Mati06 Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 Ale ile bateria wytrzyma na tym jedynym ładowaniu. Przynajmniej funkcja restart by się sptzydala oraz cofanie wstecz choćby do 3 dni. Dla nich to zawsze dodatkowy zarobek. Czy czasem aplkacja Muzo Pro nie należy do Muzo FM, którego Właścicielem jest Polsat? Ja sobie cenie nagrywanie na dysk przynajmniej można wszystko nagrywać, w porównaniu do chmury, gdzie dużą rolę grają licencję, i pojemny dysk 500 GB, gdzie w chmurze dostajemy biedne 100 GB odnawiające się co 30 dni. Na PVR można przechowywać nagrania bez żadnych ograniczeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek15 Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 W dniu 28.10.2021 o 11:18, tramwaj napisał: support458 niestety u mnie nie można odtwarzać seriali błąd 1204,rozmowa z konsultantem nic nie dała,przyjęto zgłoszenie i mam czekać. kiedy błąd usuną nie wiadomo. U mnie to samo. Każą czekać nie wiadomo jak długo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LWIK Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 Coś opornie im idzie wysyłanie aktualizacji oprogramowania. Jakieś znaczące zmiany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 Taki proces zazwyczaj trwa chwilę, aktualizacje są wysyłane partiami. Nie wiadomo tylko czy codziennie czy raz w tygodniu. Zmiany aplkacja Polsat Box Go, nowe loga, i poprawki błędów, i tyle narazie wiadomo. Ja na początku roku otrzymałem aktualizacje po 3 tygodniach. Trzeba mieć na uwadze że mieliśmy dlugi weekend teraz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszzradomia Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 Odpowiedź na jedno z wcześniejszych pytań. Pilot. APS-y (w moim przypadku w Radomiu) odmawiają wymiany samego zużytego pilota na nowy, motywując tym, że nie mają ich na stanie. Proponują zwrot całego zestawu i wysyłkę do serwisu, jednocześnie strasząc, że mogę być obciążony kosztami ekspertyzy. Próbują też wciskać nowe piloty za jedyne 45zł. Mój Evobox PVR całkowicie poległ z nagrywaniem po zmianie czasu. Soft sobie nie poradził i nie zmienił parametrów czasu w zaplanowanych nagraniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 Pilot bez problemu można kupić przez internet za mniejsza kwotę niż 45 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 2 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2021 3 godziny temu, dariuszzradomia napisał: Odpowiedź na jedno z wcześniejszych pytań. Pilot. APS-y (w moim przypadku w Radomiu) odmawiają wymiany samego zużytego pilota na nowy, motywując tym, że nie mają ich na stanie. Proponują zwrot całego zestawu i wysyłkę do serwisu, jednocześnie strasząc, że mogę być obciążony kosztami ekspertyzy. Próbują też wciskać nowe piloty za jedyne 45zł. Mój Evobox PVR całkowicie poległ z nagrywaniem po zmianie czasu. Soft sobie nie poradził i nie zmienił parametrów czasu w zaplanowanych nagraniach. Idź z pilotem do APSu i jak ci będą taki kit wciskać dzwoń z miejsca na infolinię i złóż oficjalną skargę na dany punkt- z góry zakład że nawet z konsulem nie zdążysz się połączyć a już nowym pilotem I TO ZA DARMO będziesz wychodził bo inaczej to oni będą pampersy zmieniać. Nie daj się oszustom naciągać- ja przez lata to chyba już z 10 wymieniłem(ostatni ze 2 miechy temu) i nawet nikt nie próbował mi o wymianie dekodera napomknąć a co dopiero wołać pieniądze za niesprawny sprzęt CP, tęp naciągaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Ponoć na FB PB informują że występują aktualnie problemy z działaniem aplikacji Polsat Box Go w nowej wersji oprogramowania dekodera. Że zostaną naprawione w najszybszym możliwym czasie. Czyli kolejny babol się przytrafił technikom który nie zostanie naprawiony przez kolejne długie miesiące. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lokietek Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 Podejrzewam że to jest ostatnia aktualizacja tego dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 3 godziny temu, Mati06 napisał: Czyli kolejny babol się przytrafił Byłbym pod większym wrażeniem gdyby im się nie przydarzył- wszak do ich baboli to już było przywyknąć, ostatecznie na dobry soft można mieć tylko nadzieję natomiast babol w nim to jak amen w pacierzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 3 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2021 (edytowane) No ponoć w ich cudzie cztery Kaa też był szereg baboli a co dopiero w PVR . Każdy sprzęt ma swój wyznaczony okres wsparcia. Ważne że dobrze się sprawuje. A niczym się zbytnio nie różni od dekodera 4K poza rozdzielczośćia i hybrydą . Edytowane 3 Listopada 2021 przez Mati06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 Najnowsza wersja oprogramowania to jest 4.1.2 A nr poprzedniej ? Ja mam 3.5.8 czy pobierze mi nową ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2021 Jak przyjdzie twoja kolej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monasterio Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 Może gdzieś przegapiłem, ale wydaje mi się, że wątek cały przeczytałem - czy jest jakiś changelog odnośnie tej aktualizacji? Co zmienia, co poprawia a co psuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinelka Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 3 godziny temu, monasterio napisał: Może gdzieś przegapiłem, ale wydaje mi się, że wątek cały przeczytałem - czy jest jakiś changelog odnośnie tej aktualizacji? Co zmienia, co poprawia a co psuje ? A co to takiego changelog? Corpo? Oficjalnej listy zmian chyba nie publikowali, ludzie polsatu na forum też milczą. Dla mnie istotne, że wreszcie, po tak długim czasie naprawili błąd informacji o pojemności dysku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiL Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 9 minut temu, martinelka napisał: A co to takiego changelog? Corpo? Lista zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 5 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2021 4 godziny temu, BiL napisał: Lista zmian A widzisz jak to po polsku brzmi naturalnie i chyba nawet łatwiej się pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszzradomia Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 W dniu 3.11.2021 o 00:04, OlafS napisał: Idź z pilotem do APSu i jak ci będą taki kit wciskać dzwoń z miejsca na infolinię i złóż oficjalną skargę na dany punkt- z góry zakład że nawet z konsulem nie zdążysz się połączyć a już nowym pilotem I TO ZA DARMO będziesz wychodził bo inaczej to oni będą pampersy zmieniać. Nie daj się oszustom naciągać- ja przez lata to chyba już z 10 wymieniłem(ostatni ze 2 miechy temu) i nawet nikt nie próbował mi o wymianie dekodera napomknąć a co dopiero wołać pieniądze za niesprawny sprzęt CP, tęp naciągaczy. No jednak teraz nie do końca jest tak w Polsacie, jak Kolega napisał. Przed chwilą dzwoniłem na Partyline PB i konsultant poinformował mnie, że w przypadku chęci wymiany samego pilota muszę do APS-u dostarczyć cały zestaw, który zostanie wymieniony od ręki na nowy. Nie muszę czekać na serwis i nie grozi mi żadna opłata dodatkowa. Dwa zasadnicze minusy tego rozwiązania: ponowna zabawa z ustawieniami dekodera i listą kanałów, a w przypadku PVR = utrata wszystkich nagrań. Nie rozumiem tej pokrętnej "logiki" - problem jest jedynie z pilotem, a cały zestaw muszą teraz "odświeżyć" po kliencie przed wydaniem kolejnemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 @dariuszzradomia to chyba jakiś ponury żart Czy przy zmianie nazwy na PB rozum im odebrało Obłęd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszzradomia Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 (edytowane) 5 minut temu, OlafS napisał: @dariuszzradomia to chyba jakiś ponury żart Podejrzewam, że to celowo, by zniechęcić klientów do wymian, a przy okazji wciskać im piloty za 45 zł (o wartości kilkunastu złotych w Chinach), zamiast zamienników za dwie dyszki z Allegro. Jak się jakiś klient uprze, to są stratni na kosztach transportu i "odświeżenia" sprzetu, a pewnie wielu sobie odpuści taką zabawę. Nie wierzysz - zadzwoń i sprawdź :). Edytowane 6 Listopada 2021 przez dariuszzradomia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 Ostatnio zepsuł się pilot mojej babci do HD 3000 w zeszłym miesiącu pojechalidny do apsu dostałem nowy pilot od ręki za 40 zł bo umowa jest na czas nieokreślony, ale nie kazywali mi sprzętu przywozić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dariuszzradomia Opublikowano 6 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2021 17 minut temu, Mati06 napisał: do apsu dostałem nowy pilot od ręki za 40 zł bo umowa jest na czas nieokreślony, ale nie kazywali mi sprzętu przywozić. No właśnie - za 40 złotych (w Radomiu za 45 zł). Za wymianę sprzętu, który jest własnością PB i powinien być cały czas w pełni sprawny. Oddasz dekoder przy rezygnacji z usług, to pilot zostanie babci na pamiątkę. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pl677 Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 Witam. Czy w tym dekoderze można wyszukać kanały kodowane czy tylko niekodowane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 Tylko nie kodowane tak jest ustawione domyślnie i nie można tego zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 8 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2021 1 godzinę temu, Mati06 napisał: Tylko nie kodowane Jest tak ustawione, ale mimo to kodowane też wyszukuje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.