Jump to content
Peter Parker

Disco Polo

Recommended Posts

Słuchacie? Tolerujecie? Może jesteście zdania, że powinien powstać kanał z tego typu muzyką? Ja uważam, że "muzyka chodnikowa" nie potrzebuje TV ani radia, ponieważ dzięki Sieci istnieje i ma się dobrze :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisałem już o tym, ale napiszę jeszcze raz. Gdyby disco polo było tak popularne jak tu nie którzy sądzą, to już dawno miałoby swój własny kanał. W czasach swojej największej świetności disco polo miało tylko dwa godzinne programy na Polsacie (Disco Relax i Disco Polo Live). Teraz jest muzyką podpitych studentów, wczasowiczów i weselników.

 

Nic nie będą pisał o "mieszkańcach wsi", bo mnie Modzi zbanują :P Jacyś przewrażliwieni ostatnio :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

a powiedzcie jakie zespoly lubicie lub znacie disco polo? :D oprócz

BOYS i MILANO....!!!! :roll::wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przed około 150 laty za takiego disco polowca był uznawany niejaki Johann Strauss. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@swiety - Blue System, Skaner 8):lol:

 

 

Skoro tyle niektórzy mówia o tolerancji to nie wiem czemu nie tolerują tego gatunku muzycznego :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pamiętam, jak niedawno jeszcze (około rok temu) był nadawany program muzyczny na antenie Polsat 2, nazwy nie pamiętam ale nic nie szkodzi.

 

Był to program emitujący wyłącznie muzykę Disco Polo. Na antenie pojawiały sie teledyski kręcone w klubie "Fantazja" w Jaświłach (około 50 km za Białymstokiem). Więcej o tej dyskotece tutaj :arrow:http://www.greenstar.pl/?p=dyskoteki&d=fan

 

Jakie było moje zdziwienie, gdy któregoś dnia zobaczyłem siebie na antenie Polsat 2 po dwóch latach od nagrania jednego z klipów ( :shock: ).

 

Atmosfera panowała tam po prostu zaj..., tłum szalał na widok takich zespołów jak Boys, Impuls, VIP, Akcent, Toples i wiele innych. Choć ja sam nie zawsze przepadałem za taką muzyką, to też się świetnie bawiłem na tego typu imprezach. Kiedyś byłem tam bardzo częstym gościem :roll:

 

Co innego jest słuchanie tego w domowym zaciszu, a jeszcze inne są wrażenia, jak szalejemy przy tej muzyce na jakiejś dyskotece.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja znam i lubię takie zespoły disco polo: BOYS, AKCENT, MAXEL, TOPLES, MILANO, FOCUS, EASY LAND, TIME, WEEKEND, MEGA DANCE, TIA MARIA, VIPER, BUENOS ARES, NEW COLLECTIVE, TOP ONE, SKANER, SKALAR, 4EVER, IMPULS, ŁUKASH - to są zespoły grające polski dance.

 

Natomiast do biesiady i wesela możemy zaliczyć: BAYER FULL, BIG DANCE i kilka innych.

 

Powiem jeszcze ważną rzecz, że ja nie spozywam alkoholu i słucham disco polo tak jak kazdy inny rodzaj muzyki pop czy rock, więc proszę nie mówić, ze tą muzykę słuch się po wypici, kto pije to pije ja znam trochę osób co bez alkoholu słuchają disco polo.

 

Dlaczego disco polo nie ma swojego własnego kanału - bo nie ma jak na razie w naszym kraju osób które potrafiłyby profesjonalnie zrobić taki kanał, druga rzecz jak znajda się takie osoby to brak funduszy.

 

A jakby wieksze firmy pomogły to taki kanał w obecnych czasach mógłby liczyć na 10 milionów widzów, przypomnę, ze Disco Polo Live oglądało ponad 8 milionów widzów.

 

Dlaczego zdjęto program z anteny Polsatu - prosta odpowiedź - propaganda mediów, bali się po prostu, ze jak disco polo będzie maiło jeszcze większą widownię to inne zespoły upadną z innych nurtów muzycznych lub będą mniej popularne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

we wrocku i napewno tez w innych wiekszych miastach jest organizowane "Disco Polo Toples Dres Party" i zawsze ludzi jest full :lol: we wrocku z tego co ja wiem to sa 2 kluby takie gdzie jest grane dicho-polo w jednym z nich jest nawet selekcja ludzi i nie wszyscy moga wejsc nie mowie ze jest wymagany odpowiedni stroj pochwale sie ze bylem na takim czyms i bylo wspaniale :D:D

a tutaj cosik fajnego

http://www.smog.pl/wideo/3050/disco_polo_zyje/

Share this post


Link to post
Share on other sites

kurde... jestem bardzo tolerancyjny. slucham bardzo roznej muzyki. od klasyki, przez jazz (zwlaszcza polski artystów - mozdzer, urbanator, komeda), muzyke elektroniczna (ATB, PvD nawet), pop/rock (choc generalnie taki - przepraszam za slowo - "ambitniejszy" U2, Madonna... polska muzyka popularna pokroju T.Love, czy Kazika tez bardzo lubie. Slucham nawet nowej papki radiowej, ale przesiewam przez sito cenzury co zdzierze (Rihhana), a co jest dla mnie tandeta (US5, Tokio Hotel).

 

Przedewszystkim jednak jestem fanem czarnej muzyki - soul, r`n`b, rap, funk, dancehall, regga....

 

Nieslucham za to wogole metalu i pochodnych, choc szanuje - czasem cos w ucho wpadnie - Metalica, KoRN

 

Przepraszam, ale naprawde discopolo nie lubie i nie toleruje. Jest to dla mnie uosuobienie wszystkiego czego nienawidze w muzyce. Tandetna muzyczka, tekst o [beep]ie maryny.... Tak samo niedzierze pochodnych discopolo czyli Manadryn i elektrocznej papki po schedzie disco polo.

 

Nie wiem jak to jest ale moge tolerowac nawet country ktore ma podobny poziom co dp. Ale dp nie nawidze.

 

Nieznaczy to ze nieszanuje sluchaczy tego gatunku, jednak mam swiadomosc ze to inny poziom.

 

Ciekawa analogia jest fakt iz bastiony discopolo to wschodnia sciana, ktora obarczam za obecny rzad (to tam glosowano na PIS, LPR, SAMOBORĘ), za zasciankowosc... odrazu sie wytlumacze - nie wszystkich mieszkancow. Mam dobrych znajomych z tych okolic (Przemyśl, Białystok), z bialegostoku pochodzi nawet jeden z lepszych polskich raperow - Pih.

 

Porsze Was nie wmawiajcie mi ze kazdy slucha dp jak sie napije. Ja nie slucham nie dzierze i nie toleruje (a pije sporo ;) ). Jak na jakiejs imprezie komus odwali i wlaczy dp - to z obserwacji - jeden kawalek zrobi szal, smiechy, drugi przejdzie juz bez entuzjamu, trzeci to samobojstwo imprezy.

 

Sluchaj co chcesz, co lubisz, ale pamietaj ze to swiadczy o Tobie, Twoim guście, Twojej osobowości

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro jesteśmy w takich klimatach. A Michała Wiśniewskiego lubicie? Facet sprzedaje miliony płyt. Przeszedł drogę z domu dziecka do bogacza (taki amerykański sen :wink: ). Stoi on w ością w gardle wszystkich "poważnych muzyków" sprzedających z wielką napinką 20 tyś. jednej płyty :lol:

 

@mateo.poznan, jesteś z "branży", jakieś przemyślenia? :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

WiŚniewski to już nie Disco Polo 8) Skąd takie skojarzenia? :lol: Hehe... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciekawa analogia jest fakt iz bastiony discopolo to wschodnia sciana, ktora obarczam za obecny rzad (to tam glosowano na PIS, LPR, SAMOBORĘ), za zasciankowosc... odrazu sie wytlumacze - nie wszystkich mieszkancow.

No, jakoś się wywinąłeś ;) Co ciekawe, w samym B-stoku wygrała PO... ale mniejsza o to.

Porsze Was nie wmawiajcie mi ze kazdy slucha dp jak sie napije. Ja nie slucham nie dzierze i nie toleruje (a pije sporo ;) ).

O właśnie, ja dokładnie tak samo, nawet piwo1.gif nie pomoże, ot, niereformowalny jestem i już! ;)

 

 

@RafiX: czemu nie, jak dla mnie to Wiśniewskiego można śmiało podciągnąć pod ten gatunek muzyki. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pamiętam, jak niedawno jeszcze (około rok temu) był nadawany program muzyczny na antenie Polsat 2, nazwy nie pamiętam ale nic nie szkodzi.

 

Był to program emitujący wyłącznie muzykę Disco Polo. Na antenie pojawiały sie teledyski kręcone w klubie "Fantazja" w Jaświłach (około 50 km za Białymstokiem). Więcej o klubie tutaj :arrow:http://www.greenstar.pl/?p=dyskoteki&d=fan

 

Jakie było moje zdziwienie, gdy któregoś dnia zobaczyłem siebie na antenie Polsat 2 ( :shock: ). Widziałem siebie mniej więcej po dwóch latach w telewizji od dnia, kiedy byłem na tej imprezie, co były kamery i nagrywano teledyski na potrzeby zespołów.

 

Mówię Wam, atmosfera panowała tam po prostu zaj..., tłum szalał na widok takich zespołów jak Boys, Impuls, VIP, Akcent, Toples i wiele innych. Choć ja sam nie zawsze przepadałem za taką muzyką, to też się świetnie bawiłem na tego typu imprezach. Kiedyś byłem tam bardzo częstym gościem :roll:

 

Co innego jest słuchanie tego w domowym zaciszu, a jeszcze inne są wrażenia, jak szalejemy przy tej muzyce na jakiejś dyskotece.

 

Mam 2 typy... Jeden program to Muzyczne Rozmaitości (prosze nie zrazac sie nazwą- muzyka typowo disco-lolo) a drugi to DJ Party... przechodzil on wiele metamorfoz, teraz leci tam muzyka house, techno, club...

Share this post


Link to post
Share on other sites
disco polo jest fajna muzyka niż rock.. :D

 

Wypowiedź legendarnego @felika3 swoim poziomem idealnie oddaje poziom disco polo :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czym jest taki Kalwi & Remi czy mBrother jak nie muzyka Disco polo (Disco po Polsku) tylko ze w kiepskim wydaniu i przeciez to cos nazywa sie muzyka dance i czesto leci na Vivie i nikomu ten prymityw nie przeszkadza. To dlaczego nie moze leciec klasyczne typowe disco-polo np na Vivie. Nie widze roznicy miedzy C-Bool-em a grupa Boys :lol: W tym drugim przypadku znam chociaz slowa i moge sie troche po kiwac z przyjaciolmi przy grilu i piwku a nie przy Imagination co 10 sekund przez 4 minuty :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słuchajcie, każdy kraj ma swoje Disco Polo. Anglicy mają "Anglo Disco" (taka Barbie Girl - pamiętacie), Niemcy mają "German Disco" (Modern Talking), Włosi "Italo Disco". Dlatego nie czepiajcie się, bo każdy kraj ma swoje. A poza tym to właśnie ten rodzaj muzyki sprzedaje się w milionach egzemplarzy. Dlatego nie mówcie mi, że słuchanie Disco Polo to obciach. Wystarczy, że Boys, czy Milano śpiewaliby po angielsku i już dla olbrzymiej rzeszy przeciwników "ryczenia po polsku" byliby cool.

Czy naprawdę nikt z was nigdy nie słuchał Loony i jej Bailando, albo C.C.Catch lub Blue System??? Dajcie spokój. Na każdej imprezie w byle mordowni (nie mówiąc już o night club'ach z klasą) grają różne "odmiany" Disco Polo, które ja nazwałem Anglo Disco, German Disco, a wy możecie sobie je nazywać jak chcecie (pop).

Fakt faktem na tym rodzaju muzyki zbija się prawdziwą kasę. To dzięki temu rodzajowi muzyki w głównej mierze takie studia jak PolyGram, Uniwersal, czy jak je tam zwał zbijają kasę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehh zestaw sobie Barbi Girl - tandeta ale szydercza (ma to jakosc wykonania przewyzszajaca polskie dp) albo modern talking (o klase wyzej, choc nie lubie ;) ) z naszymy rodzimymi gwiazdami disco polo!

 

co do wisniewskiego (@Jovik), tego czlowieka szanuje za marketing jaki sam sobie robi. naprawde jest asem w tym wzgledzie. muzycznie... porazka, ale bije na glowe dp.

 

@Jovik - generalnie wytwornie (poza alternatywnymi) w Polsce chetnie promują wszelaką chałturę, bo taki "produkt" jest latwy do sprzedania w wielu grupach docelowych, mozna go opchnac do wrzutek (gazety), posci to szeroki przekroj stacji sieciowych eska, rmf maxxx, radiostacja, a niezadko i powazniejsza, glowna stracja eurozetu - zeta czy duzy rmf. rzecz jasna mowie teraz o Wisniewskim nie dp.

 

Nalezy tu rozroznic dno w postaci disco polo i komercyjny pop czesto nie wysokich lotow. Bo jest roznica miedzy Boysami a Wisniewskim, nie mowiac juz o np. Rubiki ktory tez ma defacto "prosta" (chodzi o latwosc sprzedania produktu) muzyke. Napewno trudniej sprzedac muzyke artysty z ambitniejszych gatunkow (o debiutantach nie wspomne). W polskim szołbizie najlepiej sprzedaja sie skladanki, a potem znane nazwiska (takze alternatywa) na rowni z "innymi produktami". Debiutanci to zadkosc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Można powiedzieć, że Barbie Girl to tandeta, możliwe, tylko perfekcyjnie podana. Nie każda melodyjną piosenkę można porównać do dp. Zgadzam się, że Wiśniewski nawet w sferze muzycznej przebija dp, o reszcie nie wspomnę bo nie ma sensu.

 

Muzyka disco polo jest tandetna pod każdym względem:

muzyka, choreografia, taniec, ubrania, teledyski, skończywszy na zachowaniu i gębach artystów.

 

Mówicie, że studenci tego słuchają? To wstyd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może wszyscy którzy tak źle oceniają disco polo nie sa na bierząco, napewno tak, zobaczcie jak wygląda teraźniejsze disco polo i oceńcie, choćby poziom teledysków:

 

To jeden z moich ulubionych wokalistów disco polo:

 

1. ŁUKASH - JEST OK

http://pl.youtube.com/watch?v=QiANdK8fWqU

 

2. ŁUKASH - BAMBINA

http://pl.youtube.com/watch?v=WLF4LhwdV ... ed&search=

 

3. ŁUKASH - GDY JESTES NA DNIE

http://pl.youtube.com/watch?v=rIImxEFGu ... ed&search=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Piotrek- tandeta i kicz w czystej postaci. Nic więcej.

 

 

PS. To moje zdanie, oczywiście nie musicie się zgadzać, ale nie sądzę, że będzie wiele ludzi, którzy myślą inaczej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A może wszyscy którzy tak źle oceniają disco polo nie sa na bierząco, napewno tak, zobaczcie jak wygląda teraźniejsze disco polo i oceńcie, choćby poziom teledysków:

 

To jeden z moich ulubionych wokalistów disco polo:

 

1. ŁUKASH - JEST OK

http://pl.youtube.com/watch?v=QiANdK8fWqU

 

2. ŁUKASH - BAMBINA

http://pl.youtube.com/watch?v=WLF4LhwdV ... ed&search=

 

3. ŁUKASH - GDY JESTES NA DNIE

http://pl.youtube.com/watch?v=rIImxEFGu ... ed&search=

 

no to ocenie poziom teledysku bo co do reszty nie zmienie zdania. tak wiec klip na kilometr smierdzi kiczem. co najgorsze kicz moze byc ciekawa forma ale kiedy jest podana pewna drwiaca, cyniczna czy szydercza konwencja a tu mamy do czynienia z czysta tandeta, kiczem i... generalnie przeslabe.

 

chcesz dobry teledysk szefie? prosze kliknij i porownaj i ocen:

 

 

http://pl.youtube.com/watch?v=yT_XuA8H4Bs

http://pl.youtube.com/watch?v=VUS5ahptFZY

http://pl.youtube.com/watch?v=usT10u0hyUA

http://pl.youtube.com/watch?v=_IMCMZBftU0

http://pl.youtube.com/watch?v=UheH0U0Z0-o

 

to tylko kilka zbrzegu ktore moge powiedziec ze spelniaja moje wymagania co do klipow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze trochę tutaj sobie posłucham i cały wątek zamknę po prostu :P

 

Moim zdaniem każdy ma prawo do własnego wyboru typu muzyki jaką chce słuchać. I wydaje mi się bardzo nie na miejscu używanie słów typu "śmierdzi kiczem" tylko ze względu, że ktoś nie lubi takiej muzyki. Są tego fani, są i przeciwnicy. Również nie wszystkim muszą się podobać rytmy rapu czy hip hopu.

 

Proszę o trochę rozwagi w tym co się pisze. Za niektóre teksty zacznę chyba punktować. Nie wolno wmawiać komuś co jest dobre, a co nie. Jesteśmy wolni i wybór należy do nas samych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

rafix - po pierwsze wyrazam swoje zdanie, po drugie nie oszukujmy sie ta muzyka jest kiczowata z zalozenia (to nie jest obrazliwe!), po trzecie ok, moze ktos powiedziec cos zlego o rapie, jak uargumentuje moze sie nawet zgodze z tym :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...