Skocz do zawartości

Narzekamy na Polsat Box


J.S
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli mamy tu ponarzekac to prosze bardzo.

Abonentem CP bylem od kilku lat wczesniej przerabialem Wizje i C+, wybralem CP ze wzgledu na to ze posiadaja wszystkie ogolnodostepne kanaly polskojezyczne, pozostala oferta OK, jak sie ma czas to cos zawsze sie znajdzie zachecalem innych do tej platformy ale.... no wlasnie zaczely pojawiac sie ale ..... pierwsze w chwili gdy posadany przezemnie pakiet tz Relax mix chcialem powiekszyc o pakiet HBO i tu zdziwienie pol roku oczekiwania na przeslanie porozumienia, nastepnie 3 miesiace prob zarejestrowania tego porozumienia, skonczylo sie to wypowiedzeniem, udaniem do najblizszego APS i zakupienia nowej aktywacji z dekoderem HD oczywiscie to takze nie odbylo sie bez edukowania ASP ze moga sprzedac/udostepnic dekoder HD na okres 13 miesiecy z pakietem HBO. Szczescie trwalo jednak tylko 3 miesiace bo okazalo sie ze po 3 miesiacach HBO HD zniknelo i aby je ogladac konieczne jest kolejne porozumienie, oczywscie patrz punkt 1 przypadek przez kilka miesiecy brak mozliwosci przeslania i zarejestrowania porozumienia. Zakonczyl sie okres okreslony wyladowalem na tz okresie nieoznaczoym wiec poczynilem kroki aby podpisac kolejny cyrograf z CP na jakis czas okreslony niestety od lipca do chwili obecnej nikt z CP nie jest wstanie zaproponowac czegokolwiek sensownego, proponowanie umow na 24 miesiace przy pozostawieniu ok 2 letniego dekodera to lekka kpina. Proponowalem CP swoje warunki/wymagania np oferowalem ze jestem wstanie zaplacic ok 150 pln miesiecznie tylko abym nie musial zawracac sobie glowy wysylaniem kolejnych porozumien do nich aby ogladac pelna oferte (z wylaczeniem pakietu XXX) zalezalo mi bardziej na programach nadawanych w HD. Niestety nie ma takiej opcji na kazdy kanal z osobna osbobne porozumienie wysylane listownie + rejestracja ... nie ja to przerabialem dziekuje. Postepowania CP zmobilizowalo mnie do szukania nowej ofert i wybralem N gdzie za niecale 100 pln moge cieszyc sie wszystkim co ta platforma oferuje, moge wlaczyc pakiet xxx w dowolnej chwili bez wysylania porozumien.

Konczac swoje narzekania CP powinien zrozumiec ze jest XXI (slownie DWUDZIESTY PIERWSZY) wiek i komunikacja to nie tylko poczta i druki papierowe ale sa mozliwosci zwiazane z internetem, telefonia itp ktorymi mozna aktwywowac i zmieniac oferowana usluge.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Migdał współczuję Ci. Mnie od CP odrzuciło w tym samym dniu po podpisaniu umowy. Na początku w salonie przyjeto mnie jak króla. W domu okazało się, że CP ma badziewną (gorsze od najgorszego przekleństwa moje określenie) listę. Ponieważ w instrukcji dekodera Mini jest napisane, że można ustawić swoją listę, więc poszedłem do "Saloonu", żeby mi pomogli to zrobić ale tam niestety mnie zlekceważono i rozmawiano tylko z nowymi ofiarami. Zależało mi bardzo na dekoderze Mini, ponieważ jest zasilany napięciem 12V i chciałbym go również wykorzystać do przyczepy kampingowej i na działkę zasilaną napięciem 12V. Sądząc, żę ta badziewna lista to jakaś usterka, kupiłem drugi Mini w Auchan w cenie o więcej niż połowę niższej, z kartą startową, którą należało zarejestrować w biurze obsługi (specjalnie piszę małymi literami). Tam po wielokrotnych telefonach, wysłuchaniu kilkudziesięciu minut muzyki, przełączniu, przerywaniu polączenia, wielokrotnym podawaniu moich danych osobowych, numerów nowego dekodera i nowej karty, za każdym razem informowano mnie, ze dekoder został zarejestrowany ale trzeba odczekać do 48 godzin na aktywację. Te "48 godzin" to ulubiona informacja biura obsługi. Niestety dekoder nie został aktywowany i udało mi się go zwrócić do Auchana. Po kilku miesiącach walki z badziewną listą CP wykupiłem za 1 grosz dekoder z Cyfry+ i na razie jestem bardzo zadowolony. Ktoś nie wierzy, że dekoder Mini w szale zniszczyłem. Teraz trochę żałuję ale będę szukał w Cyfrze dekodera na 12V. Prawdopodobnie jest taki ale nie mam pewności. Nie mam zastrzeżeń do kanałów w CP, zwłaszcza cieszy duża ilość kanałów dla dzieci ale traktowanie klienta przez CP zasługuje na pogardę. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest inaczej. Do piątku 11 grudnia miałem pakiet familijny i Discovery HD i Eurosport HD. W piątek kanały HD zostały wyłączone. Wpłaciłem 49,90 zł czyli familijny i dwa kanały HD. Porozumienie przesłałem trzy miesiące temu. Do piątku kanały HD były. Od piątku mam tylko pakiet familijny i żadnych wolnych środków (powinno być 12 zł). Następna płatność to 37,90 zł (gdzie kanały HD na które przesłałem porozumienie). Dzwonię od piątku i nic, czekanie, muzyka, próba przeksięgowania i tak dalej, a kanałów HD nie ma. Czy jest możliwość rozwiązania umowy z powodu Cyfrowego Polsatu za brak kanałów za które zapłaciłem i na które podpisałem umowę. Jest teraz bardzo atrakcyjna oferta CYFRY +.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzając oferty operatorów telewizji cyfrowej, największą uwagę zwróciłam na Cyfrowy Polsat aż do momentu w którym zobaczyłam, co przygotowała Cyfra na święta. Pakiet ich promocji, przynajmniej dla mnie jest o wiele atrakcyjniejszy od tych CP. Poco więc narzekać, można przecież zmienić na coś lepszego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać, że tak badziewnego pilota do Mini nie ma chyba w żadnym innym urządzeniu. Można sobie odcisków palców narobić albo go połamać. :mrgreen:

 

Pilotów do dekodera Mini są 2 rodzaje.

Pierwsze faktycznie badziewiaste, drugie natomiast różnią się wykończeniem przycisków i są o wiele wygodniejsze w użyciu.

 

Podobnie ma się sprawa z Echostarami 717.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Od lat jestem klientem CP ale w tym roku już nie wytrzymałem.Jeśli jakiś nowy kanał ma dojsc trzymaja to w tajemnicy do samego końca.Na poziomie familijnym nie ma już nic praktycznie do oglądania.Historyczny kanał nieobecny.Kanały BBC rozczarowanie.Trzeba dobrze polowac żeby coś ciekawego obejrzec bo ciągle powtórki.A Top Gear to już 5000 razy można było obejrzec.Taka filmoteka a w kółko to samo.Zdecydowałem sie więc po 5 latach na Cyfre gdze w promocji za stałą cenę 54.90 mam pakiet komfortowy w tym canal+, wszystkie filmboxy za free oraz kanały HD za darmo.HBO do 3 m-cy za darmo gdzie je póżniej wyłaczam nic nie tracąc z pozostałych.W tym momencie oferta CP jest naprawde marna.Dodatkowo jeszcze wreszcie mogę niezależnie oglądac różne kanały na kilku tunerach.Trzeba przyznac że francuziki zaatakowali Polsat.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem Pakiet Familijny to kicz,plusem tej platformy paczka BBC oraz Bumerang ale za ten kanał trzeba dodatkowo płacić.Starych abonentów Polsat miał zawsze w D.... już Nka ma sto razy lepszą ofertę.SPORT KLUB,MGM,N FILM,FILMBOX .A canal+ sport jest lepszy niż wszystkie kanały sportowe w CP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paranoic żle mnie zrozumiałeś.Sam pakiet komfortowy jest lepszy (NG,History,Planet).Interesowała mnie cena i co za to.W tej cenie CP nie oferuje mi nic specjalnego że nie wspomnę o dodatkowych opłatach za HD.Lubię CP i szanuję tę platformę ale ostatnio jakby stanęła w miejscu.Wszyscy czekają na nowe kanały w stylu dawnych Discovery, czyli historyczno naukowe.Discovery wyczerpało swoje możliwości (Poturbowani ,Brainiac itp.).Jest strefa kanałów które należy dokładać aby wzmocnić dany przedział zainteresowań klienta.Starają się ze sportem i można powiedzieć że jest ok.Ale reszta kuleje.Jeszcze raz podkreślam za tę cenę w CP wyśmieliby mnie a wziąłem umowę na 13 m-cy w Cyfrze (na 18 jest korzystniejsza)Z multiroomu nie korzystam bo mam w domu cztery tunery i do tego jest inne urządzenie(brak konfliktów o pilota) .Ponadto rozumiem że Ciebie żadne promocje i gratisy nie interesują.Przecierz w CP widzą co Cyfra wyrabia i co.I nic jak to zwykle w CP.Fajnie jest bo podpisali klienci umowy na 29 m-cy i ich mają.Racjonalną odpowiedzią CP byłby pakiet relax mix i HD za free do końca umowy.Ale tak nie jest i świadomi klienci odchodzą.Zapoznaj się dokładnie z ofertami cyfry a będziesz zaskoczony na plus.Sam nie cierpiałem kiedyś tej platformy.Żeby nie było jednak za pięknie w Cyfrze na infolini mają taki sam bałagan jak w CP.Jeśli piszesz to co piszesz znaczy że nie znasz ofert i zawartości programowej.Myślę że teraz jest merytorycznie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie poszli w tango i jeszcze nie wytrzeźwieli. W dodatku na fazie któryś mądry postanowił pobawić się listą kanałów. No i efekty widać :D;)

 

Temat do narzekania, ale korzystając z okazji napiszę, że mimo przejścia 12 grudnia na FTA wciąż odbieram Familiny i Relax Mix :lol: To jeszcze bardziej świadczy o [beep]u, który tam mają. Oczywiście zgodnie z zasadą "nadgorliwość jest gorsza niż faszyzm" zgłaszał im tego faktu nie będę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie wszyscy narzekają, tylko kilkanaście osób na Forum. Jak chciałem zobaczyć po kilku latach oglądania CP coś więcej, dokupiłem C+ i zamiast siedzieć bez przerwy przed komputerem i narzekać oglądam sobie na zmianę Canal+ i Polsat Film, Canal+ Sport i Polsat Sport, a dzieci jak się cieszą z Polsat Jim Jam nie wspominając o Mini Mini. Nie jestem ani za jedną Platformą, ani za drugą, oferta kanałów jest według mnie w porządku i tyle. Jeśli chodzi o promocje i okresy umów, to całkiem oddzielny temat. Zobaczymy która Platforma najdłużej wytrwa w swoich promocjach, oby jak najdłużej, bo czym większa konkurencja, tym lepiej dla nas. Pewnie, że są jeszcze wartościowe kanały do dołączenia, ale kto zagwarantuje, że abonament nie pójdzie w górę? Wtedy znowu się zaczną pytania typu: Czy można rozwiązać umowę z powodu wzrostu abonamentu o 1,99zł. :wink::D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już przechodzi ludzkie pojęcie. Wziąłem się dziś za uporządkowanie głównej listy kanałów w swoim samsungu DSB-S305G. Oczywiście połowę tego co powinienem wykasować, bo już nie nadaję, albo zmieniło transponder, nie mogłem. Bo np co z tego, że usunę RTR Sport, skoro potem wezmę skanowanie sieci i znów mi się pojawi ,bo nie wiadomo na jaką [beep]ę jest na liście kanałów CP. Dalej, ile się nausuwałem zdublowanych kanałów HD to też straszne. Mogli by wreszcie kur...na uporządkować te listę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Niech chociaż jeden na tym forum się pochwali .ze w ostatnim miesiącu nie miał przerwy w nadawaniu jakiegos programu .To co oni wyprawiają to już jest chore Miałem nadpłate i wyłączono programy na 3 dni bo system nie nie mógł tego przyjąć .Ludzie mamy 21 wiek a oni cofają się do tyłuFajnie ktoś kiedyś nazwał POLSZAJS.Ta nazwa by pasowała do nich.Tą kare co otrzymali to według mnie za mała powinna być kilka razy większa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

Mnie to chyba krew zaleje. Czy ktoś wie dlaczego jak chcę przejść na wyższy pakiet to wszystko mam włączone jeszcze tego samego dnia a jak zależy mi na obniżeniu (dodam, że umowa jest już po okresie na który została zawarta) to nagle jest to nie do osiągnięcia już od października!!! Wiem, że popełniłem błąd bo powinno się napisać pismo i koniec ale miałem wrażenie, że ta platforma już się jakoś ucywilizowała! A tak to już dzwoniłem kilkadziesiąt razy i za każdym razem mówią: wiem, wiem już od następnego okresu rozliczeniowego przejdzie Pan na nowy pakiet. Brak mi po prostu słów. Czy oni nie zdają sobie sprawy, że nawet jak by klient chciał odejść to i tak warto go sprawnie i miło obsłużyć bo może jeszcze wróci. Ich postępowanie tylko zachęca mnie do wysłania wypowiedzenia i nigdy nie wracania. Tyle pieniędzy człowiek u nich zostawia a nawet podpisuje nową umowę a tu i tak zero szacunku. Wstyd po prostu wstyd.

 

P.s. Podpisanie umowy z CP to prawie jak wstąpienie do GRU - wejść jest łatwo ale wyjść na własne życzenie można tylko przez komin. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w pełni z Kadetem. Traktują swoich klientów jak jakichś intruzów co nie wiadomo czego chcą, takim postępowaniem odstraszają stałych klientów. Dzisiaj dzwoniłem do bok w sprawie wymiany dekodera, dodam że sprawa uzgodniona była na początku stycznia, ale oczywiście konsultantka nic nie wiedziała, chciała mi wcisnąć inny dekoder. Szczęście,że zapytałem o umowę bo by mi przysłali co innego. Jestem już na granicy rezygnacji z usług cp, nie mam siły już wydzwaniać dzień w dzień i być w tym samym punkcie. Niekompetencja konsultantów jest porażająca. Tylko ciekawe czy gdzie indziej jest inaczej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie Ja tylko potwierdzę ten stan rzeczy. Skończyła mi się dawno umowa to chciałem z nimi przedłuży a było to 16 Listopada 2009 roku. Ok dostałem nawet fajna propozycję z dekoderem HD na co przystałem w Lutym 2010 dopiero przysłali przedłużenie oraz dekoder, nie licząc dziesiątek telefonów do nich i pism że nie wywiązują się z umowy itp. Zwyczajnie mnie olewali. Gdy przysłali dekoder okazało się że to inny niż zamówiłem , na domiar złego nie mogłem ustawić listy ulubionych pod siebie bo oczywiście Polsat wie lepiej co o gdzie ma być i to dla mojego dobra nie można ha ha ha . Żarty się skończyły. Odesłałem wszytko w [beep]ę i odstąpiłem od umowy, wydębiłem także o d nich za czas oczekiwania rekompensatę na 3 miechy więc oglądałem za free. Teraz tylko prepaid innej opcji nie widzę bo teraz to ja chcę to płacę nie chce to nie i do niczego mnie nie zmusza. A gdy związawszy się umową to płać i płacz. Cała prawda o C.P.

 

I jeszcze jedno BOA C.P. to jedno wielkie nieporozumienie, ludzie z łapanki którzy totalnie są niedoinformowani, każdy mówi co innego. Zanim uzyskasz to co chcesz wydasz majątek na telefon i stracisz zdrowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...