Mateusz1974 Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 Ustawienia w ITCA Rozdzielczość obrazu 2160(HDMI) Tryb Hdr/Hlg Adaptacyjny Tak mam ustawione na moim dekoderze ITCA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 2 minuty temu, Mateusz1974 napisał(a): Ustawienia w ITCA Rozdzielczość obrazu 2160(HDMI) Tryb Hdr/Hlg Adaptacyjny Próbowałeś pod innymi wejściami HDMI w TV?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 Ustawienia w ITCA Rozdzielczość obrazu 2160(HDMI) Tryb Hdr/Hlg Adaptacyjny Tak mam ustawione na moim dekoderze ITCA. Tak mam 4 wejścia HDMI i na wszystkich to samo. Nie pomaga reset tv ani dekodera do ustawień fabrycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 to może w strefie canal+ zaktualizuj uprawnienia karty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 5 godzin temu, Mateusz1974 napisał(a): Ustawienia rozdzielczość 4k.W tunerze 4k adaptacyjna. Z dekoderem Jada nie miałam takich problemów oprócz pikselozy. Piszesz o HDR a ja pytam o rozdzielczość. Musi być 4K czyli 3840x2160. Jak ustawisz rozdzielczość full HD czyli 1080x1920 to będziesz miał komunikaty na materiałach 4K, że masz złą rozdzielczość ustawioną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 14 minut temu, floro napisał(a): to może w strefie canal+ zaktualizuj uprawnienia karty? Co ma karta do tego. 14 minut temu, Pawel napisał(a): Piszesz o HDR a ja pytam o rozdzielczość. Musi być 4K czyli 3840x2160. Jak ustawisz rozdzielczość full HD czyli 1080x1920 to będziesz miał komunikaty na materiałach 4K, że masz złą rozdzielczość ustawioną. Pisał że ma ustawione 2160 więc trochę dziwne że wywala taki komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 Właśnie dziwne na Jada nie było takich problemów oprócz pikselozy. W strefie canal + uprawnienia karty były aktualizowane. Technicy z Canal + nie wiedzą co dalej i reklamacja nie została uznana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 (edytowane) Zmieniałeś kabel HDMI? To idź z dekoderem do salonu i powiedz że masz problem z HDCP to jest podstawa do wymiany dekodera. Tyle ode mnie w temacie. Życzę ci powodzenia Edytowane 11 Października 2023 przez floro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof1975 Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 3 godziny temu, Mateusz1974 napisał(a): Ustawienia w ITCA Rozdzielczość obrazu 2160(HDMI) Tryb Hdr/Hlg Adaptacyjny Tak mam ustawione na moim dekoderze ITCA. Tak mam 4 wejścia HDMI i na wszystkich to samo. Nie pomaga reset tv ani dekodera do ustawień fabrycznych. Spróbuj zmienić ilość Hz w telewizorze, dekoder przy jakości 4K pracuje w 50Hz, jak masz ustawione więcej to błąd HDCP będzie się pojawiać. Jak nie pomoże to do salonu z wymianą 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 3 godziny temu, Jaś Fasola napisał(a): Pisał że ma ustawione 2160 więc trochę dziwne że wywala taki komunikat. OK. Odpowiadałem z powiadomienia i nie zauważyłem, że podał ustawienia w innym poście. 3 godziny temu, Mateusz1974 napisał(a): Właśnie dziwne na Jada nie było takich problemów oprócz pikselozy. W strefie canal + uprawnienia karty były aktualizowane. Technicy z Canal + nie wiedzą co dalej i reklamacja nie została uznana. Napisz dokładną treść komunikatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 Wczoraj przesiadłem się z JADA na ITCA i nie zauważyłem u siebie takich problemów czy komunikatów jakie są opisane powyżej. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kummer Opublikowano 12 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2023 W dniu 30.09.2023 o 16:37, lukx95 napisał(a): @maciekmm Ja dzwoniłem na infolinię BOK w dniu 21 września i konsultant, z którym się połączyłem powiedział mi, że problem jest znany i było parę kontaktów już w tej sprawie, że przestały działać nagrania nagrane przed ostatnią aktualizacją dekoderów 4K UltraBox+ z serii ITCA. Konsultant poprosił mnie o podanie konkretnych danych z pewnych zakładek menu dekodera i zostało zarejestrowane na mojej umowie zgłoszenie techniczne. Konsultant mnie poinformował, że będą próbować mi to zdalnie naprawić, aby nagrania zaczęły działać. Mam czekać na odpowiedź mailową i cały czas czekam. Jedynie co to po rozmowie wtedy 21 września dostałem na maila potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia technicznego z numerem zgłoszenia. Po zgłoszeniu niedziałających nagrań parę dni temu wczoraj zadzwoniła pani z działu technicznego i razem sprawdziliśmy stare nagrania. Wszystkie teraz działają. Naprawili zdalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 12 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2023 Nie zależy mi na starych nagraniach, ale na moim ADB też nagrania nie działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 12 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2023 (edytowane) W dniu 11.10.2023 o 06:18, Mateusz1974 napisał(a): Witam wszystkich mam pytania dotyczące dekodera ITCA. 1. Po uruchomieniu pojawia się na chwilę komunikat o Hdcp. 2. Na kanałach C+ 4K i Love Nature pojawia się komunikat o rozdzielczość 4k. Na dekoderze JADA takie komunikaty nie pojawiały. Oczywiście kabel Hdmi sprawdzony i zalecenia ze strony C+ nie dały efektu. Tv mam Samsung QE55Q60RAT. Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu rozwiązania problemu. Mam dokładnie ten sam problem, więc jest nas dwóch. Wykonałem wszystkie możliwe czynności typu: zmiana wejść HDMI, zmiana kabli, aktualizacja dekodera i telewizora, ustawienia fabryczne, serwis telewizora, i niestety nic to nie dało. Komunikat dalej się pojawia o HDCP oraz mam dodatkowo problemy z uruchomieniem dekodera ze stanu czuwania. Wszystkie te objawy są w momencie gdy jest włączone rozszerzenie sygnału HDMI w telewizorze. Ewidentny błąd w oprogramowaniu dekodera ITCA. Zgłaszałem wielokrotnie do canal+ ale sprawę standardowo olewają. Dodam że dekoder był już wymieniany! Więc pozostaje tylko wyłączyć rozszerzenie sygnału i problem ustępuje, ale za to widać gorszy obraz, nie jest już tak wyraźny jak brzytwa, tak jak przy włączonym rozszerzeniu HDMI w tv. Dlatego też wyłącz rozszerzenie sygnału w telewizorze i wszystko wróci do normy. Proponuję jeszcze złożyć w tej sprawie reklamacje do canal+ może zaczną działać, w co wątpię, ale co szkodzi warto zgłosić reklamację. Edytowane 12 Października 2023 przez Daro1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 13 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2023 (edytowane) 8 godzin temu, Daro1 napisał(a): Mam dokładnie ten sam problem, więc jest nas dwóch. Wykonałem wszystkie możliwe czynności typu: zmiana wejść HDMI, zmiana kabli, aktualizacja dekodera i telewizora, ustawienia fabryczne, serwis telewizora, i niestety nic to nie dało. Komunikat dalej się pojawia o HDCP oraz mam dodatkowo problemy z uruchomieniem dekodera ze stanu czuwania. Wszystkie te objawy są w momencie gdy jest włączone rozszerzenie sygnału HDMI w telewizorze. Ewidentny błąd w oprogramowaniu dekodera ITCA. Dziękuję bardzo za informację wszystko się zgadza z twoimi zaleceniami. Oczywiście zgłoszenie do Canal + wysłane. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Edytowane 13 Października 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 13 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2023 A nie prościej wymienić kabel HDMI? Mam ITCA, włączone rozszerzenie sygnału i działa bez problemu z Q80RAT jak i ubieglorocznym Q80BAT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 13 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2023 33 minuty temu, Dr.STech napisał(a): Mam ITCA, włączone rozszerzenie sygnału i działa bez problemu U mnie tak samo i również działa prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 13 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2023 19 godzin temu, Kummer napisał(a): Po zgłoszeniu niedziałających nagrań parę dni temu wczoraj zadzwoniła pani z działu technicznego i razem sprawdziliśmy stare nagrania. Wszystkie teraz działają. Naprawili zdalnie. U mnie olali temat. Kazali zanieść dekoder do punktu... Nie poddam się jednak. Zadzwonię jeszcze raz a jak nie to otworzę zgłoszenie przez ICOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 14 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2023 Dzisiaj po drugim telefonie do BOK trafilem na kumatego konsultanta ktory od razu wiedzial o co chodzi i przyjal zgloszenie. Zobaczymy kiedy i czy u mnie sobie poradzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 16 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2023 Witam ponownie w dniu dzisiejszym odebralem telefon od konsultanta z Canal + z informacją o uznaniu reklamacji. Kurier przywiezie na wymianę inny dekoder Itca oraz przyznali rekompensatę na abonament 50%. Czas pokaże czy inny dekoder Itca będzie normalnie działać. Dzięki bardzo wszyskim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ator Opublikowano 16 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2023 (edytowane) Witam serdecznie, od tygodnie, dwóch mam problem z rzeczonym dekoderem. Otóż w czewcu przeprowadzałem się do nowego domu i ponieważ w nowym miejscu nie było podłączenia SAT to dekoder stał bezczynnie, odłączony od wszystkiego ok 3 miesiące. Po 3 miesiącach wziąłem go na stare mieszkanie i uruchomiłem dziada bez internetu ale z podłączeniem do instalacji SAT i co prawda uruchamiał się i aktywował strasznie długo to jednak po tym długim czasie (chyba nawet zrobiłem push aktywacji z serwisu abonenta) uruchomił się, zaktualizował i działał ok. Zostawiłem go tam odpiętego od pradu i po tygodniu przy próbie ponownego włączenia niestety już nie chce działać. Wygląda to tak, że po podłączeniu zasilacza na moment zapala się ta literka + na biało, ale dosłownie po sekundzie gaśnie i nic się nie dzieje kompletnie (czekałem dobre kilkadziesiąt minut). Jak przytrzymuję ten przycisk + dłużej to jest w pewnym momencie takie pyknięcie jak w kompie przy twardym shutdownie. Po odpieci od prądu i poonwnym podpięciu to samo, próbowałem z kilkanascie razy i echo, zero. Czy to oznacza, ze sprzęt padł? Czy można jeszcze próbować wykonac jakiś reset do ustawień farbycznych etc, Ewentualnie co w tej sytuacji robić, jechać z dekoderem do punktu czy najpierw dzwonić. Będę wdzięczny za wszelkie porady. Aha, sprzęt jest z dyskiem 1 TB podpiętem przez eSATA, ale niezależnie od tego czy jest podpięty czy nie, efekt identyczny, Może ktos spotkał się z czymś podobnym Edytowane 16 Października 2023 przez Ator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 16 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2023 40 minut temu, Ator napisał(a): Czy można jeszcze próbować wykonac jakiś reset do ustawień farbycznych Jak się nie uruchamia to nie zrobisz ustawień fabrycznych, pod pachę i do punktu najlepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2023 (edytowane) 2 godziny temu, Ator napisał(a): ... Będę wdzięczny za wszelkie porady. ... Można spróbować na innym zasilaczu. Może to on padł. Edytowane 16 Października 2023 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 17 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2023 W dniu 16.10.2023 o 15:51, Ator napisał(a): Po odpieci od prądu i poonwnym podpięciu to samo, próbowałem z kilkanascie razy i echo, zero. Czy to oznacza, ze sprzęt padł? Czy może ktos spotkał się z czymś podobnym Spotkałem się z takimi objawami jakiś czas temu. Również po dłuższym czasie bez podłączonego zasilania. Nie pamiętam już dokładnie, teraz działa, pomogło chyba odłączenie wszystkich przewodów łącznie z antenowym oraz HDMI i podłączenie do prądu i ożył. Nie pamiętam czy była też wyjmowana karta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 18 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2023 W dniu 16.10.2023 o 11:03, Mateusz1974 napisał(a): Witam ponownie w dniu dzisiejszym odebralem telefon od konsultanta z Canal + z informacją o uznaniu reklamacji. Kurier przywiezie na wymianę inny dekoder Itca oraz przyznali rekompensatę na abonament 50%. Czas pokaże czy inny dekoder Itca będzie normalnie działać. Dzięki bardzo wszyskim za pomoc. Daj znać czy nowy ITCA zacznie działać poprawnie. Mi canal+ wymieniał chyba trzykrotnie dekoder ITCA i na każdym ten sam problem. Kolejna reklamacja poleciała do CANAL+. Czekam już 2 tygodnie na odpowiedź i cisza z ich strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.