie z nki, a szkoda, bo mamy jak wyżej napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 48 minut temu, Sierek napisał: Netflix jest dostępny w menu. Ja nigdzie Netflixa nie widzę 6 minut temu, Krzysiek11:) napisał: Niestety rządy technologiczne w tej platformie sprawują ludzie z CYFRY+, a nie z nki, a szkoda, bo mamy jak wyżej napisane. To jakieś potwierdzone info? Jeśli tak to dlaczego mamy [beep]iany multiroom z nki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 1 minutę temu, iksiak napisał: Ja nigdzie Netflixa nie widzę Nie widzisz , bo do 24 godzin ma się pojawić w Menu lub kanał 222 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sierek Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) 38 minut temu, iksiak napisał: Ja nigdzie Netflixa nie widzę... Na kanale 222 też działa, przechodzi do apki. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez Sierek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, Krzysiek11:) napisał: Niestety rządy technologiczne w tej platformie sprawują ludzie z CYFRY+, a nie z nki, a szkoda, bo mamy jak wyżej napisane. Za oprogramowanie dekoderów odoowiada producent, który pisze softy do nich. Nie ludzie z Cyfry, bo ich już tam praktycznie nie ma. Godzinę temu, iksiak napisał: ..To jakieś potwierdzone info? Jeśli tak to dlaczego mamy [beep]iany multiroom z nki? Nie potwierdzi. Niestety.. MR po C+ znika powoli, zostaje od ITI. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 18 minut temu, Sierek napisał: Na kanale 222 też działa, przechodzi do apki To ciekawe, u mnie nie znaleziono kanału, a aktualizacja była o 1 w nocy 11 minut temu, ircios napisał: Nie potwierdzi. Niestety.. MR po C+ znika powoli, zostaje od ITI. Dlatego zaskoczyły mnie te rewelacje jakoby za sprzęt odpowiadała cyfra, bo przecież od początku NC oferował nowy sprzęt i multiroom po enkowski. Chyba, że się myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 2 godziny temu, SatZnawca napisał: Tyle czasu od zmiany nazwy platformy a dalej wita nas logo "nc+". Rozumiem że trzeba powołać specjalny zespół który to wymyśli jak zmienić logo w dekoderach, przedstawi swoje pomysły na spotkaniu z prezesami, zdobędzie fundusze na ten innowacyjny pomysł i dopiero wtedy doczekamy się zmiany? Dobre, dobre Fakt, podmiana kilku grafik to wyzwanie dla całego zespołu, a czas realizacji trzeba liczyć od razu w kwartałach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Producenci dekoderów może nie dostali wytycznych od PC+, aby ich programiści napisali odpowiedni soft. Bo chyba nie wierzycie w to, że to ludzie ooeratora robią, jak ich wiedza na temat sprzętu ogranicza się do resetu dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artgot Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Szczerze to mnie nie interesuje to czy jest napisane na grafice "NC+" czy "Platforma Canal" tylko czy zostały błędy poprawnione typu przewijanie w TimeShiftingu, i tak też się stało. U mnie też brak kanału 222 i apki Netflix w Menu, ale szczerze to mi to jest do szcześcia niepotrzebne. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez artgot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Zobaczysz co się będzie działo w temacie. Ze 3 strony przybędą jak grafikę zmienią. Temu lub tamtemu nie będzie odpowiadać lub, że mogła być tak lub owaka. I nieważne, że w dekoderze nie działa to czy tamto. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 @artgot Odepnij dekoder na chwilę z prądu i ponownie podłącz. Może pomoże... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) 39 minut temu, artgot napisał: Szczerze to mnie nie interesuje to czy jest napisane na grafice "NC+" czy "Platforma Canal" tylko czy zostały błędy poprawnione typu przewijanie w TimeShiftingu, i tak też się stało. U mnie też brak kanału 222 i apki Netflix w Menu, ale szczerze to mi to jest do szcześcia niepotrzebne. Wiadomo, poprawki błędów są najważniejsze, ale ile im zajęło ich naprawienie? Żenująco długo. Można by to pominąć gdyby wszyscy otrzymywali ten cud techniki za 0.00 zł, ale tak nie jest. Ponosząc taki haracz jak niektórzy, a w zasadzie większość musi płacić (10-15 zł) to według mnie wsparcie powinno być na najwyższym poziomie. Odnośnie loga to wielki rebranding odbył się we wrześniu. Mamy grudzień, więc minął prawie kwartał. Po pierwsze przygotowanie rebrandingu to nie jest decyzja z wczoraj na dzisiaj. Tym bardziej, że było szykowane nowe oprogramowanie to nie szło o tym pomyśleć? Jak to świadczy o ludziach pracujących w tej firmie? Odpowiedź pozostawiam każdemu indywidualnie. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez shevchenko1987 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 U mnie po aktualizacji brak apki,brak logotypów. Ponowne uruchomienie tymczasem nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artgot Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 1 godzinę temu, andrzejgratis napisał: @artgot Odepnij dekoder na chwilę z prądu i ponownie podłącz. Może pomoże... Zrobilem tak ale to nic nie dało, może gdybym przywrócił fabryczne albo ponownie skonfigurowal antene tak aby wymusić pobranie listy to by ten kanal wskoczyl ale nie chce mi sie ponownie układac ulubionych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 7 godzin temu, Darx667 napisał: Po aktualizacji dekoder wyświetla się jako urządzenie do przesyłania cast. "Źródło nie jest obsługiwane." - tak samo wyświetla się np. EVOBOX PVR CP. Nie znaczy to kompletnie nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 20 minut temu, artgot napisał: Zrobilem tak ale to nic nie dało, może gdybym przywrócił fabryczne albo ponownie skonfigurowal antene tak aby wymusić pobranie listy to by ten kanal wskoczyl ale nie chce mi sie ponownie układac ulubionych Ja to zrobiłem. Oczywiście listy ulubionych się wykasowały a kanał 222 z Netfilx się nie pojawił. Nie masz co próbować. Błąd z wykasowywaniem list ulubionych pozostał, po konfiguracji anteny. Odłączanie od prądu tez nie pomaga. Próbowałem tez opcję z wyjętą kartą i restart. Kanału 222 nie ma. Niesamowita niedoróba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Prawdopodobnie dekoder pobiera coś jeszcze z internetu bo inaczej u każdego byłoby tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Kontrola rodzicielska wyłączona, a PIN dalej podawać trzeba przy kanałach XXX. Dalej nie poprawili tego babola. U mnie również zniknęły picony / logotypy. Restart nie pomógł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 A u mnie po aktualizacji błąd HDCP. Do tej pory wszystko było ok. Owszem telewizor nie jest pierwszej młodości ale puki działa to dlaczego mam wymieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Napisz reklamację, że jesteś bez TV po ich aktualizacji dekodera. Tyle mozesz zrobić. Może nowy Soft tv też by się przydał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.