extor Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 No to chyba tylko serwis może wgrać bo to jeszcze sprzed ery Smartów, bez Internetu i USB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darx667 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 2 godziny temu, Vsat napisał: "Źródło nie jest obsługiwane." - tak samo wyświetla się np. EVOBOX PVR CP. Nie znaczy to kompletnie nic. Coś tam znaczy bo odpalam apkę netflix na smartfonie i robię cast na Dekoder Główny to odpala mi się netflix na dekoderze ale zaraz wywala błędem i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 20 minut temu, extor napisał: No to chyba tylko serwis może wgrać bo to jeszcze sprzed ery Smartów, bez Internetu i USB Kup nowy TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extor Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 No teraz juz trzeba będzie kupić nowy xD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
axelmateuss Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 Czy wiecie może, czy z kontem w CA i sławną ulotką udałoby się dostać dekoder 4K za 0 dla stałego abonenta? Bo tak pomyślałem, że w obliczu ofert z Ultraboksem dla nowych za 0 przy pakiecie Extra, może i obecnym coś by zaoferowali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Tylko dla nowych. Obecni dostają za 0 przy aneksowaniu. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iksiak Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 39 minut temu, extor napisał: No teraz juz trzeba będzie kupić nowy xD A czasem ci się dekoder nie przestawił na 2160p? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vsat Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, Darx667 napisał: Coś tam znaczy bo odpalam apkę netflix na smartfonie i robię cast na Dekoder Główny to odpala mi się netflix na dekoderze ale zaraz wywala błędem i tyle No dobra, znaczy to tyle, że włączone jest UPnP w dekoderze. Edytowane 4 Grudnia 2019 przez Vsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shevchenko1987 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 U mnie dalej nie ma Netflixa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr77sat Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 U mnie już jest. Kanał 222 i w menu dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qnik Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 u mnie tez i nawet działa jedno pudełko (apple tv) można schować do szuflady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 8 godzin temu, shevchenko1987 napisał: U mnie dalej nie ma Netflixa Również i u mnie brak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 6 godzin temu, qnik napisał: u mnie tez i nawet działa jedno pudełko (apple tv) można schować do szuflady... Zanim je schowasz porównaj jakość obrazu. Szybko zmienisz zdanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 @shevchenko1987 , jest Netflix Odłącz internet w dekoderze i podłącz jeszcze raz. Zrobiłem również diagnostykę dekodera. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Orientuje się ktoś, czy na każdym dekoderze Technikolor powinien się pojawić kanał 222 z Netflix, czy jest to uzależnione od zamówienia tego do PC+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) 11 minut temu, odja napisał: uzależnione od zamówienia tego do PC+? Pojawi się na każdym. Ja mam swojego Netflixa nie z PC+. Jest Netflix w Menu jak i na kanale 222. Edytowane 5 Grudnia 2019 przez kingofsouth Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) No to u mnie brak. Resetowałem, nawet listę na nowo pobrałem co mi rozwaliło listy ulubionych, odłączenie dekoder od internetu jak i od prądu. Guzik pomogło. Ja też mam netflixa już od dawna i chciałem na dekoderze odpalić. Edytowane 5 Grudnia 2019 przez odja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Robiłeś diagnostykę i potem żółty przycisk i restart dekodera ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Tak,wielokrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 U mnie to zadziałało. Ogólnie dziwna ta cała aktualizacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Aktualizacja mi się zainstalowała, tylko brak kanału 222. Nie mam już pomysłu. Dzwoniłem do supportu, to mi tylko uprawnienia odnowili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzejgratis Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Czy aby na pewno niektórzy nie mylą dekoderów ADB z Technicolor ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odja Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) Ja nie pomyliłem. Napisałem w messengerze na konto PC+ i po 15 minutach kanał 222 mi się pojawił i Netflix już działa. Musiałem tylko podać numer seryjny mojego dekodera, i żeby był podpięty do internetu. Widocznie była potrzeba zdalnej interwencji techników. Edytowane 5 Grudnia 2019 przez odja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Aplikacja pewnie jest uruchamiana jakimiś partiami. U mnie też jej początkowo nie było a stopniowo pojawiły się logotypy kanałów a po kilku godzinach aplikacja Netflixa. Ten czerwony kolor ikonki zaburza kolorystykę menu dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABYSS Opublikowano 5 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2019 Która wersja UltraBoxa 4K jest lepsza? Technicolor czy ADB? Pytam się ze względu na fakt iż ja mam od ok. miesiąca ten dekoder od ADB i na nim nie ma Netflixa. Dzwoniąc na infolinię powiedzieli abym wymienił bezpłatnie na ten nowszy czyli Technicolora. Opłaca się to zrobić, tzn. wymienić ten dekoder (pomijając fakt braku Netflixa)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.