lukx95 Opublikowano 30 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2023 @Jaś Fasola WiFi Boxa+ z Multiroom chcą Ci wymienić na jakiś inny dekoder? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 1 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2023 Czy u was też brak EPG na połowie kanałów? Od jakiegoś czasu nie było na pojedynczych kanałach. Dzisiaj natomiast nie ma EPG na kanałach tvn, Polsat, TVP, paramount Channel, hgtv, tv4, tv6 i wielu wielu innych. Słabo to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 1 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2023 Na JADA to samo… Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 1 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2023 Napiszmy wszyscy reklamację drogą mailową. Poprzednio odliczyli mi 10 zł od faktury. Mam gdzieś to 10 zł, ale jak napisze 10, 20, 50, 100 osób to może komuś tam zaświeci się lampka, że coś jest nie tak. Choć wątpię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2023 Odłącz internet do czasu poprawy. Na sat EPG zapewne jest cały czas nadawane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 1 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2023 To nic nie daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 1 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2023 Daje. Przed chwilą sprawdzałem. Jest pełne EPG. Wystarczy wyłączyć sieć i zrestartować aplikację żółtym klawiszem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 2 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 U mnie nie pomogło, są dziury w EPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 2 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 22 godziny temu, lotus napisał(a): Czy u was też brak EPG na połowie kanałów? Od jakiegoś czasu nie było na pojedynczych kanałach. Dzisiaj natomiast nie ma EPG na kanałach tvn, Polsat, TVP, paramount Channel, hgtv, tv4, tv6 i wielu wielu innych. Słabo to wygląda. Dualbox+ miał to samo. Czyli globalna awaria. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 7 godzin temu, Saturn45 napisał(a): U mnie nie pomogło, są dziury w EPG. Przełączył dekoder EPG na sat?Po opisach można łatwo rozpoznać, że to EPG satelitarne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 2 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2023 Dzisiaj brak EPG na 60 kanałach. Od dzisiaj wysyłam codzienne raporty do C+. Ilość kanałów, zdjęcia. Każdego dnia. I chcę zwrotu kasy za każdy dzień. W zasadzie od roku czasu co chwila brak EPG na jakimś kanale. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lotus Opublikowano 6 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2023 No i patrzcie. Przez 3 dni wysyłałem raporty z braku EPG, zdjęcia i ilość kanałów. EPG naprawili, w dodatku dostałem odpowiedź, że reklamacji nie uznają, bo umowa nie dotyczy EPG, planowania nagrywania jak i nieodtwarzania nagrań z dysku, ale w ramach dobrej współpracy przyznają rabat 50 zł w kolejnej fakturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 6 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2023 Puścicie tą firmę z torbami tymi rabatami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 6 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2023 2 minuty temu, lotus napisał(a): że reklamacji nie uznają, bo umowa nie dotyczy EPG, planowania nagrywania jak i nieodtwarzania nagrań z dysku No i dobrze napisali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jupiter Opublikowano 7 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2023 Ten rabat mu się po prostu należał Ktoś tam ewidentnie przysnął i nie dostrzegał skali problemu, lotus zadał sobie trud i im ją pokazał 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 7 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2023 Przecież pisał że reklamacji nie uznają bo tego nie ma w umowie, serio myślicie że operator na większą skalę będzie odszkodowania płacił. Przecież w ramach dobrej współpracy nie będą dawać rabatu co miesiąc. Sądzę że jeżeli to EPG byłoby pobierane jedną drogą dajmy na to przez SAT, to tego problemu by nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2023 2 godziny temu, Jaś Fasola napisał(a): .... Sądzę że jeżeli to EPG byłoby pobierane jedną drogą dajmy na to przez SAT, to tego problemu by nie było. Dokładnie tak jest. Mało tego EPG przez sat jest dużo bardziej obszerniejsze. Przez net jest skromniej i na dodatek z częstymi problemami. Szkoda, że nie można ręcznie przełączyć EPG przez sat w dekoderze podłączonym do sieci. Przy podłączeniu de neta automatycznie ciągnie EPG netowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 7 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2023 Godzinę temu, Pawel napisał(a): Przez net jest skromniej i na dodatek z częstymi problemami. Teraz net jak wyłączysz to dekoder całkiem wariuje, ostatnio dwa dni miałem odłączony to raz że logotypów nie było przy zmianie kanałów to co gorsza nawet nazw tych kanałów nie było tylko puste pole. Co aktualizacja to bardziej namieszane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2023 Po wyłączeniu neta trzeba zrestartować aplikację przytrzymując żółty klawisz na pilocie. U mnie bez neta dekoder nie wariuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 Witam wszystkich mam pytania dotyczące dekodera ITCA. 1. Po uruchomieniu pojawia się na chwilę komunikat o Hdcp. 2. Na kanałach C+ 4K i Love Nature pojawia się komunikat o rozdzielczość 4k. Na dekoderze JADA takie komunikaty nie pojawiały. Oczywiście kabel Hdmi sprawdzony i zalecenia ze strony C+ nie dały efektu. Tv mam Samsung QE55Q60RAT. Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu rozwiązania problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 4 minuty temu, Mateusz1974 napisał(a): 2. Na kanałach C+ 4K i Love Nature pojawia się komunikat o rozdzielczość 4k. Jaką masz ustawioną rozdzielczość?Może masz FHD stąd komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 (edytowane) Godzinę temu, Pawel napisał(a): Jaką masz ustawioną rozdzielczość? Ustawienia rozdzielczość 4k.W tunerze 4k adaptacyjna. Z dekoderem Jada nie miałam takich problemów oprócz pikselozy. Edytowane 11 Października 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 (edytowane) Mateusz1974, mam podobny tv i u mnie też był taki komunikat o HDCP. Wejdź w settings-połączenie-menadżer urządzeń zewnętrznych-rozszerzenie sygnału wejściowego tam powinny być wejścia HDMI i zrób żeby wszystkie były włączone szczególnie to do którego masz podłączony dekoder. Np. u mnie klikam i mam niebieską kropkę to oznacza że wejście jest HDMI jest aktywne. Edytowane 11 Października 2023 przez floro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz1974 Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 Dziękuję za podpowiedź ale mam aktywne wszyskie wejścia HDMI. Ciekawe co może być nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 3 godziny temu, Mateusz1974 napisał(a): Ustawienia rozdzielczość 4k.W tunerze 4k adaptacyjna. Z dekoderem Jada nie miałam takich problemów oprócz pikselozy. Ja w ITCA adaptacyjny mam tylko tryb HDR/HLG do wyboru, nie ma w nim adaptacyjnej rozdzielczości także jak widzisz komunikat to na bank 4K ustawione nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.