Specjalista Cyfrowy Polsat 87 Posted October 7 Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera i zweryfikuj sytuację. Jeśli nie ulegnie ona zmianie, sugeruję udać się do punktu w celu przeprowadzenia diagnostyki i ewentualnej wymiany urządzenia na nowe. Możesz również wysłać szczegółowy opis sytuacji poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Odpowiedni dział zweryfikuje tę sprawę. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adam 64 1 Posted October 7 Przywracałem już ustawienia fabryczne dekodera i nic to nie dało. Diagnostyka nic nie da bo jak widzę koledzy tu wypowiadający tez maja dokładnie takie same objawy jak ja. Informację tą już przekazywałem do centrum obsługi ale uznano że tylko ja mam ten problem a oprogramowanie jest w porządku, to dlaczego tu się ludzie skarzą na te same błędy. Dekodera nie będą teraz wymieniał bo stracę nagrania a i tak ten nowy będzie miał te same błędy bo jak widać problem jest nie tylko u mnie. Prosiłbym o reakcje i przekazanie tych informacji przez Specjalista Cyfrowy Polsat do odpowiedniego działu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Specjalista Cyfrowy Polsat 87 Posted October 7 Z poziomu forum nie mam wglądu do systemu, sugeruję zapisanie zgłoszenia poprzez ICOK w tej sprawie. Prześlij mi później numer karty dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyspieszyć realizację. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adam 64 1 Posted October 7 Bardzo dziękuję za szybką interwencję. Quote Share this post Link to post Share on other sites
arczi1280 18 Posted October 7 (edited) 2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał: Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera i zweryfikuj sytuację. Jeśli nie ulegnie ona zmianie, sugeruję udać się do punktu w celu przeprowadzenia diagnostyki i ewentualnej wymiany urządzenia na nowe. Możesz również wysłać szczegółowy opis sytuacji poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Odpowiedni dział zweryfikuje tę sprawę. Ile osób już pisało na temat opcji wznowienia nagrania w tym wątku? Po aktualizacji do wersji 3.2.0 nie można wrócić do momentu w którym przerwało się oglądanie zapisanego nagrania. Nie pomaga przywrócenie ustawień fabrycznych, wymiana dekodera też nie eliminuje tej przypadłości ponieważ oprogramowanie o numerze 3.2.0 zepsuło opcje wznów. Panie specjalisto jeśli nie potrafi Pan wpłynąć na waszych nieudolnych programistów aby zmienić tą sytuację nową aktualizacją, to przynajmniej proszę przestać dawać te idiotyczne rady o ustawieniach fabrycznych lub wymianie sprzętu. Edited October 7 by arczi1280 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Paweł 68 44 Posted October 7 Panowie, to jest korporacja. Ktoś uznał że nie ma błędu w oprogramowaniu i tak wszyscy przedstawiciele będą mówić. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MarioTychy 1 Posted October 8 od dłuższego czasu podczas przeglądania kanałów na epg dekoder samoczynnie przeskakuje na kanał od którego rozpoczynałem przeszukiwanie. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje, wymiana dekodera też brak poprawy. ktoś też tak ma? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adam 64 1 Posted October 8 (edited) 6 godzin temu, MarioTychy napisał: od dłuższego czasu podczas przeglądania kanałów na epg dekoder samoczynnie przeskakuje na kanał od którego rozpoczynałem przeszukiwanie. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje, wymiana dekodera też brak poprawy. ktoś też tak ma? Też mi się tak zdarzyło parę razy jak przerzuciłem powyżej 20 kanałów w dół albo w górę i nie przeniosłem się na program tv w lewo od razu, jak się przerzucisz od razu to cię nie wybije Edited October 8 by Adam 64 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Specjalista Cyfrowy Polsat 87 Posted October 8 3 godziny temu, MarioTychy napisał: od dłuższego czasu podczas przeglądania kanałów na epg dekoder samoczynnie przeskakuje na kanał od którego rozpoczynałem przeszukiwanie. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje, wymiana dekodera też brak poprawy. ktoś też tak ma? Czy wraz z dekoderem wymieniałeś również pilot? Jeżeli nie, to sugeruję ponowne udanie się do punktu. W innym przypadku proszę o zapisanie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Odpowiedni dział zajmie się tą sprawą. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Adgjm 0 Posted October 8 6 godzin temu, MarioTychy napisał: od dłuższego czasu podczas przeglądania kanałów na epg dekoder samoczynnie przeskakuje na kanał od którego rozpoczynałem przeszukiwanie. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje, wymiana dekodera też brak poprawy. ktoś też tak ma? Ja mam dokładnie tak samo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hanasz 11 Posted October 8 (edited) U mnie również to samo po aktualizacji do 3.2.0. Poza tym dekoder samoczynnie zmienia jasność wyświetlacza z niskiej na średnią po wyłączeniu i włączeniu w trybie czuwanie pomimo że w ustawieniach dalej widnieje niska. Jak można zepsuć tyle rzeczy w "nowym" sofcie. Edited October 8 by hanasz 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
SatExpert 839 Posted October 8 Studenci tak mają. Quote Share this post Link to post Share on other sites
hanasz 11 Posted October 8 Przegladanie epg innego kanału ( niż aktualnie ogladany ) praktycznie zawsze po ok. 20 sekundach samoczynnie wraca na epg tego który ogladamy. Delikatnie mówiąc irytujące. Quote Share this post Link to post Share on other sites
OlafS 157 Posted October 8 48 minut temu, hanasz napisał: Przegladanie epg innego kanału ( niż aktualnie ogladany ) praktycznie zawsze po ok. 20 sekundach samoczynnie wraca na epg tego który ogladamy W życiu tego nie zauważyłem- może potrafię bardzo szybko czytać i nie spędzam 20-tu sekund na jednej pozycji, ile to jeszcze tajemnic można wyciągnąć z tego dekodera Quote Share this post Link to post Share on other sites
ARTIPAPK 125 Posted October 8 Nie ma co narzekać. Jakie epg jest, takie jest. Jeśli naprawią, to naprawią. Miejmy nadzieję, że się postarają i że nie będzie żadnych zwiech. Quote Share this post Link to post Share on other sites
patryszq 50 Posted October 8 potwierdzam !!! dzieje sie tak po ostatniej aktualizacji , nie zawsze ale jednak zdarza sie i zaczyna byc denerwujace - przeskakuje epg sobie wg wlasnego zycia np teraz epg ustawiam na piatek , zaznaczam ze cos chce nagrac , ukazuje sie ze zaplanowano nagranie i epg wraca do dnia dzisiejszego a nie pozostaje na piatku ktory wybralem !! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marchelmza 11 Posted October 8 Dekoder nie sprawiał dotychczas problemów ale potwierdzam zmienię kanał i czekam na [beep]ne epg kilka sekund. Wcześniej tego nie było. Do poprawki 1 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Azazell 6 Posted October 9 (edited) Nie wiem co jest grane ale mam problemy z dekoderem Evobox PVR. Jedynie na nim oglądam TV i działa bez zarzutu.. Ale ostatnio chciałem wejść do Polsat GO i mam błędy przy uruchamianiu. Co ciekawe nie wiem czy dekoder ma najnowsza wersję bo jakoś nie otrzymałem informacji ze pojawiła sie aktualizacja - może robi to automatycznie? Możliwe ze tak bo w opcjach pojawił się CP GO a wczesniej sie inaczej nazywał. Wracając do problemu. Czy jak uruchomie HBO GO czy CP GO to ciągle sie ładuje i na dole pisze na czerwono komunikat - Problem z pobraniem aplikacji. Spróbuj ponownie ja uruchomić (Błąd:4). wyłączyłem z prądu dekoder i włączyłem (wielokrotnie) i ciągle to samo. Co jest grane? Internet mam bo widze ze jest połączony. Edited October 9 by Azazell Quote Share this post Link to post Share on other sites
Specjalista Cyfrowy Polsat 87 Posted October 9 16 godzin temu, hanasz napisał: Przegladanie epg innego kanału ( niż aktualnie ogladany ) praktycznie zawsze po ok. 20 sekundach samoczynnie wraca na epg tego który ogladamy. Delikatnie mówiąc irytujące. Proszę, zweryfikuj, czy po przywróceniu ustawień fabrycznych sytuacja nada występuje. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
hanasz 11 Posted October 9 Tak przywracalem bo miałem nadzieję ze zniknie problem samoczynnie zmieniającej się jasności wyświetlacza w trybie czuwanie. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Specjalista Cyfrowy Polsat 87 Posted October 9 W tej sytuacji sugeruję udać się do punktu w celu przeprowadzenia diagnostyki urządzenia i ewentualnej jego wymiany. 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jordan87 1 Posted October 9 Hej Jestem w stanie jakoś naprawić brak EPG na 9 dni? ( od zawsze mam podłączony internet do dekodera a EPG max do 7 dni) Mam na myśli coś innego niż przywrócenie ustawień do fabryki, bo to ostateczność Quote Share this post Link to post Share on other sites
hanasz 11 Posted October 9 Do Specjalisty Cyfrowego Polsatu : skoro inni użytkownicy mają te same objawy ewidentnie wadliwego oprogramowania 3.2.0 to diagnostyki potrzebują raczej programiści na usługach CP oraz osoba odpowiedzialna za udostępnienie tej fuszerki abonentom. 2 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites