lokietek Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Z wyszukiwaniem to u mnie różnie. Czasem nie chce wyszukać mimo że w programie jest na 100 % i w epg mogę bez problemu znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
btrt444 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Miałem dokładnie ten sam problem. Wydarzyło się to prawdopodobnie po ostatniej aktualizacji oprogramowania. Zmieniłem w ustawieniach opcję "Szukaj" na "Lokalnie" i wyszukiwanie z EPG zaczęło działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 (edytowane) W dniu 24.05.2021 o 15:55, monasterio napisał: A jak u was z wyszukiwaniem? U mnie niczego kompletnie nie znajduje od dobrego pół roku. Nawet jak wiem na 100%, że coś będzie emitowane - nope 0 wyników. Żadne restarty nie pomagają - dekodera wymieniać nie chcę, bo mi szkoda nagrań, które mam, a i tak mam jakiś porządny egzemplarz jeśli chodzi o hardware, bo mi już chyba z 5 albo 6 lat działa bez żadnych wymian. Tylko ten soft z aktualizacji na aktualizację coraz gorszy... W dniu 24.05.2021 o 19:41, lokietek napisał: Z wyszukiwaniem to u mnie różnie. Czasem nie chce wyszukać mimo że w programie jest na 100 % i w epg mogę bez problemu znaleźć Witam. Proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych dekodera i weryfikację, czy sytuacja nadal występuje. Edytowane 26 Maja 2021 przez Specjalista Cyfrowy Polsat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ichris Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 Mam swój dekoder Ferguson Ariva 253 combo od kilku lat. Przy podpisaniu umowy wziąć dekoder CP czy zostać przy swoim? Cesja bieżącej umowy ze względu na zgon abonenta podobno nie wchodzi w grę i trzeba podpisać nową umowę. Będę wdzięczny za radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 Witam. Jeśli jesteś zainteresowany ofertą, zapraszam w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 @ichris wydaje mi się że powinna być możliwość cesji po śmierci abonenta, gdzieś o tym czytałem, może zadzwoń do DUK 222 127 128 i zapytaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 Chyba coś poprawili w wykazie %-owym zajętości dysku bo dziś zobaczyłem przy wejściu w nagrania że mam 47% miejsca a wczoraj było znajome 0% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czytnik Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 U mnie przy nagraniach pokazuje jedno , a menu o dyskach pokazuje drugie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 5 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2021 Nadal jest błąd , w pvr pokazuje co innego niż w info o dysku w ustawieniach a tak BTW @Specjalista Cyfrowy Polsat odniesie się do moich wcześniejszych postów , zapytań , a'propos wszelakich udogodnień na evo lite w przypadku konfiguracji evo PVR + multiroom evo LITE , bo nadal twierdzicie że " nowoczesne " funkcje nie zadziałają na LITE skoro ma się w umowie PVR , a jednak są takie kwiatki że funkcje na LITE działają choć nie powinny ... finalnie trzeba zrezygnować z PVR na rzecz EVO HD jako głowny dekoder i multoroom EVO LITE ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezestomek Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 W dniu 4.06.2021 o 21:45, OlafS napisał: Chyba coś poprawili w wykazie %-owym zajętości dysku bo dziś zobaczyłem przy wejściu w nagrania że mam 47% miejsca a wczoraj było znajome 0% U mnie spada regularnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 12 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2021 (edytowane) @prezestomek U mnie już też od jakiegoś czasu Być może coś próbowali grzebać ale nie wyjszło Edytowane 12 Czerwca 2021 przez OlafS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt-1 Opublikowano 13 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2021 Czy można wymienić dekoder evobox HD na evobox PVR w trakcie trwania umowy ? Bo chciałbym mieć nagrywanie, a nie mogę mieć nPVR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2021 Tak, masz taką możliwość na 16 miesięcy przed zakończeniem umowy. W przypadku chęci przedłużenia, napisz do mnie w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 W dniu 13.06.2021 o 23:54, Matt-1 napisał: Czy można wymienić dekoder evobox HD na evobox PVR w trakcie trwania umowy ? Bo chciałbym mieć nagrywanie, a nie mogę mieć nPVR. Bo to jest jakieś zjełczałe masło maślane wymyślone przez mądre głowy CP , z których w pokrętny sposób próbuje się nam tłumaczyć @Specjalista Cyfrowy Polsat Większość abonentów od początku istnienia evo PVR pobrała je z racji " lepszego wyboru " , głupi tez nie jesteśmy mamy multiroom najczęściej na HD55OOs który absolutnie jest wykastrowany z udogodnień EVO LITE , kolejne zjełczałem masło to konfiguracja evobox i wymiana hd5500s na EVOLITE by mieć cos lepszego niż leciwe już HD5500s ale i tak znów nie dostajemy to na czym nam zależy czyli nPVR , cofanie , 7 dni wstecz czyli udogodnienia dla evo lite ale tylko w konfiguracji z dekoderem głodnym EVO HD . Ten kto to tak wymyślił powinien mieć dożywotni zakaz podejmowania idiotycznych i niespójnych decyzji , do tego irracjonalne naciąganie CP gdy chce sie wymienić dekoder na aneksowanie umowy po to by tylko wydłużyć umowę abonencka . Nic tylko patrzeć jak kroicie klientów NIESWIADOMYCH bo są ich setki gdyż dzwonią i toczak wojnę, ze CP mówi co innego , daje co innego a funkcjonuje to jeszcze w inny sposób . @Specjalista Cyfrowy Polsat współczuje CI tylko twoich emocji ze musisz tak bardzo mieć pokerowa buźkę i wciskać te ciemnotę potencjalnym NOWYM uradowanym abonentów, których wydmuchano w kolejnym sezonie nawet na 4K . Amen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt-1 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 W dniu 14.06.2021 o 07:11, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Tak, masz taką możliwość na 16 miesięcy przed zakończeniem umowy. W przypadku chęci przedłużenia, napisz do mnie w wiadomości prywatnej. Czy te 16 miesięcy to prawda ? Bo na stronie CP piszę że jak jest 6 miesięcy do końca umowy to tylko wtedy można wymienić dekoder. A umowa jest już przedłużona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 @Matt-1nowa umowa na 36 miesięcy i się uda 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 7 godzin temu, Matt-1 napisał: Czy te 16 miesięcy to prawda ? Bo na stronie CP piszę że jak jest 6 miesięcy do końca umowy to tylko wtedy można wymienić dekoder. A umowa jest już przedłużona. Witam, przepraszam za wprowadzenie w błąd. Umowę wraz ze sprzętem można przedłużyć na 6 miesięcy przed końcem kontraktu. Jeśli jesteś zainteresowany, zapraszam do wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezestomek Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 Czy możecie zalogować się od paru dni na CP Go? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arsen57 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 1 godzinę temu, prezestomek napisał: Czy możecie zalogować się od paru dni na CP Go? Ze względów bezpieczeństwa musisz zmienić stare ( obecne) hasło. Miałem ten sam problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 26 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 Zwracam honor kilku osobom tutaj. U mnie dopiero teraz jest bardzo widoczny Bug w tablicy EPG. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 27 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 Czy u kogoś też na liście radiowej, radio Zet oraz Meloradio nie mają logotypów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych, logo powinno pojawić się w ciągu 60 minut. W dniu 25.06.2021 o 17:44, prezestomek napisał: Czy możecie zalogować się od paru dni na CP Go? Witam. Czy udało się zalogować? Jeśli nie, zapraszam w wiadomości prywatnej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 (edytowane) 6 godzin temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Proszę o przywrócenie ustawień fabrycznych, logo powinno pojawić się w ciągu 60 minut. Witam. Czy udało się zalogować? Jeśli nie, zapraszam w wiadomości prywatnej. Czy to pomoże? Przywróciłem ustawienia fabryczne. I nadal brak logotypów? Najpierw niech szanowny specjalista dowie się czy te dwie stacje radiowe są nadal częścią oferty satelitarnej? Edytowane 28 Czerwca 2021 przez Mati06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 5 godzin temu, Mati06 napisał: Czy to pomoże? Przywróciłem ustawienia fabryczne. I nadal brak logotypów? Najpierw niech szanowny specjalista dowie się czy te dwie stacje radiowe są nadal częścią oferty satelitarnej? W takim przypadku proszę zapisać zgłoszenie poprzez ICOK w zakładce Kontakt z Cyfrowym Polsatem > Napisz do nas. Następnie podaj mi numer karty z dekodera w wiadomości prywatnej w celu przyspieszenia sprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bar06_12 Opublikowano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Witam, Od kilku dni nie mogę zalogować się do aplikacji CP GO. Myślałem że wpisuje źle hasło, ale przy próbie odzyskania hasła skierowało mnie do ICOK. Tam przy próbie zalogowania się na konto wyskoczył komunikat że konto zostało zablokowane. Co może być tego przyczyną? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.