maks27 Opublikowano 20 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2023 Więc moje przypuszczenia wykluczone. Jednak jakiś powód jest że część dekoderów zakodowała nagrania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 22 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2023 (edytowane) Mam pytanie. Czy u was na dekoderach macie EPG od poniedziałku 25.09 na kolejne dni? U mnie brak EPG tylko do niedzieli włącznie. Robiłem restart i ustawienia i dalej brak od tygodnia. Edytowane 22 Września 2023 przez floro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 23 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2023 Dzisiaj sprawdziłem jak wyglądają nagrania na dysku mojego dekodera. Niestety 90% nagrań trafił szlag. Czarny ekran. Po kliknieciu na otwórz, ekran wraca szybko do poprzedniego menu i dziwnym trafem pojawia sie info o wznowieniu materiału od 3:49 minuty.... Czy nagrania już przepadały ? Komuś udało się w jakiś sposob je uratować ? Śmieszne są te ich aktualizacje. Zamiast poprawić psują wiele... Powinni zostac przy starym sofcie ktory działał o wiele płynnej i byl o wiele bardziej intuicyjny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 23 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2023 @maciekmm Dzwoniłem do Biura Obsługi Klienta i zgłosiłem problem, że nie odtwarzają mi się stare nagrania nagrane przed ostatnią aktualizacją, która była na dekodery 4K UltraBox+ z serii ITCA. Konsultant powiedział, że były już takie zgłoszenia od innych Abonentów i poprosił mnie o podanie danych z konkretnych zakładek w menu dekodera i zgłoszenie techniczne zostało zarejestrowane. Podobno zdalnie będą próbować mi to naprawić, aby nagrania nagrane przed ostatnią aktualizacją zaczęły działać. Także zadzwoń do Biura Obsługi Klienta pod numer 22 310 47 47 i poproś automat, aby połączył Cię z działem technicznym i zgłoś ten problem z nagraniami po ostatniej aktualizacji. Konsultant powinien zarejestrować w Twojej sprawie takie zgłoszenie techniczne do helpdesku, aby naprawili Ci to co zepsuła aktualizacja. Ja jak na razie czekam i odpowiedź mam dostać mailowo. Także zobaczymy, czy uda im się to naprawić z tymi nagraniami u mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 23 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2023 10 minut temu, lukx95 napisał(a): Także zobaczymy, czy uda im się to naprawić z tymi nagraniami u mnie. Jak będą chcieli się w to w ogóle bawić, równie dobrze mogą to olać bo nagrywania w umowach nikt z nas nie ma. Jakby im zależało to by naprawili u wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 23 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2023 (edytowane) @Jaś Fasola Zobaczymy jaką odpowiedź w tej sprawie dostanę na zgłoszenie techniczne. Pewnie jak dojdą co jest przyczyną, to zastosują poprawkę u wszystkich. Edytowane 23 Września 2023 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vela Opublikowano 24 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2023 Mam taki sam problem z nagraniami, zgłosiłem problem dostałem odpowiedz aby wykonać reset dekodera, bez rezultatu, kolejna odpowiedz proszę wykonać powrót do ustawień domyślnych bez usuwania nagrań, bez rezultatu, kolejna odpowiedz działu technicznego - proszę się udać do punktu Canal + w celu wymiany dekodera na nowy więc raczej nie mają pojęcia jak odzyskać nagrania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 25 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2023 Hej, mam pytanie. Zmieniłem tv i mam podłączony dekoder do tv przez hdmi. Wcześniej na dekoderze ustawiałem rozdzielczość 1920x1080. W nowym za każdym razem jak tv ustawia mi rozdzielczość 3840x2160. Wie ktoś dlaczego tak jest?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp4 Opublikowano 25 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2023 Hmmm dziś decoder załączył się jako odbiornik cyfrowego polsatu z pięknym ich logo. Ma tak ktoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 25 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2023 3 godziny temu, floro napisał(a): Hej, mam pytanie. Zmieniłem tv i mam podłączony dekoder do tv przez hdmi. Wcześniej na dekoderze ustawiałem rozdzielczość 1920x1080. W nowym za każdym razem jak tv ustawia mi rozdzielczość 3840x2160. Wie ktoś dlaczego tak jest?? Wcześniej miałeś telewizor 4K?W telewizorze może jest jakaś opcja wymuszająca taką rozdzielczość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 25 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2023 4 godziny temu, sp4 napisał(a): Hmmm dziś decoder załączył się jako odbiornik cyfrowego polsatu z pięknym ich logo. Ma tak ktoś? U kolegi tak było jakieś pół roku temu. Teraz jak wyłączył dekoder na kilka dni z prądu wróciła nazwa NC+ i dzięki temu rozróżnia na tv kafelki: NC+ to dekoder sat, Canal+ to apka do odbioru z sieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sp4 Opublikowano 25 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2023 Tak masz rację Ogarnąłem to usuwając cyfrowy polsat i dodałem canal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 26 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2023 Tak, wcześniej też miał tv 4k tylko 60 hz teraz mam 120 hz może to ma jakieś znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2023 Raczej nie ma znaczenia. Ja mam tez 120Hz i u mnie nie wymusza rozdzielczości 4K chociaż i tak ustawiłem 4K. Dlaczego chcesz na dekoderze mieć FHD a nie 4K? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 26 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2023 Kiedyś ktoś mówił że lepiej ustawić 1080 niż 4k ale widzę że to nic nie szkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 26 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2023 Moim zdaniem bez sensu wypuszczać z dekodera 4K sygnał FHD. No chyba, że nie oglądasz treści 4K za pośrednictwem dekodera chociaż nawet w tym przypadku pozostawiłbym na wyjściu 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 26 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2023 Zgadza się, oglądam tylko kanały full hd. Dzięki że odpisałeś na mój wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 27 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2023 Miał ktoś tak że jak dekoder wyłączony na swojej liście kanałów jednego dnia, na drugi dzień po włączeniu jest lista operatora? Ostatnio kilka razy zaobserwowane wiec to chyba nie przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 27 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2023 Też tak mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekmm Opublikowano 30 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2023 Czy ktoś z Was dostal jakies nowe info w sprawie problemu z nagraniami ktory pojawil sie po ostatniej aktualizacji ? Dzwonilem dzis do BOK przeszedlem orzez standardowe procedury (odpicie/podpiecie dysku, restart dekodera) jednak nic to nie pomoglo. Pracownik BOK nie slyszal o problemie i zalecil wziac dekoder do punktu w celu sprawdzenia i wymiany... Nie wiem teraz czy czekac az to naprawia (ale skoro nie maja info o problemie to kto sie tym zajmie?) czy robic reset z kasowaniem nagran ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 30 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2023 Nie ma sensu wymieniać skoro i tak dysk będzie musiał być wyczyszczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 30 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2023 (edytowane) 2 godziny temu, maciekmm napisał(a): Czy ktoś z Was dostal jakies nowe info w sprawie problemu z nagraniami ktory pojawil sie po ostatniej aktualizacji ? Dzwonilem dzis do BOK przeszedlem orzez standardowe procedury (odpicie/podpiecie dysku, restart dekodera) jednak nic to nie pomoglo. Pracownik BOK nie slyszal o problemie i zalecil wziac dekoder do punktu w celu sprawdzenia i wymiany... Nie wiem teraz czy czekac az to naprawia (ale skoro nie maja info o problemie to kto sie tym zajmie?) czy robic reset z kasowaniem nagran ? @maciekmm Ja dzwoniłem na infolinię BOK w dniu 21 września i konsultant, z którym się połączyłem powiedział mi, że problem jest znany i było parę kontaktów już w tej sprawie, że przestały działać nagrania nagrane przed ostatnią aktualizacją dekoderów 4K UltraBox+ z serii ITCA. Konsultant poprosił mnie o podanie konkretnych danych z pewnych zakładek menu dekodera i zostało zarejestrowane na mojej umowie zgłoszenie techniczne. Konsultant mnie poinformował, że będą próbować mi to zdalnie naprawić, aby nagrania zaczęły działać. Mam czekać na odpowiedź mailową i cały czas czekam. Jedynie co to po rozmowie wtedy 21 września dostałem na maila potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia technicznego z numerem zgłoszenia. Edytowane 30 Września 2023 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 30 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2023 Do mnie ostatnio przyszedł sms od C+, że jak chcę wymienić dekoder żeby dzwonić nawet kontakt podali. A teraz od kilku dni sami wydzwaniają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 30 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2023 21 minut temu, Jaś Fasola napisał(a): Do mnie ostatnio przyszedł sms od C+, że jak chcę wymienić dekoder żeby dzwonić nawet kontakt podali. A teraz od kilku dni sami wydzwaniają. @Jaś Fasola Jaki dekoder chcą Ci wymienić, że dzwonią i na jaki model na jakich warunkach proponują wymianę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 30 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2023 @lukx95 Mam ITCA jako główny i Wifiszrota w MR. Ale dziwne że tak sami z siebie proponują wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.