Jump to content

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna


Recommended Posts

22 minuty temu, dawid5283007 napisał:

U mnie dziś dekoder zgłosił że aktualizacja jest dostępna dla dekodera, jednak już na ekranie instalacji ma problem z pobraniem aktualizacji, wywala błędy (np. błąd wyszukiwania pamięci USB (??) Po czym wywala komunikat, że aktualizacja nieudana i uruchamia się ponownie. Po jakimś czasie znowu pojawia się komunikat o aktualizacji i robi się powtórka z rozrywki. Miał ktoś taką sytuację? Obecna wersja oprogramowania to 3.2.0

I u mnie też 😒

24 minuty temu, dawid5283007 napisał:

U mnie dziś dekoder zgłosił że aktualizacja jest dostępna dla dekodera, jednak już na ekranie instalacji ma problem z pobraniem aktualizacji, wywala błędy (np. błąd wyszukiwania pamięci USB (??) Po czym wywala komunikat, że aktualizacja nieudana i uruchamia się ponownie. Po jakimś czasie znowu pojawia się komunikat o aktualizacji i robi się powtórka z rozrywki. Miał ktoś taką sytuację? Obecna wersja oprogramowania to 3.2.0

U mnie też 😒

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, dawid5283007 napisał:

U mnie dziś dekoder zgłosił że aktualizacja jest dostępna dla dekodera, jednak już na ekranie instalacji ma problem z pobraniem aktualizacji, wywala błędy (np. błąd wyszukiwania pamięci USB (??) Po czym wywala komunikat, że aktualizacja nieudana i uruchamia się ponownie. Po jakimś czasie znowu pojawia się komunikat o aktualizacji i robi się powtórka z rozrywki. Miał ktoś taką sytuację? Obecna wersja oprogramowania to 3.2.0

Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera. 

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites

Ja również dołączę do użytkowników EVOBOX-a, który od dzisiaj szaleje z aktualizacjami. Generalnie wgrywa nowy soft "w kółko" po czym po komunikacie o nieudanej aktualizacji wraca do odtwarzania. Niestety nawet wielokrotne przywracanie ustawień fabrycznych nie pomaga. Sądzę, że Kolega jako specjalista CP powinien zainterweniować w kwestii wstrzymania udostępniania błędnego oprogramowania. Nawiasem mówiąc soft do tego dekodera już od jakiegoś czasu szwankował, bo dla przykładu przestała funkcjonować opcja wznawiania odtwarzania nagrania od momentu, kiedy nagranie było zastopowanie. Zmiana ustawień (np. wyłączenie napisów) podczas odtwarzania filmu w HBO GO powodowało powrót do głównego menu tej aplikacji, a kolejne odtworzenie oglądanego materiału nie miało opcji jego wznawiania.

Link to post
Share on other sites

U mnie to samo.

Godzinę temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera. 

Zamiast pisać takie bzdury, lepiej w ogóle nic nie pisać. Nie jest to pojedynczy przypadek, a globalny, więc jak ma to komukolwiek pomóc?

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, blacha_2007 napisał:

Ja również dołączę do użytkowników EVOBOX-a, który od dzisiaj szaleje z aktualizacjami. Generalnie wgrywa nowy soft "w kółko" po czym po komunikacie o nieudanej aktualizacji wraca do odtwarzania. Niestety nawet wielokrotne przywracanie ustawień fabrycznych nie pomaga. Sądzę, że Kolega jako specjalista CP powinien zainterweniować w kwestii wstrzymania udostępniania błędnego oprogramowania. Nawiasem mówiąc soft do tego dekodera już od jakiegoś czasu szwankował, bo dla przykładu przestała funkcjonować opcja wznawiania odtwarzania nagrania od momentu, kiedy nagranie było zastopowanie. Zmiana ustawień (np. wyłączenie napisów) podczas odtwarzania filmu w HBO GO powodowało powrót do głównego menu tej aplikacji, a kolejne odtworzenie oglądanego materiału nie miało opcji jego wznawiania.

 

27 minut temu, piotrekdk napisał:

U mnie ten sam problem 😕

 

1 minutę temu, kazik147 napisał:

Dokładnie to samo, a mam jeden z najstarszych dekoderów bo wymieniłem go z sagema jak tylko Evobox się pojawił w dystrybucji i dotychczas chodził bez żadnych niespodzianek.

 

32 minuty temu, berger6630 napisał:

Mam jak wyżej

 

56 minut temu, TomoS napisał:

Mam to samo. Aktualizacja się zapetla i podczas aktualizacji sypie komunikatami o błędach. 


Z uzyskanych informacji wynika, że sytuacja powinna wrócić do normy. Proszę, zweryfikujcie funkcjonalność swoich urządzeń.

Link to post
Share on other sites

Zdalne nagrywanie miało być przez apke CP GO poprzez 1 główne  urządzenie przypisane do CP GO - to jedno urządzenie miało wysyłać " sygnał " i PVR mógł nagrywać przez zlecenie wysłane z komórki czy tabletu , pilot mobilny to pilot CP tylko w wersji na smartfon :)

Link to post
Share on other sites

Witam, czy przy wyłączonym ograniczeniu wiekowym trzeba podawać PIN na kanałach erotycznych pytam się temu bo w EVOBOX PVR mam wyłączone ograniczenia wiekowe a przy kanałach erotycznych muszę podawać PIN

Edited by stefan85
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...