Skocz do zawartości

PVR BOX+ (Philips DSR 7201/91)


lucius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że to mój pierwszy post to WITAM WSZYSTKICH !!! Mam ten dekoder od 07.03.2012 i za nic w świecie nie mogę ściągnąć nowego oprogramowania /mam non-stop 111/.Zastosowałem się do http://cyfraplus.pl/technologie/sprzet/ zmieniałem satelitę na "inny" dając PID 227 ,wyłączałem z zasilania i nic.Od wczoraj niby po włączeniu informuje że jest nowa wersja oprogramowania jak daję OK to niby ściąga ale "po wszystkim" znów mam wersję 111. Mam opcję HD i wszystkie programy w HD od kanału 250 co mnie strasznie denerwuje!!!!! Poziom sygnału na antenie to 4,5 /mam MR gdy podłączę sagema to siła sygnału 83 a jakość 75/ wiec z anteną wszystko OK.Proszę o radę co jeszcze mogę zrobić ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iść do najbliższego punktu wydawania sprzętu, niech oni jeszcze spróbują ale na 99,9% skończy się wymianą dekodera. Zawsze może się zdarzyć jakaś wadliwa sztuka.

 

A tak wogóle to przed bawieniem się PID em próbowałeś pobrać soft na ustawieniach domyślnych? Wciśnij w ustawieniach anteny D-domyślny konwerter, ustaw w zależności co masz twin/pojedynczy, wyłącz i włącz dekoder, powinien pobrać najnowszy, jak nic to nie da i nie będzie 116 to jak pisałem wyżej-do punktu czym prędzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem na allegro za 20 zł pilot do pace pvr(ten z czerwona obramówką) działa idealnie

Po dwóch dniach testów nowego pilota nie zauważyłem jakiejś specjalnej różnicy (może trochę na +,ale to pewnie dlatego,że baterie są nowe :idea: ), od soboty restarty dekodera co ok 1,5 h, po zmianie softu na 116 restarty tak co 2 h. :brawo: dla speców-techników c+, jest coś jeszcze co nie potraficie z.j.e.b.a.ć ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest jakaś opcja, żeby zdowngradeować firmware? Pytam, bo zanim zrobiłem ostatnią aktualizację deko normalnie działał, a teraz resetuje się co jakiś czas - dzisiaj już szósty raz bez wyraźnej przyczyny.

Niestety, aktualizacja to jest bilet w jedną stronę. Ja w swoim miałem resety regularnie co 1,5h. Bujałem się z tym od 22 listopada i z powodu nagrań na dysku zwlekałem z wymianą do aktualizacji softu -tej ostatniej. Myślałem, że ta aktualizacja problem rozwiąże, ale tak się nie stało. W związku z tym nabieram podejrzeń, że te resety nie mają ścisłego związku z softem znajdującym się na pokładzie dekodera, a raczej jest to problem sprzętowy. Być może u Ciebie nastąpił zbieg okoliczności taki, że początek problemu z resetami zbiegł się z aktualizacją softu. Oczywiście mogę się mylić, a nawet bym chciał. Jeśli ktoś ma inną koncepcję to chętnie się z nią zapoznam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem winny jest sofcik. Przynajmniej u mnie reset wygląda tak, że dekoder jakby na chwilę tracił połączenie z tv, później je odzyskuje, ale obraz, który pokazuje już się nie rusza i po sekundzie się resetuje. Jeżeli byłby to problem sprzętowy, to po prostu wyłączyłby się bez żadnego udawania, że działa - tak jakby odciąć mu na chwilę zasilanie. Myślałem, że może jest to problem z przepełnieniem bufora do timeshiftingu, ale zresetował się także podczas oglądania filmu nagranego na dysk. Pokombinuję przy tym trochę jak będę miał czas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To objawy chyba identyczne jak u mnie. Wszystko gra, aż przychodzi moment że dźwięk zanika, obraz zamarza na ok. 2s po czym następuje reset, dokładnie taki sam jakbym na chwilę wyciągnął wtyczkę z kontaktu. Te resety miałem na sofcie 114 i nie ustąpiły po aktualizacji do 116. Postaraj się uchwycić jakie masz czasy od resetu do resetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będę miał wolne to się pobawię stoperem i zobaczę jak to dokładnie wygląda. Wydaje mi się natomiast, że jak się wyciąga wtyczkę to obraz znika od razu, bez tej chwilowej zawieszki - na tej podstawie przypuszczam, że to bardziej problem softowy niż sprzętowy. Chociaż tutaj faktycznie może być różnie, bo zależy jaki podzespół nawala.

 

Szkoda, że te urządzenia nie mają żadnych narzędzi diagnostycznych ani nie generują żadnych logów, do których miałby dostęp zwykły użyszkodnik. Ktoś próbował podłączać je do komputera przez kabel sieciowy albo usb? ;) Może na jakimś zgrabnym linuksie dałoby się zamontować to urządzenie jako napęd i coś ciekawego tam znaleźć:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wyciągnięciu której wtyczki mówisz? Zresztą nieważne. Która by to nie była: zasilania, czy sygnałowa to faktycznie obraz zniknie od razu, bo zamarza on w dekoderze, a nie w telewizorze. Nie podejmuje się rozst[beep]ć czy to wina sprzętowa czy programowa. Wiem tylko, że aktualizacja softu nic na resety nie pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj wieczorem dwa resety w odstępie równo 90 minut. Sprawdzę to jeszcze któregoś dnia wolnego, bo podejrzewam, że jest to stała tendencja. I coś takiego chyba wyklucza problem po stronie sprzętu - na moje oko jest to albo nieprawidłowe zarządzanie pamięcią albo jakieś rutynowe działania z harmonogramu, które usiłując się wykonać wchodzą z czymś w konflikt. Jedno co mnie zastanawia, to że problemy te mam od trzech dni, a jak piszecie aktualizacja była trochę wcześniej (i pewnie tak też było u mnie, tylko czas mi za szybko zleciał i dlatego wydawało mi się, że te problemy zbiegły się w czasie z aktualizacją).

 

Po tym co było wcześniej pisane wiem, że raczej walczę z wiatrakami, ale chyba jestem zbyt dociekliwy, żeby po prostu pójść do dystrybugora i powiedzieć, że się zepsuło i żeby wymienił na drugi z takim samym problemem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to i nie sprzęt, chyba nawet byłoby tak lepiej. Zadziwia mnie powtarzalność tych resetów i to nie tylko w obrębie jednego egzemplarza, ale też w różnych. I taka sytuacja nie jest dowodem kompletnie na nic. Niemniej, dopuszczam do myśli, że w sofcie się coś posypało i skutkuje to resetami. Ale aktualizacja softu problemu nie usunęła. Nie usunęłaby też problemu jeśli to coś ze sprzętu klękło. Więc?.... Kiedyś miałem już podobny problem, ale resety nie były aż tak częste i raczej nieregularne. Najbliższa aktualizacja problem rozwiązała. Teraz nie. Ale z drugiej strony, byłaby to chyba jakaś wada fabryczna jakiegoś elementu skoro to zjawisko występuję w większej ilości egzemplarzy. Kolejna aktualizacja być może problem rozwiążę, ale kto będzie miał na tyle cierpliwości żeby bujać się z resetami nie wiadomo jak długo? Mnie to zajęło "tylko" 4 miesiące, a i tak na próżno. Dekoder wzięty z wymiany działa OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem już podobny problem, ale resety nie były aż tak częste i raczej nieregularne.

 

Mógł się zagrzewać, podobno przez pewien czas były z tym problemy. Aktualna regularność resetów raczej wyklucza taką przyczynę.

 

Do głowy przyszły mi dwa pytania:

 

Ja mam podłączony jeden kabel sat, czy jest ktoś, kto ma dwa i też mu się tak robi?

Czy ktoś próbował może kontaktować się w tej sprawie z samym producentem? Nie, żebyśmy mieli odwalać pracę za C+, ale tak z ciekawości raczej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...