Jump to content
Misiek.

Dekoder EVOBOX PVR - dyskusja ogólna

Recommended Posts

Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera i zweryfikuj sytuację. Jeśli nie ulegnie ona zmianie, sugeruję udać się do punktu w celu przeprowadzenia diagnostyki i ewentualnej wymiany urządzenia na nowe. Możesz również wysłać szczegółowy opis sytuacji poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Odpowiedni dział zweryfikuje tę sprawę. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przywracałem już ustawienia fabryczne dekodera i nic to nie dało.

Diagnostyka nic nie da bo jak widzę koledzy tu wypowiadający tez maja dokładnie takie same objawy jak ja. Informację tą już przekazywałem do centrum obsługi ale uznano że tylko ja mam ten problem a oprogramowanie jest w porządku, to dlaczego tu się ludzie skarzą na te same błędy. Dekodera nie będą teraz wymieniał bo stracę nagrania a i tak ten nowy będzie miał te same błędy bo jak widać problem jest nie tylko u mnie.

Prosiłbym o reakcje i przekazanie tych informacji przez Specjalista Cyfrowy Polsat do odpowiedniego działu 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 godziny temu, Specjalista Cyfrowy Polsat napisał:

Spróbuj przywrócić ustawienia fabryczne dekodera i zweryfikuj sytuację. Jeśli nie ulegnie ona zmianie, sugeruję udać się do punktu w celu przeprowadzenia diagnostyki i ewentualnej wymiany urządzenia na nowe. Możesz również wysłać szczegółowy opis sytuacji poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta: https://icok.cyfrowypolsat.pl/logowanie.cp Odpowiedni dział zweryfikuje tę sprawę. 

 

Ile osób już pisało na temat opcji wznowienia nagrania w tym wątku? Po aktualizacji do wersji 3.2.0 nie można wrócić do momentu w którym przerwało się oglądanie zapisanego nagrania. Nie pomaga przywrócenie ustawień fabrycznych, wymiana dekodera też nie eliminuje tej przypadłości ponieważ oprogramowanie o numerze 3.2.0 zepsuło opcje wznów. Panie specjalisto jeśli nie potrafi Pan wpłynąć na waszych nieudolnych programistów aby zmienić tą sytuację nową aktualizacją, to przynajmniej proszę przestać dawać te idiotyczne rady o ustawieniach fabrycznych lub wymianie sprzętu. 

Edited by arczi1280
  • Upvote 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, to jest korporacja. Ktoś uznał że nie ma błędu w oprogramowaniu i tak wszyscy przedstawiciele będą mówić. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

od dłuższego czasu podczas przeglądania kanałów na epg dekoder samoczynnie przeskakuje na kanał od którego rozpoczynałem przeszukiwanie. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje, wymiana dekodera też brak poprawy. ktoś też tak ma?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
6 godzin temu, MarioTychy napisał:

od dłuższego czasu podczas przeglądania kanałów na epg dekoder samoczynnie przeskakuje na kanał od którego rozpoczynałem przeszukiwanie. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje, wymiana dekodera też brak poprawy. ktoś też tak ma?

Też mi się tak zdarzyło parę razy jak przerzuciłem powyżej 20 kanałów w dół albo w górę i nie przeniosłem się na program tv w lewo od razu, jak się przerzucisz od razu to cię nie wybije

Edited by Adam 64

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, MarioTychy napisał:

od dłuższego czasu podczas przeglądania kanałów na epg dekoder samoczynnie przeskakuje na kanał od którego rozpoczynałem przeszukiwanie. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje, wymiana dekodera też brak poprawy. ktoś też tak ma?

Czy wraz z dekoderem wymieniałeś również pilot? Jeżeli nie, to sugeruję ponowne udanie się do punktu.
W innym przypadku proszę o zapisanie zgłoszenie poprzez Internetowe Centrum Obsługi Klienta. Odpowiedni dział zajmie się tą sprawą.   

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, MarioTychy napisał:

od dłuższego czasu podczas przeglądania kanałów na epg dekoder samoczynnie przeskakuje na kanał od którego rozpoczynałem przeszukiwanie. Przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie daje, wymiana dekodera też brak poprawy. ktoś też tak ma?

 

Ja mam dokładnie tak samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

U mnie również to samo po aktualizacji do 3.2.0. Poza tym dekoder samoczynnie zmienia jasność wyświetlacza z niskiej na średnią po wyłączeniu i włączeniu w trybie czuwanie pomimo że w ustawieniach dalej widnieje niska. Jak można zepsuć tyle rzeczy w "nowym" sofcie.

Edited by hanasz
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przegladanie epg innego kanału  ( niż aktualnie ogladany ) praktycznie zawsze po ok. 20 sekundach samoczynnie wraca na epg tego który ogladamy. Delikatnie mówiąc irytujące.

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minut temu, hanasz napisał:

Przegladanie epg innego kanału  ( niż aktualnie ogladany ) praktycznie zawsze po ok. 20 sekundach samoczynnie wraca na epg tego który ogladamy

W życiu tego nie zauważyłem- może potrafię bardzo szybko czytać:?: i nie spędzam 20-tu sekund na jednej pozycji,

ile to jeszcze tajemnic można wyciągnąć z tego dekodera :!::mrgreen:
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma co narzekać. Jakie epg jest, takie jest. Jeśli naprawią, to naprawią. Miejmy nadzieję, że się postarają i że nie będzie żadnych zwiech. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

potwierdzam !!! dzieje sie tak po ostatniej aktualizacji , nie zawsze ale jednak zdarza sie i zaczyna byc denerwujace - przeskakuje epg sobie  wg wlasnego zycia np teraz epg  ustawiam na  piatek , zaznaczam ze cos chce nagrac , ukazuje sie ze zaplanowano nagranie i epg wraca do dnia dzisiejszego a nie pozostaje na piatku ktory wybralem !!

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dekoder nie sprawiał dotychczas problemów ale potwierdzam zmienię kanał i czekam na [beep]ne epg kilka sekund. Wcześniej tego nie było. Do poprawki


 

  • Like 1
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Nie wiem co jest grane ale mam problemy z dekoderem Evobox PVR.


Jedynie na nim oglądam TV i działa bez zarzutu.. Ale ostatnio chciałem wejść do Polsat GO i mam błędy przy uruchamianiu.  Co ciekawe nie wiem czy dekoder ma najnowsza wersję bo jakoś nie otrzymałem informacji ze pojawiła sie aktualizacja - może robi to automatycznie? Możliwe ze tak bo w opcjach pojawił się CP GO a wczesniej sie inaczej nazywał. 

Wracając do problemu. Czy jak uruchomie HBO GO czy CP GO to ciągle sie ładuje i na dole pisze na czerwono komunikat - Problem z pobraniem aplikacji. Spróbuj ponownie ja uruchomić (Błąd:4). wyłączyłem z prądu dekoder i włączyłem (wielokrotnie) i ciągle to samo. Co jest grane? Internet mam bo widze ze jest połączony. 

Edited by Azazell

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, hanasz napisał:

Przegladanie epg innego kanału  ( niż aktualnie ogladany ) praktycznie zawsze po ok. 20 sekundach samoczynnie wraca na epg tego który ogladamy. Delikatnie mówiąc irytujące.

Proszę, zweryfikuj, czy po przywróceniu ustawień fabrycznych sytuacja nada występuje.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak przywracalem bo miałem nadzieję ze zniknie problem samoczynnie zmieniającej się jasności wyświetlacza w trybie czuwanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej

 

Jestem w stanie jakoś naprawić brak EPG na 9 dni? ( od zawsze mam podłączony internet do dekodera a EPG max do 7 dni)

 

Mam na myśli coś innego niż przywrócenie ustawień do fabryki, bo to ostateczność :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do Specjalisty Cyfrowego Polsatu : skoro inni użytkownicy mają te same objawy ewidentnie wadliwego oprogramowania 3.2.0 to diagnostyki potrzebują raczej programiści na usługach CP oraz osoba odpowiedzialna za udostępnienie tej fuszerki abonentom.

  • Like 2
  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...