Skocz do zawartości
  • 0

Multiroom CP, Astra - jaki "układ" lepszy?


poselsuski
 Udostępnij

Pytanie

Cześć, nie ukrywam, że jestem trochę zielony w kwestii instalacji. Zamówiłem właśnie multiroom do CP. Przy okazji wzięło mnie, żeby spróbować złapać przy okazji Astrę. Poczytałem sporo tematów tutaj, myślę, że mniej więcej zakumałem co i jak, ale wolę się upewnić. 

 

Do tej pory instalacja wyglądała u mnie tak, że do anteny 80 cm przymocowany był konwerter single. Dekoder PVR 7000. Dekoderem dodatkowym będzie HD 5500s. 

 

Wiem, że najprostszą opcją byłby zakup konwertera monoblock twin [nagrywanie niepotrzebne].Natomiast sprawa wygląda tak, że mam już wcześniej zakupiony konwerter zwykły twin [w sensie nie monoblock] . Poza tym Astra nie jest potrzebna na głównym dekoderze, zależałoby mi żeby szła na tym dodatkowym.

 

Kombinuję tak: zwykły konwerter typu duo montuje w miejsce starego i do jednego wyjścia podpinam kabel od dekodera głównego. Montuje uchwyt do ZEZ i wsadzam w niego stary konwerter typu single. Następnie kabel z drugiego wolnego wejścia z konwertera twin oraz kabel z konwertera od Astry prowadzę do przełącznika Diseq 2/1 a potem już pojedynczym przewodem do dekodera dodatkowego. 

 

Czy coś takiego ma szansę zadziałać czy nieco przyfantazjowałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Monoblock łatwo zamontować. Problem z dołożeniem 3 satelity.
Z układem zez na dwóch osobnych konwerterach trzeba dłużej się pobawić. Łatwiej dodać 3 satelitę.

Edytowane przez Barti
Mając "polską" klawiaturę stosujemy poprawnie polskie znaki diakrytyczne, tzw. "ogonki". Poprawiono post.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz na pytanie...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie