pepe40 Opublikowano 17 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2023 U mnie to samo. Nie odtwarza starszych nagrań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 17 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2023 Z każda kolejną aktualizacją przesyłane są nowe systemy kodowania przez operatora, dlatego jest problem. Pozostaje tylko reset do ustawień fabrycznych z formatem dysku twardego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 17 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2023 2 minuty temu, Daro1 napisał(a): Z każda kolejną aktualizacją przesyłane są nowe systemy kodowania przez operatora, dlatego jest problem. U mnie odtwarza nagrania z początku roku i starsze, także nie trafiłeś z diagnozą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 17 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2023 @aabb Potwierdzam, jakieś odległe nagrania nie są odtwarzane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 17 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2023 (edytowane) @jupiter i @floro Sprawdź, czy Ci działają starsze nagrania na dekoderze 4K UltraBox (ITCA) sprzed aktualizacji. @aabb i @pepe40 i @andrzejgratis Mam to samo co wy i wkurzyło mnie to, bo mam wiele fajnych nagrań. Pisz reklamację z żądaniem wysłania poprawki, która przywróci odtwarzanie starszych nagrań i nie rób na razie formatu dysku, bo to najprostsze dla techników od oprogramowania, ale zupełnie nie rozwiązuje problemu. Trzeba zgłaszać problem, bo coś ewidentnie zepsuli w aktualizacji na ITCA i niech myślą jak to naprawić. Nie po to się nagrywa, by z aktualizacją oprogramowania to tracić. @Daro1 Nie po to się nagrywa, by z aktualizacją oprogramowania te nagrania tracić. Także trzeba reklamować i niech tak robią, aby aktualizacje nie wpływały na nagrania Abonentów. Reset i format dysku twardego problemu nie rozwiązują, bo w kolejnych aktualizacjach może być znowu powtórka z rozrywki. Niech myślą jak to naprawić i przywrócić odtwarzanie starszych nagrań. Edytowane 17 Września 2023 przez lukx95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 17 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2023 2 godziny temu, Jaś Fasola napisał(a): U mnie odtwarza nagrania z początku roku i starsze, także nie trafiłeś z diagnozą. źle uważasz jeśli teraz działa to za chwilę może już przestać działać. 34 minuty temu, lukx95 napisał(a): @jupiter i @floro Sprawdź, czy Ci działają starsze nagrania na dekoderze 4K UltraBox (ITCA) sprzed aktualizacji. @aabb i @pepe40 i @andrzejgratis Mam to samo co wy i wkurzyło mnie to, bo mam wiele fajnych nagrań. Pisz reklamację z żądaniem wysłania poprawki, która przywróci odtwarzanie starszych nagrań i nie rób na razie formatu dysku, bo to najprostsze dla techników od oprogramowania, ale zupełnie nie rozwiązuje problemu. Trzeba zgłaszać problem, bo coś ewidentnie zepsuli w aktualizacji na ITCA i niech myślą jak to naprawić. Nie po to się nagrywa, by z aktualizacją oprogramowania to tracić. @Daro1 Nie po to się nagrywa, by z aktualizacją oprogramowania te nagrania tracić. Także trzeba reklamować i niech tak robią, aby aktualizacje nie wpływały na nagrania Abonentów. Reset i format dysku twardego problemu nie rozwiązują, bo w kolejnych aktualizacjach może być znowu powtórka z rozrywki. Niech myślą jak to naprawić i przywrócić odtwarzanie starszych nagrań. Operator dąży do tego aby wszystkich swoich abonentów migrować do dualszrota dlatego robią problemy z ITCA przy aktualizacjach jak i JADA, tylko po to aby pozbyć się starych dekoderów. Dekoder ITCA był w miarę dobrym dekoderem. Po ostatniej aktualizacji zaczyna sypać problemami. Niestety taka jest rzeczywistość. Teraz każdy nowy klient otrzymuje dualszrota, a w przypadku wymiany starszych dekoderów wymieniają również tylko na dualszrota. Dekoder ITCA jak i JADA niebawem zostaną usunięte przez operatora. Dekodery zostaną odnowione i puszczone na prepaid na własność użytkownika. Tak operator pozbywa się starych dekoderów a wypuszcza na rynek nowe jak te wykastrowane dualszroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 17 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2023 (edytowane) @Daro1 Dekodery 4K UltraBox+ nie są wymieniane na 4K DualBox+ i nawet CANAL+ o tym wspomina w filmiku odpowiednim zapisem, że nie jest możliwa taka wymiana. Nie ma przygotowanych na kontach Abonentów ofert wymian Ultra na Dual. Ponadto w ostatnim artykule z sierpnia na Wirtualne Media o najlepszych dekoderach w Polsce jakie operatorzy polecają, to rzecznik prasowy CANAL+ poleca właśnie dekoder 4K UltraBox+ jako najlepszy, a nie 4K DualBox+. Link do filmiku: Link do artykułu: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/najlepsze-dekodery-co-kupic-android-tv-polsat-box-canal-upc-vectra-orange-netflix-polsat-box-4k-tv-smart-4k-box-play-box-tv-4k-ultrabox-dekoder-4k-premium Edytowane 17 Września 2023 przez lukx95 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
floro Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 U mnie wszystko działa ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 U mnie również nie odtwarza starych, kodowanych nagrań. Niekodowane działają. Paproki nie programiści. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 Mój jest bez podłączonego netu i tak pobierał aktualizację. Nagrania wszystkie odtwarza. Może to błąd w aktualizacja z podłączonym internetem (inna wersja) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 19 godzin temu, Daro1 napisał(a): Operator dąży do tego aby wszystkich swoich abonentów migrować do dualszrota dlatego robią problemy z ITCA przy aktualizacjach jak i JADA, tylko po to aby pozbyć się starych dekoderów. Dekoder ITCA był w miarę dobrym dekoderem. Niby jaki cel operator by w tym miał skoro ultrabox jest lepszy? nic na tym nie zyskają a tylko stracą. A co do nagrań to serio komuś potrzebne nagrania dokonane X czasu temu? nagrywam, oglądam ,usuwam. Sprzętu i tak na własność nie masz więc bez przesady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 22 hours ago, Daro1 said: Dekoder ITCA był w miarę dobrym dekoderem. Po ostatniej aktualizacji zaczyna sypać problemami. Jakie problemy się pojawiły? Bo chyba występuje lekka nadinterpretacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 4 godziny temu, maks27 napisał(a): Mój jest bez podłączonego netu i tak pobierał aktualizację. Nagrania wszystkie odtwarza. Może to błąd w aktualizacja z podłączonym internetem (inna wersja) Jakie masz najstarsze nagrania? Ja mam sprzed trzech lat. Tych nie odtwarza. Pojawia się tylko pasek postępu ale czas stoi w miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 18 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2023 @Pawel Moje najstarsze nagranie jest z kwietnia tego roku. Wtedy wymieniłem dysk. poprzedni się popsuł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 19 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2023 W dniu 18.09.2023 o 17:28, Jaś Fasola napisał(a): Niby jaki cel operator by w tym miał skoro ultrabox jest lepszy? nic na tym nie zyskają a tylko stracą. A co do nagrań to serio komuś potrzebne nagrania dokonane X czasu temu? nagrywam, oglądam ,usuwam. Sprzętu i tak na własność nie masz więc bez przesady. Co zyska operator? To że wszyscy abonenci będą mieć jeden model dekodera a nie kilka. Obsługa każdego modelu dekodera z osobna kosztuje, najnowszy dekoder dualbox jest wykastrowany ze wszystkiego w porównaniu do ultrabox, cięcie kosztów produkcji dekodera, dlatego też operator dąży do tego aby wszyscy mieli jeden model dekodera czyli dualbox! Stare dekodery za nc+, N, Cyfra plus, obecnie przy awarii wymieniają tylko na dualboxa a nie ultrabox. Dla operatora obsługa kilku modeli jest kosztowna, więc celowo psują te dobre, aż klient sam zmieni na dualboxa. Uważasz że przez 9 miesięcy operator nie potrafi naprawić dekodera który sam zepsuł? W dniu 18.09.2023 o 20:31, utede napisał(a): Jakie problemy się pojawiły? Bo chyba występuje lekka nadinterpretacja Np wolniejsze przełączanie kanałów, wcześniej przed aktualizacją ITCA dekoder zmieniał kanały natychmiastowo, teraz trwa to dłużej, nie mówiąc już że jest też problem z komunikatem BRAK PROGRAMU, wcześniej tego nie było. Więc powoli zabierają się za dekoder który działał poprawnie. Zobacz też co piszą inni o problemach z nagraniami na dysku po aktualizacji, u jednych działa a u innych nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 19 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2023 Godzinę temu, Daro1 napisał(a): Co zyska operator? To że wszyscy abonenci będą mieć jeden model dekodera a nie kilka. Obsługa każdego modelu dekodera z osobna kosztuje, najnowszy dekoder dualbox jest wykastrowany ze wszystkiego w porównaniu do ultrabox, cięcie kosztów produkcji dekodera, dlatego też operator dąży do tego aby wszyscy mieli jeden model dekodera czyli dualbox! ... Żeby wszyscy mieli jedne model tez trzeba ponieść koszty wymiany. Poza tym co jakiś czas operator wprowadza nowy model, więc nierealne jest by wszyscy siedzieli na tym samym sprzęcie. Do starych dekoderów soft nie jest rozwijany, więc to nie są żadne dodatkowe koszta. Ja do niedawna miałem mydelniczkę w MR i pewnie miałbym ją do dzisiaj gdybym nie zrezygnował z MR. Co do problemów z ITCA to potwierdzam tylko ten z brakiem możliwości odtwarzania starych nagrań. Nie zaobserwowałem wolniejszego przełączania kanałów czy dodatkowych komunikatów ekranowych. Parę rzeczy poprawiono. Niestety skopano przy okazji odtwarzanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 20 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2023 10 hours ago, Daro1 said: Np wolniejsze przełączanie kanałów, wcześniej przed aktualizacją ITCA dekoder zmieniał kanały natychmiastowo, teraz trwa to dłużej, nie mówiąc już że jest też problem z komunikatem BRAK PROGRAMU, wcześniej tego nie było. Więc powoli zabierają się za dekoder który działał poprawnie. Zobacz też co piszą inni o problemach z nagraniami na dysku po aktualizacji, u jednych działa a u innych nie. U mnie takich objawów nie ma- ani komunikat żaden nie występuje, ani wolniejsze przełączanie kanałów. Nagrań nie sprawdzę bo i tak aktualnie nie mam po ostatnich wymianach Itca->Jada i znów Itca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 20 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2023 Przed aktualizacją przełączałem kanały i obraz był natychmiastowo, teraz po aktualizacji najpierw robi się czarny ekran i dopiero potem wskakuje obraz około 1 do 2 sekund. Nie jest to dużo ale po co pogarszać działanie dekodera skoro wcześniej działało to bez problemu? Oczywiście chodzi mi tu o przełączanie kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelgor Opublikowano 20 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2023 Jak najlepiej ustawić HDR w dekoderze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 20 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2023 (edytowane) Godzinę temu, Pawelgor napisał(a): Jak najlepiej ustawić HDR w dekoderze? Ja całkiem wyłączyłem. 17 godzin temu, Daro1 napisał(a): Co zyska operator? To że wszyscy abonenci będą mieć jeden model dekodera a nie kilka. Obsługa każdego modelu dekodera z osobna kosztuje, najnowszy dekoder dualbox jest wykastrowany ze wszystkiego w porównaniu do ultrabox To nie ma żadnego ekonomicznego uzasadnienia na dzień dzisiejszy, a nawet jeżeli do tego dojdzie do dualbox także będzie do wymiany . I zaś dodatkowe koszty, w tym nie ma żadnej logiki ani sensu. To trochę tak jakby operatorzy mieli jeden aparat telefoniczny w swojej ofercie, przecież to jest jakieś kuriozum. Edytowane 20 Września 2023 przez Jaś Fasola Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2023 Byłem dziś u kolegi i jego dekoder na nagraniach sprzed aktualizacji pokazuje czarny ekran. Jego dekoder jest cały czas podłączony do sieci, o czym wcześniej pisałem że może mieć związek, mój nie zaszyfrował nagrań. Ciekaw jestem czy na innych egzemplarzach jest podobny związek czy to tylko zbieg okoliczności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2023 @maks27 masz świeże nagrania na dysku. Sprawdziłem wyrywkowo i u mnie nie odtwarzają się nagrania z 2020 roku. Z 2021 i nowsze sa odtwarzane prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 20 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2023 @Pawel u kolegi nagrania z kwietnia i maja tego roku są z czarnym ekranem więc też są świeże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2023 Nie ma więc znaczenia czy dekoder jest podłączony do sieci. Mój jest cały czas podpięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaś Fasola Opublikowano 20 Września 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2023 29 minut temu, maks27 napisał(a): Jego dekoder jest cały czas podłączony do sieci, o czym wcześniej pisałem że może mieć związek, mój nie zaszyfrował nagrań. Mój też jest na stałe podłączony do sieci i tegoroczne nagrania działają wszystkie, więc nie wiem czy to ma związek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.