Specjalista Polsat Box Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 3 godziny temu, sprycha napisał: Witam Mam pytanie odnośnie odnośnie konwertera, na dniach wymieniam swojego wysłużonego Sagemcom ESI-88 naEVOBOX PVR. Na dachu mam antenę z konwerterem twin (który ma już z 8 lat nie jest to konwerter typu UNICABLE) od którego odchodzą dwa przewody. Evobox PVR potrafi przy konwerterze unicable jednocześnie nagrywać 3 stacje i odtwarzać kolejną ALE NA TEJ FUNKCJI mi w ogóle nie zależy, bo nie nagrywam nic. Czy jest sens wymieniać mój konwerter twin na unicable ?, skoro nie nagrywam żadnych filmów, czy są jeszcze jakieś plusy zmiany na unicable (czy kanały się szybciej przełączają? , może lepiej/gorzej sprawują się przy gorszych warunkach atmosferycznych?) drugi dekoder w mulirroomie ma swoją oddzielną antenę więc opcja dołożenia kolejnego dekodera też odpada, może macie swoje obserwacje na temat zmiany konwertera ? pozdrawiam Witaj. W takiej sytuacji, jeżeli nie odczuwasz utrudnień związanych z działem, to nie musisz go wymieniać. Pamiętaj, że cały zestaw antenowy należy serwisować raz w roku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprycha Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 45 minut temu, Adam 64 napisał: . Sam sobie dałeś odpowiedź na pytanie!!! Twój konwerter ma już 8 lat, także jest zdecydowanie stary i mało stabilny nic nie pracuje wiecznie, a przy okazji po zmianie będziesz miał szybsze przełączanie kanałów. Ja po wymianie na unicabel odczułem dużą różnice stabilności na korzyść unicabla. O i to jest na plus, szybsze przełączanie kanałów, na tym mi bardzo zależy, jeżeli jest to zauważalne to wymienię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 (edytowane) Też mam Evobox PVR. Na początku miałem podłączony konwerter Twin poprzez dwa przewody antenowe a później zmieniłem na Unicable. Ale nie zauważyłem jakieś spektakularnej zmiany szybkości przełączania kanałów. Edytowane 9 Stycznia 2020 przez Jerzykowski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 3 godziny temu, sprycha napisał: NA TEJ FUNKCJI mi w ogóle nie zależy, bo nie nagrywam nic. To jak to jest u ciebie siedzisz cały czas przed TV czy oglądasz TV tak sporadycznie że zupełnie cie nie interesuje co tam nadają Pytam tak z ciekawości bo ja nie nagrywam tylko jednego gatunku- sportu bo dla mnie ważne są autentyczne emocje więc albo na żywo, albo wcale, ale co do innych programów to po pierwsze że nie zawsze jest czas a po drugie by z bloków reklamowych wyłowić "wstawki programowe" które mnie interesują bo reklam autentycznie nie trawię, co do nagrywania to wierz mi że już ze 2-3 razy się trafiło że możliwości Evoboxa wykorzystywałem na maxa czyli 3 nagrywane i czwarty na wizji a nawet raz było tak że jako + leciał podgląd piątego kanału w PIP. Zacznij nagrywać... "naprawdę warto" 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 64 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 (edytowane) 53 minuty temu, Jerzykowski napisał: Też mam Evobox PVR. Na początku miałem podłączony konwerter Twin poprzez dwa przewody antenowe a później zmieniłem na Unicable. Ale nie zauważyłem jakieś spektakularnej zmiany szybkości przełączania kanałów. A ile lat miał twój konwerter twin, bo nie przypuszczam żeby 8 jak w przypadku sprycha ? Edytowane 9 Stycznia 2020 przez Adam 64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wuzel Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 Jak znajdę i czas dopisze ,sprawdzę mojego ponad 20 letniego Sharpa. Sprawdzę czy w ogóle i jak działa. Na pewno różnicą była waga ,jak pamiętam. Obecne konwertery są dużo lżejsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 64 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 (edytowane) Też mam taki stary konwerter Sharpa gdzieś tam leży, później były te mniejsze. Ale na twoim miejscu obawiałbym się o odbiornik można spalić zasilanie, te konwertery miały nawet 4 razy większy pobór prądu do tego czułości była prawie ośmiokrotnie mniejsza , także podłączenie nawet jak pójdzie to nic ci nie da, bo przy gorszej pogodzie cały czas będzie ci wszystko klatkować o ile w ogóle pójdzie . Edytowane 24 Stycznia 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djclassic Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 4 godziny temu, Adam 64 napisał: Twój konwerter ma już 8 lat, także jest zdecydowanie stary i mało stabilny nic nie pracuje wiecznie, a przy okazji po zmianie będziesz miał szybsze przełączanie kanałów. Ja po wymianie na unicabel odczułem dużą różnice stabilności na korzyść unicabla. Ja mam konwerter który ma już chyba 12 lat i śmiga lepiej niż ten unicabel. A poza tym miałem jakiś czas podłączony ten polsatowski i nie zauważyłem żadnej różnicy pomiędzy twin a unicabel. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 2 godziny temu, Adam 64 napisał: A ile lat miał twój konwerter twin, bo nie przypuszczam żeby 8 jak w przypadku sprycha ? Ciężko mi powiedzieć ile bo nie pamiętam. Ale myślę że z 5-6 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam 64 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Jerzykowski napisał: Ciężko mi powiedzieć ile bo nie pamiętam. Ale myślę że z 5-6 lat. Ja miałem twina inwerto służył mi 4 lata i jakieś 3 lata temu przeszedłem na unicable .Jakoś i siła sygnału poprawiła mi się o 15 - 20% i obecnie nie mam żadnego problemu z oglądaniem nawet przy bardzo dużych opadach. Zdarzały się sytuacje że telewizja naziemna nie przekazywała sygnału ze względu na burzę a ja nadal miałem czysty nie zaburzony niczym obraz. Nie mówiąc też o pełnym dostępie do wszystkich możliwości Evoboxa , po prostu na twinie nie da się wszystkiego uzyskać. Także dla tego tak zachwalam ten konwerter. Edytowane 9 Stycznia 2020 przez Adam 64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sprycha Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 18 godzin temu, OlafS napisał: To jak to jest u ciebie siedzisz cały czas przed TV czy oglądasz TV tak sporadycznie że zupełnie cie nie interesuje co tam nadają Pytam tak z ciekawości bo ja nie nagrywam tylko jednego gatunku- sportu bo dla mnie ważne są autentyczne emocje więc albo na żywo, albo wcale, ale co do innych programów to po pierwsze że nie zawsze jest czas a po drugie by z bloków reklamowych wyłowić "wstawki programowe" które mnie interesują bo reklam autentycznie nie trawię, co do nagrywania to wierz mi że już ze 2-3 razy się trafiło że możliwości Evoboxa wykorzystywałem na maxa czyli 3 nagrywane i czwarty na wizji a nawet raz było tak że jako + leciał podgląd piątego kanału w PIP. Zacznij nagrywać... "naprawdę warto" TV oglądam tylko w weekend wieczorem i dla tego nie nagrywam bo to co jest na bieżąco to i tak dla mnie za dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RBpro Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 (edytowane) Mam pytanie - Czy macie problem z CPGO i HBOGO - "Problem z pobraniem aplikacji" numer błędu 4? Przepraszam - nie ma pytania - sam zepsułem. Na forum evobox lite, było podanych kilka stron do blokady na routerze (problem wolnego przełączania kanałów) ich blokada "zepsuła" CPGO i HBOGO Edytowane 10 Stycznia 2020 przez RBpro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha_2007 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 (edytowane) Panowie z Polsatu! Może w końcu naprawicie oprogramowanie Evoboxa w zakresie wznawiania nagrań od miejsca, w którym owo nagranie zostało przerwane? Od chwili, kiedy ok. dwóch miesięcy temu dekoder nie mógł pobrać aktualizacji i "zapętlał się" (sprawa opisywana przez wielu użytkowników na tym forum), funkcjonalność ta nie działa, a właściwie działa tylko do czasu opuszczenia menu "Moje nagrania" i przełączenia dekodera do stanu czuwania. Po takiej operacji "znikają" informacje, które wskazywały, że dane nagranie zostało już obejrzane (obecnie wszystkie nagrania wskazywane są jako nieobejrzane mimo, że były wielokrotnie odtwarzane) nie mówiąc już o opcji wznawiania nagrania od miejsca w którym przerwano oglądnie danego materiału. Obecnie więc użytkowanie tak nowoczesnego sprzętu sprowadza się do notowania przeze mnie na kartce, tego co już zostało obejrzane (dotyczy to głównie seriali danego sezonu, których nie mogę pojedynczo usunąć, gdyż przy opcji nagraj sezon dekoder zawsze będzie je "dogrywał") oraz notowania czasów, w którym oglądanie zostało przerwane. Może więc jako dodatek do nowoczesnego sprzętu Polsat powinien dodawać jakieś notatniki, które poprawią funkcjonalność użytkowania? Dodaję, że nie pomaga resetowanie ustawień i przywracanie ustawień do stanu fabrycznego, jak i hard reset polegający na odłączeniu dekodera od zasilania, a sam dekoder, przez większość swojego czasu (mam go od momentu wprowadzenia go do oferty) nie sprawiał problemów, które zaczęły się dopiero, kiedy "namieszaliście" coś z oprogramowaniem ok. 2 miesiące temu. Pozdrawiam. Edytowane 18 Stycznia 2020 przez Barti Zdanie pytające kończymy znakiem zapytania, a nie kropką. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 @blacha_2007 Jest na to rada. Jeśli po wznowieniu zaczyna od początku to trzeba wejść jeszcze raz w PVR, odtwarzany materiał i teraz pierwszą opcją jest "oglądaj", a wyżej "wznów" i po wybraniu "wznów" odtwarza od miejsca, gdzie skończyliśmy oglądać poprzednio. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzykowski Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Ja mam taką strategie, że obejrzany program po oglądnięciu kasuje. Zresztą, trochę to dla mnie dziwne. Oglądasz coś i nie wiesz, czy to wcześniej oglądałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Ja mam pytanie odnośnie radia internetowego z aplikacji MUZO.PRO. Do kogo można zgłosić nieaktualne linki niektórych stacji oraz czy jest obsługa formatu AAC+? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 (edytowane) Przeczytałem to, co napisał @blacha i wszedłem teraz z czuwania i okazuje się, że dekoder pamiętał to, co oglądałem kilka dni temu, czyli była opcja "Wznów". Co mnie zdziwiło, bo wcześniej też zauważyłem to samo, co u@ blachy. Nie zmienia to faktu, że to oprogramowanie trapi wiele innych niedociągnięć. W EPG wchodzisz i zmieniasz stacje z np. xx na xx, przeglądasz i nagle wraca do stacji pierwotnej, czyli tej, na której jesteś i wszedłeś w EPG. I brak 8x do przodu. To już jest kpina, żeby tego do dziś nie zrobić. Miesiącami coś tam robią w tym sofcie i tylko się pogarsza. Edytowane 18 Stycznia 2020 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djclassic Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 4 godziny temu, Młody napisał: Ja mam pytanie odnośnie radia internetowego z aplikacji MUZO.PRO. Do kogo można zgłosić nieaktualne linki niektórych stacji oraz czy jest obsługa formatu AAC+? Ja już przestałem korzystać z tej aplikacji, bo tam coraz mniej stacji. Żadna reakcja w tej sprawie nie dała rezultatu. Teraz korzystam z innego urządzenia, aby słuchać radia. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 Pytanie do @support458. Czy zostaną dodane funkcje reStart i CatchUP do EVOBOX PVR??? Do EVOBOX LITE już są te funkcje pomału dodawane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Młody Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 @djclassic - Dzięki za odpowiedź. Tak przeczuwałem, że aplikacja jest zaniedbywana, widząc nie działające np: MUZO.FM. A szkoda, bo to jest fajny dodatek, a daje dostęp do większej ilości ogólnopolskich stacji. Sam mam swoje listy streamów do smartfona i komputera, mimo to na dekoderze też od czasu do czasu sobie uruchamiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacha_2007 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2020 W dniu 18.01.2020 o 11:40, sebap napisał: @blacha_2007 Jest na to rada. Jeśli po wznowieniu zaczyna od początku to trzeba wejść jeszcze raz w PVR, odtwarzany materiał i teraz pierwszą opcją jest "oglądaj", a wyżej "wznów" i po wybraniu "wznów" odtwarza od miejsca, gdzie skończyliśmy oglądać poprzednio. Znam ten "patent" (chyba był wskazywany na Tym forum) jednak przeważnie on także nie działa - przynajmniej w moim przypadku. W sytuacji, którą opisujesz, niestety po ponownym wejściu do PVR nie ma właśnie opcji "wznów", a jeżeli już się wyświetli to w większości odtwarzanie rozpoczyna się od tego miejsca w którym przerwałem oglądanie przed chwilą - czyli jest to kilka sekund od rozpoczęcia nagrania. W dniu 18.01.2020 o 11:43, Jerzykowski napisał: Ja mam taką strategie, że obejrzany program po oglądnięciu kasuje. Zresztą, trochę to dla mnie dziwne. Oglądasz coś i nie wiesz, czy to wcześniej oglądałeś? Strategia dobra jeśli chodzi o pojedyncze filmy. Spróbuj jednak zaprogramować nagrywanie sezonu jakiegoś programu i w międzyczasie usuwaj obejrzane już odcinki. Wszystko OK, jeśli dany odcinek sezonu jest emitowany jednokrotnie. W innym przypadku po usunięciu odcinka dekoder i tak "dogra" go do folderu, a wtedy masz całkowity "miszmasz", gdyż nagrana lista zawiera kolekcję odcinków, która jest ułożona chronologicznie, ale nie po kolei. W przypadku nagrywania kilku sezonów i wielu programów w połączeniu z Netflixem chyba można się pogubić, gdyż nie zawsze oglądam dany sezon od początku do końca. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 @blacha_2007 Witam, dziękuję za zgłoszenie. Sprawa została przekazana do odpowiedniego działu. Bardzo proszę o cierpliwości i przepraszam za niedogodności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 ... ale problem ten jest juz od wakacji jak nie dalej , zdazyly pojawic sie 2 aktualizacje dekodera ktore w zasadniczej kwestii NIC nie ulepszaja w dekoderze a sprawiaja ze niektorzy uzytkownicy chca go przestać uzywać ... moze czas przyznac przed samym soba i Waszymi specjalistami ze za takie pieniadze jakie WAM oferuja nie bedziecie sprzetu rozwijac albo chociaz sprawiac by nadawal sie nadal do uzytku , bo gdy pojawia sie aktualizacja to jako abonenci zastanawiamy sie czy dekoder wstanie , bedzie reagował czy zacznie zyc wg wlasnego HALO !! albo najgorsze ze uslyszymy po raz setny INFO iz nalezy dekoder zrestartowac do fabrycznych ... rozumiemy i szanujemy ze sa granice bledu w kazdym oprogramowianiu ale Wy zaczynacie juz jechac na kredyt !! i to kredyt maxymalnego zaufania !!! 1 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marchelmza Opublikowano 20 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2020 (edytowane) Niestety, ale to prawda. Tak to wygląda. Edytowane 20 Stycznia 2020 przez Barti Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym. Poprawiono post. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 @support458 Czy trwają jakieś prace nad wprowadzeniem Cutch Up-a to tego modelu? Czy coś takiego jest planowane? Czy ten dekoder nie jest do tego stosowny? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.